Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: maandag 1 september 2014, 16:48
|
|
|
keuken kastjes uitmesten...ik spaar ook van alles, wat er ook niet erin hoort [/quote]
Organiseer een garage- of keukensale!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: maandag 1 september 2014, 16:48
|
|
|
Ik vond het vandaag overigens hinderlijk zonnig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: maandag 1 september 2014, 17:48
|
|
|
UDO409 schreef: | Ik vond het vandaag overigens hinderlijk zonnig. |
Ik vond en vind het vandaag nog steeds heerlijk en ga nu heerlijk pannenkoeken eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: maandag 1 september 2014, 18:20
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Ik vond en vind het vandaag nog steeds heerlijk en ga nu heerlijk pannenkoeken eten |
Wat! Pannenkoeken eten zonder mij??
Ik stap naar de ombudsman!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FREEDOM687
|
|
Geplaatst: maandag 1 september 2014, 20:59
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Ik heb geen behoefte meer, wil je sterkte wensen en hopelijk gaat het weer wat beter met je. |
Oke, ook goed hoor.. Dank voor je sterkte wensen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: maandag 1 september 2014, 23:12
|
|
|
UDO409 schreef: | keuken kastjes uitmesten...ik spaar ook van alles, wat er ook niet erin hoort |
Organiseer een garage- of keukensale!
[/quote]
ja 1 okt samen met tupeware party
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 september 2014, 18:22
|
|
|
ja 1 okt samen met tupeware party [/quote]
Tja, dat schiet natuurlijk niet op. Krijg je er weer een heleboel tupperware dingetjes bij....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: woensdag 3 september 2014, 22:59
|
|
|
UDO409 schreef: | ja 1 okt samen met tupeware party |
Tja, dat schiet natuurlijk niet op. Krijg je er weer een heleboel tupperware dingetjes bij....
[/quote]
denk jij dat? Slimme man zeg..... of je kant ook zien ik ben mijn spul kwijt en krijgt iets nieuws voor terug......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 4 september 2014, 11:47
|
|
|
Ooooh, wat is het moeilijk als je net een goed boek, en een goede film aan het bekijken bent, en je móet de deur uit...terwijl je eigenlijk nog uren door wilt lezen en kijken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: donderdag 4 september 2014, 15:38
|
|
|
[/quote]
denk jij dat? Slimme man zeg..... of je kant ook zien ik ben mijn spul kwijt en krijgt iets nieuws voor terug......
[/quote]
Vrouwenlogica.... je ruimt op, om de ruimte weer te vullen met nieuwe spulletjes.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: donderdag 4 september 2014, 23:14
|
|
|
[/quote]
Vrouwenlogica.... je ruimt op, om de ruimte weer te vullen met nieuwe spulletjes.....
[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: donderdag 4 september 2014, 23:18
|
|
|
heerlijk klagen dat ik toch mag klagen over dingen die niet belangrijk zijn heb ik wat te klagen nee ik heb niks te klagen nou ja.....ff mopperen bobby mij hondje die is stout geweest heeft geplast op de dekbed en deken nu vanacht zonder deken gelukkig het is nog niet koud gelukkig dat ik veel van dat lieve mormel houdt.........
Laatst aangepast door
|
ZWALUWTJE610
|
op donderdag 4 september 2014, 23:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 17 september 2014, 14:01
|
|
|
Ik loop al uren naar het de sleutel van mijn achterdeur te zoeken.
Dan zou je zeggen ja je hebt toch zeker wel een reserve sleutel, nee, die heb ik dus niet, toen de man van de woningbouw, dat slot erin kwam zetten kreeg ik maar een sleutel, ik vroeg nog, maar een sleutel, en als ik die dan kwijt ben heb ik geen reservesleutel.
Die man zei toen, ja, dan moet je 'm niet kwijtraken...en nu, 3 jaar verder ben ik 'm dus kwijt.
Een echt ramp is het niet, ik weet zeker dat ie in huis is, en het betreft balkondeur, dus je kan 'm alleen van binnen afsluiten. en ik kan net zo goed een groot raam opendopen met dit weer. Gelukkig nu geen planten op me balkon...Dus eigenlijk heb ik die hele sleutel niet nodig, het is gewoon meer dat ik niet weet waar die ligt.....geen flauw idee, blown up into thin air, lijkt het wel.
Dus het eigenlijke probleem is die k@# sleutel niet, die kom ik echt wel weer een keertje ergens tegen, en ik heb 'm niet nu nodig... Het gaat er mij meer om dat ik me behoorlijk irriteer dat ik niet weet waar die is...
Zo...dat lucht op!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 17 september 2014, 14:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: woensdag 17 september 2014, 16:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik loop al uren naar het de sleutel van mijn achterdeur te zoeken.
Dan zou je zeggen ja je hebt toch zeker wel een reserve sleutel, nee, die heb ik dus niet, toen de man van de woningbouw, dat slot erin kwam zetten kreeg ik maar een sleutel, ik vroeg nog, maar een sleutel, en als ik die dan kwijt ben heb ik geen reservesleutel.
Die man zei toen, ja, dan moet je 'm niet kwijtraken...en nu, 3 jaar verder ben ik 'm dus kwijt.
Een echt ramp is het niet, ik weet zeker dat ie in huis is, en het betreft balkondeur, dus je kan 'm alleen van binnen afsluiten. en ik kan net zo goed een groot raam opendopen met dit weer. Gelukkig nu geen planten op me balkon...Dus eigenlijk heb ik die hele sleutel niet nodig, het is gewoon meer dat ik niet weet waar die ligt.....geen flauw idee, blown up into thin air, lijkt het wel.
Dus het eigenlijke probleem is die k@# sleutel niet, die kom ik echt wel weer een keertje ergens tegen, en ik heb 'm niet nu nodig... Het gaat er mij meer om dat ik me behoorlijk irriteer dat ik niet weet waar die is...
Zo...dat lucht op! |
Ik begrijp je frustratie. Maar mocht de verloren zoo.. eh.... sleutel zich melden, dan neem je 'm meteen mee uit naar de hakken- en sleutelbar om een duplicaat of 6 te laten maken. En daarna vieren jullie een feestje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 17 september 2014, 19:44
|
|
|
UDO409 schreef: | Ik begrijp je frustratie. Maar mocht de verloren zoo.. eh.... sleutel zich melden, dan neem je 'm meteen mee uit naar de hakken- en sleutelbar om een duplicaat of 6 te laten maken. En daarna vieren jullie een feestje!
|
Dank!
Voor je reactie! En je begrip!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: woensdag 17 september 2014, 19:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik loop al uren naar het de sleutel van mijn achterdeur te zoeken.
Zo...dat lucht op! |
Wedden lig je in bed en dan opeens daar is die maar waarom laat je hem niet in de balkondeur zitten
Hoop dat hem vind want tis heerlijk buiten. Succes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 september 2014, 06:10
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Wedden lig je in bed en dan opeens daar is die maar waarom laat je hem niet in de balkondeur zitten
Hoop dat hem vind want tis heerlijk buiten. Succes |
Nou Meid, nergens te vinden...
Ik kan dus niet me balkondeur open doen zoals gewent, wel een raam.....
Bedankt voor je reactie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 september 2014, 06:26
|
|
|
Quote: | ZEELAND736 schreef: Het leven is als een fiets. Je moet voortbewegen om het evenwicht niet te verliezen.
(Pfffffff!!)
Albert Einstein.... |
Goede kreet zoals alle!
Maar/en dat vroege opstaan steeds....om te gaan werken......Pffffffffffffff!
@#$%!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 september 2014, 07:12
|
|
|
Wat leuk
En zo vrolijk!
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 september 2014, 20:02
|
|
|
JAAAA
Me sleutel gevonden onder een enveloppe, op de leuning van me bank....
Ja, en vanavond vrij...duz eigenlijk niets te klagen....
Dat komt morgen weer, als me wekker vroeg afgaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: donderdag 18 september 2014, 21:21
|
|
|
SHANITA130 schreef: | JAAAA
Me sleutel gevonden onder een enveloppe, op de leuning van me bank....
Ja, en vanavond vrij...duz eigenlijk niets te klagen....
Dat komt morgen weer, als me wekker vroeg afgaat |
Mooi stop hem in het slot
Enne enveloppen horen niet op een leuning maar op een bureau
Succes en truste x
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 00:19
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Mooi stop hem in het slot
Succes en truste x |
Ja, das waar
Welterusten!
Nog een daggie en ik ga op Vakantie naar Oostenrijk....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 19 september 2014, 00:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 09:33
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Mooi stop hem in het slot
Succes en truste x |
Helemaal waar, enveloppen horen daar niet.....ja, ik had ze er even tijdelijk neergezet....
Tis trouwens Frisjes buiten(kouhhoud).....waar is dat heerlijke zomerweer van gisteren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 10:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, das waar
Welterusten!
Nog een daggie en ik ga op Vakantie naar Oostenrijk.... |
Geniet van je vakantie je verdient het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 10:19
|
|
|
Dank je! Wel een geregel....zo! Ja, ben al jaren niet met vakantie geweest, raar....ja, ik ga maar een week, ja, toch 7 nachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 15:00
|
|
|
Wordt het nog niet koeler buiten?
't Wil maar geen herfst worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA642
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 20:16
|
|
|
UDO409 schreef: | Wordt het nog niet koeler buiten?
't Wil maar geen herfst worden....
|
Van mij mag het zo zonnig blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
UDO409
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 22:25
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Van mij mag het zo zonnig blijven |
Boven de rivier hing een prachtige mist vanmorgen, terwijl in de polder de zon scheen. Zo zit er voor ieder wat bij in dit seizoen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWALUWTJE610
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 september 2014, 22:51
|
|
|
Alle jaargetijde heeft zijn charme, nu begint de kleuren, mist, paddestoelen Ik ben niet blij als de koude en vochtige, vriezende tijden in gaan, zoveel meer mensen die ook problemen ermee hebben, toch de kleuren en de natuur verandering, prachtig......zijn mooie geschenken die we zomaar ervan mogen genieten....fijne gezegende weekend
|
|
Naar boven |
|
|