Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:13
|
|
|
MARGREET933 schreef: | Nee, hoor zijn vader heet Johan Maasbach, en zijn dienstknechten van de HEERE. en dat is zo geleid door de Heilige GEEST!! dus is het geen bedrijf, in een bedrijf neem je allerlei mensen aan, die niet worden geleid door de H.GEEST............... |
He Margreet, leuk die foto, een kabbelend beekje. Doet me denken aan een lied uit opwekking Nr. 281
http://www.youtube.com/watch?v=ZVS0R8-T69Q
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KATJA065
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 13:49
|
|
|
Ik ken Johan Maasbach Wereld Zending heel goed. Ik ben daar tot bekering gekomen en ondergedompeld in een prachtige kerk te Gouda. Ik ben ook lid van het blad Nieuw Leven. Het kost maar 10 euro in het jaar. Tevens kun je David Maasbach op SBS6 zien op zondagmorgen om 9.00. Zeer aanbevolen.
Tevens is er een fijne dienst van Edgar Holder, een senior pastor van de Levende Steen gemeente in Hoogvliet. Hij is ook op SBS 6 op zaterdagmorgen om 9.00.
Groet van Katja065.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SAM876
|
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 20:35
|
|
|
KATJA065 schreef: | Ik ken Johan Maasbach Wereld Zending heel goed. Ik ben daar tot bekering gekomen en ondergedompeld in een prachtige kerk te Gouda. Ik ben ook lid van het blad Nieuw Leven. Het kost maar 10 euro in het jaar. Tevens kun je David Maasbach op SBS6 zien op zondagmorgen om 9.00. Zeer aanbevolen.
Tevens is er een fijne dienst van Edgar Holder, een senior pastor van de Levende Steen gemeente in Hoogvliet. Hij is ook op SBS 6 op zaterdagmorgen om 9.00.
Groet van Katja065. |
Tijdje terug heb ik ook een uitzending gezien van Edgar Holder, vond het een goede dienst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 07:29
|
|
|
KATJA065 schreef: | Ik ken Johan Maasbach Wereld Zending heel goed. Ik ben daar tot bekering gekomen en ondergedompeld in een prachtige kerk te Gouda. Ik ben ook lid van het blad Nieuw Leven. Het kost maar 10 euro in het jaar. Tevens kun je David Maasbach op SBS6 zien op zondagmorgen om 9.00. Zeer aanbevolen.
Groet van Katja065. |
Hoi Katja!
Hee, Nieuw Leven! Wat leuk, daar heb ik vaak van gehoord! Dat is ook een cursus he, voor mensen die pas tot geloof zijn gekomen zeg maar.
Hieronder is de link.
http://www.nieuwlevenharderwijk.nl/Cursussen.aspx
Nou weet ik niet helemaal zeker ofdat dat blad 'Nieuw Leven' van dezelfde organisatie is als de cursus Nieuw Leven. Het zou kunnen.
Ik zal es opletten op sbs 6 zaterdagochtend. Ik heb weleens van die Levende Steen kerk gehoord :)
Groetjes,
Shanita
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 07:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIEPPIE764
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 01:32
|
|
|
Edgar Holger heeft pittige radicale preken! maar is het niet prettiger om het bij 1 onderwerp te houden?. Maasbach beantwoordde mijn brief wl persoonlijk.ik vind hem goed doen.
maar over prosprity preken =eigenlijk hoofdstuk appart,bedoel je joel o steen ook? ik zie dat die gelovign wel gezegend worden.ik wil ook zo geloven.en doen
|
|
Naar boven |
|
|