ChristianMatch
 


Forum

PC-problemen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 21 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 17:38
 
SUSANNAH475 schreef:
handig he' die mannen... Lachende smiley
Eigenlijk zou je als je een computer koopt in de winkel, er gelijk een man bij moeten krijgen... Clown smiley .....als de computer het dan begeeft of niet werkt zoals jij wil, heb je altijd nog die man die hem aan de praat kan krijgen of er wel iets mee kan... Knipoog smiley

Ik heb 4 laptops en een desktop.......dan zou ik al 5 kerels in huis hebben........ Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 18:41
 
FRANKT627 schreef:
Hé, dank je wel Tess. Ik heb eerder wel al eens goede reacties gehoord over Firefox maar die mensen zeiden dat het alleen in het Engels was. Ik ga het eens bekijken en dan zal ik wel zien om over te schakelen. Nogmaals dank je wel... Lachende smiley

Frank

Clown smiley

Foar de fryske minsken onder us...
Jo kinne Firefox ek in it frysk ynladen. Knipoog smiley

http://fy-nl.www.mozilla.com/fy-NL/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:53
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb 4 laptops en een desktop.......dan zou ik al 5 kerels in huis hebben........ Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril
zou dat voor jou een probleem zijn of voor die kerels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:12
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb 4 laptops en een desktop.......dan zou ik al 5 kerels in huis hebben........ Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril

Dus Leanne, je wilt voor elke computer een man!? Is het echt alleen om die computers te doen??? Moeten die mannen ook "schoon" zijn, zoals Suus het beschreef? Want schoon in het Vlaams betekend immers is "niet vuil". Alhoewel ik denk dat Suus met schoon "mooi" bedoelde. Allez, schoon aan de buitenkant dan.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:15
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb 4 laptops en een desktop.......dan zou ik al 5 kerels in huis hebben........ Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril


Gelukkig ging je voor een echte dr(v)ent ....
En daar heb je er maar 1 van nodig om al die andere overbodig te maken .... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:55
 
FRANKT627 schreef:
Dus Leanne, je wilt voor elke computer een man!? Is het echt alleen om die computers te doen??? Moeten die mannen ook "schoon" zijn, zoals Suus het beschreef? Want schoon in het Vlaams betekend immers is "niet vuil". Alhoewel ik denk dat Suus met schoon "mooi" bedoelde. Allez, schoon aan de buitenkant dan.

Frank

Tis toch "kuis" in het Vlaams?Dus 5 struise kuise kerels Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:00
 
LEANNE226 schreef:
Tis toch "kuis" in het Vlaams?Dus 5 struise kuise kerels Lachende smiley

Stofzuigen, dweilen, ramen zemen...dat noemt men kuisen in het Vlaams. Een schone man of vrouw kan betekenen dat iemand mooi is. Of het kan ook betekenen dat iemand proper is. Gewassen en netjes.

Een struis iemand is iemand die iets dikker is dan hij of zij moet zijn. Niet overdreven dik dus.

Hé Leanne, heb jij iets met de Vlaamse taal? Aangezien je gedicht van de week en nu weer op deze topic.

Frank (erg Belg Lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:03
 
FRANKT627 schreef:
Stofzuigen, dweilen, ramen zemen...dat noemt men kuisen in het Vlaams. Een schone man of vrouw kan betekenen dat iemand mooi is. Of het kan ook betekenen dat iemand proper is. Gewassen en netjes.

Een struis iemand is iemand die iets dikker is dan hij of zij moet zijn. Niet overdreven dik dus.

Hé Leanne, heb jij iets met de Vlaamse taal? Aangezien je gedicht van de week en nu weer op deze topic.

Frank (erg Belg Lachende smiley )


Allez,hoe kunde gij da nou vragen menneke? Ik weinje yn Fryslan,ik ha alle dagen mei fremde talen te meitsjen.......of zoietsKnipoog smiley

Kuis is bij ons iets totaal anders he.......
ik heb niks mét Belgen maar er ook niks tegen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:12
 
LEANNE226 schreef:
Allez,hoe kunde gij da nou vragen menneke? Ik weinje yn Fryslan,ik ha alle dagen mei fremde talen te meitsjen.......of zoietsKnipoog smiley

Kuis is bij ons iets totaal anders he.......
ik heb niks mét Belgen maar er ook niks tegen Knipoog smiley

Sommige reacties van jou Leanne zijn zoals een contract. Je moet steeds de kleine lettertjes lezen om eigenlijk iets te weten te komen... Duiveltje smiley

Frank (die wel iets met Nederlanders heeft...vraag me nu ook weer niet waarom Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:31
 
FRANKT627 schreef:
Frank (die wel iets met Nederlanders heeft...vraag me nu ook weer niet waarom Knipoog smiley )

Ze bleiten minder rap dan de Belgen en het zijn schone moksjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:34
 
LEANNE226 schreef:
Ze bleiten minder rap dan de Belgen en het zijn schone moksjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Een mokke is een vrouw...je bent echt wel op de hoogte van de Vlaamse taal. Ik krijg steeds meer de indruk dat je ook Belgisch bent...

Of de Vlaamse mokkes vlugger bleiten weet ik niet...de Nederlandse mokkes (vooral de Brabantse) zijn wel liever... Clown smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:36
 
FRANKT627 schreef:
Een mokke is een vrouw...je bent echt wel op de hoogte van de Vlaamse taal. Ik krijg steeds meer de indruk dat je ook Belgisch bent...

Of de Vlaamse mokkes vlugger bleiten weet ik niet...de Nederlandse mokkes (vooral de Brabantse) zijn wel liever... Clown smiley

Frank



google Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 01:54
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb 4 laptops en een desktop.......dan zou ik al 5 kerels in huis hebben........ Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril

hmmm... ach, misschieen kun je 4 vriendinnen blij maken met 1 Clown smiley
hihi... maar goed, niet zo'n goed idee dus... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 01:56
 
FRANKT627 schreef:
Dus Leanne, je wilt voor elke computer een man!? Is het echt alleen om die computers te doen??? Moeten die mannen ook "schoon" zijn, zoals Suus het beschreef? Want schoon in het Vlaams betekend immers is "niet vuil". Alhoewel ik denk dat Suus met schoon "mooi" bedoelde. Allez, schoon aan de buitenkant dan.

Frank

Hoi Frank...
Ik bedoelde idd. mooi en wat mij betreft dan natuurlijk vooral aan de binnenkant... Lachende smiley
Ik vond het wel een leuk woordgrapje met al die 'schoon'maakklusjes... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 10:21
 
FRANKT627 schreef:
Hé, dank je wel Tess. Ik heb eerder wel al eens goede reacties gehoord over Firefox maar die mensen zeiden dat het alleen in het Engels was. Ik ga het eens bekijken en dan zal ik wel zien om over te schakelen. Nogmaals dank je wel... Lachende smiley

Frank

U is zeer welkom Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 21:32
 
LEPELTJE037 schreef:
Is het inmiddels nog gelukt?

Het lijkt erop dat het met Zamzar wel lukt. Die gratis converter had ik al, maar die krijg ik niet geactiveerd. Das jammer want hij werkt wel goed (afgezien van dat spraaklogo dan...)

Snap eigenlijk niet zo goed waarom mijn MP3-speler niet gewoon MP3tjes opneemt in plaats van Wavjes. Smiley die vol vragen zit Maar ja, daar zal ik wel niet technisch genoeg voor zijn Engeltje smiley

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 22:07
 
LEPELTJE037 schreef:
Clown smiley

Foar de fryske minsken onder us...
Jo kinne Firefox ek in it frysk ynladen. Knipoog smiley

http://fy-nl.www.mozilla.com/fy-NL/

Ynlade en klear he. Mooi vertaald bij Firefox, ik moet er altijd wat om glimlachen. De vertalers zijn Friese puristen geweest, dat is wel zeker, Leppeltsje.

Thomas, hat Fjûrfoks yn it Frysk.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 11 oktober 2010, 22:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 22:55
 
THOMAS968 schreef:
Ynlade en klear he. Mooi vertaald bij Firefox, ik moet er altijd wat om glimlachen. De vertalers zijn Friese puristen geweest, dat is wel zeker, Leppeltsje.

Thomas, hat Fjûrfoks yn it Frysk.

Clown smiley Skitterend!

{edit}

Oh ja om het nog even compleet te maken...

http://www.google.com/webhp?hl=fy
http://fy.wikipedia.org/wiki/Haadside
http://www.woordenboek.eu/vertaling/Fries/


Laatst aangepast door
LEPELTJE037
op maandag 11 oktober 2010, 23:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 23:05
 
ZINGA672 schreef:
Het lijkt erop dat het met Zamzar wel lukt. Die gratis converter had ik al, maar die krijg ik niet geactiveerd. Das jammer want hij werkt wel goed (afgezien van dat spraaklogo dan...)

Snap eigenlijk niet zo goed waarom mijn MP3-speler niet gewoon MP3tjes opneemt in plaats van Wavjes. Smiley die vol vragen zit Maar ja, daar zal ik wel niet technisch genoeg voor zijn Engeltje smiley

GrZing!

Dat zou wel handiger zijn, maar wellicht is het voor je mp3-speler moeilijker geluidsopnames gelijk te comprimeren.
De zgh. wave-bestanden (.wav) zijn ongecomprimeerde geluidsbestanden; mp3 daarentegen is dus wel gecomprimeerd... als het ware een ingepakt geluidsbestand, waar alle lucht is uitgeperst.
Dus dat comprimeren zul je waarschijnlijk voor elke geluidsopname apart weer moeten comprimeren naar mp3.
Mischien dat het anders optioneel is op je mp3-speler, maar die kans lijkt me niet zo groot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 18:44
 
LEPELTJE037 schreef:
Dat zou wel handiger zijn, maar wellicht is het voor je mp3-speler moeilijker geluidsopnames gelijk te comprimeren.
De zgh. wave-bestanden (.wav) zijn ongecomprimeerde geluidsbestanden; mp3 daarentegen is dus wel gecomprimeerd... als het ware een ingepakt geluidsbestand, waar alle lucht is uitgeperst.
Dus dat comprimeren zul je waarschijnlijk voor elke geluidsopname apart weer moeten comprimeren naar mp3.
Mischien dat het anders optioneel is op je mp3-speler, maar die kans lijkt me niet zo groot.

Oké. Thanx voor je uitleg. Makes sense.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 21:17
 
ZINGA672 schreef:
Oké. Thanx voor je uitleg. Makes sense.

GrZ!

YW. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 19:22
 
Boze smiley Vorige week stuurde ik iemand verschillende mails maar bij aankomst bleek mijn tekst onderweg er afgevallen te zijn.

Gisteren wilde ik dan weer eens meekwebbelen in de chatbox en toen liep het zaakje vast. Vanmiddag duurde het dan ook weer een poos voor ik kon inloggen...

Wilde ik gewoon even kwijt... Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 19:24
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley Vorige week stuurde ik iemand verschillende mails maar bij aankomst bleek mijn tekst onderweg er afgevallen te zijn.

Gisteren wilde ik dan weer eens meekwebbelen in de chatbox en toen liep het zaakje vast. Vanmiddag duurde het dan ook weer een poos voor ik kon inloggen...

Wilde ik gewoon even kwijt... Duiveltje smiley

Aaaaaaaaaaach, arme jij Knipoog smiley Kan je hier niet mee helpen, sorry Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 1 november 2010, 19:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 19:25
 
JOSINA022 schreef:
Aaaaaaaaaaach, arme jij Knipoog smiley


Ha, je weet het toch...ik ga terug de postduif invoeren... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 19:26
 
JOSINA022 schreef:
Aaaaaaaaaaach, arme jij Knipoog smiley Kan je hier niet mee helpen, sorry Smiley met dichtgeplakte mond

Helpen kunnen we je niet frankie....maar meeleven wel he....we zullen aan je denken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 19:35
 
ANGELIQUE327 schreef:
Helpen kunnen we je niet frankie....maar meeleven wel he....we zullen aan je denken!

Dank je wel Angel. Jij bent tenminste een lieve vrouw... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 19:39
 
FRANKT627 schreef:
Dank je wel Angel. Jij bent tenminste een lieve vrouw... Knipoog smiley


heb je nou n warm gevoel opeens frank?
(dan hoop ik dat het door Annie dr meelevende woorden komt en niet doordat je kat de schoenen volgepiest heeft Clown smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 22:13
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik mn bluetooth op de pc aansluit?

Heb geïnstalleerd, en op de pc lijkt alles in orde, maar mijn mobiel vind em niet terug. Smiley die vol vragen zit

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HELEEN863





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: woensdag 3 november 2010, 22:23
 
Kan de pc je mobiel ook niet vinden?
Ik heb bluetooth met het programmaatje Blue Soleil. En daar kan k m'n mobiel zelf mee vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEPELTJE037





Berichten: 322

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 november 2010, 00:03
 
ZINGA672 schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mn bluetooth op de pc aansluit?

Heb geïnstalleerd, en op de pc lijkt alles in orde, maar mijn mobiel vind em niet terug. Smiley die vol vragen zit

GrZing!

Soms helpt het om even je mobiel uit en aan te zetten.

Maar dit probleem komt bij mij ook geregeld voor helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 21 Volgende
Pagina 3 van 21