ChristianMatch
 


Forum

Strandwandeling met eventuele overnachting.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ROOS489





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 13:26
 
HERMAN968 schreef:
Beste Simsim en Roos,
Dat jullie jezelf te grabbel gooien op het forum, jullie zaak. Ikzelf heb het er wel moeilijk mee dat jullie de glans van dit weekend kapotmaken. Als jullie gedrag op het weekend hetzelfde is geweest als jullie houding hier op dit forum dan weet ik onmiddellijk voor wie ik respect kan betonen.
Zo hebben we vorige zaterdag –zie forum BBQ in Ede- mogen ervaren hoe samenzijn kan zijn als er maar wederzijds respect is, herinner U de veelkleurigheid die er in cm is. Houd het fijn voor iedereen !.

Knipoog smiley Lachende smiley Herman

Beste Herman..

Misschien wat meer humor ipv kritiek!!En verder kan jij onmogelijk over mij oordelen omdat je niet weet wie ik ben. Misschien door roddels door mensen die zelf geen duidelijk mening hebben en alle verhalen verdraaien. Ik ga jouw ook niet vertellen wie ik werkelijk wel ben want daar heb ik totaal geen behoefte aan. Een ding zal ik je meegeven. repsectvolheid eerlijkheid recht en duidelijk mensen face to face te spreken staan bij mij hoog in het vaandel...En voor al God en Liefde. onthou dat goed!!

fijne dag..
en vriendelijke groeten Roos.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 13:30
 
HERMAN968 schreef:
Beste Simsim en Roos,
Dat jullie jezelf te grabbel gooien op het forum, jullie zaak. Ikzelf heb het er wel moeilijk mee dat jullie de glans van dit weekend kapotmaken. Als jullie gedrag op het weekend hetzelfde is geweest als jullie houding hier op dit forum dan weet ik onmiddellijk voor wie ik respect kan betonen.
Zo hebben we vorige zaterdag –zie forum BBQ in Ede- mogen ervaren hoe samenzijn kan zijn als er maar wederzijds respect is, herinner U de veelkleurigheid die er in cm is. Houd het fijn voor iedereen !.

Knipoog smiley Lachende smiley Herman
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20
Pagina 20 van 20