ChristianMatch
 


Forum

Druk op CM met proefleden.
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ANTA961





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 20:20
 
ZEELAND736 schreef:
Nu 1901.....voor 5 euro 95...kom ik weer even voor een maandje...rondstruinen....

da's gezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 20:27
 
THOMAS968 schreef:
Het zakt toch weer iets terug, nu nog ruim 1900 leden.

Thomas

het word tijd dat er eens zo,n duizend mannen bij komen, liefst van rond mijn leeftijd Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 20:27
 
ZEELAND736 schreef:
Nu 1901.....voor 5 euro 95...kom ik weer even voor een maandje...rondstruinen....

welkom terug Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 17 maart 2014, 20:49
 
PETRA373 schreef:
het word tijd dat er eens zo,n duizend mannen bij komen, liefst van rond mijn leeftijd Lachende smiley met blinkend witte tanden


Petra, ik geef het toe, Salomo was een man en had duizend vrouwen maar zo ver hoeft de gelijkberechtiging nou ook weer niet te gaan.... Engeltje smiley


Thomas, ziet duizend vrouwen eigenlijk niet eens echt zitten want allemaal dansen voor de klerenkast natuurlijk, pffff, al zal de inhoud ervan in het harem van Salomo wel beperkt zijn geweest.
Knipoog smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 17 maart 2014, 22:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 10:08
 
ik ben heel eigenwijs... toch wil ik duizend mannen erbij: duh iets meer keuze ..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 10:52
 
PETRA373 schreef:
ik ben heel eigenwijs... toch wil ik duizend mannen erbij: duh iets meer keuze ..... Coole smiley met zonnebril

We doen een deal, Petra. Duizend vrouwen erbij en voor het evenwicht 800 mannen, dan zeurt niemand meer. Knipoog smiley

Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 18 maart 2014, 12:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 11:17
 
THOMAS968 schreef:
We doen een deal, Petra. Duizend vrouwen erbij en voor het evenwicht 800 mannen. dan zeurt niemand meer. Knipoog smiley

Thomas.

Verraste, verbaasde smiley....... zit er weer familie van Salomo op de site????


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 18 maart 2014, 14:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 12:32
 
PETRA373 schreef:
ik ben heel eigenwijs... toch wil ik duizend mannen erbij: duh iets meer keuze ..... Coole smiley met zonnebril

Niets veranderlijke dan een mens Petra. Twee weken geleden zei je nog dat je het daten opgeeft.

Maar ja met 1000 mannen erbij zou ik het nog een kansje geven, je bent nog redelijk jong Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 16:52
 
THOMAS968 schreef:
We doen een deal, Petra. Duizend vrouwen erbij en voor het evenwicht 800 mannen, dan zeurt niemand meer. Knipoog smiley

Thomas.

Slechte deal, gewoon alleen 1000 mannen erbij.
En ach Jane... De lente enzo.... Ha ha oké als ik 50 ben , en nog niet THE one heb gevonden, geef ik het misschien wel echt op. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:16
 
PETRA373 schreef:
Slechte deal, gewoon alleen 1000 mannen erbij.
En ach Jane... De lente enzo.... Ha ha oké als ik 50 ben, en nog niet THE one heb gevonden, geef ik het misschien wel echt op. Twijfelende smiley

Engeltje smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 18 maart 2014, 17:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 maart 2014, 17:24
 
PETRA373 schreef:
Slechte deal, gewoon alleen 1000 mannen erbij.
En ach Jane... De lente enzo.... Ha ha oké als ik 50 ben , en nog niet THE one heb gevonden, geef ik het misschien wel echt op. Twijfelende smiley


Ik heb geen 1000 mannen voor je,alleen mijzelf..........maar dan heb je ook wat!

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 24 maart 2014, 14:54
 
Paar daagjes stop ik er weer mee. Ten eerste heeft het mij niet gebracht cq opgeleverd wat ik gehoopt had en ten tweede is het mij financieel ff niet haalbaar.
Veel succes en liefs en wie weet tot ooit. Lachende smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: maandag 24 maart 2014, 17:50
 
NATASCHA642 schreef:
Paar daagjes stop ik er weer mee. Ten eerste heeft het mij niet gebracht cq opgeleverd wat ik gehoopt had en ten tweede is het mij financieel ff niet haalbaar.
Veel succes en liefs en wie weet tot ooit. Lachende smiley Kussende smiley

Jammer dat sommige dingen dan gewoon te duur zijn, jij ook het beste Natascha en wie weet tot ziens
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 24 maart 2014, 18:29
 
NATASCHA642 schreef:
Paar daagjes stop ik er weer mee. Ten eerste heeft het mij niet gebracht cq opgeleverd wat ik gehoopt had en ten tweede is het mij financieel ff niet haalbaar.
Veel succes en liefs en wie weet tot ooit. Lachende smiley Kussende smiley

Je laat je niet definitief ontmoedigen, door een ervaring die tegen viel he? die eh mister x die belde??? Op een dag belt die ene mister x die wel bij jou hoort. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:01
 
PETRA373 schreef:
Je laat je niet definitief ontmoedigen, door een ervaring die tegen viel he? die eh mister x die belde??? Op een dag belt die ene mister x die wel bij jou hoort. Lachende smiley

ach vast wel maar het mag niet zo zijn komt vanzelf als ik er niet mee bezig ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:03
 
JANE410 schreef:
Jammer dat sommige dingen dan gewoon te duur zijn, jij ook het beste Natascha en wie weet tot ziens

sja soms moet je keuze maken he, liefs xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 22:06
 
NATASCHA642 schreef:
sja soms moet je keuze maken he, liefs xxx

Jammer dat je gaat, Natascha. Hopelijk zien we je binnenkort weer terug. Hou je taai!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 26 maart 2014, 11:21
 
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
De tijd van gaan is voor mij nu bijna gekomen.
Mn abo loopt tot 1 april, ga niet verlengen.
Heb hier een goede tijd gehad, veel leuke dates en uitjes bracht veel nieuwe kennissen met zich mee. En met sommigen houd ik gewoon contact natuurlijk
22 september is voor mij de grote dag
wens jullie allen alle goeds en Gods zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 26 maart 2014, 15:49
 
ROELANDE345 schreef:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
De tijd van gaan is voor mij nu bijna gekomen.
Mn abo loopt tot 1 april, ga niet verlengen.
Heb hier een goede tijd gehad, veel leuke dates en uitjes bracht veel nieuwe kennissen met zich mee. En met sommigen houd ik gewoon contact natuurlijk
22 september is voor mij de grote dag
wens jullie allen alle goeds en Gods zegen

Een mooiere reden voor een afscheid kan ik niet bedenken!Ik wens jullie alle geluk samen (ik heb hem bekeken op je profiel,hij is goedgekeurdKnipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: woensdag 26 maart 2014, 16:45
 
ROELANDE345 schreef:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
De tijd van gaan is voor mij nu bijna gekomen.
Mn abo loopt tot 1 april, ga niet verlengen.
Heb hier een goede tijd gehad, veel leuke dates en uitjes bracht veel nieuwe kennissen met zich mee. En met sommigen houd ik gewoon contact natuurlijk
22 september is voor mij de grote dag
wens jullie allen alle goeds en Gods zegen

Succes en heel veel liefs en Gods zegen samen Kussende smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
NATASCHA642
op woensdag 26 maart 2014, 16:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 26 maart 2014, 18:34
 
ROELANDE345 schreef:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
De tijd van gaan is voor mij nu bijna gekomen.
Mn abo loopt tot 1 april, ga niet verlengen.
Heb hier een goede tijd gehad, veel leuke dates en uitjes bracht veel nieuwe kennissen met zich mee. En met sommigen houd ik gewoon contact natuurlijk
22 september is voor mij de grote dag
wens jullie allen alle goeds en Gods zegen

Alle goeds en een gezegende dag op 22 september!!!!

Jane
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 april 2014, 23:42
 
Helaas daalt het ledenaantal gestaag naar nu net boven de 1800......

Er zit geen leven meer in de chatbox en weinig op het forum,wie de oorzaak weet mag meteen de oplossing geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 april 2014, 23:44
 
LEANNE226 schreef:
Helaas daalt het ledenaantal gestaag naar nu net boven de 1800......

Er zit geen leven meer in de chatbox en weinig op het forum,wie de oorzaak weet mag meteen de oplossing geven.

Geen idee...(maar ik weet niet of dat een oplossing is)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 april 2014, 09:31
 
LEANNE226 schreef:
Helaas daalt het ledenaantal gestaag naar nu net boven de 1800......

Er zit geen leven meer in de chatbox en weinig op het forum,wie de oorzaak weet mag meteen de oplossing geven.

Oorzaak: er worden geen discussies opgestart.

Oplossing: prikkelende, interessante en boeiende discussies opstarten, en reageren, en ook blijven reageren.
Het scherpt ook je denken, je kan er zelf beter van worden doordat je meer na gaat denken, en je kan van elkaar leren.
Al zou dat alleen al zijn door erkenning, herkenning, en de verschillen en overeenkomsten in denken en voelen.

Mensen, denk es na, er zijn zoveel interessante, boeiende onderwerpen die er nú toe doen, in deze maatschappij nú, en dan zeker en met name als christen zijnde, denk ik.

Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 12 april 2014, 09:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 april 2014, 11:04
 
Nee, ik denk niet dat de oorzaak ligt in het niet opstarten van nieuwe discussies. Er zijn al genoeg bestaande topics waarop gereageerd zou kunnen worden. Ik noem een paar topics:

-Vrouwen in het kerkelijk ambt, voor of tegen
-Samenwonen, trouwen of latten
-Genesis
-Kledingvoorschriften
-Daten
-Paulus en zijn invloed op het beleven van relaties
-Seks voor het huwelijk
-Verschillen tussen mannen en vrouwen

Er zijn gewoon te weinig mensen die op het forum schrijven/reageren. Het opstarten van nieuwe discussies heeft weinig zin, als er (toch al) niet of nauwelijks gereageerd wordt.

Ik heb zelf erg veel geleerd van het schrijven op het forum en deed dit met groot plezier. Het is goed om een eigen mening te vormen, dan wel te toetsen of bij te stellen.

Het zou ook goed zijn om de discussies goed te lezen en naar elkaar te ``luisteren`` en niet gelijk in de stress te schieten, als iemand anders op je reageert en een andere mening heeft. Te vaak wordt dit gezien als een aanval op de persoon. En dan krijg je weer de opmerkingen om het vooral gezellig te houden en lief voor elkaar te zijn. Het hebben van een andere mening wil niet zeggen dat je iets tegen de persoon in kwestie hebt, maar wel dat je het niet (geheel) met hem eens bent. Het hebben van een andere mening mag en daar is niets mis mee.

Wellicht is deze discussie hier wat off-topic, druk op CM met proefleden is het zeer zeker niet...............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 13 april 2014, 22:17
 
ZEELAND736 schreef:
Geen idee...(maar ik weet niet of dat een oplossing is)

ik blijf bij mijn mening:duizend mannen erbij Lachende smiley
iets meer keuze.... ha ha
petra die morgen moet verlengen maar er effe tussen uit gaat en wel weer terug komt. liefs voor iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 13 april 2014, 23:36
 
PETRA373 schreef:
ik blijf bij mijn mening:duizend mannen erbij Lachende smiley
iets meer keuze.... ha ha
petra die morgen moet verlengen maar er effe tussen uit gaat en wel weer terug komt. liefs voor iedereen.

MOET...verlengen?? Nee hoor...het MOET niet...je mag
Nog 4 dagen...dan is de maand hier voor mij ook weer voorbij...
Het is goed... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op maandag 14 april 2014, 08:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 14 april 2014, 10:36
 
JANS221 schreef:
Nee, ik denk niet dat de oorzaak ligt in het niet opstarten van nieuwe discussies. Er zijn al genoeg bestaande topics waarop gereageerd zou kunnen worden. Ik noem een paar topics:

-Vrouwen in het kerkelijk ambt, voor of tegen
-Samenwonen, trouwen of latten
-Genesis
-Kledingvoorschriften
-Daten
-Paulus en zijn invloed op het beleven van relaties
-Seks voor het huwelijk
-Verschillen tussen mannen en vrouwen

Er zijn gewoon te weinig mensen die op het forum schrijven/reageren. Het opstarten van nieuwe discussies heeft weinig zin, als er (toch al) niet of nauwelijks gereageerd wordt.

Ik heb zelf erg veel geleerd van het schrijven op het forum en deed dit met groot plezier. Het is goed om een eigen mening te vormen, dan wel te toetsen of bij te stellen.

Het zou ook goed zijn om de discussies goed te lezen en naar elkaar te ``luisteren`` en niet gelijk in de stress te schieten, als iemand anders op je reageert en een andere mening heeft. Te vaak wordt dit gezien als een aanval op de persoon. En dan krijg je weer de opmerkingen om het vooral gezellig te houden en lief voor elkaar te zijn. Het hebben van een andere mening wil niet zeggen dat je iets tegen de persoon in kwestie hebt, maar wel dat je het niet (geheel) met hem eens bent. Het hebben van een andere mening mag en daar is niets mis mee.

Wellicht is deze discussie hier wat off-topic, druk op CM met proefleden is het zeer zeker niet...............

Ha Jans!

Ik zie iets dubbel, nml:
Quote:
Het zou ook goed zijn om de discussies goed te lezen en naar elkaar te ``luisteren`` en niet gelijk in de stress te schieten, als iemand anders op je reageert en een andere mening heeft. Te vaak wordt dit gezien als een aanval op de persoon. En dan krijg je weer de opmerkingen om het vooral gezellig te houden en lief voor elkaar te zijn.

Wat geeft dat nou als Redactie zegt dingen in de trant van 'lief zijn voor mekaar en gezellig houden???Redactie bedoelt het goed, hoe kan je nu kritiek hebben op deze opmerkingen? Die zeker goed bedoeld zijn?

Ja, idd, 'luisteren', ja, niet goed 'luisteren', ook tussen regels door, heb ik me ook schuldig aan gemaakt.

Ik zit in de groep van 'zoek geen relatie en wil forummen over aan geloof gerelateerde zaken'.
Ook omdat ik vaak zoveel herkende, wat mij sterkte.

Afijn. misschien laait het vuurtje weer op, ik bedoel 't zou toch echt uitzonderlijk zijn, allemaal christenen uit verschillende hoeken, met elkaar discussiëren?
Ja, en ook al zijn sommige theologische visie's anders, basis, het evangelie, is wel hetzelfde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 14 april 2014, 11:23
 
SHANITA130 schreef:
Ha Jans!

Ik zie iets dubbel, nml:

Wat geeft dat nou als Redactie zegt dingen in de trant van 'lief zijn voor mekaar en gezellig houden???Redactie bedoelt het goed, hoe kan je nu kritiek hebben op deze opmerkingen? Die zeker goed bedoeld zijn?

Ja, idd, 'luisteren', ja, niet goed 'luisteren', ook tussen regels door, heb ik me ook schuldig aan gemaakt.

Ik zit in de groep van 'zoek geen relatie en wil forummen over aan geloof gerelateerde zaken'.
Ook omdat ik vaak zoveel herkende, wat mij sterkte.

Afijn. misschien laait het vuurtje weer op, ik bedoel 't zou toch echt uitzonderlijk zijn, allemaal christenen uit verschillende hoeken, met elkaar discussiëren?
Ja, en ook al zijn sommige theologische visie's anders, basis, het evangelie, is wel hetzelfde.


Volgens mij bedoelde Jans niet specifiek de redactie, maar de overheersende gedachte dat we vooral aardig moeten zijn en tegengestelde meningen soms als persoonlijke aanval lijken te worden opgevat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 14 april 2014, 11:29
 
JOL252 schreef:
Volgens mij bedoelde Jans niet specifiek de redactie, maar de overheersende gedachte dat we vooral aardig moeten zijn en tegengestelde meningen soms als persoonlijke aanval lijken te worden opgevat...

Ha Jol,

Ja dat kan. Idd, dat zag je weleens...

Twas trouwens zeker geen kritiek naar Jans hoor, mag Jans heel graag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3