ChristianMatch
 


Forum

Met elkaar afvallen?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 12:13
 
HENKEMAN399 schreef:
Zoals belooft: vanmorgen 140 kg

Verraste, verbaasde smiley ...je moet wel alleen op die weegschaal staan hoor...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKEMAN399





Berichten: 92

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 12:42
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...je moet wel alleen op die weegschaal staan hoor...

Oeps...sorry, niet aan gedacht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 13:34
 
even toch een bedenking...
Zou het een input kunnen zijn om mee te geven dat alles, maar ook alles in jou leven in Gods hand is.
Buiten het feit dat er ook vanuit ziekte overgewicht bestaat, is er ook nog een weg om een overgewicht via Zijn weg te behandelen.
Als overgewicht een gevolg is van teveel/verkeerde voeding en te weinig beweging is dit vooral vanuit een bepaald maatschappelijk beeld waarin we zitten.
Het willen lijnen om aan een bepaald beeld te voldoen, helpt hierin eigelijk geen bal. zoals velen hier zeggen, zoveel eraf, zoveel erbij.

Ieder heeft van de Here tenslotte ook een verschillend beeld gekregen, zowel innerlijk maar ook uiterlijk.
Waarom zou men twijfelen aan Zijn creatie?
Zou men gaan lijnen alleen maar om het beter geaccepteerd te worden door medemens? fout fout !!
Hoe meer men in relatie met God vrede en rust vindt in het leven, hoe minder het uitmaakt hoe men aan het maatschappelijk beeld zou moeten voldoen.
Hoe meer je een identiteit in God vind, hoe minder men de behoefte heeft om je innerlijk te vullen met gelijk welke zaken dan ook die niet goed zijn voor het lichaam. Daardoor zal het uiterlijke zich ook geheel zetten naar hoe God jou heeft gecreeerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKEMAN399





Berichten: 92

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 13:39
 
wat mij ook motiveert is, dat ik dit lichaam gekregen heb van God, maar door dat overgewicht, welke in mijn geval onnodig is, zorg ik niet goed voor wat Hij gegeven heeft....lijkt mij geen verkeerde gedachte dat we over het algemeen goed voor ons lichaam moeten zorgen....toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 15:36
 
HENKEMAN399 schreef:
wat mij ook motiveert is, dat ik dit lichaam gekregen heb van God, maar door dat overgewicht, welke in mijn geval onnodig is, zorg ik niet goed voor wat Hij gegeven heeft....lijkt mij geen verkeerde gedachte dat we over het algemeen goed voor ons lichaam moeten zorgen....toch?

Daarom is het ook goed om even stil te staan wat de oorzaak is van overgewicht.
Bijvoorbeeld als men een eetstoornis heeft vanuit gebrokenheid in het innerlijke is het goed om dit eerst aan te pakken, ipv streng te gaan diëten om daarna dan teleurstelling te krijgen als het geen blijvend resultaat heeft.
Alles heeft oorzaak en gevolg, en daar hebben we de Here voor nodig toch? Ikzelf nog ben niet in staat geweest om ongezonde dingen uit mezelf te verbannen uit mezelf. Ik heb voor elke "prestatie" de Here nodig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 16:38
 
XABIA794 schreef:
Daarom is het ook goed om even stil te staan wat de oorzaak is van overgewicht.
Bijvoorbeeld als men een eetstoornis heeft vanuit gebrokenheid in het innerlijke is het goed om dit eerst aan te pakken, ipv streng te gaan diëten om daarna dan teleurstelling te krijgen als het geen blijvend resultaat heeft.
Alles heeft oorzaak en gevolg, en daar hebben we de Here voor nodig toch? Ikzelf nog ben niet in staat geweest om ongezonde dingen uit mezelf te verbannen uit mezelf. Ik heb voor elke "prestatie" de Here nodig.

Heb even een poos moeten nadenken hoe hierop te reageren!
Want je hebt zeker een punt Xabia!
Als ik naar mijn leven kijk, ben als zeer forse en stevige baby geboren, ben altijd aan de zware kant geweest en ben hier altijd mee geplaagd!
Wij kregen niet veel chips, koek, snoep zoals je nu veel ziet maar gewoon alles op zijn tijd en met mate. Dus ligt daar de oorzaak van mijn figuur? Ja het ligt wel in mijn oorsprong en zo heeft God mij idd geschapen! Maar hierdoor heb ik wel het een en ander ondervonden waardoor mijn leven erg getekent is geworden! Nu ik 37 ben en een zeer zwaar jaar achter de rug heb en er nog niet ben begint ook weer het gevecht tegen de kilo's, ja ik ben een emotie eter maar niet zoals je op tv vaak ziet, zakken chips, junkfood en noem maar op! Gewoon wat meer zoetigheid, maar mijn lichaam reageerd ook nog eens heel sterk op hoeveel ik eet, hoe krom het ook klinkt maar hoe minder ik eet hoe meer ik aankom!!!!! OOrzaak onbekent! Wat betekent dit om af te vallen?? Heel veel ik moet een compleet andere leefwijze aanpassen en dat is niet makkelijk, en alleen kan ik het niet!! Hierbij zoek ik zeer zeker hulp in Gebed bij de Heer maar ook bij de mensen om me heen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 17:07
 
ERIKA129 schreef:
Heb even een poos moeten nadenken hoe hierop te reageren!
Want je hebt zeker een punt Xabia!
Als ik naar mijn leven kijk, ben als zeer forse en stevige baby geboren, ben altijd aan de zware kant geweest en ben hier altijd mee geplaagd!
Wij kregen niet veel chips, koek, snoep zoals je nu veel ziet maar gewoon alles op zijn tijd en met mate. Dus ligt daar de oorzaak van mijn figuur? Ja het ligt wel in mijn oorsprong en zo heeft God mij idd geschapen! Maar hierdoor heb ik wel het een en ander ondervonden waardoor mijn leven erg getekent is geworden! Nu ik 37 ben en een zeer zwaar jaar achter de rug heb en er nog niet ben begint ook weer het gevecht tegen de kilo's, ja ik ben een emotie eter maar niet zoals je op tv vaak ziet, zakken chips, junkfood en noem maar op! Gewoon wat meer zoetigheid, maar mijn lichaam reageerd ook nog eens heel sterk op hoeveel ik eet, hoe krom het ook klinkt maar hoe minder ik eet hoe meer ik aankom!!!!! OOrzaak onbekent! Wat betekent dit om af te vallen?? Heel veel ik moet een compleet andere leefwijze aanpassen en dat is niet makkelijk, en alleen kan ik het niet!! Hierbij zoek ik zeer zeker hulp in Gebed bij de Heer maar ook bij de mensen om me heen!

lieve Erika,
zeker is mijn bijdrage niet de bedoeling om iemand een preeksteen toe te gooien.
het is een enorme strijd, en ja, het is soms makkelijk hier een oordeel in te geven dat de persoon in kwestie hier zelf de oorzaak van is.
Maar het is net wat ik inderdaad bedoel. We zijn allen anders gemaakt, en de gevolgen van deze gebroken onvolmaakte wereld geven vaak enorm veel strijd als het over bepaalde onderwerpen gaat.
ik wou alleen maar aangeven dat als men dieper zoekt, soms een heel ander probleem tegen komt, waar de bron zit. Hiermee kan men met veel liefde van de Here iets mee doen. en als de Here je dan nog mensen op jou pad stuurt, waar je zo'n moeite mee kan delen, dan sta je er al zeker niet alleen voor...

doel van het topic... samen afvallen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKEMAN399





Berichten: 92

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 17:54
 
XABIA794 schreef:

doel van het topic... samen afvallen Knipoog smiley

Amen Xabia....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 18:13
 
XABIA794 schreef:
lieve Erika,
zeker is mijn bijdrage niet de bedoeling om iemand een preeksteen toe te gooien.
het is een enorme strijd, en ja, het is soms makkelijk hier een oordeel in te geven dat de persoon in kwestie hier zelf de oorzaak van is.
Maar het is net wat ik inderdaad bedoel. We zijn allen anders gemaakt, en de gevolgen van deze gebroken onvolmaakte wereld geven vaak enorm veel strijd als het over bepaalde onderwerpen gaat.
ik wou alleen maar aangeven dat als men dieper zoekt, soms een heel ander probleem tegen komt, waar de bron zit. Hiermee kan men met veel liefde van de Here iets mee doen. en als de Here je dan nog mensen op jou pad stuurt, waar je zo'n moeite mee kan delen, dan sta je er al zeker niet alleen voor...

doel van het topic... samen afvallen Knipoog smiley

Ik voel me zeker niet aangevallen of wat dan ook hoor xabia daar hoef je niet bang voor te zijn!
Voelde toch even de behoefte hier iets over mezelf neer te zetten omdat er toch vaak erg veroordelend wordt gekeken en veroordeelt en dat terwijl er velen met mij zijn die er altijd tegen vechten, en het niet komt door super vreetbuien!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 20:21
 
Ehhhhh Henkeman gaat het niet goed met afvallen??
Heet blijft zo verdacht stil hier Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 20:27
 
ERIKA129 schreef:
Ehhhhh Henkeman gaat het niet goed met afvallen??
Heet blijft zo verdacht stil hier Knipoog smiley

Heet Smiley die vol vragen zit kan je niet horen, en ook niet zijn Gefrustreerde smiley maar wel voelen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKEMAN399





Berichten: 92

BerichtGeplaatst: woensdag 7 maart 2012, 23:48
 
ERIKA129 schreef:
Ehhhhh Henkeman gaat het niet goed met afvallen??
Heet blijft zo verdacht stil hier Knipoog smiley

ging idd ff wat minder, was 2 kilo aangekomen, dus 142....maar....ben nu 139...dus alweer 3 kilo kwijt....nu maar volhouden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 09:04
 
HENKEMAN399 schreef:
ging idd ff wat minder, was 2 kilo aangekomen, dus 142....maar....ben nu 139...dus alweer 3 kilo kwijt....nu maar volhouden

Je bent in 2 weken al weer op de goede weg Henk,3 kilo is veel!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 11:33
 
HENKEMAN399 schreef:
ging idd ff wat minder, was 2 kilo aangekomen, dus 142....maar....ben nu 139...dus alweer 3 kilo kwijt....nu maar volhouden

Oke dan toppie gedaan hoor om het er weer af te krijgen!!
Hier lukt het op het moment ook niet Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKEMAN399





Berichten: 92

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 12:23
 
ERIKA129 schreef:
Oke dan toppie gedaan hoor om het er weer af te krijgen!!
Hier lukt het op het moment ook niet Twijfelende smiley

Oke ik blijf altijd doorgaan....nooit opgeven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:59
 
HENKEMAN399 schreef:
Oke ik blijf altijd doorgaan....nooit opgeven

Doe mijn best met je mee Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENKEMAN399





Berichten: 92

BerichtGeplaatst: donderdag 8 maart 2012, 19:09
 
ERIKA129 schreef:
Doe mijn best met je mee Knipoog smiley

Goed zo Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:10
 
Even een ouder topic naar boven gehaald Lachende smiley

Ik wil zelf een paar kilootjes kwijt, zes kilo om precies te zijn en ben nu een week bezig met het cambridge dieet.
Ik heb het in het verleden eerder gedaan, het is wel erg zwaar, maar met een week shaken kun je vijf kilo kwijt raken Clown smiley

Ik sport zelf erg veel, ben twee maanden gestopt, maar na de vacantie ga ik ook dat weer oppakken dus het moet lukken!

Wie is er nog meer met een dieet bezig, en welk dieet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:19
 
MAMALOE463 schreef:
Even een ouder topic naar boven gehaald Lachende smiley

Ik wil zelf een paar kilootjes kwijt, zes kilo om precies te zijn en ben nu een week bezig met het cambridge dieet.
Ik heb het in het verleden eerder gedaan, het is wel erg zwaar, maar met een week shaken kun je vijf kilo kwijt raken Clown smiley

Ik sport zelf erg veel, ben twee maanden gestopt, maar na de vacantie ga ik ook dat weer oppakken dus het moet lukken!

Wie is er nog meer met een dieet bezig, en welk dieet?

oh kijk dat topic was er al

Lachende smiley

ga morgen (weer) beginnen met Dr Cohen. Is ook een crash dieet maar ben al een poosje bezig met bewust gezond eten en ook wel wat afgevallen maar nu sta ik helemaal stil. dus nog ff voor mn vakantie wat kilo's eraf knallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:21
 
Aankomen hoeft niet altijd te betekenen dat je teveel of verkeerd eet, ik ben zelf na een halfjaartje medicijnen gebruikt te hebben voor een angststoornis, zes kilo zwaarder geworden, puur en alleen maar door de medicijnen die mijn stofwisseling bijna stil legden.

En als je wilt afvallen ben ik van mening dat je jezelf kleine doelen moet stellen, haalbare doelen. Voor mij persoonlijk gaat het dan maar om een zes a zeven kilo dan ben ik blij, maar ik kan begrijpen dat iemand die 20 of 30 kilo kwijt wil raken dat dat onoverkomelijk lijkt.
Ik zou zeggen, bekijk het met stapjes van 5 a 10 kilo ipv te kijken naar hoeveel je in totaal kwijt wilt.

Wie doet er naast afvallen ook een sport beoefenen?
Ik doe zelf aan spinning, Xco en bodypump Lachende smiley allemaal leuke sporten, en wat ik belangrijk vind, in groepsverband, anders ontbreekt het mij aan doorzettingsvermogen Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:29
 
MAMALOE463 schreef:
Even een ouder topic naar boven gehaald Lachende smiley

Ik wil zelf een paar kilootjes kwijt, zes kilo om precies te zijn en ben nu een week bezig met het cambridge dieet.
Ik heb het in het verleden eerder gedaan, het is wel erg zwaar, maar met een week shaken kun je vijf kilo kwijt raken Clown smiley

Ik sport zelf erg veel, ben twee maanden gestopt, maar na de vacantie ga ik ook dat weer oppakken dus het moet lukken!

Wie is er nog meer met een dieet bezig, en welk dieet?

Ik hou zelf niet van een dieet. Je valt er even veel van af en daarna zit het er zo weer aan. En al die verschillende soorten diëten: van de een mag je geen koolhydraten van de ander moet je veel eiwitten eten. Ik geloof er allemaal niet zo in. Zelf ga ikf naar de weightwatchers: elke week wegen, dat helpt voor mij goed.
En voor de rest gewoon gezond eten: zoveel mogelijk alles vers, geen kant en klare maaltijden of iets uit pakjes. Veel (verse) kruiden gebruiken.

Ik hou zelf van lekker eten en dat kan gewoon. Morgen een bbq: een stukje mager vlees bv kipfilet met ui en parika op een spies, veel salade, fruit, (bruin)stokbrood. Water drinken met verse limoen of citroen.

En af en toe gewoon eens even iets eten waar je trek in hebt is ook geen probleem. Een keertje uit eten gaan kan ook, let dan op wat je kiest.
Voor mij werkt dit heel goed, ik heb geen honger (soms wel trek en dan neem ik gewoon een klein stukje pure 70% chocola) en ik ben nu 7 kilo kwijt in 2,5 maand en ik kan zo nog wel even doorgaan,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:36
 
JANS221 schreef:
Ik hou zelf niet van een dieet. Je valt er even veel van af en daarna zit het er zo weer aan. En al die verschillende soorten diëten: van de een mag je geen koolhydraten van de ander moet je veel eiwitten eten. Ik geloof er allemaal niet zo in. Zelf ga ikf naar de weightwatchers: elke week wegen, dat helpt voor mij goed.
En voor de rest gewoon gezond eten: zoveel mogelijk alles vers, geen kant en klare maaltijden of iets uit pakjes. Veel (verse) kruiden gebruiken.

Ik hou zelf van lekker eten en dat kan gewoon. Morgen een bbq: een stukje mager vlees bv kipfilet met ui en parika op een spies, veel salade, fruit, (bruin)stokbrood. Water drinken met verse limoen of citroen.

En af en toe gewoon eens even iets eten waar je trek in hebt is ook geen probleem. Een keertje uit eten gaan kan ook, let dan op wat je kiest.
Voor mij werkt dit heel goed, ik heb geen honger (soms wel trek en dan neem ik gewoon een klein stukje pure 70% chocola) en ik ben nu 7 kilo kwijt in 2,5 maand en ik kan zo nog wel even doorgaan,

Voor mij is het cambridge dieet alleen maar om een week of twee te shaken, en daarna blijft het er bij mij wel af, daar sport ik teveel voor, maar ik ben het ermee eens als je een crash dieet doet en je verandert niet in je oude gewoontes dat dan de kilo's er zo weer aanzitten.
Ik hou zelf ook van lekker eten, ben een echte bourgondieer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt maar nu moet ik even streng zijn voor mezelf Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 20:10
 
ja bij mij net zo ff 2 weken heel streng, dan ga ik op vakantie en wil ik gewoon lekker en gezond eten. Wat sporten betreft houd ik het even o zwemmen zolang het openlucht zwembad open is. Hardlopen heb ik noodgedwongen even moeten staken begin ik na de vakantie weer aan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:49
 
HENKEMAN399 schreef:
Hoi broeders en zusters,

Misschien een ideetje om met elkaar af te vallen. Men kan dan elkaar ondersteunen door hun verhaal hier te plaatsen. Dan bedoel ik bijv. waar je het moeilijk mee hebt. Maar ook hoeveel je weegt, zodat zichtbaar is voor ieder hoe de vooruitgang is.

Alles volledig op vrijwillige basis. Knipoog smiley

Zodra ik vanavond thuis ben zal ik mijn gegevens plaatsen Verlegen lachende smiley

Mvg. Henk

P.S. Suggesties e.d. altijd welkom. We zullen zien hoe het loopt

Het topic bestond al. Misschien is er nu meer animo voor????
Ik zou zelf ook graag wat tips willen om de kilos eraf te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:22
 
Ikheb zelf een tijdje via de sportschool het diplan dieet gedaan, dat is op een
gezonde manier eten en regelmatig sporten en dan schijn je af te vallen.
Bij mij hielp dit niet omdat door de medicijnen mijn stofwisseling hoegenaamd stilstond.

Ikzelf doe nu voor twee weken shaken van cambridge, het is wel een crashdieet, maar na die twee weken ben je zo een 6 a 7 kilo kwijt dus even twee weken tanden op elkaar en alleen maar shakes mag je nemen.

In die twee weken sport ik niet want dat kan je lichaam niet aan, daarna ga ik mijn sporten weer oppakken zoals vanouds.
Ik sport dan wel bijna iedere dag.

Ik zal de recepten eens opzoeken van het diplan, dit is eigenlijk normaal en toch ook lekker eten, ook wel tussendoortjes, maar gezonde tussendoortjes Knipoog smiley en daarnaast is het belangrijk dat je regelmatig wat aan beweging doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:26
 
MAMALOE463 schreef:
Ikheb zelf een tijdje via de sportschool het diplan dieet gedaan, dat is op een
gezonde manier eten en regelmatig sporten en dan schijn je af te vallen.
Bij mij hielp dit niet omdat door de medicijnen mijn stofwisseling hoegenaamd stilstond.

Ikzelf doe nu voor twee weken shaken van cambridge, het is wel een crashdieet, maar na die twee weken ben je zo een 6 a 7 kilo kwijt dus even twee weken tanden op elkaar en alleen maar shakes mag je nemen.

In die twee weken sport ik niet want dat kan je lichaam niet aan, daarna ga ik mijn sporten weer oppakken zoals vanouds.
Ik sport dan wel bijna iedere dag.

Ik zal de recepten eens opzoeken van het diplan, dit is eigenlijk normaal en toch ook lekker eten, ook wel tussendoortjes, maar gezonde tussendoortjes Knipoog smiley en daarnaast is het belangrijk dat je regelmatig wat aan beweging doet.

Hier gaat het goed, gisteren weer gewogen: in 2 weken weer 1,6 kg eraf. Ben nu 10% van mjn gewicht kwijt in 10 weken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:34
 
JANS221 schreef:
Hier gaat het goed, gisteren weer gewogen: in 2 weken weer 1,6 kg eraf. Ben nu 10% van mjn gewicht kwijt in 10 weken.


Goedzo Jans Lachende smiley

Jij deed gewoon normaal en gezond eten toch?
Geen dieet ofzo of toch wel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 17:38
 
MAMALOE463 schreef:
Goedzo Jans Lachende smiley

Jij deed gewoon normaal en gezond eten toch?
Geen dieet ofzo of toch wel?

Weightwatchers Lachende smiley met blinkend witte tanden

En zo weer een lekkere kippenpoot, aardappels en broccoli Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 19:51
 
JANS221 schreef:
Weightwatchers Lachende smiley met blinkend witte tanden En zo weer een lekkere kippenpoot, aardappels en broccoli Kwijlende smiley

Mooizo toch.....
Ik vind het begin met die shakes even moeilijk maar na de vierde dag dan raakt je lichaam in ketose en gaat het hongergevoel ook weg. Is echt doorbijten maar als ik die zes kilo maar kwijt ben, dan daarna weer sporten zoals ik gewend ben, dit werkt voor mij het makkelijkste.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:10
 
Ik val vanzelf af...
in ca 8 maand tijd 7 kg kwijt. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 4 van 6