ChristianMatch
 


Forum

Oproep om een christen te redden van de dood !!!!!!!!!!!
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 19:18
 
MARCOWAAL200 schreef:
Het is weer een tijdje geleden maar hier heb ik weer een vervolg over Ronela.

+++++++++++++

Hallo allemaal

Joke Schild belde net, zij was vandaag bij Roneela
geweest.
Aanstaande dinsdagmorgen komt het hoger beroep van
Roneela voor .
Ze mag daar zelf voor de rechter in het engels
spreken.
De lijst met bewijs stukken dat ze gevaar loopt in
Pakistan, is groter geworden Dus dat is positief.
Joke en haar voorganger, die er ook bij was,
hebben samen met Roneela avondmaal gevierd.
De voorganger had stukjes brood en een flesje
water meegenomen daar hebben ze 3 plastic bekers
gevraagd en zo onder het toeziend oog
van een bewaker, avondmaal gevierd.

Roneela zit nu al 3 maanden onschuldig in de
gevangenis.
Het bidden van Roneela met vele anderen is
doorgedrongen tot de directeur
van de gevangenis en die heeft het verboden.
Dus bidden ze nu in groepjes van 2 op de gang.
De satan wil het bidden stoppen maar het gaat
gewoon door :
God laat zich niet stoppen

Joke en haar man gaan deze week naar Pakistan.
en aan het einde van de reis gaan ze de familie
van Roneela bezoeken.
en ze hopen dan te kunnen vertellen dat Roneela in
Nederland mag blijven Laten we daarvoor bidden.

groeten Ad en Regine

Dank je wel weer voor deze update! Ook hier gaat het bidden door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGDA088





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:20
 
zo ik schop gelijk dit topic weer even omhoog, heb net ook getekend, hoop dat nog velen na mij dit gaan doen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BATSION796





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: maandag 3 oktober 2011, 19:27
 
Ik heb ook net even getekend!

Laatst aangepast door
BATSION796
op zondag 16 oktober 2011, 22:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:22
 
[quote=MARCOWAAL200]ATTENTIE

Hallo Marco.
Ik wilde je vragen hoe het is of je al iets meer weet over deze Zendelinge.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 21:35
 
Hallo allemaal

Ik hoorde van joke schild dat het hoger beroep
verschoven is naar aanstaande donderdag.
Het begint om 11.30 uur
Omdat er geen beveiligde rechtzaal beschikbaar
was voor dinsdag is het verzet naar donderdag
Alsof roneela een crimineel is, zo wordt ze
behandeld Maar God ziet ze als een parel, een hele
mooie Laten we voor haar bidden

groeten ad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:41
 
JOSINA022 schreef:
Dank je wel weer voor deze update! Ook hier gaat het bidden door!

Ter informatie ff doorgeven dat we elke donderdagavond van 20 tem 21 u. in de gebedsroom zijn. Zoals vorige keren blijven we doorbidden en hopen dat onze Pakistaanse zuster Roneela -die op de dodenlijst staat in haar land- in Nederland mag blijven daar ze op uitwijzen staat. Tevens vraagt Gerrie om mee te bidden met ons voor een messiaans joods gezin, de Family Asg Hary met kids van 4 en 14 die ook op het punt staan om uitgewezen te worden naar Iran. Laten we bidden dat God onze vervolgde broers en zussen uitredt.

We brengen ook de vervolging van de koptische christenen in Egypte voor. Dat er ingegrepen mag worden tegen de (islam-extrimistische) legerakties tegen de kerk.


Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 12 oktober 2011, 17:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARJA425





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 21:03
 
MARCOWAAL200 schreef:
ATTENTIE

Help een mede christen uit Pakistan !

Beste medechristenen,

Gebed is zeker hard nodig voor deze vrouw God zal elk gebed verhoren op Zijn tijd met ons allen gericht bidden onze Vader opent deuren die voor de mens gesloten blijven en ik dank God elke dag, dat Hij doet wat Hij zal doen vertrouwen daar komt het op aan ik heb ook genoeg meegemaakt, waardoor ik nu wel wet dat God Almachtig is Hij is zooGroot elk haartje op ons hoofd heeft Hij geteld, dank U Jezus, Hij is mijn alles, ik vertrouw er op, dat God een geweldig wonder zal doen, dus deze vrouw zal God voor zorgen, totaal laten we ons alsjeblieft geeeeeeeeeeeeeen zorgen maken, als het kan noooooooooit liefs een christen

Roneela ( 46 jr.) is een Pakistaanse vrouw, die men vanwege haar christelijk geloof wilde vermoorden. Zij is gevlucht naar Nederland, maar tot nu toe wilde de rechter haar geen verblijfsvergunning geven. Als zij terug moet naar Pakistan, is het gevaar groot dat zowel Roneela als haar familie vermoord wordt, omdat zij daar op de dodenlijst staat. Ik ken Roneela persoonlijk. Ze is nu erg eenzaam en heeft het heel moeilijk. Op dit moment verblijft zij in een detentiecentrum, een soort gevangenis. Het is vrijwel onmogelijk voor haar om contacten te hebben met mensen buiten het centrum.



Meer over haar kunnen jullie lezen op de website van het tijdschrift Eva:


http://www.eo.nl/tijdschriften/eva/2011/page/Eva_van_de_maand___Roneela_Ejaz/articles/article.esp?article=12224467


De petitie staat op de volgende link.

http://petities.nl/petitie/help-voorkomen-dat-roneela-om-het-leven-gebracht-wordt-in-haar-eigen-land

Namens Roneela Hartelijk dank dat je deze petitie wil tekenen of al getekend heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:52
 
31-08-2011

VEG Nieuw Leven

Sliedrecht

Aan de leden en bezoekers van VEG Nieuw Leven

Begin vorige week heeft de rechter de asielaanvraag van Roneela gegrond verklaard. Een aantal mensen, waaronder Roneela, had hieruit begrepen dat er geen proces meer zou komen en dat Roneela in Nederland zou mogen blijven. Er is toen een e-mail verstuurd om dit blijde nieuws te melden.

Helaas is achteraf gebleken dat het (nog) niet zo is dat Roneela al toestemming heeft om definitief in Nederland te blijven. De uitspraak van de rechter houdt in dat Roneela opnieuw in hoger beroep mag gaan. Omdat Roneela nu weer in de procedure zit (terwijl ze eerst uitgeprocedeerd was), zou ze de uitspraak van het proces af mogen wachten buiten het detentiecentrum, in een azc. Het is echter niet duidelijk waarom Roneela nog steeds in het detentiecentrum moet verblijven.

Tegen de zaak van Adeel, een vriend van Roneela die samen met haar uit Pakistan naar Nederland gevlucht is omdat hij vervolgd werd vanwege zijn christelijke geloof, heeft de IND zelfs weer een hoger beroep aangespannen, terwijl deze in eerste instantie positief beoordeeld was. Dit zou ook ongunstig kunnen zijn voor het proces van Roneela.

Hoewel er een positieve wending is gekomen in de situatie van Roneela, is haar situatie helaas nog niet zo gunstig als we zouden wensen. Gebed is nog hard nodig!

Afgelopen donderdag is Joke Schild bij Roneela op bezoek geweest. Een verslag van het bezoek van Joke aan Roneela kunnen jullie lezen op:

http://www.king-site.nl/27-10-2011.html

Graag roepen we iedereen op om te blijven bidden voor Roneela.

Hartelijke groet, Hans de Jongh

============================================

VEG Nieuw Leven

Sliedrecht

Aan de leden en bezoekers van VEG Nieuw Leven

In vervolg op onderstaande e mail is nu bekend geworden dat Roneela vanaf morgen gelukkig niet meer in detentie (cel) hoeft te blijven; Joke Schild gaat haar ophalen. Roneela gaat daarna morgen naar het A.Z.C. (AssielZoekersCentrum) Schiphol; daar wordt gekeken naar welk A.Z.C. elders in Nederland Roneela wordt geplaatst, waar ze dan het verdere verloop van het proces kan afwachten.

Groet, Hans.


Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op zaterdag 12 november 2011, 15:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:54
 
25-10-2011

Goed nieuws





Het onderstaande bericht ontving ik vanmiddag van Roneela's advocaat

Roneela belde mij vanmiddag we hebben de Heer uitbundig gedankt ik ben zo geweldig blij.

Donderdagmiddag heb ik een afspraak met Roneela om haar te bezoeken, ze weet niet hoelang het duurt

totdat zij vrijgelaten word uit detentie, Halleluja alle glorie aan de Here !!!!!!!!!!!!!!!!









Hoera! Beroep Roneela Eijaz in herhaalde asielaanvraag gegrond. Zegt het voort. Heb bewaringsadvocaat gevraagd direct actie te ondernemen en beroep tegen voortduren bewaring in te dienen.Nader nieuws volgt,

Het betekend dat de rechter de asiel aanvraag gegrond heeft verklaart, dat het voor hem bewezen is dat Roneela niet terug kan en er asiel moet worden verleend.

en Roneela in Nederland mag blijven, dus geweldig nieuws.

De I.N.D kan binnen 3 maanden tegen deze uitspraak in hoger beroep gaan, dus hier blijven we voor bidden. dat zij niet succesvol zullen zijn in hun voornemen als zij dit besluiten.



Geweldig he, in ieder geval is dit al een eerste en belangrijke stap tot haar definitieve verblijf hier in Nederland en komt Roneela deze of volgende week uit de gevangenis.

GOD IS GOED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!




===============================================

VEG Nieuw Leven

Sliedrecht



Aan de leden en bezoekers van VEG Nieuw Leven





Beste allemaal,



God is een verhoorder van gebeden: lees het onderstaande goede nieuws.

Laten we Hem daarvoor danken en tevens bidden dat Roneela nu definitief in Nederland mag blijven.



Met groet en zegen,

Hans de Jongh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:54
 
31-10-2011

VEG Nieuw Leven

Sliedrecht

Aan de leden en bezoekers van VEG Nieuw Leven

Begin vorige week heeft de rechter de asielaanvraag van Roneela gegrond verklaard. Een aantal mensen, waaronder Roneela, had hieruit begrepen dat er geen proces meer zou komen en dat Roneela in Nederland zou mogen blijven. Er is toen een e-mail verstuurd om dit blijde nieuws te melden.

Helaas is achteraf gebleken dat het (nog) niet zo is dat Roneela al toestemming heeft om definitief in Nederland te blijven. De uitspraak van de rechter houdt in dat Roneela opnieuw in hoger beroep mag gaan. Omdat Roneela nu weer in de procedure zit (terwijl ze eerst uitgeprocedeerd was), zou ze de uitspraak van het proces af mogen wachten buiten het detentiecentrum, in een azc. Het is echter niet duidelijk waarom Roneela nog steeds in het detentiecentrum moet verblijven.

Tegen de zaak van Adeel, een vriend van Roneela die samen met haar uit Pakistan naar Nederland gevlucht is omdat hij vervolgd werd vanwege zijn christelijke geloof, heeft de IND zelfs weer een hoger beroep aangespannen, terwijl deze in eerste instantie positief beoordeeld was. Dit zou ook ongunstig kunnen zijn voor het proces van Roneela.

Hoewel er een positieve wending is gekomen in de situatie van Roneela, is haar situatie helaas nog niet zo gunstig als we zouden wensen. Gebed is nog hard nodig!

Afgelopen donderdag is Joke Schild bij Roneela op bezoek geweest. Een verslag van het bezoek van Joke aan Roneela kunnen jullie lezen op:

http://www.king-site.nl/27-10-2011.html

Graag roepen we iedereen op om te blijven bidden voor Roneela.

Hartelijke groet, Hans de Jongh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 15:57
 
Zaterdag, 12 – 11 – 2011



Gisteren heb ik Roneela telefonisch gesproken. Zij verblijft nu in het AZC Luttelgeest. Er wordt geprobeerd om papieren in orde te maken zodat zij de komende tijd kan verblijven in een woonruimte boven het kantoor van de Oost Europa Zending in Krimpen aan de Lek.



Binnenkort wil Roneela graag gemeente Nieuw Leven bezoeken. Zij vroeg mij of ik iedereen de hartelijke groeten wil overbrengen namens haar.

Ook wil Roneela iedereen hartelijk bedanken voor het meeleven. Zij is erg blij en bemoedigd door alle post die zij heeft ontvangen.

Roneela bedankt ook iedereen die voor haar gebeden heeft. Zij vroeg of wij willen blijven bidden dat de IND haar toestemming geeft om definitief in Nederland te blijven.

Roneela wenst iedereen Gods zegen toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 16:06
 
Wat een mooie en fijne berichten.....
Dank dat je ze wilde plaatsen...
We blijven bidden.....


Ineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 22:19
 
Hallo Allemaal

Even een vraag is er iets bekent over de zendelinge Roneela Want er is al een tijd niets meer overgehoord en ik vraag elke dag aan onze VADER om haar vast te houden.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2