ChristianMatch
 


Forum

kerst en nieuwjaarswensen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHRISTY039





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:48
 
Langs deze weg wil ik iedereen een gezegend kerstfeest wensen en een heel goed, gezond en gelukkig 2012
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:05
 
Voor iedereen die alleen de Kerst moet doorbrengen, denk maar zo, volgend jaar kan het anders zijn. Een nieuw jaar nieuwe kansen. Een gezegend Kerstfeest, en gelukkig nieuwjaar alvast. Ten slotte nog een vaderlijk advies, wees voorzichtig met vuurwerk, draag een bril en denk aan de huisdieren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 16:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Voor iedereen die alleen de Kerst moet doorbrengen, denk maar zo, volgend jaar kan het anders zijn. Een nieuw jaar nieuwe kansen. Een gezegend Kerstfeest, en gelukkig nieuwjaar alvast. Ten slotte nog een vaderlijk advies, wees voorzichtig met vuurwerk, draag een bril en denk aan de huisdieren...

Ik sluit me bij de vorige spreker aan, enneh....met name die huisdieren!!!! Binnenhouden alsjeblieft! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 17:54
 
MARRY942 schreef:
Ik sluit me bij de vorige spreker aan, enneh....met name die huisdieren!!!! Binnenhouden alsjeblieft! Engeltje smiley

Boze smiley Men zou beter die vuurwerk-terroristen binnenhouden. Al dat geknal en die stank. Sommige kliefhamers hebben dan ook nog het lef om zo van die stomme bommetjes naar fietsende mensen te gooien. Zag ik vorig jaar zelf. Een oud echtpaar op de fiets kwam lelijk ten val. Dat knallen, gooien en 'pret-uitlattingen' gebeurt dan allemaal onder het mom dat er een vreugdevol (?) nieuwjaar aankomt. Ja, ja...die toeters die zo graag de buskruit laten knallen en ruiken zou men eens beter een tijdje naar Libanon (is er rustig nu), Irak of Afghanistan sturen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:09
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley Men zou beter die vuurwerk-terroristen binnenhouden. Al dat geknal en die stank. Sommige kliefhamers hebben dan ook nog het lef om zo van die stomme bommetjes naar fietsende mensen te gooien. Zag ik vorig jaar zelf. Een oud echtpaar op de fiets kwam lelijk ten val. Dat knallen, gooien en 'pret-uitlattingen' gebeurt dan allemaal onder het mom dat er een vreugdevol (?) nieuwjaar aankomt. Ja, ja...die toeters die zo graag de buskruit laten knallen en ruiken zou men eens beter een tijdje naar Libanon (is er rustig nu), Irak of Afghanistan sturen.

Helemaal gelijk Frank! Ik vind het zooooo sonde van die eurootjes he.....
En onschuldige mensen hebben de last ervan...ik haaaaaaaat vuurwerk! Vooral die rotjes...een supermooie vuurpijl kan ik nog wel waarderen....maar al die herrie....bale! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:31
 
MARRY942 schreef:
Helemaal gelijk Frank! Ik vind het zooooo sonde van die eurootjes he.....
En onschuldige mensen hebben de last ervan...ik haaaaaaaat vuurwerk! Vooral die rotjes...een supermooie vuurpijl kan ik nog wel waarderen....maar al die herrie....bale! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Het is hier al zo erg dat mijn katten nu al bijna niet meer naar buiten durven Boze smiley
Beide dames dus aan de medicatie op natuurlijke basis ze worden niet duf maar worden niet meer zo bang voor het vuurwerk, maar gaf het liever niet Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:49
 
ERIKA129 schreef:
Het is hier al zo erg dat mijn katten nu al bijna niet meer naar buiten durven Boze smiley
Beide dames dus aan de medicatie op natuurlijke basis ze worden niet duf maar worden niet meer zo bang voor het vuurwerk, maar gaf het liever niet Twijfelende smiley

Nog een tip Erika, die ik van mijn dierenarts kreeg...als ze erg aan het knallen zijn...zet muziek of tv aan...en flink hard...(het werkt!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:01
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley Men zou beter die vuurwerk-terroristen binnenhouden. Al dat geknal en die stank. Sommige kliefhamers hebben dan ook nog het lef om zo van die stomme bommetjes naar fietsende mensen te gooien. Zag ik vorig jaar zelf. Een oud echtpaar op de fiets kwam lelijk ten val. Dat knallen, gooien en 'pret-uitlattingen' gebeurt dan allemaal onder het mom dat er een vreugdevol (?) nieuwjaar aankomt. Ja, ja...die toeters die zo graag de buskruit laten knallen en ruiken zou men eens beter een tijdje naar Libanon (is er rustig nu), Irak of Afghanistan sturen.

Ik ga lekker knallen hoor Lachende smiley Alleen oudjaarsdag,eerst kijken bij de carbidbussen(georganiseerd en met vergunning)en 's nachts zelf.
Mocht je nu al mensen vuurwerk zien afsteken dan bel je gewoon de politie.

Ik ga niet naar oorlogsgebied(wat een rare nieuwjaarswens Boze smiley )maar wil jullie hele fijne feestdagen toewensen en een geweldig 2012!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:33
 
MARRY942 schreef:
Nog een tip Erika, die ik van mijn dierenarts kreeg...als ze erg aan het knallen zijn...zet muziek of tv aan...en flink hard...(het werkt!)

nog een tip: knoop een sjaal om zn kop (of hoofdje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ) zodat beide oren goed ingepakt zitten Knipoog smiley Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:39
 
COOTJE711 schreef:
nog een tip: knoop een sjaal om zn kop (of hoofdje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ) zodat beide oren goed ingepakt zitten Knipoog smiley Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Mijn schoonmoeder gaf haar poedel altijd een biertje op oudjaarsdag.......beestje lag urenlang te ronken Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 19:53
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley Men zou beter die vuurwerk-terroristen binnenhouden. Al dat geknal en die stank. Sommige kliefhamers hebben dan ook nog het lef om zo van die stomme bommetjes naar fietsende mensen te gooien. Zag ik vorig jaar zelf. Een oud echtpaar op de fiets kwam lelijk ten val. Dat knallen, gooien en 'pret-uitlattingen' gebeurt dan allemaal onder het mom dat er een vreugdevol (?) nieuwjaar aankomt. Ja, ja...die toeters die zo graag de buskruit laten knallen en ruiken zou men eens beter een tijdje naar Libanon (is er rustig nu), Irak of Afghanistan sturen.
Frank, wat ben jij een zuurpruim zeg. Vanaf mn zesde steek ik vuurwerk af, heb van jongs af aan hele volksfeesten meegemaakt en na het gebruikelijke brandje nog ff genieten van vuurpijlen, dan is het jaar weer goed voor mij. Ik hou altijd in gedachten dat ik zelf ook jong geweest ben, dan heb ik meteen veel meer begrip voor de jongelui.
Vorig jaar kwam ik bij het adres waar ik altijd mn oudejaar vier, en ze hadden nog geen vuur aan. Ik heb meteen de jongens aan het werk gezet om ff de zaak in de brand te steken...heerlijk die brandgeur, het hoort zo bij oudejaar.
Ik hoop alleen maar niet dat het mist..Een paar jaar geleden was de mist zo sterk, dat we letterlijk maar vijf meter vooruit konden kijken. Autorijden was niet te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:01
 
CHATULIEM619 schreef:
Frank, wat ben jij een zuurpruim zeg. Vanaf mn zesde steek ik vuurwerk af, heb van jongs af aan hele volksfeesten meegemaakt en na het gebruikelijke brandje nog ff genieten van vuurpijlen, dan is het jaar weer goed voor mij. Ik hou altijd in gedachten dat ik zelf ook jong geweest ben, dan heb ik meteen veel meer begrip voor de jongelui.
Vorig jaar kwam ik bij het adres waar ik altijd mn oudejaar vier, en ze hadden nog geen vuur aan. Ik heb meteen de jongens aan het werk gezet om ff de zaak in de brand te steken...heerlijk die brandgeur, het hoort zo bij oudejaar.
Ik hoop alleen maar niet dat het mist..Een paar jaar geleden was de mist zo sterk, dat we letterlijk maar vijf meter vooruit konden kijken. Autorijden was niet te doen.

Nu ja, laat ik dan maar een zuurpruim zijn. Ik hou niet van dat geknal. Zoals Marry schreef kan ik een mooie pijl nog waarderen maar als ze met die bommetjes naar de mensen gaan smijten vind ik het toch wat te ver gaan.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er thuis niet zoveel last van heb omdat ik wat afgelegen woon. Gelukkig maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:36
 
FRANKT627 schreef:
Nu ja, laat ik dan maar een zuurpruim zijn. Ik hou niet van dat geknal. Zoals Marry schreef kan ik een mooie pijl nog waarderen maar als ze met die bommetjes naar de mensen gaan smijten vind ik het toch wat te ver gaan.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er thuis niet zoveel last van heb omdat ik wat afgelegen woon. Gelukkig maar.

Chinees vuurwerk vind ik ook wel leuk om naar te kijken...
Laat liever een ander het afsteken en de rekening betalen... Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:49
 
CHATULIEM619 schreef:
Frank, wat ben jij een zuurpruim zeg. Vanaf mn zesde steek ik vuurwerk af, heb van jongs af aan hele volksfeesten meegemaakt en na het gebruikelijke brandje nog ff genieten van vuurpijlen, dan is het jaar weer goed voor mij. Ik hou altijd in gedachten dat ik zelf ook jong geweest ben, dan heb ik meteen veel meer begrip voor de jongelui.
Vorig jaar kwam ik bij het adres waar ik altijd mn oudejaar vier, en ze hadden nog geen vuur aan. Ik heb meteen de jongens aan het werk gezet om ff de zaak in de brand te steken...heerlijk die brandgeur, het hoort zo bij oudejaar.
Ik hoop alleen maar niet dat het mist..Een paar jaar geleden was de mist zo sterk, dat we letterlijk maar vijf meter vooruit konden kijken. Autorijden was niet te doen.

HoHoHo chat...we gaan niet schelden he!!!! In mijn ogen is niet Frank een zuurpruim maar jij een uit-de-kluiten-gewassen-eh....pietje bell of zo....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 december 2011, 23:24
 
MARRY942 schreef:
HoHoHo chat...we gaan niet schelden he!!!! In mijn ogen is niet Frank een zuurpruim maar jij een uit-de-kluiten-gewassen-eh....pietje bell of zo....
Ja één keer per jaar weer gewoon eens jong zijn, dat is heerlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 december 2011, 01:52
 
CHATULIEM619 schreef:
Ja één keer per jaar weer gewoon eens jong zijn, dat is heerlijk...
kijk maar uit dat je niet in het ziekenhuis beland.... wat minder vingers of een oog minder....
ach die kleinigheidjes horen er dan toch ook bij... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 december 2011, 06:08
 
COOTJE711 schreef:
kijk maar uit dat je niet in het ziekenhuis beland.... wat minder vingers of een oog minder....
ach die kleinigheidjes horen er dan toch ook bij... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

je moet iets over hebben om dat jeugdsentiment te herbeleven. Het is tenslotte maar 1 keer nieuwjaar per jaar... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 december 2011, 09:10
 
COOTJE711 schreef:
kijk maar uit dat je niet in het ziekenhuis beland.... wat minder vingers of een oog minder....
ach die kleinigheidjes horen er dan toch ook bij... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Een zeker familielid van mij heeft vorig jaar geprobeerd vuurwerk uit te trappen........... Gefrustreerde smiley
Leuke mededeling voor de ouders met de kinderen;hij is onderwijzer! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 december 2011, 09:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Ja één keer per jaar weer gewoon eens jong zijn, dat is heerlijk...

Dat doe ik op een wat andere rustiger manier...maar wel meerdere keren per jaar!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 december 2011, 10:32
 
COOTJE711 schreef:
kijk maar uit dat je niet in het ziekenhuis beland.... wat minder vingers of een oog minder....
ach die kleinigheidjes horen er dan toch ook bij... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ach, ik kom uit een buurt, waarin het de gewoonte was om door de ME achterna gezeten te worden op Oudejaar. En wat betreft de rotjes, die zijn van zo'n lichte kwaliteit, dat je ze in principe in je handen kunt laten knappen, zonder dat je daar ernstige gevolgen van ondervindt. Ja, je hand doet pijn, maar na een dagje is het over... Vuurwerk is in Nl zo veilig, dat als je er verstandig mee omgaat, er niet zoveel kan gebeuren. Een rotje in de hondenpoep geeft een heel leuk effect.
Wat ik minder leuk vind, is dat je nu het gewoon mag van de overheid, ontdeugend zijn is er niet meer bij. Er gaat een hele hoop lol van af op die manier.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 24 december 2011, 10:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 december 2011, 11:37
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach, ik kom uit een buurt, waarin het de gewoonte was om door de ME achterna gezeten te worden op Oudejaar. En wat betreft de rotjes, die zijn van zo'n lichte kwaliteit, dat je ze in principe in je handen kunt laten knappen, zonder dat je daar ernstige gevolgen van ondervindt. Ja, je hand doet pijn, maar na een dagje is het over... Vuurwerk is in Nl zo veilig, dat als je er verstandig mee omgaat, er niet zoveel kan gebeuren. Een rotje in de hondenpoep geeft een heel leuk effect.
Wat ik minder leuk vind, is dat je nu het gewoon mag van de overheid, ontdeugend zijn is er niet meer bij. Er gaat een hele hoop lol van af op die manier.

Geweldige Kerstwens....!!!
Ja toch???
Vreugdevolle...HOOP-volle inhoud!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 december 2011, 18:22
 
CHATULIEM619 schreef:
Ach, ik kom uit een buurt, waarin het de gewoonte was om door de ME achterna gezeten te worden op Oudejaar. En wat betreft de rotjes, die zijn van zo'n lichte kwaliteit, dat je ze in principe in je handen kunt laten knappen, zonder dat je daar ernstige gevolgen van ondervindt. Ja, je hand doet pijn, maar na een dagje is het over... Vuurwerk is in Nl zo veilig, dat als je er verstandig mee omgaat, er niet zoveel kan gebeuren. Een rotje in de hondenpoep geeft een heel leuk effect.
Wat ik minder leuk vind, is dat je nu het gewoon mag van de overheid, ontdeugend zijn is er niet meer bij. Er gaat een hele hoop lol van af op die manier.

Dan maar aan het illegale vuurwerk Chat
Waar ik heen gaat met oud en nieuw schieten ze met melkbussen.... ook nog een optie? Knipoog smiley
De knal is er zeker, enne niet lekker als je het deksel tegen je hoofd krijgt.... Smiley met dichtgeplakte mond Zieke smiley

Een oom vond het in zijn jonge jaren leuk om rotjes tussen de eenden te gooien in het water.
De eenden stormden vervolgens op het 'lekkere hapje' af....

Stiekem vonden wij dit ook wel erg leuk Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 december 2011, 18:38
 
COOTJE711 schreef:
Dan maar aan het illegale vuurwerk Chat
Waar ik heen gaat met oud en nieuw schieten ze met melkbussen.... ook nog een optie? Knipoog smiley
De knal is er zeker, enne niet lekker als je het deksel tegen je hoofd krijgt.... Smiley met dichtgeplakte mond Zieke smiley

Een oom vond het in zijn jonge jaren leuk om rotjes tussen de eenden te gooien in het water.
De eenden stormden vervolgens op het 'lekkere hapje' af....

Stiekem vonden wij dit ook wel erg leuk Verlegen lachende smiley

Sorry voor jou cootje...maar die oom moeten ze volgens mij maar es effe een paar jaartjes vastzetten....die spoort niet....een weerloos dier.....walgelijk Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 25 december 2011, 00:23
 
COOTJE711 schreef:
Dan maar aan het illegale vuurwerk Chat
Waar ik heen gaat met oud en nieuw schieten ze met melkbussen.... ook nog een optie? Knipoog smiley
De knal is er zeker, enne niet lekker als je het deksel tegen je hoofd krijgt.... Smiley met dichtgeplakte mond Zieke smiley

Een oom vond het in zijn jonge jaren leuk om rotjes tussen de eenden te gooien in het water.
De eenden stormden vervolgens op het 'lekkere hapje' af....

Stiekem vonden wij dit ook wel erg leuk Verlegen lachende smiley
Illegaal vuurwerk doe ik niet aan. En carbid steken ze hier ook altijd af, maar dan op een weiland. Bij ons krijgt men daar een oficiële vergunning voor. En dierenmishandeling...lijkt me logisch dat ik daar niet voor ben.
Maar ik hou er niet van dat er een beeld ontstaat dat vuurwerk gevaarlijk is en dat men er alleen maar verkeerde dingen mee doet. Er zijn voldoende mensen die op een normale manier ervan genieten, en de meeste mensen die zeggen tegen vuurwerk te zijn, gaan toch wel kijken als iemand anders iets moois afsteekt. En zo'n brandje, dat vind iedereen toch ook wel leuk? Volgens mij kan dat gewoon naast elkaar bestaan. Hoe denk je dat men aan al dat hout komt om te verbranden. Van veel mensen die tegen anderen durven te zeggen, dat het eigenlijk verboden moest worden.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 25 december 2011, 00:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVIE747





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: maandag 26 december 2011, 11:15
 
Ik hoop dat iedereen fijne dagen heeft :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 26 december 2011, 22:12
 
MARRY942 schreef:
Sorry voor jou cootje...maar die oom moeten ze volgens mij maar es effe een paar jaartjes vastzetten....die spoort niet....een weerloos dier.....walgelijk Kotsende smiley

ach.... dat was in zijn jonge jaren, inmiddels al verjaard...
Ze hielden er niets aan over hoor, misschien een wat verhoogde bloeddruk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
COOTJE711
op maandag 26 december 2011, 22:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 26 december 2011, 23:02
 
COOTJE711 schreef:
Dan maar aan het illegale vuurwerk Chat
Waar ik heen gaat met oud en nieuw schieten ze met melkbussen.... ook nog een optie? Knipoog smiley De knal is er zeker, enne niet lekker als je het deksel tegen je hoofd krijgt.... Smiley met dichtgeplakte mond Zieke smiley

Een oom vond het in zijn jonge jaren leuk om rotjes tussen de eenden te gooien in het water.
De eenden stormden vervolgens op het 'lekkere hapje' af....

Stiekem vonden wij dit ook wel erg leuk Verlegen lachende smiley

moeten ze niet verbouwd zijn zoals mijn buurman heeft gedaan, dan zijn het complete explosies die ook nog es in de achtertuin geknald worden.
inmiddels heb ik al aardig wat scheuren in de muren door die explosies.

Fijne feestdagen dan maar he Gefrustreerde smiley

Maar goed, wens wel iedereen een liefdevol en gezond, gelukkig en humorvol jaar toe Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRIGIT826





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: maandag 26 december 2011, 23:48
 
we hebben onvergetelijke kerstdag gehad Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 26 december 2011, 23:54
 
YELNIN491 schreef:
moeten ze niet verbouwd zijn zoals mijn buurman heeft gedaan, dan zijn het complete explosies die ook nog es in de achtertuin geknald worden.
inmiddels heb ik al aardig wat scheuren in de muren door die explosies.

Fijne feestdagen dan maar he Gefrustreerde smiley

Maar goed, wens wel iedereen een liefdevol en gezond, gelukkig en humorvol jaar toe Lachende smiley

die melkbussen zijn ook levens gevaarlijk. Ze staan daar met soms 20 man naast elkaar...

Meestal wordt het wel een ritje zhuis Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 00:14
 
COOTJE711 schreef:
die melkbussen zijn ook levens gevaarlijk. Ze staan daar met soms 20 man naast elkaar...

Meestal wordt het wel een ritje zhuis Zieke smiley
bij ons zijn die bussen dus gericht op het veld en wordt er een bal mee afgeschoten, die kunnen wel 50-70 meter ver terecht komen. Maar de lengte van het veld is ongeveer 500 meter. Dat "meestal' van je zal wel weer loslopen, je zet het wel weer in een heel negatief plaatje neer....

Ga ook maar niet met de auto door het verkeer, want er gebeuren ook ongelukken op de weg....
Ga niet naar voetballen, want daar gebeuren relletjes....
Zo kan ik er nog wel een paar noemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende
Pagina 2 van 7