ChristianMatch
 


Forum

De charismatische beweging is gevaarlijk- wees op uw hoede!
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 18:13
 
misschien moet je je eens gaan richten op wat er voor zorgt dat je in een andere richting wel vind wat je zoekt, ipv te blijven hangen in wat er voor zorgt dat je het in de evangelische hoek niet vond.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zaterdag 5 november 2011, 18:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 18:24
 
Het is misschien wijs geen teksten van een ander te gebruiken. Als je ze plaatst, is het in de beleving van veel mensen zo dat het je eigen tekst lijkt te zijn. Het vervelende is dat de reacties ook niet altijd correct lijken, waar anderen dan weer over heen duikelen. Een discussie heeft meer en helder inzicht tot doel, maar dan moet die wel inhoudelijk gevoerd worden. Dat is in de verste verte niet het geval. En dat is jammer want eigenlijk vind ik het een boeiend topic wat de oorzaak is van kerkverlating, in dit geval vanuit de evangelische hoek. Temeer omdat Pieter de dingen wel eens heeft aangegeven die ik hier teruglees, toen hij na een uitstapje naar de evangelische hoek weer terugkeerde naar een traditionele kerk. Jammer, het had een goede discussie kunnen zijn. Het is nu vervelend gehakketak.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 5 november 2011, 19:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 18:44
 
THOMAS968 schreef:
Het is misschien wijs geen teksten van een ander te gebruiken. Als je ze plaatst, is het in de beleving van veel mensen zo dat het je eigen tekst lijkt te zijn. Het vervelende is dat de reacties ook niet altijd correct zijn waar anderen dan weer over heen duikelen. Een discussie heeft meer en helder inzicht tot doel, maar dan moet die wel inhoudelijk gevoerd worden. Dat is in de verste verte niet het geval. En dat is jammer want eigenlijk vind ik he t een boeiend topic wat de oorzaak is van kerkverlating in dit geval vanuit de evangelische hoek. Temeer omdat Pieter de dingen wel eens heeft aangegeven die ik hier teruglees, toen hij na een uitstapje naar de evangelische hoek weer terugkeerde naar een traditionele kerk. Jammer, het had een goede discussie kunnen zijn. Het is nu vervelend gehakketak.

Thomas



De redenen van kerkverlating en vooral kerkverandering is inderdaad een boeiend onderwerp waar met verve over gediscussieerd kan worden.
Smaken verschillen, ook in geloofsbeleving.
Je kunt het geloof vergelijken met een aardappel.
De een heeft m t liefst blommig gekookt, de ander als patat uit de frituur of gepoft in de aluminiumfolie.
Het blijft een aardappel, hoe dan ook.

Maar de insteek van deze discussie is onder dit topic niet te maken.
Kunst en cultuur gedijen nu eenmaal niet in oorlogssituaties Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 18:53
 
KLAPROOS940 schreef:
Je begrijpt het echt niet hé? Zal wel komen doordat je ziek bent. Maar ook al ben je ziek, dan nog vind ik dat we van je mogen verwachten dat je op n volwassen manier deelneemt aan het forum. Er is door meerdere mensen aangegeven dat ze je manier van reageren niet prettig vinden. Je zou er goed aan doen dat je wat doet met wat men je zegt en dus stopt met je negatieve bijdragen over groepen christenen.

Ik lees in de titel dat de charismatische beweging gevaarlijk is en niet mogelijk een enkele gemeente (waarvan ik nog niet zou willen zeggen dat t gevaarlijk is, maar dat er misstanden zijn). Dus nee ik begrijp daar niet uit dat het niet om elke gemeente gaat. En dat het overgenomen is van een andere auteur doet er niet toe. Jij neemt het artikel over als zijnde jouw mening en dus zijn het ook jouw woorden.
Dus nog 1 keer: stop met groepen mensen zwartmaken, aanvallen en kwetsen.

groet, Klaproos

Euhhhhhhhh ehhhhhhhhhhhhhh Knipoog smiley
Dan mag ik zeker ook wel zo gaan praten Knipoog smiley
Heb het psychische en lichamelijk ook niet makkelijk maar dat is geen excuus!
Juist dan zou je misschien niet zo reageren Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLAPROOS940





Berichten: 68

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 19:09
 
ERIKA129 schreef:
Euhhhhhhhh ehhhhhhhhhhhhhh Knipoog smiley
Dan mag ik zeker ook wel zo gaan praten Knipoog smiley
Heb het psychische en lichamelijk ook niet makkelijk maar dat is geen excuus!
Juist dan zou je misschien niet zo reageren Twijfelende smiley

alsjeblieft niet


Laatst aangepast door
KLAPROOS940
op zaterdag 5 november 2011, 19:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 19:14
 
Ik kijk een film, zie ik net een tekst:

"Een gedeelde vijand schept een band". Een tekst van een actrice.

In ieder geval, voorlopig lees ik geen reactie. Scrollde net snel door.

Fijne Avond...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 22:06
 
SHANITA130 schreef:
Ik kijk een film, zie ik net een tekst:

"Een gedeelde vijand schept een band". Een tekst van een actrice.

In ieder geval, voorlopig lees ik geen reactie. Scrollde net snel door.

Fijne Avond...
Begin dan niet meteen met vriend/vijand te denken, dan ben je al een heel eind verder. Er zijn heel veel mensen die begrip hebben voor jouw situatie. Ze raden je echter af op deze manier door te gaan. Niet omdat ze je vijand zijn, maar omdat het gewoon niet goed is...Nogmaals: wij zijn geen vijanden van je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 23:08
 
THOMAS968 schreef:
Het is misschien wijs geen teksten van een ander te gebruiken. Als je ze plaatst, is het in de beleving van veel mensen zo dat het je eigen tekst lijkt te zijn. Het vervelende is dat de reacties ook niet altijd correct lijken, waar anderen dan weer over heen duikelen. Een discussie heeft meer en helder inzicht tot doel, maar dan moet die wel inhoudelijk gevoerd worden. Dat is in de verste verte niet het geval. En dat is jammer want eigenlijk vind ik het een boeiend topic wat de oorzaak is van kerkverlating, in dit geval vanuit de evangelische hoek. Temeer omdat Pieter de dingen wel eens heeft aangegeven die ik hier teruglees, toen hij na een uitstapje naar de evangelische hoek weer terugkeerde naar een traditionele kerk. Jammer, het had een goede discussie kunnen zijn. Het is nu vervelend gehakketak.

Thomas

Hoi Thomas,

Ja, je hebt gelijk: misschien niet wijs om teksten van een ander te gebruiken.

Ja, ik had zoiets, ik kan wel mijn eigen punten opnoemen, die wel overeenkomen met die tekst van die ander, maar dan anders zouden zijn geschreven. Maar ja, dan zou ik het nóg meer hebben gedaan. Ja, omdat het dan van mezélf zou zijn, ja, zo voelde dat. Je het wel gelijk!

Dat kan ik alsnog een keer doen, het in mijn eigen woorden formuleren en opschrijven. Want ja, ik vind het ook een boeiend onderwerp. Kerkverlating uit de Evangelische hoek.

Ja, er wordt nu geen inhoudelijke discussie gevoerd. Ik zal er aan denken wat je zegt, weer iets geleerd!

Inderdaad vervelend gehakketak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 23:11
 
KLAPROOS940 schreef:
Je begrijpt het echt niet hé? Zal wel komen doordat je ziek bent. Maar ook al ben je ziek, dan nog vind ik dat we van je mogen verwachten dat je op n volwassen manier deelneemt aan het forum. Er is door meerdere mensen aangegeven dat ze je manier van reageren niet prettig vinden. Je zou er goed aan doen dat je wat doet met wat men je zegt en dus stopt met je negatieve bijdragen over groepen christenen.

Ik lees in de titel dat de charismatische beweging gevaarlijk is en niet mogelijk een enkele gemeente (waarvan ik nog niet zou willen zeggen dat t gevaarlijk is, maar dat er misstanden zijn). Dus nee ik begrijp daar niet uit dat het niet om elke gemeente gaat. En dat het overgenomen is van een andere auteur doet er niet toe. Jij neemt het artikel over als zijnde jouw mening en dus zijn het ook jouw woorden.
Dus nog 1 keer: stop met groepen mensen zwartmaken, aanvallen en kwetsen.

groet, Klaproos

Ik ben helemaal niet ziek. Juist helemaal niet!

nb: ik neem geen bevelen aan van jou. En geboden.(pas als ik dat ga doen, kan je gaan twijfelen aan mijn geestelijke gezondheid)

Negatieve bijdragen die helaas waar zijn, die post ik, als ik dat wil.

De volgende keer, gebruik ik mijn eigen woorden, in plaats van te zoeken naar een tekst op internet, die wel overeenkomt, met wat ik heb meegemaakt en vind, maar niet in mijn eigen woorden is geschreven.

Veel beter, in mijn eigen woorden vertellen wat ik heb meegemaakt en vind, in plaats van een tekst van een ander te nemen, die dan wel overeenkomt met mijn mening in grote lijnen, maar toch niet echt van mezelf is.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 5 november 2011, 23:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNIE294





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 23:34
 
Ik geloof in 1 Heilige algemene Christelijke Kerk........................

Jammer hoor dat er hier zoveel 'nijd en haat' over en weer gaat!!!

Goede zondag, naar wat voor gemeente of kerk je gaat! Het gaat om God!!!!!!!!!


Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 november 2011, 23:47
 
HENNIE294 schreef:
Ik geloof in 1 Heilige algemene Christelijke Kerk........................

Jammer hoor dat er hier zoveel 'nijd en haat' over en weer gaat!!!

Goede zondag, naar wat voor gemeente of kerk je gaat! Het gaat om God!!!!!!!!!


Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley

Ik geloof ook in een Heilige algemene Christelijke kerk.

Ja, jammer van die nijd en haat, vind ik ook.

Goede zondag!

Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 00:00
 
SHANITA130 schreef:
Ik ben helemaal niet ziek. Juist helemaal niet!

nb: ik neem geen bevelen aan van jou. En geboden.(pas als ik dat ga doen, kan je gaan twijfelen aan mijn geestelijke gezondheid)

Negatieve bijdragen die helaas waar zijn, die post ik, als ik dat wil.

De volgende keer, gebruik ik mijn eigen woorden, in plaats van te zoeken naar een tekst op internet, die wel overeenkomt, met wat ik heb meegemaakt en vind, maar niet in mijn eigen woorden is geschreven.

Veel beter, in mijn eigen woorden vertellen wat ik heb meegemaakt en vind, in plaats van een tekst van een ander te nemen, die dan wel overeenkomt met mijn mening in grote lijnen, maar toch niet echt van mezelf is.
Lees eens 2 Tim 3:
Quote:
Weet wel, dat er in de laatste dagen zware tijden zullen komen: 2 want de mensen zullen zelfzuchtig zijn, geldgierig, pochers, vermetel, kwaadsprekers, aan hun ouders ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig, 3 liefdeloos, trouweloos, lasteraars, onmatig, onhandelbaar, afkerig van het goede, 4 verraderlijk, roekeloos, opgeblazen, met meer liefde voor genot dan voor God, 5 die met een schijn van godsvrucht de kracht daarvan verloochend hebben; houd ook dezen op een afstand
Dus jij bent van plan verder kwaad te spreken??? Dan weten we wat ons te wachten staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 00:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Lees eens 2 Tim 3:

Dus jij bent van plan verder kwaad te spreken??? Dan weten we wat ons te wachten staat.

Niet meer reageren Chat, zonde van de pareltjes............. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 00:14
 
Quote:
Chatuliem: zullen zelfzuchtig zijn, geldgierig, pochers, vermetel, kwaadsprekers, aan hun ouders

Ik ben geen kwaadspreker, maar ik val onder de Waarheidssprekers.

Ik ga, een andere keer, in mijn eigen woorden, zonder teksten van anderen, mijn ervaringen met groepen beschrijven.

Om een duidelijkere kijk op zaken te realiseren.

Ik ga niet schijnheilig schrijven wat iemand graag wil horen.

Je hoeft het niet te lezen.

En Mariska, ik snap je niet, grote foto's van sloten, terwijl je zelf bent begonnen: Grote lappen tekst over de vrije groepen. In forum 'Bijbel en bijbelstudie'. En een paar in 'Christelijk leven'.

En als ik, als ervaringsdeskundige dat doe, kies je de kant van de meerderheid.

Ik heb trouwens nog mails van jou met persoonlijke info over een bepaald iemand hier....Weet diegene dat wel, dat je die dingen over hem aan mij schreef?

En jou mails naar mij, negatief, over de charismatische beweging, als je weer iets had gepost erover, voor mijn bijval op het forum.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 6 november 2011, 01:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 17:43
 
SHANITA130 schreef:
Ik ben geen kwaadspreker, maar ik val onder de Waarheidssprekers.

Ik ga, een andere keer, in mijn eigen woorden, zonder teksten van anderen, mijn ervaringen met groepen beschrijven.

Om een duidelijkere kijk op zaken te realiseren.

Ik ga niet schijnheilig schrijven wat iemand graag wil horen.

Je hoeft het niet te lezen.

En Mariska, ik snap je niet, grote foto's van sloten, terwijl je zelf bent begonnen: Grote lappen tekst over de vrije groepen. In forum 'Bijbel en bijbelstudie'. En een paar in 'Christelijk leven'.

En als ik, als ervaringsdeskundige dat doe, kies je de kant van de meerderheid.

Ik heb trouwens nog mails van jou met persoonlijke info over een bepaald iemand hier....Weet diegene dat wel, dat je die dingen over hem aan mij schreef?

En jou mails naar mij, negatief, over de charismatische beweging, als je weer iets had gepost erover, voor mijn bijval op het forum.

nou en........................................... wou je dat hier kenbaar maken of zo?? Doe ff normaal, riekt naar chantage !!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 17:50
 
YELNIN491 schreef:
nou en........................................... wou je dat hier kenbaar maken of zo?? Doe ff normaal, riekt naar chantage !!!!!!!!!

Huh Geschokte, onthutste smiley reageren was toch zonde, van de pareltjes Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 17:55
 
GERRIT084 schreef:
Huh Geschokte, onthutste smiley reageren was toch zonde, van de pareltjes Knipoog smiley

klopt, helemaal gelijk, maar dit is zo laf en min om iemand zo te pakken, vandaar!! Dan maar een pareltje minder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 18:00
 
SHANITA130 schreef:
Ik ben geen kwaadspreker, maar ik val onder de Waarheidssprekers.

Ik ga, een andere keer, in mijn eigen woorden, zonder teksten van anderen, mijn ervaringen met groepen beschrijven.

Om een duidelijkere kijk op zaken te realiseren.

Ik ga niet schijnheilig schrijven wat iemand graag wil horen.

Je hoeft het niet te lezen.

En Mariska, ik snap je niet, grote foto's van sloten, terwijl je zelf bent begonnen: Grote lappen tekst over de vrije groepen. In forum 'Bijbel en bijbelstudie'. En een paar in 'Christelijk leven'.

En als ik, als ervaringsdeskundige dat doe, kies je de kant van de meerderheid.

Ik heb trouwens nog mails van jou met persoonlijke info over een bepaald iemand hier....Weet diegene dat wel, dat je die dingen over hem aan mij schreef?

En jou mails naar mij, negatief, over de charismatische beweging, als je weer iets had gepost erover, voor mijn bijval op het forum.


Ik bedoel met die sloten.. slotje op dit topic.
Ik zal je het nog 1x uitleggen.
Ik ben het zat om steeds maar weer dingen te lezen over wat niet goed is binnen de charimatische beweging.
Het WAS goed om bepaalde dingen aan het licht te zetten.
Jij draaft maar door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 18:06
 
YELNIN491 schreef:
klopt, helemaal gelijk, maar dit is zo laf en min om iemand zo te pakken, vandaar!! Dan maar een pareltje minder.

Niemand te benoemen, en/of te beschuldigen, maar ik denk toch wel dat de meesten hier debet aan zijn.
We wijzen allemaal wel eens met dat vingertje, en er zijn over en weer, wel eens dingen gezet op forum.
Wat ik (algemeen) niet leuk, kwetsend of beledigend ervaarden, ik (alleen) vind de kop van dit topic niet goed, maar van die slotjes vind ik ook niet goed, maar ja, wie ben ik (zet ook wel eens iets verkeerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 18:11
 
GERRIT084 schreef:
Niemand te benoemen, en/of te beschuldigen, maar ik denk toch wel dat de meesten hier debet aan zijn.
We wijzen allemaal wel eens met dat vingertje, en er zijn over en weer, wel eens dingen gezet op forum.
Wat ik (algemeen) niet leuk, kwetsend of beledigend ervaarden, ik (alleen) vind de kop van dit topic niet goed, maar van die slotjes vind ik ook niet goed, maar ja, wie ben ik (zet ook wel eens iets verkeerd.

ligt eraan hoe je het neerzet en off course we zetten allemaal wel eens iets neer wat we niet hadden moeten neerzetten, maar vind dit toch anders.

Maar nu up naar zwijgtopic Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 20:39
 
Waarom grijpt Judith niet in ????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 20:50
 
MARIO216 schreef:
Waarom grijpt Judith niet in ????

Zo actief als ze in het begin was, zo weinig horen we nu van haar. Ik heb haar ook gemaild, maar daar krijg je ook geen antwoord op. Dat bedenk ik me nu ineens!


Laatst aangepast door
MARYAN401
op zondag 6 november 2011, 20:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 21:13
 
MARYAN401 schreef:
Zo actief als ze in het begin was, zo weinig horen we nu van haar. Ik heb haar ook gemaild, maar daar krijg je ook geen antwoord op. Dat bedenk ik me nu ineens!

JUDITHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
Waar zit je we hebben eer redaktie nodig Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 21:16
 
MARYAN401 schreef:
Zo actief als ze in het begin was, zo weinig horen we nu van haar. Ik heb haar ook gemaild, maar daar krijg je ook geen antwoord op. Dat bedenk ik me nu ineens!

Weet je, wat ik niet snap, als het zo tegen staat waarom reageer je dan?
Alleen de kop, van het artikkel deugt niet, en voor de rest is het een citaat ergens van.
Er staan genoeg reactie,s van de redaktie op forum, iets van dat we volwassen mensen zijn, en ...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 21:35
 
GERRIT084 schreef:
Weet je, wat ik niet snap, als het zo tegen staat waarom reageer je dan?
Alleen de kop, van het artikkel deugt niet, en voor de rest is het een citaat ergens van.
Er staan genoeg reactie,s van de redaktie op forum, iets van dat we volwassen mensen zijn, en ...... Knipoog smiley

Sorry, maar begrijp niet zo goed wat je wilt zeggen. Waarom mag ik de redactie niet mailen en mag ik niks zeggen? Ik zeg toch niet waarom ik de redactie gemaild hèb, reageerde alleen op Mario. Ik vroeg me ineens af waar Judith was.


Laatst aangepast door
MARYAN401
op zondag 6 november 2011, 21:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 21:54
 
[quote=MARYAN401]Sorry, maar begrijp niet zo goed wat je wilt zeggen. Waarom mag ik de redactie niet mailen en mag ik niks zeggen? Ik zeg toch niet waarom ik de redactie gemaild hèb, reageerde alleen op Mario. Ik vroeg me ineens af waar Judith was.[/quote

Zo actief ze in het begin was,(dan) de reactie van M,
Moet ze dan bij elk vogel geschrij, in de houding springen?
Volgens mij zijn wij volwassen genoeg om het zelf op te lossen, dus als je iets niet zind, reageer je er niet op. Lijkt mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 22:09
 
MARIO216 schreef:
Waarom grijpt Judith niet in ????

misschien eh...werkt judith niet op zondag?

of misschien het hele weekend niet?
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 22:12
 
BERT168 schreef:
misschien eh...werkt judith niet op zondag?

of misschien het hele weekend niet?
Verraste, verbaasde smiley

Maandag misschien Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 22:12
 
SHANITA130 schreef:
Ik ben geen kwaadspreker, maar ik val onder de Waarheidssprekers.

Er is maar 1 Waarheid en dat is Jezus Christus.
Als je dan toch iemand wil quoten, quote Hem dan vanuit het Woord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 23:05
 
Geplaatst: donderdag 3 november 2011, 15:42

Quote:
CHRISTIANMATCH: Lieve mensen, probeer je wat minder te laten kwetsen door andermans mening. Dit geldt wederom voor beide kanten. We denken en vinden niet allemaal hetzelfde, dat is onvermijdelijk. Het is daarom ook onvermijdelijk dat sommige leden zich gekwetst voelen door uitspraken van anderen, vice versa werkt dit precies hetzelfde. Zie een mening wat meer als een mening en niet als peroonlijke aanval.

Zolang we dit allemaal in gedachten houden kunnen we komen tot een vruchtbare en prettige discussie.

Graag weer on-topic.


Een geheugensteun. Doop en uitverkiezing, forum bijbel en bijbelstudie, blz 11


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 6 november 2011, 23:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4