ChristianMatch
 


Forum

De charismatische beweging is gevaarlijk- wees op uw hoede!
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 02:16
 
JOSINA022 schreef:
Dat wil nog niet zeggen dat je het hier ook gelijk maar neer moet zetten, zeker wanneer je weet dat je hier een heleboel mensen mee kunt kwetsen!
Want doe je nu doelbewust!

Dit is de tweede keer dat ik het zeg... Ik doe dit niet doelbewust om te kwetsen. Ik begrijp niet hoe je dat kan denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 03:12
 
CHATULIEM619 schreef:
Het laat gewoon zien hoe gewillig het internet is. We hebben vanavond een hele fijne dienst gehad. Veel gezongen veel gebeden en geluisterd naar Gods Woord. En dan kom je thuis en krijg je te lezen dat je eigenlijk satanisch bezig bent...Durft iemand hier te beweren dat ik satan dien? Of dat ik ooit buiten Gods Woord om gegaan ben??

Ik begrijp echt niet waarom jij deze posting jezelf persoonlijk aantrekt. zo komt het op mij over.

Het is toch allang duidelijk dat het niet alle evangelische bewegingen betreft?

Je beweert dingen boven in je posting die ik helemaal én niet gedacht heb, en niet gezegd heb. Sterker, ik dácht niet eens aan jou, toen ik dit poste....

Jij daarentegen beticht mij ervan dat ik lieg, overal kots bijhaal.....En 'kots' heb je in 'gal' veranderd...boeie...je zegt ook dat ik lieg..

Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 18:39

Quote:
SHANITA130 schreef:
Hoi Mariska!

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.

Mijn postings met betrekking tot charismatische bewegingen waren zeker niet als een aanval bedoeld.

Meer van dat ik blij ben omdat ik lang niet de enige ben :), of één van de weinigen.

Dat wist ik niet, want ik wou al jaren niets meer te maken hebben met die richting. Ik keek geen EO meer. Las geen 'charismatische' magazines meer, etc.Niet te verwarren met mijn geloof, dat was juist veel sterker geworden.

Ik kwam er pas achter doordat ik toevallig dingen tegenkwam op internet, als ik bijvoorbeeld op 'emotionele chantage' ging zoeken, voor een hele andere reden. en door een link van iemand.

Nou ja, en nogmaals, dat werkt heel erg bevrijdend op gaf me een opluchting, te lezen dat vele anderen, onbekenden, schrijven wat ik ook precies zo ervoer ;)

Maar iets erover posten met de bedoeling in mijn achterhoofd om aan te vallen...Nee.
Mijn bedoeling is de Waarheid, want de Waarheid maakt vrij. Iets onder ogen zien hoe het is, bedoel ik.

En inderdaad, wat je zegt, men kan reageren op een ander.
En doelbewust op de persoon spelen, ik denk ook niet dat dat gebeurd. Wat wel kan denk ik, is dat een mening zeggen, als 'aanval' kan worden ervaren door iemand.


Quote:
CHATULIEM619 Schreef: Shanita, ik geloof je gewoon niet. Bij alles wat we schrijven probeer jij je gal te spuien over de evangelische beweging. En dat doe je bewust om het onderwerp te saboteren.

Dit schreef je eerst: Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 19:57, als quote van mij....

Quote:
CHATULIEM619 schreef:
Shanita, ik geloof je gewoon niet. Bij alles wat we schrijven haal jij een stuk kots tevoorschijn over de evangelische beweging. En dat doe je bewust om het onderwerp te saboteren.

In het forum 'bijbel en bijbelstudie' , topic 'erfzonde' pagina 2.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 5 november 2011, 03:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 08:38
 
SHANITA130 schreef:
Nog 1x: ik kwets geen mensen doelbewust...

Ik snap echt niet dat je dat denkt...

Je weet dat je met het plaatsten van dat stuk mensen kwetst, dat heb je in de andere topics ook kunnen merken. Dus wanneer je dit weet en toch dit stuk plaatst...ja...dan dan ben je bezig om mensen doelbewust te kwetsen!
En al helemaal wanneer mensen vragen je te stoppen, dat je die mensen compleet negeert en gewoon doorgaat.


Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 5 november 2011, 08:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 08:51
 
slotje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 09:21
 
Er zou een knop moeten zijn 'Dit topic is niet okee', dan had ik 'm ingedrukt. De titel zegt mij al genoeg. 'k Heb het topic niet gelezen, kan er namelijk niks mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 09:51
 
SHANITA130 schreef:
Ik begrijp echt niet waarom jij deze posting jezelf persoonlijk aantrekt. zo komt het op mij over.

Het is toch allang duidelijk dat het niet alle evangelische bewegingen betreft?

Je beweert dingen boven in je posting die ik helemaal én niet gedacht heb, en niet gezegd heb. Sterker, ik dácht niet eens aan jou, toen ik dit poste....

Jij daarentegen beticht mij ervan dat ik lieg, overal kots bijhaal.....En 'kots' heb je in 'gal' veranderd...boeie...je zegt ook dat ik lieg..

Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 18:39






Dit schreef je eerst: Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 19:57, als quote van mij....



In het forum 'bijbel en bijbelstudie' , topic 'erfzonde' pagina 2.
Het is toch nu wel duidelijk waarom je dit schrijft? Je wilt gewoon ruzie maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 10:06
 
En we stoorde ons aan niemand....
En we gingen gewoon door...
En we luisterden niet...
En we zijn toch volwassen....
En...
En....

J A M M E R!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 10:20
 
MARYAN401 schreef:
Er zou een knop moeten zijn 'Dit topic is niet okee', dan had ik 'm ingedrukt. De titel zegt mij al genoeg. 'k Heb het topic niet gelezen, kan er namelijk niks mee.

Maryan:
Er is wel een knopje!
Onder elke posting zie je staan: deze reaktie is niet oke.
Daar kun je op klikken en dan komt het bij de redactie terecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 10:55
 
MARY052 schreef:
Maryan:
Er is wel een knopje!
Onder elke posting zie je staan: deze reaktie is niet oke.
Daar kun je op klikken en dan komt het bij de redactie terecht.


Yep klopt!
En geloof me die is al diverse keren ingedrukt!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 13:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Het is toch nu wel duidelijk waarom je dit schrijft? Je wilt gewoon ruzie maken.

Natuurlijk niet.

Waarom zou ik?

Ik wil de waarheid schrijven, on-topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 13:33
 
JOSINA022 schreef:
Je weet dat je met het plaatsten van dat stuk mensen kwetst, dat heb je in de andere topics ook kunnen merken. Dus wanneer je dit weet en toch dit stuk plaatst...ja...dan dan ben je bezig om mensen doelbewust te kwetsen!
En al helemaal wanneer mensen vragen je te stoppen, dat je die mensen compleet negeert en gewoon doorgaat.

Ik heb al gezegd dat ik dat niet doelbewust doe.

Ik heb gewoon een tijdje zitten zoeken naar een link, waar eigenlijk alle op een rij staat.
Kijk, wat gebeurde, dat iemand elke keer een lang stuk plaatste, dat ging elke keer over één aspect.
Nu staat alles op een rij.

En je kan ook wel nagaan dat ik nu gekwetst word, maar liever gekwetst, dan niet mezelf zijn, en dingen niet kunnen en mogen zeggen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 5 november 2011, 13:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 13:44
 
JOSINA022 schreef:
Je weet dat je met het plaatsten van dat stuk mensen kwetst, dat heb je in de andere topics ook kunnen merken. Dus wanneer je dit weet en toch dit stuk plaatst...ja...dan dan ben je bezig om mensen doelbewust te kwetsen!
En al helemaal wanneer mensen vragen je te stoppen, dat je die mensen compleet negeert en gewoon doorgaat.

Jij hebt trouwens "makkelijk" praten.
Je gaat al fijn naar een traditionele kerk.
Ik ook, binnenkort naar de PKN.

Maar goed, je hebt niet, zoals ik er jaren ingezeten, bij de charismatische.

Ik noem een voorbeeld: ik ben best wel ernstig ziek. Men bidt voor mij, handen opleggen, demonen van ziektes worden uitgedreven. Hardop.
Dan...blijf ik ziek, krijg ik van dat mijn geloof niet groot genoeg is, ik wel zonden in mijn leven zou hebben, anders was ik wel genezen.

Dus, bovenop dat ik ziek ben, krijg ik een schuldenlast mee, van dat mijn geloof niet groot genoeg is, en dat er nog wel zonden in mijn leven zullen zijn.

Daar word je niet echt beter van, alleen nog veel zieker.

Komt bij, ik ken mensen, vrienden, die door deze dingen behoorlijk zijn getraumatiseerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BATSION796





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 13:46
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb al gezegd dat ik dat niet doelbewust doe.

Ik heb gewoon een tijdje zitten zoeken naar een link, waar eigenlijk alle op een rij staat.
Kijk, wat gebeurde, dat iemand elke keer een lang stuk plaatste, dat ging elke keer over één aspect.
Nu staat alles op een rij.

En je kan ook wel nagaan dat ik nu gekwetst word, maar liever gekwetst, dan niet mezelf zijn, en dingen niet kunnen en mogen zeggen.

Je blijft telkens maar weer overal tegenaan schoppen en mensen tegen je in het harnas jagen. Zo maak je geen vrienden. De kern van het probleem ligt bij jezelf, dit is nu de 3e keer dat ik je hier op wijs, maar dat negeer je. Wil je niet horen lijkt het. Als jij je niet happy voelt in je leven, is dat jou eigen verantwoording om daar iets aan te doen. Je schiet er niets mee op om je frustraties te blijven afreageren op anderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 13:50
 
BATSION796 schreef:
Je blijft telkens maar weer overal tegenaan schoppen en mensen tegen je in het harnas jagen. Zo maak je geen vrienden. De kern van het probleem ligt bij jezelf, dit is nu de 3e keer dat ik je hier op wijs, maar dat negeer je. Wil je niet horen lijkt het. Als jij je niet happy voelt in je leven, is dat jou eigen verantwoording om daar iets aan te doen. Je schiet er niets mee op om je frustraties te blijven afreageren op anderen.

Zeg me, welke andere heb ík bij naam en toenaam genoemd?

En waar reageer ík me af?

Ik voel me wel happy in mijn leven, alweer een tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 13:56
 
MARY052 schreef:
Maryan:
Er is wel een knopje!
Onder elke posting zie je staan: deze reaktie is niet oke.
Daar kun je op klikken en dan komt het bij de redactie terecht.

Weet ik hoor, Mary. Je moet dan alleen meerdere keren klikken, namelijk op iedere posting (i.p.v. het hele topic, ben je in 1 keer klaar) die je niet aanstaat. En dat is me eigenlijk de moeite/energie niet waard. 'k Heb nu op de eerste posting geklikt, hopelijk doet CM er iets mee.

Oeps Verraste, verbaasde smiley , lees ik het topic toch. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARYAN401
op zaterdag 5 november 2011, 13:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAPROOS940





Berichten: 68

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 13:58
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb al gezegd dat ik dat niet doelbewust doe.

Ik heb gewoon een tijdje zitten zoeken naar een link, waar eigenlijk alle op een rij staat.
Kijk, wat gebeurde, dat iemand elke keer een lang stuk plaatste, dat ging elke keer over één aspect.
Nu staat alles op een rij.

En je kan ook wel nagaan dat ik nu gekwetst word, maar liever gekwetst, dan niet mezelf zijn, en dingen niet kunnen en mogen zeggen.

Het gaat niet om dat men je wil kwetsen. Het gaat erom dat jij teksten plaatst die tegen een stroming binnen het christendom aanschopt. Dat jij vervelende ervaringen hebt, betekent niet dat dat algemeen geldt. Helaas komen binnen elke kerk uitwassen voor, dus ook binnen de charismatische beweging.
Dus sluit me aan bij wat al een heel aantal keren gezegd is STOP met plaatsen van teksten die zo eenzijdig zijn en mensen zo over 1 kam scheren dat het voor een hele grote groep mensen kwetsend is.
En voor jezelf zoek heling/ genezing/ verwerking van negatieve ervaringen. Besef hierbij dat God het is die uiteindelijk genezing geeft en niet de PKN of welke kerk je ook je heil zoekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 14:00
 
BATSION796 schreef:
Je blijft telkens maar weer overal tegenaan schoppen en mensen tegen je in het harnas jagen. Zo maak je geen vrienden. De kern van het probleem ligt bij jezelf, dit is nu de 3e keer dat ik je hier op wijs, maar dat negeer je. Wil je niet horen lijkt het. Als jij je niet happy voelt in je leven, is dat jou eigen verantwoording om daar iets aan te doen. Je schiet er niets mee op om je frustraties te blijven afreageren op anderen.

Nogmaals, ik heb geen enkele naam genoemd. Ik heb het over niemand persoonlijk.

Over anonieme organisaties. Ik noem geen namen.
Of er staan namen in linken, maar die heb ik dan weer niet geschreven.

Trouwens, het stuk van de Openingsposting is al in 1997 geschreven, dacht ik..5 jaar nadat ik gelovig was geworden. Toen zat ik er middenin...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 14:06
 
KLAPROOS940 schreef:
Het gaat niet om dat men je wil kwetsen. Het gaat erom dat jij teksten plaatst die tegen een stroming binnen het christendom aanschopt. Dat jij vervelende ervaringen hebt, betekent niet dat dat algemeen geldt. Helaas komen binnen elke kerk uitwassen voor, dus ook binnen de charismatische beweging.
Dus sluit me aan bij wat al een heel aantal keren gezegd is STOP met plaatsen van teksten die zo eenzijdig zijn en mensen zo over 1 kam scheren dat het voor een hele grote groep mensen kwetsend is.
En voor jezelf zoek heling/ genezing/ verwerking van negatieve ervaringen. Besef hierbij dat God het is die uiteindelijk genezing geeft en niet de PKN of welke kerk je ook je heil zoekt.

Ik heb al gezegd op meerder plaatsen dat het niet alle vrije groepen betreft.

Dat weet iedereen en dat snapt iedereen.

Als ik, één iemand, die pas gelovig is, dingen kan besparen door mijn 'onderwerp'....doe ik dat, en die kans is aanwezig.

Quote:
KLAPROOS: Besef hierbij dat God het is die uiteindelijk genezing geeft en niet de PKN of welke kerk je ook je heil zoekt.

En dát wist ík nog niet denk jij.


Zo, en nu ga ik naar buiten..
Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 14:11
 
KLAPROOS940 schreef:
Het gaat niet om dat men je wil kwetsen. Het gaat erom dat jij teksten plaatst die tegen een stroming binnen het christendom aanschopt. Dat jij vervelende ervaringen hebt, betekent niet dat dat algemeen geldt. Helaas komen binnen elke kerk uitwassen voor, dus ook binnen de charismatische beweging.
Dus sluit me aan bij wat al een heel aantal keren gezegd is STOP met plaatsen van teksten die zo eenzijdig zijn en mensen zo over 1 kam scheren dat het voor een hele grote groep mensen kwetsend is.
En voor jezelf zoek heling/ genezing/ verwerking van negatieve ervaringen. Besef hierbij dat God het is die uiteindelijk genezing geeft en niet de PKN of welke kerk je ook je heil zoekt.

Ik denk ineens aan iets, niet élke kerk/gemeente/groep heeft die 'uitwassen', dat schreef ik al eerder hier.

Trouwens, goed omschreven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAPROOS940





Berichten: 68

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 16:00
 
SHANITA130 schreef:
Ik denk ineens aan iets, niet élke kerk/gemeente/groep heeft die 'uitwassen', dat schreef ik al eerder hier.

Trouwens, goed omschreven...

De titel van dit topic laat zien dat je er wel degelijk van uit gaat dat ELKE charismatische gemeente gevaarlijk is.
Ik geef aan dat als je maar lang genoeg zoekt, je vast wel een gemeente zult vinden die enigszins aan jouw omschrijving voldoet. Dat is dus iets heel anders dan ELKE of bijna elke gemeente. En dat zorgt er ook voor dat mensen zich gekwetst voelen door jou. Terecht, want wie denk je dat je bent om een grote groep gemeentes over 1 kam te scheren en te veroordelen. En daarom heb ik net als een aantal anderen op niet OK geklikt. Ik hoop dat er snel een slotje op dit topic komt of nog beter dat t helemaal weggehaald wordt.


Laatst aangepast door
KLAPROOS940
op zaterdag 5 november 2011, 16:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 16:13
 
Als iedereen nou volop blijft reageren hier, geef je Shanita alleen maar aanleiding om met haar heksenjacht verder te gaan.

gewoon negeren, dan houd het vanzelf op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 16:40
 
PIETER649 schreef:
Als iedereen nou volop blijft reageren hier, geef je Shanita alleen maar aanleiding om met haar heksenjacht verder te gaan.

gewoon negeren, dan houd het vanzelf op

Kijk, dat is nog eens een verstandige man. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 16:46
 
MARYAN401 schreef:
Kijk, dat is nog eens een verstandige man. Knipoog smiley

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 16:47
 
PIETER649 schreef:
Als iedereen nou volop blijft reageren hier, geef je Shanita alleen maar aanleiding om met haar heksenjacht verder te gaan.

gewoon negeren, dan houd het vanzelf op

Haha, ben het zowaar met je eens Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 16:51
 
ERIKA129 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond

Hoe was het ook al weer? In het CM-land der blinden, is........ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 16:55
 
MARYAN401 schreef:
Hoe was het ook al weer? In het CM-land der blinden, is........ Knipoog smiley

Stttttttttt dit is een zwijgtopic dat las je toch!!!!!!!!!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 17:27
 
Sorry hoor, ik heb zoooo de kriebels om ook even te reageren Knipoog smiley

Shanita, zowel de mensen uit de evangelische hoek, als de mensen uit de reformatorische hoek, en alles wat daar tussen zit worden doodmoe van je afgeven op charismatische bewegingen. Jij mag denken en vinden wat je wilt, maar inmiddels zijn alle topics al vervuild met jouw negatieve kijk op die kant, dat er hier ( denk ik) niemand is die het nog kan of wil horen of lezen.

Ook van mijn kant....please...STOP!

Jolan( de refo, die per direct de PKN zou verlaten als men daar allemaal zoveel vuil zouden spuiten over andere bewegingen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 17:28
 
KLAPROOS940 schreef:
De titel van dit topic laat zien dat je er wel degelijk van uit gaat dat ELKE charismatische gemeente gevaarlijk is.
Ik geef aan dat als je maar lang genoeg zoekt, je vast wel een gemeente zult vinden die enigszins aan jouw omschrijving voldoet. Dat is dus iets heel anders dan ELKE of bijna elke gemeente. En dat zorgt er ook voor dat mensen zich gekwetst voelen door jou. Terecht, want wie denk je dat je bent om een grote groep gemeentes over 1 kam te scheren en te veroordelen. En daarom heb ik net als een aantal anderen op niet OK geklikt. Ik hoop dat er snel een slotje op dit topic komt of nog beter dat t helemaal weggehaald wordt.

Dat is een stelling van de auteur. Iedereen snapt dat het niet élke is...

En dat heb ik hiervoor al duidelijk gezegd.

En ik ben blij met deze waarschuwing. Maar, je hebt niet gezien, letterlijk wat ik heb gezien en meegemaakt mbt die groepen.

Alleen misschien nu en dan op een youtube filmpje, een stukje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 17:32
 
JOLAN931 schreef:
Sorry hoor, ik heb zoooo de kriebels om ook even te reageren Knipoog smiley

Shanita, zowel de mensen uit de evangelische hoek, als de mensen uit de reformatorische hoek, en alles wat daar tussen zit worden doodmoe van je afgeven op charismatische bewegingen. Jij mag denken en vinden wat je wilt, maar inmiddels zijn alle topics al vervuild met jouw negatieve kijk op die kant, dat er hier ( denk ik) niemand is die het nog kan of wil horen of lezen.

Ook van mijn kant....please...STOP!

Jolan( de refo, die per direct de PKN zou verlaten als men daar allemaal zoveel vuil zouden spuiten over andere bewegingen)

Ik zelf zou niet (direct) verlaten. Éérst zelf onderzoeken. Als men dingen zegt. Misschien betreft het wel een persoonlijk iets. Of is er iets anders aan de hand.

Ik ben nu on-topic.

Vuil spuien. En als dat nu écht zo is, júist daarom zet ik het neer.

:)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 5 november 2011, 17:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAPROOS940





Berichten: 68

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 18:03
 
SHANITA130 schreef:
Dat is een stelling van de auteur. Iedereen snapt dat het niet élke is...

En dat heb ik hiervoor al duidelijk gezegd.

En ik ben blij met deze waarschuwing. Maar, je hebt niet gezien, letterlijk wat ik heb gezien en meegemaakt mbt die groepen.

Alleen misschien nu en dan op een youtube filmpje, een stukje.

Je begrijpt het echt niet hé? Zal wel komen doordat je ziek bent. Maar ook al ben je ziek, dan nog vind ik dat we van je mogen verwachten dat je op n volwassen manier deelneemt aan het forum. Er is door meerdere mensen aangegeven dat ze je manier van reageren niet prettig vinden. Je zou er goed aan doen dat je wat doet met wat men je zegt en dus stopt met je negatieve bijdragen over groepen christenen.

Ik lees in de titel dat de charismatische beweging gevaarlijk is en niet mogelijk een enkele gemeente (waarvan ik nog niet zou willen zeggen dat t gevaarlijk is, maar dat er misstanden zijn). Dus nee ik begrijp daar niet uit dat het niet om elke gemeente gaat. En dat het overgenomen is van een andere auteur doet er niet toe. Jij neemt het artikel over als zijnde jouw mening en dus zijn het ook jouw woorden.
Dus nog 1 keer: stop met groepen mensen zwartmaken, aanvallen en kwetsen.

groet, Klaproos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4