ChristianMatch
 


Forum

kerst en nieuwjaarswensen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 00:42
 
Is dit een vuurwerktopic???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 00:48
 
ZEELAND736 schreef:
Is dit een vuurwerktopic???


Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 01:14
 
WILLEMIJN232 schreef:
Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis...... Knipoog smiley

Lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 03:27
 
WILLEMIJN232 schreef:
Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis...... Knipoog smiley

We zullen voor hem vuurwerk laten knallen met 'Spoedig herstel' Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:02
 
ZEELAND736 schreef:
Is dit een vuurwerktopic???
Kerst is toch afgelopen, nu gaan we naar oud en nieuw toe. Nog even wat betreft de huisdieren. Mijn ervaring is, dat de baasjes zich er drukker over maken dan de dieren zelf. Als hier wat geknald wordt negeer ik het bewust en dan zijn de honden een stuk rustiger. Als ik op iedere knal ga reageren, worden zij ook bang en dan kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Ik neem zelfs mn bouvier mee naar buiten als ik een vuurpijl afschiet, en hij vindt het gewoon hartstikke leuk.

En de katten: meestal verstoppen ze zich tijdens het vuurwerk en liggen ze op de slaapkamer. Maar de dag daarop zijn ze weer vrolijk en is er niks aan de hand. Ze verdoven vind ik zielig en onnodig en dat grenst naar mijn idee aan dierenmishandeling. Want onnodig medicijnen voorschrijven is in mijn ogen ook een misdaad. Je geeft je opa toch ook geen slaappil als hij lastig wordt? Geloof me, het allerbelangrijkste is hoe jij je opstelt tijdens het vuurwerk. Als jij je nergens van aantrekt, doen je dieren het ook niet.

chat, die na vijftig jaar ervaring echt wel weet hoe je het beste met dieren om kunt gaan...en die vindt dat de dieren teveel gepamperd worden.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 december 2011, 12:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:25
 
WILLEMIJN232 schreef:
Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis...... Knipoog smiley

Als dat al niet te laat is Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:36
 
CHATULIEM619 schreef:
Kerst is toch afgelopen, nu gaan we naar oud en nieuw toe. Nog even wat betreft de huisdieren. Mijn ervaring is, dat de baasjes zich er drukker over maken dan de dieren zelf. Als hier wat geknald wordt negeer ik het bewust en dan zijn de honden een stuk rustiger. Als ik op iedere knal ga reageren, worden zij ook bang en dan kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Ik neem zelfs mn bouvier mee naar buiten als ik een vuurpijl afschiet, en hij vindt het gewoon hartstikke leuk.

En de katten: meestal verstoppen ze zich tijdens het vuurwerk en liggen ze op de slaapkamer. Maar de dag daarop zijn ze weer vrolijk en is er niks aan de hand. Ze verdoven vind ik zielig en onnodig en dat grenst naar mijn idee aan dierenmishandeling. Want onnodig medicijnen voorschrijven is in mijn ogen ook een misdaad. Je geeft je opa toch ook geen slaappil als hij lastig wordt? Geloof me, het allerbelangrijkste is hoe jij je opstelt tijdens het vuurwerk. Als jij je nergens van aantrekt, doen je dieren het ook niet.

chat, die na vijftig jaar ervaring echt wel weet hoe je het beste met dieren om kunt gaan...en die vindt dat de dieren teveel gepamperd worden.

Nu ben ik het niet vaak met je eens Chatuliem, maar deze keer toch wel.....Als jij het vuurwerk als normaal beschouwd doet een beest dat meestal ook wel.....Ik zeg ook meestal want er zijn natuurlijk uitzonderingen.....
Beesten worden tegenwoordig een beetje als kinderen beschouwd.....ze gaan naar de hondencreche met een rustuurtje tussen de middag.....als ze dan niet stil zijn worden ze in een hokje apart gezet....Ik liet mijn hond vroeger gewoon thuis....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:41
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nu ben ik het niet vaak met je eens Chatuliem, maar deze keer toch wel.....Als jij het vuurwerk als normaal beschouwd doet een beest dat meestal ook wel.....Ik zeg ook meestal want er zijn natuurlijk uitzonderingen.....
Beesten worden tegenwoordig een beetje als kinderen beschouwd.....ze gaan naar de hondencreche met een rustuurtje tussen de middag.....als ze dan niet stil zijn worden ze in een hokje apart gezet....Ik liet mijn hond vroeger gewoon thuis....
Gaat een boer zijn koeien verdoven voor het vuurwerk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Kerst is toch afgelopen, nu gaan we naar oud en nieuw toe. Nog even wat betreft de huisdieren. Mijn ervaring is, dat de baasjes zich er drukker over maken dan de dieren zelf. Als hier wat geknald wordt negeer ik het bewust en dan zijn de honden een stuk rustiger. Als ik op iedere knal ga reageren, worden zij ook bang en dan kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Ik neem zelfs mn bouvier mee naar buiten als ik een vuurpijl afschiet, en hij vindt het gewoon hartstikke leuk.

En de katten: meestal verstoppen ze zich tijdens het vuurwerk en liggen ze op de slaapkamer. Maar de dag daarop zijn ze weer vrolijk en is er niks aan de hand. Ze verdoven vind ik zielig en onnodig en dat grenst naar mijn idee aan dierenmishandeling. Want onnodig medicijnen voorschrijven is in mijn ogen ook een misdaad. Je geeft je opa toch ook geen slaappil als hij lastig wordt? Geloof me, het allerbelangrijkste is hoe jij je opstelt tijdens het vuurwerk. Als jij je nergens van aantrekt, doen je dieren het ook niet.

chat, die na vijftig jaar ervaring echt wel weet hoe je het beste met dieren om kunt gaan...en die vindt dat de dieren teveel gepamperd worden.

Helemaal mee eens hoor!

Mijn hond ging ook gewoon mee naar buiten. Pas toen hij al oud en doof was werd hij bang voor vuurwerk, maar dat kwam meer door het onverwachtse ervan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:42
 
CHATULIEM619 schreef:
Kerst is toch afgelopen, nu gaan we naar oud en nieuw toe. Nog even wat betreft de huisdieren. Mijn ervaring is, dat de baasjes zich er drukker over maken dan de dieren zelf. Als hier wat geknald wordt negeer ik het bewust en dan zijn de honden een stuk rustiger. Als ik op iedere knal ga reageren, worden zij ook bang en dan kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Ik neem zelfs mn bouvier mee naar buiten als ik een vuurpijl afschiet, en hij vindt het gewoon hartstikke leuk.

En de katten: meestal verstoppen ze zich tijdens het vuurwerk en liggen ze op de slaapkamer. Maar de dag daarop zijn ze weer vrolijk en is er niks aan de hand. Ze verdoven vind ik zielig en onnodig en dat grenst naar mijn idee aan dierenmishandeling. Want onnodig medicijnen voorschrijven is in mijn ogen ook een misdaad. Je geeft je opa toch ook geen slaappil als hij lastig wordt? Geloof me, het allerbelangrijkste is hoe jij je opstelt tijdens het vuurwerk. Als jij je nergens van aantrekt, doen je dieren het ook niet.

chat, die na vijftig jaar ervaring echt wel weet hoe je het beste met dieren om kunt gaan...en die vindt dat de dieren teveel gepamperd worden.

Ik verdoof mijn katten dus absoluut niet he!
Ze zijn springlevend lopen lekker buiten en gaan hun gang.
Alleen de jongste is bang voor alles wat vreemd is en herrie maakt, heb haar vanaf de eerste dag dat ze is geboren laten aaien door jan en alleman en dr laten optillen en dat blijkt dus niet eens geholpen te hebben want ze moet iemand echt kennen wil ze naar je toe komen of dr laten aanhalen.
Mijn katten krijgen een middeltje waardoor de angst wat minder wordt voor het knallen hier wordt al hevig geknald en niet zo licht vuurwerk ook.
Ik heb ze nooit wat gegeven maar vind het zielig dat mijn kat zo panische is als ik dat kan verhelpen terwijl ze toch lekker kan spelen en eten en noem maar op dan vind ik dat niet onder mishandeling vallen maar juist uit liefde voor mijn dier!
Ik zelf ben heel rustig als er geknald wordt en idd dat werkt alwel rustgevend maar niet afdoende helaas maar waar. Dus tot en met oud en nieuw krijgen ze hier dagelijks een middeltje waar ze lekker ontspannen van kunnen doorleven en na oud en nieuw is het op en over!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:54
 
CHATULIEM619 schreef:
die vindt dat de dieren teveel gepamperd worden.

Volwassen mannen(en vrouwen ook hoor)die zeggen;"Boomertje slaapt bij Pappa op bed he?" daar word ik toch zo onpasselijk van...........vooral als ze zich drukker maken om die hond dan om hun kinderen.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:57
 
LEANNE226 schreef:
Volwassen mannen(en vrouwen ook hoor)die zeggen;"Boomertje slaapt bij Pappa op bed he?" daar word ik toch zo onpasselijk van...........vooral als ze zich drukker maken om die hond dan om hun kinderen.........

Daar zeg je wat, als ik ergens allergisch voor ben, dan is dat daar wel voor... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 12:57
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nu ben ik het niet vaak met je eens Chatuliem, maar deze keer toch wel.....Als jij het vuurwerk als normaal beschouwd doet een beest dat meestal ook wel.....Ik zeg ook meestal want er zijn natuurlijk uitzonderingen.....
Beesten worden tegenwoordig een beetje als kinderen beschouwd.....ze gaan naar de hondencreche met een rustuurtje tussen de middag.....als ze dan niet stil zijn worden ze in een hokje apart gezet....Ik liet mijn hond vroeger gewoon thuis....


Clown smiley Moest wel lachen om deze reactie Lachende smiley
Laat ik het er ook volledig mee eens zijn...

Enne vergeet niet de honden frisdrank (misschien is er inmiddels ook honden champagne?) Een kennis van me (die verkoopt dit ook) vaart er wel bij... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 13:07
 
CHATULIEM619 schreef:
Gaat een boer zijn koeien verdoven voor het vuurwerk?


Ik heb geen idee Chatuliem, ik ben niet zo op de hoogte van het wel en wee van koeien........
Toch maar eens meedoen aan BZV Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 13:20
 
Nou mijn hondje viert haar derde verjaardag op oudjaarsdag en die heeft echt nog nooit wakker gelegen van wat knallen. Maar goed, misschien denkt ze wel dat dit ter ere van haar verjaardag gebeurd Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 13:29
 
COOTJE711 schreef:
Clown smiley Moest wel lachen om deze reactie Lachende smiley
Laat ik het er ook volledig mee eens zijn...

Enne vergeet niet de honden frisdrank (misschien is er inmiddels ook honden champagne?) Een kennis van me (die verkoopt dit ook) vaart er wel bij... Knipoog smiley

wist je dat de "hondenworst" duurder is dan de gelderse worst voor mensen? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 13:49
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nu ben ik het niet vaak met je eens Chatuliem, maar deze keer toch wel.....Als jij het vuurwerk als normaal beschouwd doet een beest dat meestal ook wel.....Ik zeg ook meestal want er zijn natuurlijk uitzonderingen.....
Beesten worden tegenwoordig een beetje als kinderen beschouwd.....ze gaan naar de hondencreche met een rustuurtje tussen de middag.....als ze dan niet stil zijn worden ze in een hokje apart gezet....Ik liet mijn hond vroeger gewoon thuis....

Mijn Floshke moet niet in een creche zijn om een middagdutje te doen...
Hij zou beter 's nachts slapen ipv met levende muizen binnen te komen zodat dit oud versleten fossiel niet op handen en knieën moet om dat piepbeest te vangen... Boze smiley Waar kan ik die verdoving halen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:06
 
FRANKT627 schreef:
Mijn Floshke moet niet in een creche zijn om een middagdutje te doen...
Hij zou beter 's nachts slapen ipv met levende muizen binnen te komen zodat dit oud versleten fossiel niet op handen en knieën moet om dat piepbeest te vangen... Boze smiley Waar kan ik die verdoving halen???

Ehhhhhhhh gewoon beter opvoeden Frank Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:11
 
WILLEMIJN232 schreef:
Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis...... Knipoog smiley

Kijk...das weer een beetje zielig.....
Ik geef bloemetjes....ik geef oliebollen....desnoods geef ik mijn laatste boterham, maar naar het noorden komen....omdat Chat domme dingen heeft gedaan met een gillende keukenmeid...en nu maar 9 vingertjes heeft????


Nee... Ineke is veel te goed...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:13
 
FRANKT627 schreef:
Mijn Floshke moet niet in een creche zijn om een middagdutje te doen...
Hij zou beter 's nachts slapen ipv met levende muizen binnen te komen zodat dit oud versleten fossiel niet op handen en knieën moet om dat piepbeest te vangen... Boze smiley Waar kan ik die verdoving halen???

Komt dat lieve beest jouw een kerstcadeautje brengen en dan waardeer je dat weer niet????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:28
 
ZEELAND736 schreef:
Kijk...das weer een beetje zielig.....
Ik geef bloemetjes....ik geef oliebollen....desnoods geef ik mijn laatste boterham, maar naar het noorden komen....omdat Chat domme dingen heeft gedaan met een gillende keukenmeid...en nu maar 9 vingertjes heeft????


Nee... Ineke is veel te goed...
dus, omdat ik met rotjes gooi, kirjg ik meteen een ongeluk...vreemde redenatie. Als je in het vliegtuig stapt stort je dus neer. Zet de percentages eens naast elkaar neer: zoveel gebruikers van vuurwerk versus zoveel ongelukken. Ik durf te stellen dat het nog niet eens één promille is van het geheel wat in het ziekenhuis belandt en blijvende schade heeft.
En statistisch gezien is de kans op een ongeluk met een vliegtuig groter dan met een rotje...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 december 2011, 15:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:55
 
CHATULIEM619 schreef:
dus, omdat ik met rotjes gooi, kirjg ik meteen een ongeluk...vreemde redenatie. Als je in het vliegtuig stapt stort je dus neer. Zet de percentages eens naast elkaar neer: zoveel gebruikers van vuurwerk versus zoveel ongelukken. Ik durf te stellen dat het nog niet eens één promille is van het geheel wat in het ziekenhuis belandt en blijvende schade heeft.
En statistisch gezien is de kans op een ongeluk met een vliegtuig groter dan met een rotje...


Vrouwen overdrijven graag Chatuliem, dat moest je toch weten...... Knipoog smiley
Trouwens , mijn zoon heef tin zijn hele jonge jaren wel eens een ongeluk gehad met een rotje dat hij in een pvc buis af liet gaan.(slechte dingen hebben ze toch altijd van de vaders Knipoog smiley ) dus die liep met een hand in zijn verband en een mitella om en vond het eignelijk nog wel stoer en jammer dat hij vakantie had want je scoort wel op school natuurlijk....hij was toen een jaar of zeven, acht....Hou me hart vast voor de tweeling over acht jaar..... Verraste, verbaasde smiley
Dus Zeeland het zit in de genen denk ik.... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 27 december 2011, 16:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:00
 
WILLEMIJN232 schreef:
Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis...... Knipoog smiley


FRANK....LEES JE NOG EENS EVEN GOED WIE DIT SCHREEF ???
LEES JE EVEN WIE ...JOUW IN HET ZIEKENHUIS ZAG LIGGEN????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:33
 
CHATULIEM619 schreef:
dus, omdat ik met rotjes gooi, kirjg ik meteen een ongeluk...vreemde redenatie. Als je in het vliegtuig stapt stort je dus neer. Zet de percentages eens naast elkaar neer: zoveel gebruikers van vuurwerk versus zoveel ongelukken. Ik durf te stellen dat het nog niet eens één promille is van het geheel wat in het ziekenhuis belandt en blijvende schade heeft.
En statistisch gezien is de kans op een ongeluk met een vliegtuig groter dan met een rotje...

zuchtttt Gefrustreerde smiley oeverloze discussie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:40
 
MARRY942 schreef:
zuchtttt Gefrustreerde smiley oeverloze discussie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Slapende smiley


Ja , zucht nog maar eens. Zolang je maar niet weer gaat zingen. Knipoog smiley

Maar wel een leuke oeverloze discussie hè?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:41
 
MARRY942 schreef:
zuchtttt Gefrustreerde smiley oeverloze discussie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Slapende smiley
oordoppies in oogjes dicht weer een ander jaar Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:01
 
WILLEMIJN232 schreef:
Vrouwen overdrijven graag Chatuliem, dat moest je toch weten...... Knipoog smiley
Trouwens , mijn zoon heef tin zijn hele jonge jaren wel eens een ongeluk gehad met een rotje dat hij in een pvc buis af liet gaan.(slechte dingen hebben ze toch altijd van de vaders Knipoog smiley ) dus die liep met een hand in zijn verband en een mitella om en vond het eignelijk nog wel stoer en jammer dat hij vakantie had want je scoort wel op school natuurlijk....hij was toen een jaar of zeven, acht....Hou me hart vast voor de tweeling over acht jaar..... Verraste, verbaasde smiley
Dus Zeeland het zit in de genen denk ik.... Knipoog smiley
ik ken helaas mensen genoeg voor wie angst de leidraad van hun leven geworden is. Ze overdrijven zo, dat er niet mee te leven valt.
En als ik hier dan die reacties lees, dan doet me dat hieraan denken.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 27 december 2011, 17:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:39
 
ZEELAND736 schreef:
FRANK....LEES JE NOG EENS EVEN GOED WIE DIT SCHREEF ???
LEES JE EVEN WIE ...JOUW IN HET ZIEKENHUIS ZAG LIGGEN????

Hai Zeeland!

Ik snap je reactie niet, in het geheel zeg maar.

Heet Chatuliem eigenlijk Frank?

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARRY942





Berichten: 1117

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:40
 
VISSER278 schreef:
Ja , zucht nog maar eens. Zolang je maar niet weer gaat zingen. Knipoog smiley

Maar wel een leuke oeverloze discussie hè?

Speciaal voor jou Visser: Het halleluja van Handel.....oordoppies in? hier komtie..... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:46
 
Op zich ben ik niet zo tegen vuurwerk.

Maar ik baal van het gestunt met vuurwerk.
Hoeveel mensen missen geen ledematen omdat ze aan het stunten waren om een zo'n grootmogelijke vuurwerkbom te maken...

Arbeidsgehandicapten...

Niet voor niks heeft nederland zijn regels over hoeveel kruit het vuurwerk mag bevatten.

Maar hoeveel mensen spelen niet met vuurwerk terwijl ze al stomdronken zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Pagina 3 van 7