ChristianMatch
 


Forum

einde lidmaatschap
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:44
 
CHATULIEM619 schreef:
Vimd je dat zelf nu een vriendelijke opmerking? Ze geeft hier hetzelfde aan wat heel veel mensen vinden, nl. dat de kwaliteit zienderogen achteruit gegaan is. En jouw houding is dus, omdat ze een vent heeft, kan ze beter weggaan???

Kijk...en die laatste woorden maak jij er weer van!!!!!
Waarom toch???
Onzin.. want wie ben ik om mensen..met of zonder relatie...wel of niet getrouwd...hier weg te sturen..(.zoals jij het suggereert)

En inderdaad is het wel zo...even terugkomen...even kijken...lezen....en dan maar negatief zijn...om vervolgens maar te constateren dat het hier niets meer is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:46
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik begrijp Zeeland wel een beetje, iemand komt voor drie dagen terug en heeft gelijk een mening dat het niet deugt...je kan er ook anders tegenaan kijken en denken : ik ga er eens voor zorgen dat het weer leuk wordt op cm....
Het klonk mij allemaal ook wel wat negatief in de oren en gezelligheid moet je toch zelf maken.....

Juist...precies...fijn dat JIJ wel precies aanvoelde wat ik bedoelde...!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:16
 
ZEELAND736 schreef:
Juist...precies...fijn dat JIJ wel precies aanvoelde wat ik bedoelde...!!!
idd, ik voelde het niet zo aan. Ik dacht dat je het anders bedoelde. Goed dat je het nog even uitlegde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:22
 
CHATULIEM619 schreef:
idd, ik voelde het niet zo aan. Ik dacht dat je het anders bedoelde. Goed dat je het nog even uitlegde.

uitleg waarom iemand zo reageerd kan soms zo prettig zijn, en meer begrip onderling kweken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:58
 
JOLAN931 schreef:
uitleg waarom iemand zo reageerd kan soms zo prettig zijn, en meer begrip onderling kweken.
uiteraard, maar je kan het niet van mensen gaan opeisen. En zeker niet met een christelijke inhoud erbij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:22
 
Ik heb een mail van Grace ontvangen,

Hierbij plaats ik hem op haar verzoek.
Ik zet er aleen een kleine wijziging in.. ik noem geen namen.


hey nijn
kan jij ff namens mij reageren op forum,ik heb nl bewust geen namen genoemt,gereageerd op topics waarna men niet reageerden en enkel off topic ging
en in de chatroom kreeg ik nauwelijks antwoord en wilde men een onderwerp,lanceer je iets werd er niet op gereageerd
en als ik dit dan eerlijk aangeef op het forum ,misschien met wat ongelukkige woordkeuze wordt ik afgebrandt op het forum door oa (namen) en kan ik helaas zelf niet reageren,daar baal ik dus flink van .
zeggen ze oa ook je hebt je doel hier bereikt dus m.a.w. wat zoek je hier nog.
dus vriendschappen opbouwen mag volgens hen ook niet meer.
verder vond ik dus dat ik wel een positieve inzet had maar dat die afgebroken werdt door de mensen die niet of nauwelijks reageerden zonder reacties helpt dat positieve dus ook niet
ik lees het wel weer was bij topic niet verlengen
groetjes Grace.


Of dit verstandig is van mij ik weet het niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:26
 
MARISKA601 schreef:
Ik heb een mail van Grace ontvangen,

Hierbij plaats ik hem op haar verzoek.
Ik zet er aleen een kleine wijziging in.. ik noem geen namen.


hey nijn
kan jij ff namens mij reageren op forum,ik heb nl bewust geen namen genoemt,gereageerd op topics waarna men niet reageerden en enkel off topic ging
en in de chatroom kreeg ik nauwelijks antwoord en wilde men een onderwerp,lanceer je iets werd er niet op gereageerd
en als ik dit dan eerlijk aangeef op het forum ,misschien met wat ongelukkige woordkeuze wordt ik afgebrandt op het forum door oa (namen) en kan ik helaas zelf niet reageren,daar baal ik dus flink van .
zeggen ze oa ook je hebt je doel hier bereikt dus m.a.w. wat zoek je hier nog.
dus vriendschappen opbouwen mag volgens hen ook niet meer.
verder vond ik dus dat ik wel een positieve inzet had maar dat die afgebroken werdt door de mensen die niet of nauwelijks reageerden zonder reacties helpt dat positieve dus ook niet
ik lees het wel weer was bij topic niet verlengen
groetjes Grace.


Of dit verstandig is van mij ik weet het niet.



Vraag me nu even serieus af waarom jij de boodschapper van Grace bent. Zij is helemaal niet afgebrand in mijn ogen. Er is geconstateerd dat ze niet positief overkwam en zo kwam haar stukje ook over....Daarom stond haar besluit vast van CM te vertrekken....Waarom dan nog dit stukje en een ander als boodschapper gebruiken?????
He tis dan wel flauw om het forum te lezen en via iemand anders commentaar te leveren.
Ik denk dat je je daar niet voor moet lenen Mariska.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:32
 
WILLEMIJN232 schreef:
Vraag me nu even serieus af waarom jij de boodschapper van Grace bent. Zij is helemaal niet afgebrand in mijn ogen. Er is geconstateerd dat ze niet positief overkwam en zo kwam haar stukje ook over....Daarom stond haar besluit vast van CM te vertrekken....Waarom dan nog dit stukje en een ander als boodschapper gebruiken?????
He tis dan wel flauw om het forum te lezen en via iemand anders commentaar te leveren.
Ik denk dat je je daar niet voor moet lenen Mariska.....



Dat laatse ben ik me bewust.
Ik heb lang getwijfeld of ik het wel zou doen.
Vandaar mijn opmerking eronder.

Grace wilde iets rechtzetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:48
 
MARISKA601 schreef:
Dat laatse ben ik me bewust.
Ik heb lang getwijfeld of ik het wel zou doen.
Vandaar mijn opmerking eronder.

Grace wilde iets rechtzetten.



Ik denk dat als Grace mee wil discussieren ze dan maar een proef abbo of wat dan ook moet nemen als dat blijkbaar zo belangrijk is......
Maar morgen heeft niemand het meer over Grace dat is ook de realiteit.....en dat moet Grace zich ook realiseren......zo werkt het nu eenmaal wanneer je ergens vertrekt.....
en één tip: laat je nooit als boodschapper gebruiken, laat een ander zijn eigen verhaal doen........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat als Grace mee wil discussieren ze dan maar een proef abbo of wat dan ook moet nemen als dat blijkbaar zo belangrijk is......
Maar morgen heeft niemand het meer over Grace dat is ook de realiteit.....en dat moet Grace zich ook realiseren......zo werkt het nu eenmaal wanneer je ergens vertrekt.....
en één tip: laat je nooit als boodschapper gebruiken, laat een ander zijn eigen verhaal doen........

Dat lijkt mij ook, Willemijn.

'k Kreeg vandaag weer een tip van CM.
Tip 9: Verleng je lidmaatschap op tijd
Als W-tje verlengt voor een maand (jaja, die is ook zo verdwenen), doe ik het ook. Knipoog smiley Ik kan even 'grijs' worden, maar dan ben ik op vakantie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:32
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat als Grace mee wil discussieren ze dan maar een proef abbo of wat dan ook moet nemen als dat blijkbaar zo belangrijk is......
Maar morgen heeft niemand het meer over Grace dat is ook de realiteit.....en dat moet Grace zich ook realiseren......zo werkt het nu eenmaal wanneer je ergens vertrekt.....
en één tip: laat je nooit als boodschapper gebruiken, laat een ander zijn eigen verhaal doen........

Het werkt blijkbaar zo verslavend (CM), dat ze aan de ene kant tegen zijn, over de openbaarheid van het forum ...maar o wee ...aan de andere kant, toch makkelijk is om alles te kunnen lezen.
Dan is het inderdaad, verleidelijk om iemand te gebruiken als boodschapper, wat volgens mij niet chique overkomt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:59
 
LEONARD480 schreef:
Het werkt blijkbaar zo verslavend (CM), dat ze aan de ene kant tegen zijn, over de openbaarheid van het forum ...maar o wee ...aan de andere kant, toch makkelijk is om alles te kunnen lezen.
Dan is het inderdaad, verleidelijk om iemand te gebruiken als boodschapper, wat volgens mij niet chique overkomt.

Weet je dat het soms ook balen kan zijn, dat je het forum - ook als niet-lid - kunt lezen? Ik wilde een periode niks met CM te maken hebben, maar toch heb je dan de mogelijkheid om het forum te lezen. En dan doe je het soms toch, al is het niet goed voor je en wil je het eigenlijk niet. 't Is me overigens wel gelukt, maar dat vraagt wat discipline, om het forum een aantal maanden echt niet te lezen. Aan de andere kant denk ik dat het ook commercieel is van CM, want als mensen het lezen kan het ook kriebelen (positief of negatief) om te reageren. En wat doe je dan? Juist, weer lid worden. Maar iemand als boodschapper gebruiken, lijkt mij niet de bedoeling.


Laatst aangepast door
MARYAN401
op woensdag 12 oktober 2011, 14:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 21:10
 
MARYAN401 schreef:
Dat lijkt mij ook, Willemijn.

'k Kreeg vandaag weer een tip van CM.
Tip 9: Verleng je lidmaatschap op tijd
Als W-tje verlengt voor een maand (jaja, die is ook zo verdwenen), doe ik het ook. Knipoog smiley Ik kan even 'grijs' worden, maar dan ben ik op vakantie.


Dan moeten we het maar eens over verlengen hebben onder het genot van een lekker kopje koffie....... Knipoog smiley
En....ik ben echt Nederlands.....als ik een maand verleng krijg ik dan ook het singleboek???????


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 12 oktober 2011, 21:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 22:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dan moeten we het maar eens over verlengen hebben onder het genot van een lekker kopje koffie....... Knipoog smiley
En....ik ben echt Nederlands.....als ik een maand verleng krijg ik dan ook het singleboek???????

Lijkt mij een prima idee, Willemijn. In Pietenstad? Knipoog smiley Dat boek krijg je pas bij een half jaar verlengen, wel zuinig van CM hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:01
 
MARYAN401 schreef:
Lijkt mij een prima idee, Willemijn. In Pietenstad? Knipoog smiley Dat boek krijg je pas bij een half jaar verlengen, wel zuinig van CM hoor.


Afgesproken Maryan, in de Pietenstad....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:36
 
WILLEMIJN232 schreef:
Afgesproken Maryan, in de Pietenstad....... Knipoog smiley

Maar dan op Italiaanse bodem Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:12
 
WILLEMIJN232 schreef:
Afgesproken Maryan, in de Pietenstad....... Knipoog smiley

Gezellig! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:30
 
aan alle cm leden,


het is voor mij weer eens tijd een time out te nemen.


groetjes van mariska601
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4