ChristianMatch
 


Forum

Boos!
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 13:32
 
MARITIME853 schreef:
Heel erkenbaar. Smiley met dichtgeplakte mond

Dat is het ook, heel herkenbaar....wat als het andersom was, jij met je gezinnetje, en iemand in je naaste omgeving die zijn partner verliest?

Je wéét namelijk niet wat te zeggen. Zeggen van: 'wat erg'., ja, dat dekt de lading niet, ja, dan probeer je over de hemel.



Maar ja daar moet je mee uitkijken....hoe en wanneer....

Dus je probeert.....want je voelt het wel, maar weet niet wat/hoe te zeggen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 14:21
 
SHANITA130 schreef:
Dat is het ook, heel herkenbaar....wat als het andersom was, jij met je gezinnetje, en iemand in je naaste omgeving die zijn partner verliest?

Je wéét namelijk niet wat te zeggen. Zeggen van: 'wat erg'., ja, dat dekt de lading niet, ja, dan probeer je over de hemel.



Maar ja daar moet je mee uitkijken....hoe en wanneer....

Dus je probeert.....want je voelt het wel, maar weet niet wat/hoe te zeggen....

En voor Mar is het nog eens extra herkenbaar omdat hij dit zelf heeft meegemaakt. Ik denk dat woorden dan pas echt tekort schieten en ik prijs hem (en alle anderen) die de moed gevonden hebben om het bij de Heer te brengen en door te gaan. Want wat zal dat soms moeilijk zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 14:31
 
ALTJE848: Iemand had mij eens uitgelegd waarom is iets wat je vaak meteen wilt weten dan is het klaar.
En waartoe is iets dat je niet moet willen weten omdat God daar over gaat en niet wij dat is even vanuit mijn oogpunt gezien.

Ja, idd. je antwoord hierboven voelt goed.

Je wilt een discussie nou ss kijken
:)
Ben ik boos geweest ja mijn hele leven tot vorig jaar dat ik bevrijding hebt ervaren en God mij bijzonder heeft aangeraakt .
Wat fijn!!!
us ff kijken bijna 44 jaar was ik aan het worstelen in mezelf kende de wereld niet ging voor goud wat mijn kinderen aan ging maar heb ze verloren want ik deed te goed mijn best
Opvoeden kan moeilijk zijn hoor, ik zag het bij kinderen waar ik oppaste, kinderen van kennissen uit de kerk.
En ken je het programma 'Super Nanny'?


ze konden niet groeien moeilijk want de ouste kon niet echt groeien de jongste ook niet en de middelste dacht ik och die kan het die is normaal die red zicht wel kreeg voldoende aandacht maar moest alles meemaken ik boos jjaaaaaa heel boos

Waarom konden ze niet groeien?
En de middelste wel? Omdat de middelste wel voldoende aandacht kreeg, en de andere 2 niet?

Ja. ik ken dat hele erge boosheid, onredelijke boosheid, dat heb ik al jaren niet meer, maar dat is heel naar, want eigenlijk wil je niet zo boos worden en je hebt er elke keer zo spijt van.....

Daarin tussen drie hernia s een blijvend letsel dove teen , een baarmoederoperatie kantje boord op ic was ik boos ik verloor een vriend ie me liet liggen op het ic
was ik boos teleurgesteld kwam mijn leven binnen niet zo zuinig ga je na 17 jaar eens weer op pad tref je een man ocult als de nacht misbruikt door het woord van God voel ik boosheid of ben ik teleurgesteld wat moet ik voelen ja hoor ik voel me ook wel eens zo

Ik lees het, je hebt het heel erg moeilijk gehad.
Nu over twee weken zonder aanleiding en beloftes vijf jaar terug dat ik mijn zoontje gewoon na een periode van rust weer thuis zou krijgen zeggen ze we nemen je gezag af hoor ik van een vrouw in de kerk dan mag hij nooit meer thuis wonen ik heb geworsteld.

Zo, nou word ik boos; ik zou wel ff met dat mens in die kerk willen spreken Boze smiley
Wat een verdriet (en ws ook veel boosheid), verheug je je dat je zoontje thuiskomt, zeg zo'n mens ff dat ie nooit meer thuiskomt....


is de discussie nu opgang??

Ja...

Maar het mooie is dat ik door het woord en omdat God mij heeft veranderd het allemaal los kan laten ook de boosheid ook mijn worstelen want ik weet het het heeft geen zin en wat ik niet maken kan wil ik ook niet meer over denken en hoef ik niet meer te worstelen

Ja, als je kind in een pleeggezin zit, ja, en je krijg hem niet thuis, ja, dat kan je idd beter accepteren, want ja, dan kan je daar niets aan doen.
En je druk maken over dingen waar je toch niets aan kan veranderen is niet gezond.


Ja mijn lichaam die geeft het af en toe op nu maar ik dien mijn God en worstel niet meer want ik geef alles aan mijn Heer elke minuut elke dag .
Hij zegt geef alles aan mij want ik maak je vrij ik heb voor jouw geleden om jouw een toekomst te kunnen geven.

Wat mooi he, het geloof!!! Lachende smiley


Dus ook mijn denken geef ik nu aan Hem want ik luister naar zijn stem.
Goed zo!
Ik doe dat ook, alles wat ik denk, weet ik dat God dat weet, daarom is mijn denken een gebed, snap je?


Heb antwoorden mogen ontvangen en rust is er gekomen in de volle zekerheid dat God me geeft wat ik nodig heb en ik los mag laten alles ook mijn zoontje HIJ zorgt ervoor waar ik niet bij kan en geeft alles op Zijn tijd ten goede .

Wat mooi, dat je antwoorden hebt mogen ontvangen, er rust is gekomen, en Godsvertrouwen.
Ik zelf ervaar dat ook, maar ja het is erg bemoedigend om het ook van jou te horen!
En dat je dingen los kan laten, zoals je zoontje, en je vertrouwd dat God ervoor zorgt.
Ja, ook ik, zonder kinderen die ik niet kan krijgen door mishandeling kindertijd, kan ook dingen los laten in vertrouwen dat God ervoor zorgt, en soms lukt het me niet, en ja, nu ik jou tekst zo lees, ja, geeft het mij bemoediging om door te gaan!En dat Hij alles op zijn tijd geeft ten goede.Doet me denken aan de Bijbeltekst: God laat alles meewerken ten goede voor hen die Hem liefhebben.
Ja, idd, en dat denk ik ook.


teleurstelling worsteling geen vrienden alleen mensen van de kerk waar ik gelukkig in groei om te vertrouwen ik worstelen ja ik heb het gedaan maar als ik het doe leg ik het bij Hem neer.

Ja meid, het wordt in de maatschappij individualistischer.
Ik ken dat, teleurstelling, worsteling, dan weer rust, dingen gaan een tijd goed, dan weer iets. Ja, en elke keer als dingen weer 'lopen', ja, dan denk ik nu is alles ok, en ja hoor, dan gebeurd er weer iets...
Maar ja, dan wéét ik, vorige keren kwam het ook goed, net zoals ik paar dagen geleden overspannen was en ik vroeg hier gebed, ja, ben nu heél rustig, maar ja, ik moet/wil die rust wel bewaken.

Door oa wat doorzettingsvermogen en mijn grenzen aangeven, op een assertieve manier, dus niet agressief, boosachtig, ook niet sub-assertief, zoals: ik kan dan niet wil je me aub begrijpen accepteren.
Als je subassertief bent laat je je makkelijk de mond snoeren door anderen. Subassertieve mensen laten zich makkelijk commanderen en doen vaak wat je zegt.
Maar: Assertief.

Assertief zijn houdt in dat iemand zijn eigen mening respecteert en durft op te komen voor zichzelf op een
zelfbewuste, zelfverzekerde manier.


De Link


Is het weg nee maar weet wat ik moet doen.
Ja, dat herken ik, sommige dingen zijn niet weg, maar je kan het handelen.
Dit maar tot hier en nu.
Idd; tot hier en nu en niet verder; mijn grens :)
want het is veel te veel dat mensen zeggen sta je nog op twee benen Ja dan mag ik zeggen en getuigen God zij de dank en eer en meer hoef ik niet .
Ik ken dat; mensen uitleggen dat als ik het geloof in God niet had, het allang niet meer zou kunnen, en in mijn geval zijn dat zelf de gewone dagelijkse dingen, die ik dan door verdriet niet zou kunnen.
En mijn behandelaar; ja, God heeft ook gezorgd, dat ze, mijn behandelaar is.


worstelen en deze dingen zijn een brug om dichter bij de Heer te komen het is maar wat je er mee doet.
Ja, het is maar wat je ermee doet; ga je doen wat je kan en accepteren dat er dingen zijn die je niet kan, en daarmee op God vertrouwen....:)
Ik volg hem dien mijn Heer en op een dag hoef ik niet meer dit alles te voelen want dan mag ik bij Hem zijn volledig zonder worstelen en pijn
Ja, dat vooruizicht hebben we, de Hemel waar geen tranen meer zijn, geen verdriet, alleen Geluk....Dat is geloven :)
Anita, Shanita


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 8 januari 2013, 14:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:06
 
TESSYBEAR731 schreef:
En voor Mar is het nog eens extra herkenbaar omdat hij dit zelf heeft meegemaakt. Ik denk dat woorden dan pas echt tekort schieten en ik prijs hem (en alle anderen) die de moed gevonden hebben om het bij de Heer te brengen en door te gaan. Want wat zal dat soms moeilijk zijn!

In het begin is het idd heel moeilijk Tessybear zoals je dat zegt.
Ondanks dat ik de liefde en genade van God ken, zijn dat toch momenten in mijn leven geweest waar ik voor het eerst het niet meer kon begrijpen.
Dat heb jij ook verwoordt.
Het is best wel lastig en moeilijk om het met woorden te omschrijven wat er van binnen gebeurd. Voor mij was het aslof ik doormidden gescheurd werd, en niet meer kompleet was. Een robot dat geexplodeerd was waar de onderdelen over lagen en niet meer in staat was om te funtioneren.
Begreep toen alleen, Here help mij, ik kan het niet meer.
Als vader en man sta je dan machteloos.
Heb nooit verwacht dat er een moment zou zijn dat mijn kinderen hun vader omarmde ivm met een traumatische gebeurtenis in het gezin. Dat kwam voor mij alleen voor in romansche's of "de huis op de prairie".

Maar goed ook hierin zorgt God voor ons. Kwam een gelovig iemand tegen dat tegen me zei, Maritime je vrouw heeft het eeuwig leven en wilde daar graag naar toe. Dat was loslaten van iets dat in mijn hartje was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 16:58
 
Ik ben heel erg gevoelig op het moment.

Voorbeeld: normaal kan ik, lekker met een bordje eten, heerlijk een paar afleveringen van 'goede tijden...' zien.

Gisteren kon ik dat niet verdragen, meteen een dvd van 'het kleine huis...' opgezet, en ik werd rustig en gelukkig.

Weet je waarom, ja voor mij dan: de Liefde overheerst daar áltijd....in combinatie met het Geloof....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:15
 
SHANITA130 schreef:
Ik ben heel erg gevoelig op het moment.

Voorbeeld: normaal kan ik, lekker met een bordje eten, heerlijk een paar afleveringen van 'goede tijden...' zien.

Gisteren kon ik dat niet verdragen, meteen een dvd van 'het kleine huis...' opgezet, en ik werd rustig en gelukkig.

Weet je waarom, ja voor mij dan: de Liefde overheerst daar áltijd....in combinatie met het Geloof....



Ha Ha ik mag lachen nu wat mooi om te lezen dat is de liefde van je Hemelse Vader die binnenkomt gaaaaaaaaf zeg hou vast,
Stop met worstelen zeg ja tegen God nee tegen de boze die heeft toch al verloren las vanmiddag een mooi stukje zo mooi De boze houd je af van God door alle leugens die hij je geeft, ik lees je en dank je Shanita de Heer is met je bezig aan het kneden vormen voor een mooie toekomst.
En mooi mens je weet nog niet wat de Heer voor jou in petto heeft.
Ik denk maar zo is het hier niet op aarde dan heeft hij nog veel mooiers in de Hemel ik zie daar ook naar uit verlangen naar iets dat ik niet kan zien blind staren in het donker tastend rond dolen en dan vertrouwen als in de sneeuwstorm voor twee jaren terug ik stond op het strand niets kon ik meer zien geen drie minuten later zat ik binnen je zag geen vinger meer voor ogen ik dacht wau dit is vertrouwen op God ik vond het een kadootje voor mij .
En nog steeds Hij liet me zien dat HIJ te vertrouwen is altijd wat er ook gebeurd.
wens je Zijn zegen en allen die dit lezen ook toe

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LYDIA448





Berichten: 127

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 17:38
 
FRANKT627 schreef:
En over wat heb je het nu specifiek?

Ik heb niet de behoefte om dat te delen hier... het is niet iets waar ik trots op ben, ook niet waar ik me voor schaam.
Maar open en bloot hier voor een ieder die het wil lezen gaat me veel te ver.. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:50
 
FRANKT627 schreef:
En over wat heb je het nu specifiek?

Geen handige vraag om te stellen op een forum.
Dat is wel in de reactie te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:56
 
ERIKA129 schreef:
Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden...
En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten Knipoog smiley

Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:17
 
MARITIME853 schreef:
Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou.

Dit is niet een conclusie die ik uit de reactie van Erika haal, kun je hem uitleggen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:24
 
TESSYBEAR731 schreef:
Dit is niet een conclusie die ik uit de reactie van Erika haal, kun je hem uitleggen?

Ik wel en dat uit de woorden:

Qoute: we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden...qoute.




Maritime: Iemand welke de Heer kent heeft het eeuwige leven, dus het leven is oneindig. Zonder ophouden!

"we" ben ik niet.... wel Erika.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 8 januari 2013, 19:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:28
 
MARITIME853 schreef:
Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou.

Je blijft gewoon strondeigenwijs en dom lezen he!!!!
Als jij het zo goed weet dan weet je dat ons leven hier op aarde eens stopt!!! Hoe durf jij te oordelen dat ik niet weet wat het eeuwige leven inhoud!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:31
 
ERIKA129 schreef:
Je blijft gewoon strondeigenwijs en dom lezen he!!!!
Als jij het zo goed weet dan weet je dat ons leven hier op aarde eens stopt!!! Hoe durf jij te oordelen dat ik niet weet wat het eeuwige leven inhoud!!!

Het "vleselijk leven" hier op aarde stopt idd.
Maar geestelijk niet voor mij......

Tuurlijk ben ik stronteigenwijs laat niet over me heen lopen.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 8 januari 2013, 19:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:34
 
MARITIME853 schreef:
Het "vleselijk leven" hier op aarde stopt idd.
Maar geestelijk niet voor mij......

Tuurlijk ben ik stronteigenwijs laat niet over me heen lopen.

Als je nu eens gewoon nadacht dan had je geweten dat ik dat bedoel!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:39
 
ERIKA129 schreef:
Als je nu eens gewoon nadacht dan had je geweten dat ik dat bedoel!!!

Dat kwam bij mij niet zo over!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:42
 
MARITIME853 schreef:
Dat kwam bij mij niet zo over!!!!

Wel eens gehoord van goed lezen?? en nadenken voor je antwoord???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:50
 
ERIKA129 schreef:
Wel eens gehoord van goed lezen?? en nadenken voor je antwoord???

ik ben 8 jaar moet het nog leren....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:52
 
MARITIME853 schreef:
ik ben 8 jaar moet het nog leren....

Fijn dat je dat zelf inziet Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 19:54
 
ERIKA129 schreef:
Fijn dat je dat zelf inziet Lachende smiley

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:08
 
MARITIME853 schreef:
ik ben 8 jaar moet het nog leren....


Als jij 8 jaar bent, dan ben je nog te jong om hier te komen...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:10
 
JOANNIE702 schreef:
Als jij 8 jaar bent, dan ben je nog te jong om hier te komen...........

Snap er ook niks van hoe dat kan? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:16
 
MARITIME853 schreef:
Snap er ook niks van hoe dat kan? Lachende smiley

Maar je leeftijd verraad vast wél waarom je de tekst van Erika anders opvatte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Vind 'm wel een beetje vergezocht, Mar...


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 8 januari 2013, 20:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:48
 
MARITIME853 schreef:
Snap er ook niks van hoe dat kan? Lachende smiley
Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
JOANNIE702
op dinsdag 8 januari 2013, 20:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:08
 
LEANNE226 schreef:
Goed zo,met juist die menselijke boosheid hebben we van doen,met Bijbeltekten gooien en troostwoorden verzinnen is aardig maar eerlijk gezegd had/heb ik er geen klap aan!
Ik stortte in een gat,een ander kon glimlachend vertellen dat mijn partner vast in de Hemel zo zijn en ik daar juist blij mee kon zijn maar ik had alleen de nijging die glimlach van zn smoel te slaan.Ik zat nl zonder partner,degene die ik zo liefhad,waar ik oud mee zou worden,met kinderen zonder vader...........zonder inkomen en met geblokkeerde rekening maar wel met dikke rekeningen.Allemaal mensen om je heen die alles beter wisten.............maar die gingen na hun zinloze commentaar weer naar hun veilige thuis.
Ik heb me heel vaak afgevraagd waar ik het aan verdiend had,waarom ik en mijn man zo gestraft werden.........God?Bidden?toen even niet hoor,echt niet,daar was ik veel te boos voor,schelden op God kon ik wel.......

Er zijn maar weinig mensen aan wie ik echt iets heb gehad in die periode,die er iets van begrepen maar het merendeel heeft zich slechts onnozel gedragen.........blij zijn dat iemand in de Hemel is........sorry,ik kan het niet(ik ben maar een mens,ik mis hem),ik kan hooguit dankbaar zijn als hij daar veilig zal zitten.

O..o..o....wat herkenbaar!
Ik denk er net zo over!
En ik vraag het me nog steeds af.....waarom?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LYDIA448





Berichten: 127

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 23:22
 
ERIKA129 schreef:
Wel eens gehoord van goed lezen?? en nadenken voor je antwoord???

Wow.... Wat een gebetenheid... Je doet het topic eer aan met deze toon...:)
BOOS!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LYDIA448





Berichten: 127

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 23:23
 
[quote=MARITIME853]Snap er ook niks van hoe dat kan? Lachende smiley[/quote

Meegelift? Op een id van een 18 jarige? :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LYDIA448





Berichten: 127

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 23:24
 
MARITIME853 schreef:
Snap er ook niks van hoe dat kan? Lachende smiley

Ahhhh, met een foto van je vadertje? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 14:46
 
wat grappig weer te lezen dat we elkaar in de waarde laten zoals we van God onze eigen manier van denken hebben gekregen.
Jammer om te lezen dat mensen oordelen en terug oordelen discussie
lijdt tot niets.
Laar elkaar eens in de waarde doe dan een mail persoonlijk en vraag hoe iemand dat bedoelt?
eerst dat iemand niet open mag zijn want ik ben het niet, of we/ik dat wil weten was benieuwd naar antwoorden van de gast die dit heeft opgezet ze vroeg om discussie nu heb je er één en dat vind ik nu weer jammer te lezen.
Heb je antwoord gegeven en je reageert zelf niet eens.
Jammer want ik lees wel mooie dingen van jou in je reacties leanne
Maar goed wens iedereen die gereageerd heeft Gods zegen toe , elkander vergevende in de vreze des Heeren .

anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:35
 
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:56


ERIKA129 schreef:
Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden...
En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten Knipoog smiley

Maritime: Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou.


@Maritime: Natuurlijk weet Erika dat, ze zegt dingen op een andere manier.

Wat ik ook heb, wat jij ook hebt is dat je niet goed tegen het woordje 'we' kan als iemand dingen anders verwoord als jij zou doen.

Maar ze begrijpt het wel, ze zegt namelijk: 'dat we hier geen eeuwige woning hebben'.

Dus, maw, we hebben hier op aarde geen eeuwige woning, dus wél in de hemel.

Vrede...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:52
 
ERIKA129 schreef:
Denk dat er niks menselijker is dan dat!! Waarom die persoon en niet iemand van 80... Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden...
En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten Knipoog smiley

Ja dat is zo Erika het is maar goed dat wij niet alles weten!
Soms lijkt het ook of die andere mens huppelend door het leven gaat, totdat hun op een bepaalde moment in hun leven ook echt stil staan en dan lijkt het wel aan de buiten wereld huppelend te zijn, maar diep in hun zitten vaak meer pijn dan we weten!
Ook zijn er mensen die niet zoveel op hun bordje krijgen dan een ander, God weet wat jij ,wij of wie dan ook aan kan!
De kruis die wij krijgen is voor ieder veschillend, we moeten allemaal dragen, het gaat erom hoe draag jij, alleen......of met de Here samen...........!


Laatst aangepast door
JOANNIE702
op woensdag 9 januari 2013, 21:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 2 van 4