ChristianMatch
 


Forum

Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 14:53
 
GRIFFIN748 schreef:
nee, maar ik ga er vanuit dat een 'openbaar forum voor oud-leden' toch ergens op de server van CM zal (moeten?) staan. if so, dan kost dat ruimte, dus geld. dus zal CM er niet zo gauw aan beginnen. verder is het nog maar de vraag of CM akkoord kan/wil gaan met een internetsite die (vrijwel) dezelfde naam heeft als zij.

Zit heel wat in ....er eentje bouwen tot daar aan toe maar een server ...onderhoud etc. ....maar is het wel on-topic of dwalen we af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:01
 
LEONARD480 schreef:
Zit heel wat in ....er eentje bouwen tot daar aan toe maar een server ...onderhoud etc. ....maar is het wel on-topic of dwalen we af

you tell me
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 16:10
 
HANS764 schreef:
Waarom op CM, dat is nergens voor nodig... forum-aanbieders genoeg, en ik heb zelfs nog een server vrij. Echter als de opname komt, tja, dan ben ik er niet meer.

Een server vrij is niet zo moeilijk toch (een oude PC bv), maar ga je zo snel al weer weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MADELIEF469





Berichten: 86

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 16:26
 
LEONARD480 schreef:
Een server vrij is niet zo moeilijk toch (een oude PC bv), maar ga je zo snel al weer weg

Ik denk dat Hans de bijbelse opname bedoeld Knipoog smiley en of dat snel gaat gebeuren? Tja dat weet niemand volgens mij...

Maar Hans, dan is toch die server toch niet meer nodig voor alle leden van CM?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:14
 
THOMAS968 schreef:
Het weren van gehuwde stellen is helemaal niet aan de orde. Een beetje zielig ook om dat te willen. Henk en Robbedoes, Saskia en Aernout, Pieter en Annette, het zijn en waren pareltjes op CM. Bovendien ontstaan hier stellen en dat is ook best wel gezellig. Kleingeestig om deze mensen te willen weren en bovendien is er niets binnen de regelgeving van CM wat hun aanwezigheid in de weg staat. Suggereren dat gehuwde stellen hier niet mogen zijn, zegt eerder iets van degene die dit kennelijk wil.

Thomas.

ik heb over dit stukje/kopje nagedacht en ik wil hier toch graag even op reageren. niet zo zeer op thomas hier nu op dit moment zegt maar over het algemeen.

ik ben nieuw hier op cm. en zo gezegt "op zoek". ik heb na enig zwerven op datingsites de keuze gemaakt dat boven alles ik graag een relatie zou willen hebben waarbij de man God kent etc.
nu is het zo dat ik 6 matches heb. maar.................

van die 6 matches zijn er 4 bezet.
nu kan je dan zeggen, daar kan je vrienden mee worden. dat is zo. maar dat is voor mij niet de insteek om lid te worden van cm.
het wordt voor mij lastig "zoeken" zo. nu is het niet zo dat ik alle reeds gebonden mensen hier weg wil hebben. absoluut niet. maar het is wel mistig zo. misschien dat cm een aparte lijn kan/wil maken om beide kanten tegemoet te komen????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:29
 
REBECCA667 schreef:
ik heb over dit stukje/kopje nagedacht en ik wil hier toch graag even op reageren. niet zo zeer op thomas hier nu op dit moment zegt maar over het algemeen.

ik ben nieuw hier op cm. en zo gezegt "op zoek". ik heb na enig zwerven op datingsites de keuze gemaakt dat boven alles ik graag een relatie zou willen hebben waarbij de man God kent etc.
nu is het zo dat ik 6 matches heb. maar.................

van die 6 matches zijn er 4 bezet.
nu kan je dan zeggen, daar kan je vrienden mee worden. dat is zo. maar dat is voor mij niet de insteek om lid te worden van cm.
het wordt voor mij lastig "zoeken" zo. nu is het niet zo dat ik alle reeds gebonden mensen hier weg wil hebben. absoluut niet. maar het is wel mistig zo. misschien dat cm een aparte lijn kan/wil maken om beide kanten tegemoet te komen????

wauw Rebecca,
voor jou is het dus echt zoeken naar één die vrij is en kijken of het klikt?
Ik gun het jou hoor,
maar khoop je ook niet teveel teleurstellingen toe,
ik heb ondertussen geleerd, wat je wil forceren lukt niet,
bij mij niet,
ik geloof meer in iets dat kan groeien,
en zodoende meestal begint met vriendschap,
mss heb jij meer succes,
ik ga alvast duimen voor jou meid!


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 15 februari 2011, 19:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 19:50
 
REBECCA667 schreef:
ik heb over dit stukje/kopje nagedacht en ik wil hier toch graag even op reageren. niet zo zeer op thomas hier nu op dit moment zegt maar over het algemeen.

ik ben nieuw hier op cm. en zo gezegt "op zoek". ik heb na enig zwerven op datingsites de keuze gemaakt dat boven alles ik graag een relatie zou willen hebben waarbij de man God kent etc.
nu is het zo dat ik 6 matches heb. maar.................

van die 6 matches zijn er 4 bezet.
nu kan je dan zeggen, daar kan je vrienden mee worden. dat is zo. maar dat is voor mij niet de insteek om lid te worden van cm.
het wordt voor mij lastig "zoeken" zo. nu is het niet zo dat ik alle reeds gebonden mensen hier weg wil hebben. absoluut niet. maar het is wel mistig zo. misschien dat cm een aparte lijn kan/wil maken om beide kanten tegemoet te komen????

Je bent nieuw hier, Rebecca en eigenlijk moet je de achtergrond hiervan kennen. De stellen waarover ik het heb, hebben elkaar hier gevonden, gaven dat ook duidelijk aan naar iedereen en vonden het gezellig om te blijven. Dat vonden anderen ook. Nu kun je heel achterdochtig daarom doen maar op het gedrag van deze mensen is op geen enkele wijze iets aan te merken. Er zijn echter door een lid of leden mailtjes verzonden dat het niet zou horen en kennelijk niet op een erg prettige wijze.
Er is echter geen sprake van dat deze getrouwde stellen ook maar iets onoorbaars in relationele zin hebben gedaan of hebben geprobeerd - en dat in de verste verte niet. Mogelijk is het gesuggereerd. Een van de getrouwde vrouwen is ook teleurgesteld weggegaan na vervelend benaderd te zijn hierover. Maar het gaat hier dus niet om getrouwde stellen die op CM blijven om populair gezegd nog wat te kunnen "rotzooien", zeker niet. Dat zou hier ook tot grote weerstand leiden.
Verder bepaal je het aantal matches zelf door de criteria aan te passen. CM kent ook een systeem van lincs, overigens gewoon een computer die punten toekent op basis van wederzijds ingevulde kenmerken. Het bespaart wat gezoek, want helemaal onzin is het niet. Alleen kan een computerberekening alleen iets zeggen over wat meetbare zaken als hetzelfde opleidingsniveau, leeftijd, woonplaats en dergelijke. De overige gesloten vragen tellen ook mee. Meer dan een aardige indicatie is het niet, maar het kan best wat helpen. Verschillen zijn pas leuk als er genoeg overeenkomsten zijn. Zo simpel is het dan ook wel weer.

Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 15 februari 2011, 20:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:11
 
MARYLIEN613 schreef:
wauw Rebecca,
voor jou is het dus echt zoeken naar één die vrij is en kijken of het klikt?
Ik gun het jou hoor,
maar khoop je ook niet teveel teleurstellingen toe,
ik heb ondertussen geleerd, wat je wil forceren lukt niet,
bij mij niet,
ik geloof meer in iets dat kan groeien,
en zodoende meestal begint met vriendschap,
mss heb jij meer succes,
ik ga alvast duimen voor jou meid!

tja eigenlijk wel. Lachende smiley
ik ben een serieus persoon en hoewel ik ook erg spontaan ben vind ik een relatie een serieuze zaak.
daarnaast ben ik ook erg ouderwets in mijn opvattingen.
dat besef ik mij heel goed maar schaam mij er niet voor. dus als ik tegen mijn gevoel in de moed opbreng om te reageren op een profiel en dan te horen krijg van een man in kwestie dat hij al iemand gevonden heeft. vind ik dat heel erg leuk voor de man en de vrouw in kwestie, maar schaam ik mij toch ook een beetje en denk ik wel bij mijzelf, of er niet een mogelijkheid is voor cm om naast de items als fototoestelletjes en hartjes en klokjes ook een item gemaakt zou kunnen worden waardoor je kan zien dat de man al voorzien is. want ouderwets als ik ben. als de man een vrouw heeft is hij voor mij als chat verboden terrein. ik hoef dat niet zo nodig, chatten met een gebonden man. ik voor mij vind dat een hellend terrein.
en daarom maakt een mengelmoes het voor mij wat moeilijk. mistig. ik heb wel al ontdekt dat dit forum op zich ook erg leuk is.

daarnaast vind ik het heel erg dat er mensen zijn die zo weinig liefdevol zijn dat ze mensen vervelende mailjtes sturen om ze te verwonden of weg te sturen.
van mij mag iedereen blijven en gelukkig zijn met cm en met elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MADELIEF469





Berichten: 86

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:22
 
Ik ben het helemaal met Thomas eens, de stellen die er zijn en willen blijven zijn net zo welkom als alleengaanden of juist iemand die 'alleen maar' vriendschap zoekt.

De klokjes zijn er niet voor niets, een klokje bij een profiel is duidelijk genoeg...even een time out voor de desbetreffende persoon. En dat wil niet zeggen dat hij of zij op dat moment in een relatie zit , maar wel dat die persoon even andere dingen aan zijn of haar hoofd heeft.

Verder zijn er natuurlijk de zoekopties, even klikken en hoppaaaaa...een legio aan mannen van alle soorten en maten Knipoog smiley
Maar als je even verder kijkt en de extra zoekopties aanklikt kunt je ook aangeven dat je géén getrouwde mannen zoekt voor vriendschappen of mannen die in een relatie zitten. Die krijg je dan ook niet in je lijst.
Dus je kunt voor de matches gaan, of voor de lincscore, of je neemt iets meer moeite en krijgt wat je echt zoekt...



Extra zoekopties
Met deze extra zoekopties kun je zoeken naar leden op grond van de antwoorden die ze hebben gegeven op de meerkeuze-vragen. Je kunt per vraag meerdere antwoorden aanvinken; het systeem zoekt dan naar mensen die één van de aangevinkte antwoorden op de betreffende vraag hebben gegeven. Vink alleen antwoorden aan bij vragen die je relevant vindt; indien je geen enkel antwoord van een bepaalde vraag aanvinkt, slaat het systeem deze vraag over tijdens het zoeken.



just my 2 cents.. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:38
 
[quote=MADELIEF469]De klokjes zijn er niet voor niets, een klokje bij een profiel is duidelijk genoeg...even een time out voor de desbetreffende persoon.

Verder de zoekopties, de extra zoekopties kunt je ook aangeven dat je géén getrouwde mannen zoekt voor vriendschappen of mannen die in een relatie zitten. Die krijg je dan ook niet in je lijst.

ik wil hier geen ruzie of twistpunt over maken. dat is niet mijn ding. ik heb het nog eens nagekeken omdat thomas dat al aangaf. maar ik heb mijn match-zoek opdracht toch echt goed opgegeven. en kreeg 4 horloges. eigenlijk zouden die mannen hun profiel moeten aanpassen dan. toch??? op: zit in een relatie. verder was er ook een profiel waarbij de man in een relatie zit maar geen horloge liet zien.

het spijt mij dat er door onverdraagzaamheid mensen gekwetst zijn. dat is ook niet de opzet van mijn reaktie.
mijn reaktie is gericht op de stelling. zoals ik al zei.
van mij hoeft er hier op cm niemand weg. maar mistig wordt het wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MADELIEF469





Berichten: 86

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 20:56
 
[quote=REBECCA667]

jammer dat er voor jou niet meer matches zijn, en natuurlijk snap ik dat je er geen twistpunt van wilt maken, zo had ik het ook niet opgevat, maar je kunt CM altijd mailen en zeggen dat het tijd is voor ledenwerving?? Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MADELIEF469
op dinsdag 15 februari 2011, 20:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 21:17
 
[quote=MADELIEF469]

ledenwerving??? hahahaha. dat zou wel leuk zijn. ja. hahaha.

ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoeveel mensen er hier op cm zijn aangesloten. Lachende smiley

ik zal geduldig zijn en mij in tussentijd richten op het forum. Knipoog smiley

het is toch niet aan mij of er voor mij nog een parnter in het verschiet ligt of niet. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 23:04
 
Heel jammer dat er maar weinig matches voor je zijn rebecca maar CM is echt groot dus een beetje aanpassen en je lijst wordt veel langerKnipoog smiley

Een time-out wil niet altijd zeggen dat iemand bezet is,hij/zij kan ook gewoon druk zijn.

Ik heb duidelijk in mijn profiel staan dat ik een relatie heb(is ontstaan tijdens mijn abo op CM),lezen mannen daar overheen dan meld ik het,netjes toch?
Ik wil mijn profiel niet omzetten in "in een relatie" omdat ik alleen op deze plek "lot"genoten kan ontmoeten,toen ik het omgezet had waren de reacties nihil Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 23:33
 
REBECCA667 schreef:
tja eigenlijk wel. Lachende smiley
ik ben een serieus persoon en hoewel ik ook erg spontaan ben vind ik een relatie een serieuze zaak.
daarnaast ben ik ook erg ouderwets in mijn opvattingen.
dat besef ik mij heel goed maar schaam mij er niet voor. dus als ik tegen mijn gevoel in de moed opbreng om te reageren op een profiel en dan te horen krijg van een man in kwestie dat hij al iemand gevonden heeft. vind ik dat heel erg leuk voor de man en de vrouw in kwestie, maar schaam ik mij toch ook een beetje en denk ik wel bij mijzelf, of er niet een mogelijkheid is voor cm om naast de items als fototoestelletjes en hartjes en klokjes ook een item gemaakt zou kunnen worden waardoor je kan zien dat de man al voorzien is. want ouderwets als ik ben. als de man een vrouw heeft is hij voor mij als chat verboden terrein. ik hoef dat niet zo nodig, chatten met een gebonden man. ik voor mij vind dat een hellend terrein.
en daarom maakt een mengelmoes het voor mij wat moeilijk. mistig. ik heb wel al ontdekt dat dit forum op zich ook erg leuk is.

daarnaast vind ik het heel erg dat er mensen zijn die zo weinig liefdevol zijn dat ze mensen vervelende mailjtes sturen om ze te verwonden of weg te sturen.
van mij mag iedereen blijven en gelukkig zijn met cm en met elkaar.


Rebecca,
ik wou je niet bespotten of kwetsen hoor,
ik bewonder je lef om met jouw ingesteldheid naar een relatie op zoek te gaan, ik kan van je leren want ik ben zo dapper niet,
maar het forum is fijn en zo tracht ik wel wat contacten op te bouwen
Je hoeft je zeker niet te verontschuldigen dat je serieus en ouderwets bent, je mag best zijn wie je bent!
Wou je dit nog eventjes laten weten

en ja soms is men weinig liefdevol maar soms komen ook èchte gevoelens van medeleven en behulpzaam naar boven op het forum,
laat het jou niet afschrikken!
(voor mij soms nog steeds wennen aan een nederlander die geen blad voor de mond neemt; is eerlijk maar soms kort en bot)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 16 februari 2011, 08:59
 
even een en ander van de bestaande onderwerpen omhoog halen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 07:53
 
MARYLIEN613 schreef:
Rebecca,
ik wou je niet bespotten of kwetsen hoor,
ik bewonder je lef om met jouw ingesteldheid naar een relatie op zoek te gaan, ik kan van je leren want ik ben zo dapper niet,
maar het forum is fijn en zo tracht ik wel wat contacten op te bouwen
Je hoeft je zeker niet te verontschuldigen dat je serieus en ouderwets bent, je mag best zijn wie je bent!
Wou je dit nog eventjes laten weten

en ja soms is men weinig liefdevol maar soms komen ook èchte gevoelens van medeleven en behulpzaam naar boven op het forum,
laat het jou niet afschrikken!
(voor mij soms nog steeds wennen aan een nederlander die geen blad voor de mond neemt; is eerlijk maar soms kort en bot)

hoi marylien. je hebt me niet gekwetst. Kussende smiley en het forum is zeker een prettige plek om te zijn. je leert er mensen enigzins kennen door alleen al te zien hoe ze op dingen reageren. Lachende smiley (dus in dat opzicht ook zeer zinvol Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond ) naast dat het opzicht gewoon prettig is om met mensen van gedachten te wisselen over wat hun bezig houd in het dagelijks leven.


Laatst aangepast door
REBECCA667
op donderdag 17 februari 2011, 07:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:02
 
[quote=LEANNE226]Heel jammer dat er maar weinig matches voor je zijn rebecca maar CM is echt groot dus een beetje aanpassen en je lijst wordt veel langerKnipoog smiley


ik heb mijn lijstje aangepast. Lachende smiley ik heb de maximale leeftijdsgrens omhoog gegooid. Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: donderdag 17 februari 2011, 08:09
 
REBECCA667 schreef:
hoi marylien. je hebt me niet gekwetst. Kussende smiley en het forum is zeker een prettige plek om te zijn. je leert er mensen enigzins kennen door alleen al te zien hoe ze op dingen reageren. Lachende smiley (dus in dat opzicht ook zeer zinvol Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond ) naast dat het opzicht gewoon prettig is om met mensen van gedachten te wisselen over wat hun bezig houd in het dagelijks leven.

zo zie ik het ook Rebecca,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 16:37
 
[quote=REBECCA667]


Wat is nu je hoogste leeftijdgrens Rebecca Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 18:08
 
MARISKA601 schreef:
De titel van dit stukje heb ik zo genoemd, omdat enkele van mijn
vrienden elkaar hier hebben leren kennen en zijn inmiddels getrouwd.

Ik hoor zo af en toe van die geluiden dat er mensen zijn die niet willen dat er gehuwde mensen op de site zitten.


Nergens in de spelregels staat:



VERBODEN VOOR GEHUWDEN



Als je vind dat ze niet thuishoren op CM mail de redactie dan en val hun niet lastig.

Nou, verbannen van getrouwde stellen vind ik wel ver gaan. Maar het komt niet erg betrouwbaar over. Althans, als ik getrouwd zou zijn en ik wist dat mijn vrouw hier rondhing, zou ik op z'n minst toch wel een stevig gesprek met haar gevoerd hebben!


Laatst aangepast door
BEUN656
op dinsdag 1 maart 2011, 18:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 18:24
 
BEUN656 schreef:
Nou, verbannen van getrouwde stellen vind ik wel ver gaan. Maar het komt niet erg betrouwbaar over. Althans, als ik getrouwd zou zijn en ik wist dat mijn vrouw hier rondhing, zou ik op z'n minst toch wel een stevig gesprek met haar gevoerd hebben!

Waarom gelijk een stevig gesprek? Dat klinkt me op de één of andere manier niet prettig in de oren... Als jouw vrouw op CM zou staan en gewoon in haar profiel zou hebben staan dat ze getrouwd is en op CM staat omdat ze het leuk vind om andere contacten te leggen en actief te zijn op het forum.. wat is daar dan mis mee in jouw ogen. Ik mag er toch vanuit gaan dat jij jouw vrouw zou vertrouwen toch? Ik kan me niet indenken dat de gehuwde mensen op CM actief blijven op de site omdat ze graag een andere relatie willen. Maar goed, laat die mensen maar even voor zichzelf spreken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 18:27
 
LISA610 schreef:
Waarom gelijk een stevig gesprek? Dat klinkt me op de één of andere manier niet prettig in de oren... Als jouw vrouw op CM zou staan en gewoon in haar profiel zou hebben staan dat ze getrouwd is en op CM staat omdat ze het leuk vind om andere contacten te leggen en actief te zijn op het forum.. wat is daar dan mis mee in jouw ogen. Ik mag er toch vanuit gaan dat jij jouw vrouw zou vertrouwen toch? Ik kan me niet indenken dat de gehuwde mensen op CM actief blijven op de site omdat ze graag een andere relatie willen. Maar goed, laat die mensen maar even voor zichzelf spreken...

Nou, je zou je natuurlijk ook nog eens de vraag kunnen stellen wat je daar als echtgenoot of echtgenote tussen vrijgezelle mensen te zoeken hebt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 18:43
 
BEUN656 schreef:
Nou, je zou je natuurlijk ook nog eens de vraag kunnen stellen wat je daar als echtgenoot of echtgenote tussen vrijgezelle mensen te zoeken hebt...

Beste Beun, volgens mij staan er zelfs verschillende stellen op CM waarvan zowel de man als de vrouw lid is van CM, gewoon omdat ze het leuk vinden om contacten te leggen met andere christenen of omdat ze het leuk zijn om actief te zijn op het forum. Binnen een goede relatie is openheid en vertrouwen. En dan kunnen dat soort zaken gewoon, zonder de gedachten die jij er blijkbaar bij hebt. Ga jij alleen maar met vrijgezelle mensen om? Zo niet, waarom zou iemand die getrouwd is alleen maar met getrouwde mensen om moeten gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 19:07
 
BEUN656 schreef:
Nou, je zou je natuurlijk ook nog eens de vraag kunnen stellen wat je daar als echtgenoot of echtgenote tussen vrijgezelle mensen te zoeken hebt...

Nou ja zeg, bijten vrijgezelle mensen en getrouwde mensen elkaar Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 20:35
 
BEUN656 schreef:
Nou, verbannen van getrouwde stellen vind ik wel ver gaan. Maar het komt niet erg betrouwbaar over. Althans, als ik getrouwd zou zijn en ik wist dat mijn vrouw hier rondhing, zou ik op z'n minst toch wel een stevig gesprek met haar gevoerd hebben!

Zoals de waard is...vertrouwt hij zijn gasten..is het niet? Ik zie niet in waarom een lidmaatschap van een site als deze, als getrouwd stel of als man/vrouw in een relatie, tot wantrouwen zou moeten leiden. Onzin in mijn ogen. Ikzelf héb een relatie en mijn partner is geen lid van deze site maar is dat in het verleden wel geweest. Ik vind het gezellig om hier mensen te ontmoeten...omdat ik ze persoonlijk ken bijvoorbeeld. Ook heb ik al bijzonder veel geleerd van mensen die ik niet ken. Ze hebben met hun mening een waardevolle bijdrage gegeven en me geholpen bij het vormen van een eigen mening over een aantal geloofszaken. Maar wanneer een partner het stiekem gaat doen? Dan is dat misschien een reden...om liefdevol met elkaar te gaan praten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 20:37
 
de stelletjes die elkaar ontmoet hebben, en getrouwd zijn, die onderhouden op deze manier de contacten met vrienden die ze hier hebben leren kennen.
sommigen zijn af en toe van de partij bij een cm uitje.
en daar is niks mis mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 20:38
 
MARIA576 schreef:
Zoals de waard is...vertrouwt hij zijn gasten..is het niet? Ik zie niet in waarom een lidmaatschap van een site als deze, als getrouwd stel of als man/vrouw in een relatie, tot wantrouwen zou moeten leiden. Onzin in mijn ogen. Ikzelf héb een relatie en mijn partner is geen lid van deze site maar is dat in het verleden wel geweest. Ik vind het gezellig om hier mensen te ontmoeten...omdat ik ze persoonlijk ken bijvoorbeeld. Ook heb ik al bijzonder veel geleerd van mensen die ik niet ken. Ze hebben met hun mening een waardevolle bijdrage gegeven en me geholpen bij het vormen van een eigen mening over een aantal geloofszaken. Maar wanneer een partner het stiekem gaat doen? Dan is dat misschien een reden...om liefdevol met elkaar te gaan praten.

Goed gezegd Maria. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 20:46
 
LISA610 schreef:
Goed gezegd Maria. Knipoog smiley

Thanks! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 21:11
 
MARISKA601 schreef:
de stelletjes die elkaar ontmoet hebben, en getrouwd zijn, die onderhouden op deze manier de contacten met vrienden die ze hier hebben leren kennen.
sommigen zijn af en toe van de partij bij een cm uitje.
en daar is niks mis mee.


Op cm hoef je niet te verdwijnen als je een partner hebt gevonden.
Dat is geen regel van deze site. Het gaat hier ook om vriendschappen onderhouden en om van gedachten te wisselen met geloofsgenoten.
Volgens mij zei Robbedoes het ooit: dat de stellen bestaan uit individuen die afzonderlijk van elkaar interessante gesprekspartners zijn, ook op cm. Laten we hen koesteren en van hun intellect, inzicht, ervaring en vriendschap genieten en blij zijn dat ze nog op cm willen meedenken en een gesprekspartner willen zijn, juist zo waardevol omdat ze ondanks hun teleurstellingen in de liefde het vertrouwen in zichzelf en de ander hebben gevonden om weer een mooie relatie aan te gaan. Ze geven hoop en vertrouwen als stel en als individu.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 21:13
 
MIEKE364 schreef:
Op cm hoef je niet te verdwijnen als je een partner hebt gevonden.
Dat is geen regel van deze site. Het gaat hier ook om vriendschappen onderhouden en om van gedachten te wisselen met geloofsgenoten.
Volgens mij zei Robbedoes het ooit: dat de stellen bestaan uit individuen die afzonderlijk van elkaar interessante gesprekspartners zijn, ook op cm. Laten we hen koesteren en van hun intellect, inzicht, ervaring en vriendschap genieten en blij zijn dat ze nog op cm willen meedenken en een gesprekspartner willen zijn, juist zo waardevol omdat ze ondanks hun teleurstellingen in de liefde het vertrouwen in zichzelf en de ander hebben gevonden om weer een mooie relatie aan te gaan. Ze geven hoop en vertrouwen als stel en als individu.



idd.
van hun kunnen we veel leren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3