ChristianMatch
 


Forum

wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 19:29
 
Een fijne en gezellige en smakelijke avond mensen die gaan uiteten in Zwolle!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 01:36
 
Ik ben al een poosje thuis..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 01:37
 
MARIO216 schreef:
Ik ben al een poosje thuis..............

En hoe was het in Zwolle Mario ? Ben benieuwd wel of het net zo gezellig was als een aantal jaren terug... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 01:43
 
SUSANNAH475 schreef:
En hoe was het in Zwolle Mario ? Ben benieuwd wel of het net zo gezellig was als een aantal jaren terug... Lachende smiley

Kan me niet heugen dat ik er een aantal jaar geleden terug ook bij was......in ieder geval Henk (met donkere zonnebril Coole smiley met zonnebril ) met Does. Ook nog kennis gemaakt met het Duitste echtpaar, en ook nog met Chat.
Was wel leuk. Maar misschien vonden zij mij niet leuk Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARIO216
op zondag 10 april 2011, 01:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 01:49
 
MARIO216 schreef:
Kan me niet heugen dat ik er een aantal jaar geleden terug ook bij was......in ieder geval Henk (met donkere zonnebril Coole smiley met zonnebril ) met Does. Ook nog kennis gemaakt met het Duitste echtpaar, en ook nog met Chat.
Was wel leuk. Maar misschien vonden zij mij niet leuk Knipoog smiley

Sorry Mario... idd. was jij er toen niet bij... maar je weet toch wel hoe het nu was in Zwolle ? Daar was ik vooral benieuwd naar...
haha... waarom zouden ze jou niet leuk vinden ? Volgens mij valt dat best mee... Henk710 was er destijds bij (toen nog single haha) en P. en A. en Chat ook... nog met Solafide... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 12:27
 
Nou Mario, ik vond het in elk geval errug gezellig.... Lachende smiley ondanks het feit dat we ontzéttend, ongelofelijk, errug lang moesten wachten op ons eten! Niet normaal meer..dat men 2,5 uur moet wachten op een stukkie pasta! Boze smiley
De bediening was ook niet zo blij met ons, wat ik dus wel weer geinig vond! Clown smiley (zou deze tent niet om 22.00 uur dicht moeten gaan en begonnen wij toen niet nét aan ons dessert? Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley )
en als klap op de vuurpijl kwamen wij met het verzoek om alles apart af te rekenen....!!! Coole smiley met zonnebril ...dus volgens mij moeten we een volgende keer maar uitzien naar een ánder restaurant! Maar goed, wij hebben het hartstikke gezellig gehad en heb ik nu al zin in een eventueel ánder uitje met elkaar! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 12:29
 
SUSANNAH475 schreef:
Sorry Mario... idd. was jij er toen niet bij... maar je weet toch wel hoe het nu was in Zwolle ? Daar was ik vooral benieuwd naar...
haha... waarom zouden ze jou niet leuk vinden ? Volgens mij valt dat best mee... Henk710 was er destijds bij (toen nog single haha) en P. en A. en Chat ook... nog met Solafide... Knipoog smiley
Het is altijd gezellig mensen te ontmoeten die je een poos niet gezien hebt. Het is ook leuk om kennis te maken met andere mensen. Het eten was goed, alleen de bediening kon beter...was net bezig met het voorgerecht, blijkt dat ze me het voorgerecht gegeven hadden van Siem...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 19:14
 
CHATULIEM619 schreef:
Het is altijd gezellig mensen te ontmoeten die je een poos niet gezien hebt. Het is ook leuk om kennis te maken met andere mensen. Het eten was goed, alleen de bediening kon beter...was net bezig met het voorgerecht, blijkt dat ze me het voorgerecht gegeven hadden van Siem...

Dat is waar Chat...
Wat betreft het voorgerecht... oeps... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 19:56
 
CHATULIEM619 schreef:
Het is altijd gezellig mensen te ontmoeten die je een poos niet gezien hebt. Het is ook leuk om kennis te maken met andere mensen. Het eten was goed, alleen de bediening kon beter...was net bezig met het voorgerecht, blijkt dat ze me het voorgerecht gegeven hadden van Siem...

Je lette gewoon niet op....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 20:22
 
ach, het bord van de buurman is altijd voller, mario..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:23
 
Pieter
Annette
Chatuliem
Siem
Britte
Rellok
Maria576
partner Maria576
Sonja008
vriendin Sonja008
Mario
Monika
Dini
Bert

hartelijk dank voor het leuke avondje Zwolle. De bediening mocht de pret gelukkig niet totaal drukken, want we bleven goed gemutst, zelfs zonder hoofddeksels.

Ja, wel even met zonnebril (dus Willemijn, je was er stiekem toch een beetje bij Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Knipoog smiley )... Net gehaald gisteren voor het autorijden en je ziet zelf niet dat het een zonnebril is Clown smiley

Vergeet ik toch nog de geste van de eigenaar die een aantal vrouwen en mij Knipoog smiley verraste met een roos voor hun jubileum.... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 10 april 2011, 21:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 22:04
 
HENK710 schreef:
Pieter
Annette
Chatuliem
Siem
Britte
Rellok
Maria576
partner Maria576
Sonja008
vriendin Sonja008
Mario
Monika
Dini
Bert

hartelijk dank voor het leuke avondje Zwolle. De bediening mocht de pret gelukkig niet totaal drukken, want we bleven goed gemutst, zelfs zonder hoofddeksels.

Ja, wel even met zonnebril (dus Willemijn, je was er stiekem toch een beetje bij Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Knipoog smiley )... Net gehaald gisteren voor het autorijden en je ziet zelf niet dat het een zonnebril is Clown smiley

Vergeet ik toch nog de geste van de eigenaar die een aantal vrouwen en mij Knipoog smiley verraste met een roos voor hun jubileum.... Knipoog smiley

nou eh...Henk, JIJ en DOES dan weer bedankt voor de roos! want ik was één van de 'ongelukkigen' die géén roos kregen van de eigenaar (rare man toch... Knipoog smiley ) en jullie waren weer zo gul om 'm mij te gunnen! Dank! Enne...de roos komt práchtig uit hoor! Clown smiley Clown smiley Clown smiley
(de zonnebril stond je trouwens érrug goed! cool man! Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril )
Op naar een vólgende keer? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MONIKA549 (50)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 13 april 2011, 21:42
 
Allemaal bedankt voor een leuke avond. Het was erg gezellig en ik vind het fijn dat ik jullie heb leren kennen. Knipoog smiley
De fijne groep blijft me meer bij dan de prestaties van het restaurant. Daar kan ik nu wel om lachen.
Een volgende keer ben ik vast van de partij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7
Pagina 7 van 7