ChristianMatch
 


Forum

Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 21:56
 
INGE721 schreef:
Kom dan maar bij mij thuis.....ben ik de bob Clown smiley

Dan zit er voor de rest niets anders op dan bert te worden Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:31
 
ROELANDE345 schreef:
ja zo lust ik er ook nog wel een paar


Dat kan nie he dan ben jij niet de BOB Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:53
 
ERIKA129 schreef:
Dat kan nie he dan ben jij niet de BOB Clown smiley


Waarom strooien jullie met al die namen van de mannen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 07:32
 
LEONARD480 schreef:
Waarom strooien jullie met al die namen van de mannen Geschokte, onthutste smiley

Omdat dit topic voor vrouwenprobleempjes is bedoeld Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICKY298





Berichten: 345

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 09:54
 
LEONARD480 schreef:
Waarom strooien jullie met al die namen van de mannen Geschokte, onthutste smiley



Omdat wij eigenlijk de mannen missen , maar het niet durven te vertellen .

Niet door vertellen he!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:10
 
LEONARD480 schreef:
Waarom strooien jullie met al die namen van de mannen Geschokte, onthutste smiley


Jaloers omdat we de naam Leo niet gebruiken? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Enne VROUWEN topic val jij daar tegenwoordig ook al onder Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:13
 
ERIKA129 schreef:
Jaloers omdat we de naam Leo niet gebruiken? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Enne VROUWEN topic val jij daar tegenwoordig ook al onder Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley

Erika volgens mij ben je bj het begin van dit topic vergeten om een forum politie neer te zetten Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Nu zitten we nog met die (lieve en niet lieve )mannen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:19
 
Omdat we weten dat de mannen hier toch aanwezig zijn, en eigenlijk even curieus zijn als de vrouwen... Knipoog smiley

ff trug topic
zouden mannen vaak denken dat wij vrouwen niks kennen, en dan ook nog het gedrag van, ze luisteren zo gezegd en ondertussen ene oor in andere uit...
Ik moet voor 1 juli een goedkeuring hebben van een keurder ivm elktriciteit
Zeg ik verschillende keren aan die "vak"man dat hij een bepaald onderdeel moet vervangen...
Krijg ik steeds een blik van ... jaaahh madammeke, denkte dat wij onzen job niet kennen Twijfelende smiley
resultaat, gisteren keurder... en afgekeurd wegens het niet vervangen van dat ene ding waarover ik het had...
frustraties!!!! zondag is het den eerste
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 10:19
 
INGE721 schreef:
Erika volgens mij ben je bj het begin van dit topic vergeten om een forum politie neer te zetten Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Nu zitten we nog met die (lieve en niet lieve )mannen Slapende smiley

Pfffffffffffff ze kenne gewoon niet lezen daas het probleem Coole smiley met zonnebril
Maar ja wat doene we eraan??? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 13:23
 
Hier een geweldige tip voor vrouwen........als je eelt onder je voeten hebt is dat heel makkelijk weg te halen door regelmatig met de binnenkant van de schil van een sinaasappel de eeltplekken te massereren.
Ik wilde het eerst ook niet geloven maar de ervaring leert dat het echt helpt. Nu dus braaf elke dag een sinaasappeltje schillen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:27
 
INGE721 schreef:
Hier een geweldige tip voor vrouwen........als je eelt onder je voeten hebt is dat heel makkelijk weg te halen door regelmatig met de binnenkant van de schil van een sinaasappel de eeltplekken te massereren.
Ik wilde het eerst ook niet geloven maar de ervaring leert dat het echt helpt. Nu dus braaf elke dag een sinaasappeltje schillen Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Blij dat ik daar geen last van heb Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 29 juni 2012, 14:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:48
 
INGE721 schreef:
Hier een geweldige tip voor vrouwen........als je eelt onder je voeten hebt is dat heel makkelijk weg te halen door regelmatig met de binnenkant van de schil van een sinaasappel de eeltplekken te massereren.
Ik wilde het eerst ook niet geloven maar de ervaring leert dat het echt helpt. Nu dus braaf elke dag een sinaasappeltje schillen Lachende smiley


Goede tip...
Ga het ook proberen...(haha...ben een slechte fruiteter)

Gelukkig dat je er geen last van heb...Erika, maar goedkoper middel is er niet toch??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:48
 
XABIA794 schreef:
Omdat we weten dat de mannen hier toch aanwezig zijn, en eigenlijk even curieus zijn als de vrouwen... Knipoog smiley

ff trug topic
zouden mannen vaak denken dat wij vrouwen niks kennen, en dan ook nog het gedrag van, ze luisteren zo gezegd en ondertussen ene oor in andere uit...
Ik moet voor 1 juli een goedkeuring hebben van een keurder ivm elktriciteit
Zeg ik verschillende keren aan die "vak"man dat hij een bepaald onderdeel moet vervangen...
Krijg ik steeds een blik van ... jaaahh madammeke, denkte dat wij onzen job niet kennen Twijfelende smiley
resultaat, gisteren keurder... en afgekeurd wegens het niet vervangen van dat ene ding waarover ik het had...
frustraties!!!! zondag is het den eerste

echt herkenbaar zulk soort dingen.
maar je moet het slimmer aanpakken, beetje lief tegen ze lachen en dan je ding zeggen,dan luisteren ze ineens wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:50
 
PETRA411 schreef:
echt herkenbaar zulk soort dingen.
maar je moet het slimmer aanpakken, beetje lief tegen ze lachen en dan je ding zeggen,dan luisteren ze ineens wel.


Dacht je dat ze die trucs niet door hebben???

Niet voor niets wordt er dan gezegd als je een lieve vraag of antwoord geeft.....MOET JE SOMS WAT VAN ME???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:59
 
ZEELAND736 schreef:
Dacht je dat ze die trucs niet door hebben???

Niet voor niets wordt er dan gezegd als je een lieve vraag of antwoord geeft.....MOET JE SOMS WAT VAN ME???

eerst kopje koffie met koekje geven,helpt ook nog wel es Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMA135





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 15:30
 
.

Laatst aangepast door
HERMA135
op dinsdag 3 juli 2012, 17:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 15:33
 
HERMA135 schreef:
In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets.
Als je man, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebrukt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft,
maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets...
wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen....

Heel moeilijk....maar zo herkenbaar...
Zal ik je prive mailen???

Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:11
 
ERIKA129 schreef:
Pfffffffffffff ze kenne gewoon niet lezen daas het probleem Coole smiley met zonnebril
Maar ja wat doene we eraan??? Clown smiley

negeren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:21
 
HERMA135 schreef:
In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets.
Als je patrner, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebrukt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft,
maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets...
wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen....

Das een heftig stukje Herma... en ik heb daar totaal geen ervaring mee vind het knap dat je het hier neer durft te zetten!!Maar persoonlijk denk ik dat er iets behoorlijk fout zit als je partner dit doet!!! een man hoort ten eerste al niet te slaan(een vrouw eveneens niet) en als ik het zo lees is hij verbaal en non-verbaal agressief, dan zijn er denk ik maar twee opties... 1) in therapie en kijken of het op te lossen is 2) ondanks dat tie lief kan zijn ging ik weg bij een man die dit doet!!!

Maar ja dit is wat iemand zegt die er geen ervaring mee heeft.
Sterkte ermee...

P.s denk dat er toch wel mannen gaan reageren hierop!!

en in deze kan ik me dat ook wel voorstellen want er zijn ook vele mannen die dit echt niet goedkeuren!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:42
 
HERMA135 schreef:
In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets.
Als je patrner, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebrukt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft,
maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets...
wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen....

Ik wil je wel antwoord geven maar dan wel via de prive mail.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:58
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb een vraag van een hele andere orde,eentje die andere vrouwen vast ook tegenkomen......

Vanavond ga ik vol trots naar de diploma uitreiking van de dochter van mijn vriend.........maar wat zeg ik als ze vragen of ik de "moeder van" ben?Ik heb gemerkt dat de blikken nogal vreemd worden als ik zeg dat ik de vriendin van haar vader ben,ik heb zelfs gehad dat mensen mij gaan negeren zodra ze dat horen(zonder dat ze onze achtergrond weten Twijfelende smiley )
Partner van de vader?stiefmoeder(bleeeeeeeeh Knipoog smiley )?Of net doen of ik doof ben?haha
Moeder leeft niet meer maar om alles uit te gaan leggen lijkt me niet de oplossing.........

Het mooie is dat zij en ik zo op elkaar lijken dat mensen vaak roepen dat ze duidelijk kunnen zien dat ik haar moeder ben! Clown smiley




Heey Le...

Leuk om te lezen...ik kan alleen maar zeggen...geniet ervan.
Je bent niemand uitleg schuldig....
Door niks te zeggen voorkom je pijnlijke herrinneringen denk ik, voor je as. dochter....
Geniet ervan joh!
En dat ze op je lijkt???.........lache.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 18:04
 
HERMA135 schreef:
In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets.
Als je patrner, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebrukt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft,
maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets...
wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen....

Da's heftig Herma......
Je moet wel heel veel van hem houden........
HIj moet toch weten dat hij jou hier erg veel pijn mee doet?
Is daar met hem geen gesprek over mogelijk?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 22:45
 
Ik ben gewend hier 1x per dag mijn hoofd om de hoek te steken.

En dan een klier opmerking te plaatsen. Dat ga ik vandaag niet doen!!

Sterkte Herma!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA411





Berichten: 231

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 12:42
 
HERMA135 schreef:
In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets.
Als je patrner, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebruikt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft,
maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets...
wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen....

wel es gelezen over het stockholm syndroom?
Dat verklaart een beetje warom we soms blijven houden van mensen die ons niet goed behandelen, die eigenlijk onze liefde niet waard zijn.

eis dat hij naar een therapeut gaat en anders red jezelf en je kinderen, want het word een cirkel, geweld, sorry, geweld , sorry
en jij blijft hopen , voor de lieve dingen, met de hoop dat dit de laatste keer is, hij verandert niet,tenzij gods aanraking of een goede therapeut.
meer kans dat jij breekt, heel hard .....en je kinderen breken mee.

en in die cirkel, word het geweld steeds erger,want grenzen worden verlegd,wat begint met een klap eindigt nog wel es veel heftiger als een klap.

en warom doet hij zoiets? omdat hij niet lekker in zijn vel zit en zich afreageert op jou. En zijn liefde voor jou? Dat is geen echte liefde,meer een gebruiken van jou voor zijn belangen

Wat ikzou doen? I have been there.... tot het bittere eind,ik gebroken was, ik mezelf en me kinderen moest redden, ik heb het overleeft,gered, dankzij de genade van god.
vooral voorje kinderen,
de basis behoefte is dat ze veilig kunnen opgroeien en zich geborgen kunnen voelen. dus als hij niet verandert, red jezelf en je eventuele kinderen

sterkte, je mag me wel mailen als je wilt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:39
 
ERIKA129 schreef:
Dat kan nie he dan ben jij niet de BOB Clown smiley

Wel als t bij mij thuis is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 19:07
 
ROELANDE345 schreef:
Wel als t bij mij thuis is!

Bij twee mensen tegelijk borrelen Verraste, verbaasde smiley
Hoeeeeeeeeeeeee doen we dat Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:06
 
ERIKA129 schreef:
Bij twee mensen tegelijk borrelen Verraste, verbaasde smiley
Hoeeeeeeeeeeeee doen we dat Smiley die vol vragen zit

Flink doordrinken zou ik zeggen Zieke smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:09
 
ERIKA129 schreef:
Bij twee mensen tegelijk borrelen Verraste, verbaasde smiley
Hoeeeeeeeeeeeee doen we dat Smiley die vol vragen zit



ff skypen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART347





Berichten: 280

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 00:26
 
toch nog ff reactie op:

ANNA415 schreef:
Maandverband werkt ook erg goed
Over je mond Knipoog smiley Clown smiley

jij lijkt wel een knul van 16 dat je dit zegt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

als ik t zo zie, heb je best een aardige moeder... Coole smiley met zonnebril Clown smiley

ps: topic naam: Alleen voor vrouwen!!! (tienersss... pffff...)

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
PAS OP: NAT (want hier ligt spuug...)


Laatst aangepast door
BART347
op zondag 1 juli 2012, 00:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 08:04
 
BART347 schreef:
toch nog ff reactie op:



jij lijkt wel een knul van 16 dat je dit zegt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

als ik t zo zie, heb je best een aardige moeder... Coole smiley met zonnebril Clown smiley

ps: topic naam: Alleen voor vrouwen!!! (tienersss... pffff...)

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
PAS OP: NAT (want hier ligt spuug...)


Ik voel me vaak nog wel 16 Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Maar knul ?!!! Boze smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 Volgende
Pagina 4 van 29