ChristianMatch
 


Forum

Cm voor wie?....
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:44
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley oja??? Noem er eens enkele op? Het moeten wel mensen zijn met een IQ dat hoger is dan 110...

k'moet ff lache hoor Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:46
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley oja??? Noem er eens enkele op? Het moeten wel mensen zijn met een IQ dat hoger is dan 110...

Mag hier geen namen noemen he, privacy noemen ze dat, dussss geen namen. Engeltje smiley
En of die "lieve mensen"een IQ hoger dan 110 hadden, is ook privacy.
Sja jammer voor jou, Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt je mag en wilt ook zo graag alles weten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 23:05
 
FRANKT627 schreef:
Blijf jij maar wonen waar de mannen iets niet hebben wat de vrouwen wel elke maand hebben...of hoe zat het ook alweer...het is altijd wat met die vrouwen. Zijn ze niet zwanger hebben ze weer pms of wintertenen of last van mieren op een stoepje dat met chloor moet beregend worden. Boze smiley


Ach Frank, een goede vrouw, wie zal haar vinden..........., zij is meer waard dan edelstenen. Haar man kan zich op haar verlaten, hij zal er wel bij varen......
Niet zo mopperen op de vrouwen Frank......


Zo, ik kom ook maar eens met een Bijbeltekst aanwapperen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 05:32
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ach Frank, een goede vrouw, wie zal haar vinden..........., zij is meer waard dan edelstenen. Haar man kan zich op haar verlaten, hij zal er wel bij varen......
Niet zo mopperen op de vrouwen Frank......


Zo, ik kom ook maar eens met een Bijbeltekst aanwapperen......

Ach, je hebt wel gelijk hoor W-tje, vrouwen zijn meer waard dan edelstenen maar dat maakt het ook net zo moeilijk om die 'kostbaarheden' te vinden.

Blijk je dan, als man, eens van waarde te zijn door zovele lieve woorden die werden geschreven en gezegd merk je dat zoiets maar tijdelijks is...je wordt weggegooid om nadien zelfs verfoeid te woorden. Misschien moeten we er alleen maar van dromen: "Stop met daten, start met dromen"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 08:21
 
FRANKT627 schreef:
Ach, je hebt wel gelijk hoor W-tje, vrouwen zijn meer waard dan edelstenen maar dat maakt het ook net zo moeilijk om die 'kostbaarheden' te vinden.

Blijk je dan, als man, eens van waarde te zijn door zovele lieve woorden die werden geschreven en gezegd merk je dat zoiets maar tijdelijks is...je wordt weggegooid om nadien zelfs verfoeid te woorden. Misschien moeten we er alleen maar van dromen: "Stop met daten, start met dromen"

Frank, je blijkt niet pas van waarde te zijn als er lieve woorden tegen je worden gezegd en geschreven.....je BENT van waarde!!

En mag daten EN dromen of dromen EN daten ook?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 09:10
 
FRANKT627 schreef:
Ach, je hebt wel gelijk hoor W-tje, vrouwen zijn meer waard dan edelstenen maar dat maakt het ook net zo moeilijk om die 'kostbaarheden' te vinden.

Blijk je dan, als man, eens van waarde te zijn door zovele lieve woorden die werden geschreven en gezegd merk je dat zoiets maar tijdelijks is...je wordt weggegooid om nadien zelfs verfoeid te woorden. Misschien moeten we er alleen maar van dromen: "Stop met daten, start met dromen"



Tuurlijk heb ik gelijk Frank, hebben vrouwen weleens ongelijk?
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:06
 
FRANKT627 schreef:
Als je niet in het midden van het land woont of in het noorden heb je niet zoveel aan CM. Tenzij dan om wat op het forum te kribbelen of in de chatroom (als er volk is) te kletsen.

Mensen die in een dun bevolkte CM-regio wonen hebben haast geen kans om iemand te leren kennen.

Utrecht... Lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:09
 
JOSINA022 schreef:
Utrecht... Lachende smiley Engeltje smiley

Ik ben ooit in Utrecht geweest om onder je raam te waken...ik ben geen ezel die zich meerde malen stoot aan een Utrechtse steen hoor Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:11
 
FRANKT627 schreef:
Ik ben ooit in Utrecht geweest om onder je raam te waken...ik ben geen ezel die zich meerde malen stoot aan een Utrechtse steen hoor Boze smiley



Niet zo mopperen Frank, de zon schijnt, maak er een mooie dag van..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:13
 
WILLEMIJN232 schreef:
Niet zo mopperen Frank, de zon schijnt, maak er een mooie dag van..... Clown smiley
weer zo'n mooie dag om een serenade op de voeren onder een raam? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:29
 
DANIEL777 schreef:
weer zo'n mooie dag om een serenade op de voeren onder een raam? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja, onder jouw raam dan...bij mij krijgt ie dan een zeer plaatselijke regenbui Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:42
 
JOSINA022 schreef:
Ja, onder jouw raam dan...bij mij krijgt ie dan een zeer plaatselijke regenbui Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
mij kan tie niet vinden en ben momenteel toch niet thuis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:05
 
FRANKT627 schreef:
Brabant is en blijft de mooiste provincie. Ook de provincie met de liefste mensen. De onlieve mensen hebben ze in het midden en het noorden gedumpt... Knipoog smiley


Ahum ...

Een tijdje geleden zei je toch echt dat Drenthe de mooiste provincie was ... of was dat omdat je daar toen een date had ... ??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Voor mij is het : http://www.youtube.com/watch?v=7V254xMK2cg

ggrijnzzz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:07
 
CROSSROAD317 schreef:
Ahum ...

Een tijdje geleden zei je toch echt dat Drenthe de mooiste provincie was ... of was dat omdat je daar toen een date had ... ??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...kan ik me niets meer van herinneren...die laatste date was me wel erg dierbaar maar helaas...

Voor mij is het : http://www.youtube.com/watch?v=7V254xMK2cg

ggrijnzzz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:41
 
Ik heb tegenwoordig vaak op 'Christelijke' sites (niet alleen op CM), het idee dat mensen gewoon niet meer willen reageren op elkaar. Jaja oke je krijgt wel eens een (leuke) reactie. Het enige waar we tegenwoordig goed (althans goed ?) in zijn, is eindeloze discussies voeren. De forums staan er vol mee. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maar goed we blijven hopen op better times, en dat de reacties b.w.v. bij iedereen weer binnen mogen stromen. Misschien een goed voornemen voor 2013 Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 02:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 25 april 2013, 15:03
 
PELLE852 schreef:
Ik heb tegenwoordig vaak op 'Christelijke' sites (niet alleen op CM), het idee dat mensen gewoon niet meer willen reageren op elkaar. Jaja oke je krijgt wel eens een (leuke) reactie. Het enige waar we tegenwoordig goed (althans goed ?) in zijn, is eindeloze discussies voeren. De forums staan er vol mee. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Maar goed we blijven hopen op better times, en dat de reacties b.w.v. bij iedereen weer binnen mogen stromen. Misschien een goed voornemen voor 2013 Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

<<no comment>>

.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2