ChristianMatch
 


Forum

Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 29 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:34
 
Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond










ps. dat spul op mn mond Smiley met dichtgeplakte mond is niet wat het lijkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:38
 
YES356 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond










ps. dat spul op mn mond Smiley met dichtgeplakte mond is niet wat het lijkt.

Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:48
 
YES356 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond










ps. dat spul op mn mond Smiley met dichtgeplakte mond is niet wat het lijkt.

Wat dat je nooit eens je mond houd? Clown smiley das algemeen bekent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar je zit WEER op een topic voor ALLEEN vrouwen he Boze smiley
Hardleers mannetje Slapende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:49
 
ANNA415 schreef:
Tja ze kunnen mensen naar de maan sturen, maar dit alle'daagse'kwaaltje hebben ze nog telkens geen oplossing voor Huilende smiley, smiley in tranen

Moeten wij maar eens gaan brainstormen dan Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:52
 
YES356 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Barst in je plaat Yes?
Haal dat maand verband maar even van je mond dan kun je weer iets zinnigs zeggen. ben je goed in.
Wel op een ander topic









ps. dat spul op mn mond Smiley met dichtgeplakte mond is niet wat het lijkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:05
 
ERIKA129 schreef:
Moeten wij maar eens gaan brainstormen dan Clown smiley

Pffff. Wel eens gedacht aan een aftapkraan. Even op je navelpluggen, afpompen klaar. Maar zal wel niet werrken. Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:43
 
ANNA415 schreef:
Pffff. Wel eens gedacht aan een aftapkraan. Even op je navelpluggen, afpompen klaar. Maar zal wel niet werrken. Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Denk we gaan gezellig met een aantal damens borrelen en dan eens een plan de campagne maken Lachende smiley

Maar nee mw gaat navelpluggen weer eens wat anders dan navel piercen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 07:39
 
ERIKA129 schreef:
Denk we gaan gezellig met een aantal damens borrelen en dan eens een plan de campagne maken Lachende smiley

Maar nee mw gaat navelpluggen weer eens wat anders dan navel piercen Clown smiley

Ik denk dat het een hele rage gaat worden Clown smiley Knipoog smiley
Maar een borrel is ook een goede oplossing Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 10:42
 
Ik heb een vraag van een hele andere orde,eentje die andere vrouwen vast ook tegenkomen......

Vanavond ga ik vol trots naar de diploma uitreiking van de dochter van mijn vriend.........maar wat zeg ik als ze vragen of ik de "moeder van" ben?Ik heb gemerkt dat de blikken nogal vreemd worden als ik zeg dat ik de vriendin van haar vader ben,ik heb zelfs gehad dat mensen mij gaan negeren zodra ze dat horen(zonder dat ze onze achtergrond weten Twijfelende smiley )
Partner van de vader?stiefmoeder(bleeeeeeeeh Knipoog smiley )?Of net doen of ik doof ben?haha
Moeder leeft niet meer maar om alles uit te gaan leggen lijkt me niet de oplossing.........

Het mooie is dat zij en ik zo op elkaar lijken dat mensen vaak roepen dat ze duidelijk kunnen zien dat ik haar moeder ben! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:02
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb een vraag van een hele andere orde,eentje die andere vrouwen vast ook tegenkomen......

Vanavond ga ik vol trots naar de diploma uitreiking van de dochter van mijn vriend.........maar wat zeg ik als ze vragen of ik de "moeder van" ben?Ik heb gemerkt dat de blikken nogal vreemd worden als ik zeg dat ik de vriendin van haar vader ben,ik heb zelfs gehad dat mensen mij gaan negeren zodra ze dat horen(zonder dat ze onze achtergrond weten Twijfelende smiley )
Partner van de vader?stiefmoeder(bleeeeeeeeh Knipoog smiley )?Of net doen of ik doof ben?haha
Moeder leeft niet meer maar om alles uit te gaan leggen lijkt me niet de oplossing.........

Het mooie is dat zij en ik zo op elkaar lijken dat mensen vaak roepen dat ze duidelijk kunnen zien dat ik haar moeder ben! Clown smiley

Ik zou gewoon nee zeggen en meer niet waarom uitleggen wie je wel bent? De mensen hoeven niet alles te weten toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:13
 
ROELANDE345 schreef:
Ik zou gewoon nee zeggen en meer niet waarom uitleggen wie je wel bent? De mensen hoeven niet alles te weten toch?

Klinkt zo simpel maar meestal werkt gewoon nee niet......maar je hebt helemaal gelijk,ze hoeven niks te wetenKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:16
 
LEANNE226 schreef:
Klinkt zo simpel maar meestal werkt gewoon nee niet......maar je hebt helemaal gelijk,ze hoeven niks te wetenKnipoog smiley

Nee dat weet ik wel ik heb in een zelfde soort situatie gezeten, en je ziet mensen vaak wachten op uitleg. maar als jij die niet geeft dan durven ze er toch vaak niet om te vragen. Tenminste bij mij niet. Maar ik kijk msschien niet zo lief als jij haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:24
 
[quote=LEANNE226]Ik heb een vraag van een hele andere orde,eentje die andere vrouwen vast ook tegenkomen......

Vanavond ga ik vol trots naar de diploma uitreiking van de dochter van mijn vriend.........maar wat zeg ik als ze vragen of ik de "moeder van" ben?Ik heb gemerkt dat de blikken nogal vreemd worden als ik zeg dat ik de vriendin van haar vader ben,ik heb zelfs gehad dat mensen mij gaan negeren zodra ze dat horen(zonder dat ze onze achtergrond weten Twijfelende smiley )
Partner van de vader?stiefmoeder(bleeeeeeeeh Knipoog smiley )?Of net doen of ik doof ben?haha
Moeder leeft niet meer maar om alles uit te gaan leggen lijkt me niet de oplossing.........




Het mooie is dat zij en ik zo op elkaar lijken dat mensen vaak roepen dat ze duidelijk kunnen zien dat ik haar moeder ben! Clown smiley[/quote


Het overleggen met de dochter......Het is haar afstudeer feestje en vindt zij het erg of misschien juist wel grappig dat jij voor haar moeder aan wordt gezien?? En verder gewoon lekker apetrots zijn op dat kind!!!! Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:29
 
[quote=INGE721]
Nee,vind ze wel leuk..........maar ik ben vast een bitchy glimlach oefenen(gaat moeiteloos hahaha)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:42
 
[quote=LEANNE226]

Heide had nog ergens een spiegel in de aanbieding.......
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:45
 
[quote=INGE721]

Die uit dat sprookje met die boze stie............ Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 12:16
 
LEANNE226 schreef:
Klinkt zo simpel maar meestal werkt gewoon nee niet......maar je hebt helemaal gelijk,ze hoeven niks te wetenKnipoog smiley




Ik geloof inderdaat dat het verstandig is om niks te zeggen.

ook ik heb enkele dingen uit willen leggen , maar het word alleen maar erger als je iets uitleg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 12:21
 
NICKY298 schreef:
Ik geloof inderdaat dat het verstandig is om niks te zeggen.

ook ik heb enkele dingen uit willen leggen , maar het word alleen maar erger als je iets uitleg.

verwijderd.


Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 28 juni 2012, 13:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 18:37
 
NICKY298 schreef:
Ik geloof inderdaat dat het verstandig is om niks te zeggen.

ook ik heb enkele dingen uit willen leggen , maar het word alleen maar erger als je iets uitleg.

En ja heide , dat telt ook voor heren!

lastig dat dames en heren elkaar niet snappen Geschokte, onthutste smiley . , ik weet dat we gewoon wat meer water bij de wijn moeten doen.

en niet boos zijn , het weer goed maken ! het eten niet zo heet eten als het word opgediend!


Laatst aangepast door
NICKY298
op donderdag 28 juni 2012, 18:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 19:10
 
ANNA415 schreef:
Ik denk dat het een hele rage gaat worden Clown smiley Knipoog smiley
Maar een borrel is ook een goede oplossing Lachende smiley met blinkend witte tanden

Wanneer? Kwijlende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:01
 
ERIKA129 schreef:
Wanneer? Kwijlende smiley Knipoog smiley

Kom dan maar bij mij thuis.....ben ik de bob Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:12
 
INGE721 schreef:
Kom dan maar bij mij thuis.....ben ik de bob Clown smiley

Kunnen we er net zo goed direct een strandhappening van maken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:34
 
Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond










Ik weet het ! het mag niet!! Maar ik moet elke dag ff om het hoekje kijken hier!! Wel leuk trouwens dat er nu zoveel dames met hun neus tegen het beeldscherm zitten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:36
 
Ik vind één reactie per man goed op deze man-onvriendelijke topic. Waarom blijven dan sommige mannen dan steeds posten? Is het al niet erg genoeg wat we moeten lezen... Boze smiley Laat dat vrouw-volk toch gewoon doen. Ze hebben nu eindelijk IQ- en EQ-genoten gevonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:39
 
ERIKA129 schreef:
Kunnen we er net zo goed direct een strandhappening van maken Knipoog smiley


Nou dat is niet verkeerd , wanneer? maar mogen de heren dan ook? Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:54
 
NICKY298 schreef:
Nou dat is niet verkeerd , wanneer? maar mogen de heren dan ook? Lachende smiley Lachende smiley


tuurlijk het is toch een datingsite Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:55
 
YES356 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond










Ik weet het ! het mag niet!! Maar ik moet elke dag ff om het hoekje kijken hier!! Wel leuk trouwens dat er nu zoveel dames met hun neus tegen het beeldscherm zitten

Nieuwsgierig mannetje Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:57
 
FRANKT627 schreef:
Ik vind één reactie per man goed op deze man-onvriendelijke topic. Waarom blijven dan sommige mannen dan steeds posten? Is het al niet erg genoeg wat we moeten lezen... Boze smiley Laat dat vrouw-volk toch gewoon doen. Ze hebben nu eindelijk IQ- en EQ-genoten gevonden.



Volgens mij heb jij dan je eigen voorstel voor één reactie per mens al overschreden. Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 28 juni 2012, 20:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 21:48
 
INGE721 schreef:
Kom dan maar bij mij thuis.....ben ik de bob Clown smiley

ja zo lust ik er ook nog wel een paar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 21:55
 
NICKY298 schreef:
Nou dat is niet verkeerd , wanneer? maar mogen de heren dan ook? Lachende smiley Lachende smiley

zolang ze maar niet over vrouwenzaken gaan praten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 29 Volgende
Pagina 3 van 29