ChristianMatch
 


Forum

ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 15:07
 
WILLEMIJN232 schreef:
Waar maak jij je nu toch druk om????? (ik citeer je eigen schrijfsels even Engeltje smiley )

Maar ja, je kunt er maar druk mee zijn...... Knipoog smiley

tWas voor Leonard bedoeld hoor....en zijn reactie was voldoende....(en leuk)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 15:45
 
ZEELAND736 schreef:
tWas voor Leonard bedoeld hoor....en zijn reactie was voldoende....(en leuk)


Begrijp ik, maar ik reageerde op jou, dat mag op een forum weet je? Engeltje smiley
En zijn reactie kan voor jou voldoende zijn....voor mij niet..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 15:47
 
ZEELAND736 schreef:
Heerlijk zulke reacties..ze waren gelukkig tegen Leonard gericht...en die vatte het goed op....en voor de rest......


Ik lach....al is het ook een beetje zuur...




Jij behoort toch toch de categorie die alleen kritiek mag geven maar het zelf niet verdraagt? Dan lach je al gauw zuur volgens mij.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 15:49
 
WILLEMIJN232 schreef:
Begrijp ik, maar ik reageerde op jou, dat mag op een forum weet je? Engeltje smiley
En zijn reactie kan voor jou voldoende zijn....voor mij niet..... Knipoog smiley

Willemijn ik had even een vraagje aan jou!

Heeft Zeeland jou soms iets misdaan?
Je doet steeds zo onaardig tegen haar!

Ik vind dat je iedereen in haar of zijn waarde moet laten! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 15:53
 
CARIEN982 schreef:
Willemijn ik had even een vraagje aan jou!

Heeft Zeeland jou soms iets misdaan?
Je doet steeds zo onaardig tegen haar!

Ik vind dat je iedereen in haar of zijn waarde moet laten! Knipoog smiley


Misschien kan je die vraag beter prive stellen en niet op een forum? Ik kan hier wel een uitgebreid verhaal vertellen maar dat doe ik maar niet......
En precies, je moet iedereen in zijn waarde laten, maar dan ook iedereen en dat wil ik ook graag...ben ik helemaal met je eens!
En ik doe niet onaardig ik reageer op haar bijdrages......en dat mag toch?
Er wordt hier wel onaardiger gedaan hoor.......ook door Zeeland...Knipoog smiley
Als we hier iedereen even tot de orde moeten roepen die niet aardig genoeg is naar iemands zin......heb je wel een dagtaak.....


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 28 april 2012, 15:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 16:18
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien kan je die vraag beter prive stellen en niet op een forum? Ik kan hier wel een uitgebreid verhaal vertellen maar dat doe ik maar niet......
En precies, je moet iedereen in zijn waarde laten, maar dan ook iedereen en dat wil ik ook graag...ben ik helemaal met je eens!
En ik doe niet onaardig ik reageer op haar bijdrages......en dat mag toch?
Er wordt hier wel onaardiger gedaan hoor.......ook door Zeeland...Knipoog smiley
Als we hier iedereen even tot de orde moeten roepen die niet aardig genoeg is naar iemands zin......heb je wel een dagtaak.....

Soms moet je meerdere keren lezen wat men bedoeld. De emotie is niet te traceren en kan vaak alles verkeerd overkomen. Meestal zie ik wel de humor van stukjes forum en wat mij opvalt, is dat mocht je de persoon in kwestie later tegenkomen je vaak denkt hé een leuk persoon of gewoon gezellig in de omgang. Misschien een ideetje om de volgende picknick reallife af te spreken om de beeldvorming bij te stellen. Niemand is perfect en we maken allemaal wel eens een foutje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:01
 
LEONARD480 schreef:
Ach Zeeland ...misschien tot een volgende keer ..

en de tranen zijn gelukkig weer opgedroogd Huilende smiley, smiley in tranen (een beetje)


Ach Leo , je bent niet de enigste hoor die er niet bij is.
Ze treffen het wel met het weer zeg.
De regen vanochtend en nu met zn allen heerlijk in de zon.


Of zou die zon alleen maar in zeeland aanwezig zijn? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:04
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien kan je die vraag beter prive stellen en niet op een forum? Ik kan hier wel een uitgebreid verhaal vertellen maar dat doe ik maar niet......
En precies, je moet iedereen in zijn waarde laten, maar dan ook iedereen en dat wil ik ook graag...ben ik helemaal met je eens!
En ik doe niet onaardig ik reageer op haar bijdrages......en dat mag toch?
Er wordt hier wel onaardiger gedaan hoor.......ook door Zeeland...Knipoog smiley
Als we hier iedereen even tot de orde moeten roepen die niet aardig genoeg is naar iemands zin......heb je wel een dagtaak.....



W-tje , wanneer kom je een dagje naar Zeeland? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:49
 
CARIEN982 schreef:
Willemijn ik had even een vraagje aan jou!

Heeft Zeeland jou soms iets misdaan?
Je doet steeds zo onaardig tegen haar!

Ik vind dat je iedereen in haar of zijn waarde moet laten! Knipoog smiley

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:55
 
VISSER278 schreef:
W-tje , wanneer kom je een dagje naar Zeeland? Knipoog smiley

Ik denk dat wanneer je W-tje wilt zien haar plots in Pieten-stad moet overvallen...als je hier nu eens een datum en uur neerzet wil ik best met je meegaan zonder dat zij van onze komst op de hoogte is. Immers de onverwachtste aanval is steeds de beste aanval met de mooiste overwinning...we zullen haar eens....pfffff Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:57
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien kan je die vraag beter prive stellen en niet op een forum? Ik kan hier wel een uitgebreid verhaal vertellen maar dat doe ik maar niet......
En precies, je moet iedereen in zijn waarde laten, maar dan ook iedereen en dat wil ik ook graag...ben ik helemaal met je eens!
En ik doe niet onaardig ik reageer op haar bijdrages......en dat mag toch?
Er wordt hier wel onaardiger gedaan hoor.......ook door Zeeland...Knipoog smiley
Als we hier iedereen even tot de orde moeten roepen die niet aardig genoeg is naar iemands zin......heb je wel een dagtaak.....

Het viel mij gewoon erg op dat je iedere keer niet zo leuk reageerde naar Zeeland!
Voor de rest heb ik er geen moeite mee dat iedereen zijn of haar mening mag zeggen! Daar is een forum voor, blijf wel een beetje lief voor elkaar, met ook wat respect en anders spreek het pv uit! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 18:17
 
CARIEN982 schreef:
Het viel mij gewoon erg op dat je iedere keer niet zo leuk reageerde naar Zeeland!
Voor de rest heb ik er geen moeite mee dat iedereen zijn of haar mening mag zeggen! Daar is een forum voor, blijf wel een beetje lief voor elkaar, met ook wat respect en anders spreek het pv uit! Knipoog smiley


Misschien vallen je andere dingen niet erg op en ik vind dat je nu wel erg op mijn persoon speelt, maar dat mag blijkbaar wel?
Ik vind dat jij niet leuk reageert richting mij......maar daar heb je blijkbaar geen moeite mee? Bijzonder....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 18:55
 
FRANKT627 schreef:
Ik denk dat wanneer je W-tje wilt zien haar plots in Pieten-stad moet overvallen...als je hier nu eens een datum en uur neerzet wil ik best met je meegaan zonder dat zij van onze komst op de hoogte is. Immers de onverwachtste aanval is steeds de beste aanval met de mooiste overwinning...we zullen haar eens....pfffff Boze smiley


Ik zou Mario ook nog meenemen als ik jullie was....... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien vallen je andere dingen niet erg op en ik vind dat je nu wel erg op mijn persoon speelt, maar dat mag blijkbaar wel?
Ik vind dat jij niet leuk reageert richting mij......maar daar heb je blijkbaar geen moeite mee? Bijzonder....

Willemijn, het was niet de bedoeling om je aan te vallen, excuses als het zo over kwam!
Ik kijk met regelmaat naar het forum en dit viel mij gewoon op!

Vandaag de laatste dag weer hier, ik had 3 dagen gratis gekregen!

Ik wens iedereen nog veel plezier op deze site! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:13
 
Het beste dan maar weer he!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:14
 
CARIEN982 schreef:
Willemijn, het was niet de bedoeling om je aan te vallen, excuses als het zo over kwam!
Ik kijk met regelmaat naar het forum en dit viel mij gewoon op!

Vandaag de laatste dag weer hier, ik had 3 dagen gratis gekregen!

Ik wens iedereen nog veel plezier op deze site! Knipoog smiley



Maar je schrijft het toch maar even op.........jammer....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIAATJUH149





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 19:26
 
het was super gezelli op de picknick,we hebben het droog gehouden,geweldig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 20:08
 
RIAATJUH149 schreef:
het was super gezelli op de picknick,we hebben het droog gehouden,geweldig

Fijn dat jullie het leuk en gezellig gehad hebben!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 22:24
 
RIAATJUH149 schreef:
het was super gezelli op de picknick,we hebben het droog gehouden,geweldig

héhé
ik stap net binnen.......
het was ECHT enorm gezellig ja, riaatjuh.........(gezelliger als op het topic "GEZELLIG picknicken")
toen ik aankwam stonden er al een paar vroegkomers op de voorste parkeerplaats bij de schaapskooi, te denken hoe nu verder te rijden, dus die zijn maar gelijk achter me aan gehobbeld over de zandweg naar de picknickplaats.

een aantal mensen miste ik inderdaad;
jammer, "di caprio" dat je auto niet mee wilde werken; wellicht een volgende keer beter!
marcel, kon je het toch niet vinden misschien?
enneh........frank.............? was je toch écht te benauwd van de dames, en voor het zakdoekje leggen? Knipoog smiley hoe was het bij Visser op de boot; smaakten de visjes? Lachende smiley met blinkend witte tanden
carry, jammer dat het toch niet wilde lukken, met een paar aspirines uit het hoge noorden naar de picknick te komen.
myrthe; beterschap!
tink; kun je me een datum laten weten dat je vrijwel zeker kunt komen als men op je werk een klein beetje mee-werkt?
qsjes; gezellig dat je je vriendin mee genomen hebt, vergeet volgende keer je blikje niet? Knipoog smiley

en toch; al misten we wel een aantal mensen; we waren met een byzonder gezellige groep, en er was een heerlijk ontspannen sfeer.
ik denk dat ik drie druppels regen gevoeld heb, dus ook dat viel alles mee!!
het enige dat ik echt NIET kan verwerken, is dat een bijdehand pubermeisje mijn stinkstokjes op afstand op ging staan roken met een eigenwijs en uidagend gezicht; en sneller kon rennen dan ik..........(ik voel me dan zóóóó oud, he!! Huilende smiley, smiley in tranen )
het is gewoonweg niet eerlijk; ik heb me nog wel zó opgeofferd om met drie kleine meisjes alle overgebleven klaargemaakte filet-lapjes, drumsticks, stokjes en speklapjes van de vuilnisbak te redden;
en wat is onze dank?.............echt; het leven is soms zwááááár!! Boze smiley

het touwtje springen ging dan gelukkig weer veel beter, dat vijzelt dan mijn zelfbeeld wel weer enigzins op, maar het blijft nachtrust-berovend!!
ik heb van allen genoten; het was fijn joelle weer eens te spreken;
jol; ik heb ook van het onderonsje met jou genoten!

herman; bedankt voor het slepen met een aanhangwagen regen-bescherming; xabia had haar regenjas wel thuis kunnen laten; Lachende smiley met blinkend witte tanden
we hebben de partytent van marsjg dan wel opgezet voor alle zekerheid, maar nodig is het niet geweest.

harald; mogen de broodjes gezond een volgende keer net íetsie minder gevuld? ik heb dan wel een grote mond; maar ZO groot? pfffff.....

er waren ook pubermeisjes die door hadden dat de volwassenen het wel errug druk hadden met de gezelligheid, en zij hebben even een vreugdevuur aangelegd op de bbq's die op het terrein staan; de vlammen kwamen rond een meter hoog, dus ook zij hebben zich geweldig vermaakt!! (je moet tenslotte de kansen grijpen in het leven, toch? Engeltje smiley )

het is wel erg laat geworden; maar goed; het is het zeker waard geweest.

binnenkort hoop ik weer een picknick te plannen; maar ik ga nu eerst de tassen maar eens leegruimen.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 28 april 2012, 22:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 22:41
 
Wat leuk van dit verslagje....

Fijn dat het gezellig was en de weergoden jullie goedgezind waren!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 22:46
 
ik heb altijd de zon bij me Coole smiley met zonnebril behalve als ik op de motor ben ...
twas ne keileuke dag,
tof om bekenden nog eens terug te zien, maar ook tof om weer enkele nieuwe mensen te ontmoeten.
zelfs men dochter vond het leuk, en dat wil dan al weer veel zeggen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 23:00
 
Een erg leuke en gezellige dag gehad, en de CM'ers die er waren eens in het echie aanschouwd, erg leuk.

HANNAH810 schreef:
harald; mogen de broodjes gezond een volgende keer net íetsie minder gevuld? ik heb dan wel een grote mond; maar ZO groot? pfffff.....

Sja, ik had ze dan ook voor mijn mond gevuld Lachende smiley
Nu dus nog leren dunner te snijden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 23:03
 
RIAATJUH149 schreef:
het was super gezelli op de picknick,we hebben het droog gehouden,geweldig

Weer een nieuwe Cm ervaring rijker, en moet zeggen, het was echt super gezellig.
De verwachting was uitgekomen, alleen de zon was er wat afwezig, maar dus een heerlijke bewolkte dag, waarbij het pas koud begon te worden toen het hoog tijd werd om naar huis te gaan.

Een hele mooie plek, lekker dat iedereen het heerlijk vond, en weer een bevestiging dat dergelijke uitjes heerlijk zijn om bij te wonen.

Heb alleen voor niets de vlieger meegenomen Frank, maar bewaar hem wel voor volgende keer Knipoog smiley

Eten was er genoeg, met een groen-rood belgisch voorafje, en verder ws het gezellig bij de bbq.

Op naar volgende keer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 23:08
 
WILLEM618 schreef:
Weer een nieuwe Cm ervaring rijker, en moet zeggen, het was echt super gezellig.
De verwachting was uitgekomen, alleen de zon was er wat afwezig, maar dus een heerlijke bewolkte dag, waarbij het pas koud begon te worden toen het hoog tijd werd om naar huis te gaan.

Een hele mooie plek, lekker dat iedereen het heerlijk vond, en weer een bevestiging dat dergelijke uitjes heerlijk zijn om bij te wonen.

Heb alleen voor niets de vlieger meegenomen Frank, maar bewaar hem wel voor volgende keer Knipoog smiley

Eten was er genoeg, met een groen-rood belgisch voorafje, en verder ws het gezellig bij de bbq.

Op naar volgende keer.


een groen-rood belgisch voorafje??? ben ik weer niet mee
dat roze ding vond ik pas eng
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIAATJUH149





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 23:09
 
HARALD940 schreef:
Een erg leuke en gezellige dag gehad, en de CM'ers die er waren eens in het echie aanschouwd, erg leuk.



Sja, ik had ze dan ook voor mijn mond gevuld Lachende smiley
Nu dus nog leren dunner te snijden....

hahha de broodjes zagen er heerlijk uit,en je had heerlijke koek bij je ik heb er alleen naar gekeken,ik heb niet me tanden erin gezet,jij was goed bezig met je vitamientjes.ooow ja je wokkels waren wel lekker. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 23:14
 
Leuk de verhalen en ervaringen, fijn dat jullie het goed gehad hebben!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 23:27
 
XABIA794 schreef:
een groen-rood belgisch voorafje??? ben ik weer niet mee
dat roze ding vond ik pas eng

Herman had verse sla met verse tomaat.
Dat jij dat wer niet mocht nemen Knipoog smiley

En dat roze ding was gewoon aanbieding, dus maar meegenomen. Heb niet dat gevoel erbij van jou Lachende smiley

Maar had gelukkig nog alternatief voor je. Dus je hoefde geen droge pistolet te eten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 00:54
 
Wat een leuk verslag Hannah!! Mijn complimenten ook voor de organisatie van deze geweldige dag,ik heb genoten!!

Lachende smiley
Jullie zijn "in het echt" nog leuker dan in de chatbox Knipoog smiley

Ik kan dit iedereen van cm van harte aanbevelen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BILLY701





Berichten: 257

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 02:12
 
HANNAH810 schreef:
héhé
ik stap net binnen.......
het was ECHT enorm gezellig ja, riaatjuh.........(gezelliger als op het topic "GEZELLIG picknicken")
toen ik aankwam stonden er al een paar vroegkomers op de voorste parkeerplaats bij de schaapskooi, te denken hoe nu verder te rijden, dus die zijn maar gelijk achter me aan gehobbeld over de zandweg naar de picknickplaats.

een aantal mensen miste ik inderdaad;
jammer, "di caprio" dat je auto niet mee wilde werken; wellicht een volgende keer beter!
marcel, kon je het toch niet vinden misschien?
enneh........frank.............? was je toch écht te benauwd van de dames, en voor het zakdoekje leggen? Knipoog smiley hoe was het bij Visser op de boot; smaakten de visjes? Lachende smiley met blinkend witte tanden
carry, jammer dat het toch niet wilde lukken, met een paar aspirines uit het hoge noorden naar de picknick te komen.
myrthe; beterschap!
tink; kun je me een datum laten weten dat je vrijwel zeker kunt komen als men op je werk een klein beetje mee-werkt?
qsjes; gezellig dat je je vriendin mee genomen hebt, vergeet volgende keer je blikje niet? Knipoog smiley

en toch; al misten we wel een aantal mensen; we waren met een byzonder gezellige groep, en er was een heerlijk ontspannen sfeer.
ik denk dat ik drie druppels regen gevoeld heb, dus ook dat viel alles mee!!
het enige dat ik echt NIET kan verwerken, is dat een bijdehand pubermeisje mijn stinkstokjes op afstand op ging staan roken met een eigenwijs en uidagend gezicht; en sneller kon rennen dan ik..........(ik voel me dan zóóóó oud, he!! Huilende smiley, smiley in tranen )
het is gewoonweg niet eerlijk; ik heb me nog wel zó opgeofferd om met drie kleine meisjes alle overgebleven klaargemaakte filet-lapjes, drumsticks, stokjes en speklapjes van de vuilnisbak te redden;
en wat is onze dank?.............echt; het leven is soms zwááááár!! Boze smiley

het touwtje springen ging dan gelukkig weer veel beter, dat vijzelt dan mijn zelfbeeld wel weer enigzins op, maar het blijft nachtrust-berovend!!
ik heb van allen genoten; het was fijn joelle weer eens te spreken;
jol; ik heb ook van het onderonsje met jou genoten!

herman; bedankt voor het slepen met een aanhangwagen regen-bescherming; xabia had haar regenjas wel thuis kunnen laten; Lachende smiley met blinkend witte tanden
we hebben de partytent van marsjg dan wel opgezet voor alle zekerheid, maar nodig is het niet geweest.

harald; mogen de broodjes gezond een volgende keer net íetsie minder gevuld? ik heb dan wel een grote mond; maar ZO groot? pfffff.....

er waren ook pubermeisjes die door hadden dat de volwassenen het wel errug druk hadden met de gezelligheid, en zij hebben even een vreugdevuur aangelegd op de bbq's die op het terrein staan; de vlammen kwamen rond een meter hoog, dus ook zij hebben zich geweldig vermaakt!! (je moet tenslotte de kansen grijpen in het leven, toch? Engeltje smiley )

het is wel erg laat geworden; maar goed; het is het zeker waard geweest.

binnenkort hoop ik weer een picknick te plannen; maar ik ga nu eerst de tassen maar eens leegruimen.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Fijn dat deze dag voor julie zo mooi mocht verlopen.
Ik kon helaas niet aanwezig zijn maar wie weet in de toekomst !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 07:15
 
QSJE546 schreef:
Wat een leuk verslag Hannah!! Mijn complimenten ook voor de organisatie van deze geweldige dag,ik heb genoten!!

Lachende smiley
Jullie zijn "in het echt" nog leuker dan in de chatbox Knipoog smiley

Ik kan dit iedereen van cm van harte aanbevelen,

Gisteren op BBQ heb ik genote van de mensen, de natuur en de onderlinge gesprekken. Mooi dat de kids zo'n klimbomen hebben en dat kamp. QsJe haar vertellingen en spekjes, en Lien haar levenswijsheid, Nicky en oma's aanwezigheid, mama gastvouwe Hanna, Marsj met prachtkerel, papa Willem doeet al, Jolande 's hapjes, Haralds houtskool, Riaatjetevlugweg ... tsjonge wat een bont groepje. één moment van ongerustheid over hemelwater, was zo weer over ...
Fantastisch ontspannend in prachtig Nederland ! Zeker voor herhaling vatbaar, Ede
Lachende smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 29 april 2012, 13:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 Volgende
Pagina 13 van 14