ChristianMatch
 


Forum

Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:27
 
MOMO697 schreef:
Maar je hoeft er zelf niet eentje te worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Worden Smiley die vol vragen zit
Was het allang Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 23:53
 
PIETER649 schreef:
gooi je katten de deur uit, daar heeft bijna iedere man een bloedhekel aan. Kotsende smiley

Pieter, had veel date-sucses na aanschaf cocker spanielpuppie Coole smiley met zonnebril

Ben ik blij dat de 13-de mijn aankoop niet doorgegaan is.... Knipoog smiley

Enne Pieter, koos ze jou of je puppie....... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 15 januari 2012, 14:23
 
MOMO697 schreef:
Ik vind dat het gewoon fatsoenlijk is om even te reageren.
Zelfs op een knipoog, ook al is dat niet erg persoonlijk idd.
Kreeg ook een keer een knipoog van een heel jong iemand en heb hem daar heel hartelijk voor bedankt, k vond het aardig.
Gewoon het feit dat iemand de moeite en de tijd neemt om mij een berichtje te sturen vind ik fijn en daarom reageer ik dan ook.
Zou toch normaal moeten zijn?

Nou voor die knipoog hoeft iemand niet zoveel moeite te doen: alleen even die knipoog aanvinken en op versturen klikken. Juist daarom heb ik dat altijd als erg onpersoonlijk ervaren. Ik ben nu even terug op CM en op mijn profiel staat duidelijk dat ik een relatie heb. Ik krijg nog wel regelmatig een knipoog en inmiddels is me duidelijk dat die heren dan in de regel mijn profiel helemaal niet gelezen hebben. Maar goed, voordat ik off-topic ga: Als je op zoek bent naar een relatie ga dan niet lukraak mails of knipogen versturen, zonder een profiel gelezen te hebben. Kijk eerst even goed of het profiel van diegene je aanspreekt, zoek een aanknopingspunt voor een persoonlijke mail en maak dan op die manier contact. Het zal misschien niet altijd werken, maar het lijkt me wel het proberen waard. Wat mezelf betreft: mijn vriend heb ik gewoon op de ouderwetse manier ontmoet. Op een feestje bij gezamelijke vrienden, heel spontaan. Nadat we elkaar nog een keer getroffen hadden, hebben we een afspraak gemaakt voor een etentje en zo is er uiteindelijk wat opgebloeid wat nu al bijna een half jaar duurt. Zo kan het dus ook.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:06
 
Ergens gelezen:

Ben jij ook wel eens nieuwsgierig hoe je leven er met een partner uitziet? Of omgekeerd: hoe je leven er had uitgezien als je in je eentje was gebleven? Hoe je het ook wendt of keert, iedereen is single geweest. Je kunt dat verfoeien of omhelzen, de keuze is aan jou! Lees hier een aantal redenen waarom het helemaal niet erg en juist heerlijk is om in je eentje te zijn. Of te blijven…!

Vrijheid, blijheid
Hoe cliché het ook klinkt: singles hebben meer vrijheden dan mensen met een relatie. Je zit immers niet vast aan een man of vrouw (of ook nog: kind), dus kun je gaan en staan waar je wilt. Weekendje Hannover? Just do it zonder met iemand te overleggen. En je kunt gemakkelijk een tijd naar het buitenland of verhuizen naar de andere kant van het land als jij daar zin in hebt. Soms lees je boeken waarin de hoofdpersoon gewoon verkast van de ene naar de andere plaats en soms zelfs naar het buitenland vertrekt en daar hele interessante mensen ontmoet. Begint het dan niet stiekem te kriebelen? Nee, je zou je relatie er misschien niet voor opzij zetten, maar ach ja, soms krijg je wel zo’n heimelijk gevoel, dat je de reiskriebels krijgt om de wereld te ontdekken. In je eentje, met een treinkaartje en een rugzak…

Flirten mag!
Oeps, keek je toch even in de ogen van die leuke man of dat meisje! Maar ja, thuis zit een kerel op de bank of: naast je loopt je vriendin. Dus flirten is aan jou niet meer besteed. Maar singles mogen naar hartenlust flirten en dromen van mannen dichtbij en ver weg. Van Griekse obers tot het kassameisje in de Praxis: en je hoeft je er nog niet eens schuldig over te voelen ook. En wat dacht je van dromen over onbereikbare mannen of zwijmelen over die postbode? Niets is te gek, want alles mag als je single bent. En singles mogen serieus naar Boer zoekt Vrouw kijken.

Solliciteer je naar boven
Het is natuurlijk niet waar dat alleen singles de top bereiken in de zakenwereld, maar het is voor hen wel een stukje makkelijker snel te klimmen op de maatschappelijke ladder. Als je ambitieus bent, ligt er namelijk niets in de weg! Geen partner die klaagt als je overwerkt, geen parttime werk omdat je kinderen op te voeden hebt. Als single kun je je carrièremogelijkheden optimaal benutten. En zie je een leuke baan aan de andere kant van het land? Waarom zou je niet solliciteren? En ga gerust naar die vrijdagmiddagborrel of knipoog naar die collega, singles hebben toestemming.

Je eigen huis
Singles bepalen alles zelf! Dus ook de inrichting van hun kamer of huis. Over het algemeen staan mannen niet te springen als je met een pot roze verf aan komt zetten, een brocant boekenkastje of het Pip-servies. En vrouwen hebben misschien niets met voetbalposters, een dartbord aan de muur en een koffiezetapparaat naast het bed. Maar een single heeft het rijk alleen, dus smeer naar hartenlust kleuren op de muur die jij mooi vindt. Geen tweedehands leren banken, donkerblauwe muren, ik-sta-op-instorten-bureautjes en andere rommel in jouw huis als jij dat niet wilt.

Just you
Het lijkt misschien heerlijk en het einde: een relatie, maar het brengt ook heel veel verantwoordelijkheid met zich mee. Je bent niet meer alleen, maar er is iemand anders met wie je rekening wilt en moet houden. Dat kan benauwend zijn, helemaal in het begin of als je dat niet gewend bent. Als je alleen bent, heb je alleen jezelf waarover je je druk hoeft te maken en dat kan heerlijk zijn als je (nog) niet toe bent aan een gedeeld leven.

Ben jij single? Ben je op zoek naar Mr. Right of een prinses op een wit paard of vermijd je hem of haar nog even? Probeer eens in hoeverre jij aan bovenstaande punten kunt voldoen of al voldoet. Zorg dat je happy bent en sterk in je schoenen staat en van het leven geniet. Of de ware Jacob nou in de buurt is of niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:39
 
MARIO216 schreef:
Ergens gelezen:

Ben jij ook wel eens nieuwsgierig hoe je leven er met een partner uitziet? Of omgekeerd: hoe je leven er had uitgezien als je in je eentje was gebleven? Hoe je het ook wendt of keert, iedereen is single geweest. Je kunt dat verfoeien of omhelzen, de keuze is aan jou! Lees hier een aantal redenen waarom het helemaal niet erg en juist heerlijk is om in je eentje te zijn. Of te blijven…!

Vrijheid, blijheid
Hoe cliché het ook klinkt: singles hebben meer vrijheden dan mensen met een relatie. Je zit immers niet vast aan een man of vrouw (of ook nog: kind), dus kun je gaan en staan waar je wilt. Weekendje Hannover? Just do it zonder met iemand te overleggen. En je kunt gemakkelijk een tijd naar het buitenland of verhuizen naar de andere kant van het land als jij daar zin in hebt. Soms lees je boeken waarin de hoofdpersoon gewoon verkast van de ene naar de andere plaats en soms zelfs naar het buitenland vertrekt en daar hele interessante mensen ontmoet. Begint het dan niet stiekem te kriebelen? Nee, je zou je relatie er misschien niet voor opzij zetten, maar ach ja, soms krijg je wel zo’n heimelijk gevoel, dat je de reiskriebels krijgt om de wereld te ontdekken. In je eentje, met een treinkaartje en een rugzak…

Flirten mag!
Oeps, keek je toch even in de ogen van die leuke man of dat meisje! Maar ja, thuis zit een kerel op de bank of: naast je loopt je vriendin. Dus flirten is aan jou niet meer besteed. Maar singles mogen naar hartenlust flirten en dromen van mannen dichtbij en ver weg. Van Griekse obers tot het kassameisje in de Praxis: en je hoeft je er nog niet eens schuldig over te voelen ook. En wat dacht je van dromen over onbereikbare mannen of zwijmelen over die postbode? Niets is te gek, want alles mag als je single bent. En singles mogen serieus naar Boer zoekt Vrouw kijken.

Solliciteer je naar boven
Het is natuurlijk niet waar dat alleen singles de top bereiken in de zakenwereld, maar het is voor hen wel een stukje makkelijker snel te klimmen op de maatschappelijke ladder. Als je ambitieus bent, ligt er namelijk niets in de weg! Geen partner die klaagt als je overwerkt, geen parttime werk omdat je kinderen op te voeden hebt. Als single kun je je carrièremogelijkheden optimaal benutten. En zie je een leuke baan aan de andere kant van het land? Waarom zou je niet solliciteren? En ga gerust naar die vrijdagmiddagborrel of knipoog naar die collega, singles hebben toestemming.

Je eigen huis
Singles bepalen alles zelf! Dus ook de inrichting van hun kamer of huis. Over het algemeen staan mannen niet te springen als je met een pot roze verf aan komt zetten, een brocant boekenkastje of het Pip-servies. En vrouwen hebben misschien niets met voetbalposters, een dartbord aan de muur en een koffiezetapparaat naast het bed. Maar een single heeft het rijk alleen, dus smeer naar hartenlust kleuren op de muur die jij mooi vindt. Geen tweedehands leren banken, donkerblauwe muren, ik-sta-op-instorten-bureautjes en andere rommel in jouw huis als jij dat niet wilt.

Just you
Het lijkt misschien heerlijk en het einde: een relatie, maar het brengt ook heel veel verantwoordelijkheid met zich mee. Je bent niet meer alleen, maar er is iemand anders met wie je rekening wilt en moet houden. Dat kan benauwend zijn, helemaal in het begin of als je dat niet gewend bent. Als je alleen bent, heb je alleen jezelf waarover je je druk hoeft te maken en dat kan heerlijk zijn als je (nog) niet toe bent aan een gedeeld leven.

Ben jij single? Ben je op zoek naar Mr. Right of een prinses op een wit paard of vermijd je hem of haar nog even? Probeer eens in hoeverre jij aan bovenstaande punten kunt voldoen of al voldoet. Zorg dat je happy bent en sterk in je schoenen staat en van het leven geniet. Of de ware Jacob nou in de buurt is of niet!




Tja, soms moet ik als gehuwd man weleens bitter wenen vanwege het mooie leven dat ik vaarwel heb gezegd... Gefrustreerde smiley
Het liefst zou ik nu een lange klaagzang neerschrijven hier over het juk des huwelijks, alleen al om te zorgen dat jullie later nooit kunnen zeggen: "jij wist het en je hebt ons nooit gewaarschuwd"

Maar ja, ik moet mn schoenen ff uitdoen want Annet wil ze poetsen terwijl ik in het bad kan liggen dat ze net heeft aangezet voor me.
Als ze klaar is met mn schoenen gaat ze de maaltijd van morgen voorbereiden en tussendoor mn shirts strijken en sokken stoppen.
Als het ophoud met regenen kan ze mooi nog ff de ramen lappen, mn auto wassen en uitzuigen.
Ik hoop wel dat ze ondertussen de kinderen stil houd want ik heb geen zin in die herrie.

Zo, nu eerst een Bavaria Lachende smiley

Annette.. haal ff n biertje voor me, wil je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 15:50
 
Alweer de ramen zemen?
Heeft ze vannochtend al gedaan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:03
 
MARISKA601 schreef:
Alweer de ramen zemen?
Heeft ze vannochtend al gedaan...

ik zag strepen Boze smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:22
 
en nog steeds zn schoenen niet uitgedaan he Gefrustreerde smiley
Mannen....... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:28
 
ANNETTE792 schreef:
en nog steeds zn schoenen niet uitgedaan he Gefrustreerde smiley
Mannen....... Boze smiley

Tja aan die van jou valt weinig meer te verbeteren he! Zelfs zijn moeder probeert het nog zei die pas Verraste, verbaasde smiley
Echt een hopeloze zaak dus Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 16:36
 
ERIKA129 schreef:
Tja aan die van jou valt weinig meer te verbeteren he! Zelfs zijn moeder probeert het nog zei die pas Verraste, verbaasde smiley
Echt een hopeloze zaak dus Knipoog smiley



als iets perfect is, is er geen verbetering meer mogelijk Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3