ChristianMatch
 


Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 58 59 60 61 62 63 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:56
 
MARIJAN072 schreef:
Plopsaland misschien? Knipoog smiley Oh nee, is ook alleen voor kinderen. Twijfelende smiley


Plopperdeplop Marijan weet je hoe ver het rijden is naar Plopsaland...dan moeten we onderweg overnachten... Slapende smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:01
 
WILLEMIJN232 schreef:
Weet jij niets Visser? jij woont toch vlak bij Belgie?
Vissen op zee? Ook leuk toch? Knipoog smiley

Visser zal z'n gedachten wel eens in werking zetten Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:06
 
FRANKT627 schreef:
Plopperdeplop Marijan weet je hoe ver het rijden is naar Plopsaland...dan moeten we onderweg overnachten... Slapende smiley

Frank

Nouuuuu, in Antwerpen bijv. kan je 's nachts gewoon wakker blijven hoor. Verstand op nul , belgisch biertje erbij en de volgende morgen op tijd naar plopsa.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:29
 
FRANKT627 schreef:
Maar Chat geef jij dan eens een voorstel. Ik begrijp je best hoor en zelf zou ik ook graag nog eens een CM-activiteit meemaken want anders blijf ik hier toch maar in die eenzaamheid. We kunnen brainstormen...

Frank Smiley die vol vragen zit
Zoals je weet denk ik niet na over een activiteit met kinderen erbij...Voor volwassenen: zoek een leuk cafeetje waar je met een aantal mensen kunt zitten om gezellig met elkaar te kunnen kletsen. En dat kan wat mij betreft overal. En vreemd genoeg moeten we nu opeens overal kinderen erbij slepen. Het gaat me echt te ver om met ze in een speeltuin te zitten.
Zou het niet eens verstandig zijn een evaluatiemoment in te lassen? Luister niet alleen naar de positieve verhalen, maar luister ook eens naar de twijfels en de mensen die niet meer willen komen.
Het zou een activiteit zijn voor alleenstaande ouders, om samen met de kids een middagje bij elkaar te komen. De indruk die ik krijg, is, dat dit doel onder druk staat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:43
 
CHATULIEM619 schreef:
Zoals je weet denk ik niet na over een activiteit met kinderen erbij...Voor volwassenen: zoek een leuk cafeetje waar je met een aantal mensen kunt zitten om gezellig met elkaar te kunnen kletsen. En dat kan wat mij betreft overal. En vreemd genoeg moeten we nu opeens overal kinderen erbij slepen. Het gaat me echt te ver om met ze in een speeltuin te zitten.
Zou het niet eens verstandig zijn een evaluatiemoment in te lassen? Luister niet alleen naar de positieve verhalen, maar luister ook eens naar de twijfels en de mensen die niet meer willen komen.
Het zou een activiteit zijn voor alleenstaande ouders, om samen met de kids een middagje bij elkaar te komen. De indruk die ik krijg, is, dat dit doel onder druk staat...

met alle respekt, maar ik ben toch echt wel bang dat, of je in je uppie op de hei zit, of alleen met enkel mannen, de meeste vrouwen hebben kinderen, ik ben een keer geweest en vond het erg leuk, kinderen houden het hele zootje teminste levent Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:49
 
Zoals je weet denk ik niet na over een activiteit met kinderen erbij


komt goed; er zijn meer mensen met hersenen die dit berichtje lezen hoor chat; dus we vinden er vast wel wat op!!
overigens heb ik niet het idee, dat een no-butget-uitje dat wordt georganiseerd voor "single-parents" onder druk staat, wanneer er rond de 50 mensen meegaan; zelfs als het uitje ongeveer 6-wekelijks wordt herhaald; lijkt me het best bezochte uitje van afgelopen zomer, als me tenminste niets is ontgaan....

maar een ander idee is ook prima hoor;
ga jij dan een cafe uitje organiseren voor de mensen die graag eens uitwillen met elkaar zonder kinderen?


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 28 september 2010, 16:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:52
 
[quote=HANNAH810]

Dan pas ik wel op de kinderen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 09:14
 
HANNAH810 schreef:
komt goed; er zijn meer mensen met hersenen die dit berichtje lezen hoor chat; dus we vinden er vast wel wat op!!
Gebruik ze dan eens goed, van verschillende kanten hoor ik ook andere verhalen. Klim eens van die roze wolk af, dat het allemaal zo leuk en gezellig is. Durf eens echt met de mensen te praten die zeggen dat ze niet meer komen. Dan ben je al een heel eind verder....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:00
 
CHATULIEM619 schreef:
Gebruik ze dan eens goed, van verschillende kanten hoor ik ook andere verhalen. Klim eens van die roze wolk af, dat het allemaal zo leuk en gezellig is. Durf eens echt met de mensen te praten die zeggen dat ze niet meer komen. Dan ben je al een heel eind verder....

Benoem er dan eens een paar, redenen zonder namen te noemen.
Zo kan je geen zinnig kommentaar geven, van het begin afaan was jij er al op tegen.
Dit is eigenlijk gewoon een herhaling, in 3 voud Gefrustreerde smiley ben de tel kwijt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:58
 
GERT856 schreef:
Benoem er dan eens een paar, redenen zonder namen te noemen.
Zo kan je geen zinnig kommentaar geven, van het begin afaan was jij er al op tegen.
Dit is eigenlijk gewoon een herhaling, in 3 voud Gefrustreerde smiley ben de tel kwijt.
Laten we eens praten over gastvrijheid..CM is opgericht om in een veilige omgeving mensen te ontmoeten. Nu komen opeens overal vreemde mensen, die niks met CM te maken hebben, die we helemaal niet kennen, en dat gaat tegen de veiligheid die CM biedt in. Wat hebben ze daar te zoeken trouwens, als ze geïnteresseerd zijn, zouden ze ook lid kunnen worden van CM. nu stellen moeders hun kinderen bloot aan mensen die ze nog nooit gezien hebben. En sommige moeders haken daar ook op af.

Hoewel het ten stelligste ontkend wordt door betrokkenen, gaat het de kant op van dating. Het is niet zo vrijblijvend als wel beweerd wordt.

Het derde is, dat je nu bij elke activiteit de discussie terug krijgt of er nu wel of geen kinderen mee mogen. Het argument, dat mensen geen oppas kunnen krijgen, vind ik gewoon onzin. Als je je aanmeldt voor een dating site, ga je er automatisch van uit dat je mensen gaat ontmoeten. Dan heb je al nagedacht over een oppas. En ik ben ervan overtuigd, dat iedereen die komen wil, ook oppas kan krijgen. En als ze dat niet kunnen, hadden ze zich dat van tevoren moeten bedenken voordat ze op een dating site gingen.
Hetzelfde geldt ook voor geld vind ik. Als je je aanmeldt voor een dating site moet je ervan uitgaan dat het geld kost. En ik vind het te gemakkelijk geredeneerd, dat mensen geen geld hebben. Nu worden anderen verplicht om bij te springen...


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 28 september 2010, 11:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:05
 
CHATULIEM619 schreef:
Laten we eens praten over gastvrijheid..CM is opgericht om in een veilige omgeving mensen te ontmoeten. Nu komen opeens overal vreemde mensen, die niks met CM te maken hebben, die we helemaal niet kennen, en dat gaat tegen de veiligheid die CM biedt in. Wat hebben ze daar te zoeken trouwens, als ze geïnteresseerd zijn, zouden ze ook lid kunnen worden van CM. nu stellen moeders hun kinderen bloot aan mensen die ze nog nooit gezien hebben. En sommige moeders haken daar ook op af.

Hoewel het ten stelligste ontkent wordt door betrokkenen, gaat het de kant op van dating. Het is niet zo vrijblijvend als wel beweerd wordt.

Het derde is, dat je nu bij elke activiteit de discussie terug krijgt of er nu wel of geen kinderen mee mogen. Het argument, dat mensen geen oppas kunnen krijgen, vind ik gewoon onzin. Als je je aanmeldt voor een dating site, ga je er automatisch van uit dat je mensen gaat ontmoeten. Dan heb je al nagedacht over een oppas. En ik ben ervan overtuigd, dat iedereen die komen wil, ook oppas kan krijgen. En als ze dat niet kunnen, hadden ze zich dat van tevoren moeten bedenken voordat ze op een dating site gingen.
Hetzelfde geldt ook voor geld vind ik. Als je je aanmeldt voor een dating site moet je ervan uitgaan dat het geld kost. En ik vind het te gemakkelijk geredeneerd, dat mensen geen geld hebben. Nu worden anderen verplicht om bij te springen...

er zit een kras op je plaat Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:41
 
De volgende keer willen graag alleen positieve reacties lezen.
En geen negatieve dingen van mensen die voorbaat al niet gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:16
 
CHATULIEM619 schreef:
Laten we eens praten over gastvrijheid..CM is opgericht om in een veilige omgeving mensen te ontmoeten. Nu komen opeens overal vreemde mensen, die niks met CM te maken hebben, die we helemaal niet kennen, en dat gaat tegen de veiligheid die CM biedt in. Wat hebben ze daar te zoeken trouwens, als ze geïnteresseerd zijn, zouden ze ook lid kunnen worden van CM. nu stellen moeders hun kinderen bloot aan mensen die ze nog nooit gezien hebben. En sommige moeders haken daar ook op af.

Hoewel het ten stelligste ontkend wordt door betrokkenen, gaat het de kant op van dating. Het is niet zo vrijblijvend als wel beweerd wordt.

Het derde is, dat je nu bij elke activiteit de discussie terug krijgt of er nu wel of geen kinderen mee mogen. Het argument, dat mensen geen oppas kunnen krijgen, vind ik gewoon onzin. Als je je aanmeldt voor een dating site, ga je er automatisch van uit dat je mensen gaat ontmoeten. Dan heb je al nagedacht over een oppas. En ik ben ervan overtuigd, dat iedereen die komen wil, ook oppas kan krijgen. En als ze dat niet kunnen, hadden ze zich dat van tevoren moeten bedenken voordat ze op een dating site gingen.
Hetzelfde geldt ook voor geld vind ik. Als je je aanmeldt voor een dating site moet je ervan uitgaan dat het geld kost. En ik vind het te gemakkelijk geredeneerd, dat mensen geen geld hebben. Nu worden anderen verplicht om bij te springen...


Deze argumenten zijn volgens mij van persoonlijke aard, en dat sommige geen geld hebben, ga eens bij de voedselbanken kijken, en we zijn so wie so vreemden van elkaar, (in een profiel kan je n.m je eigen zo mooi afschilderen dan je werkelijk bent) dating bang!!?? het is toch een dating site?! en als er al over geld gesproken wordt haak ik zelf ook af, reden? spontaan iets regelen zegt meer van een persoon, als dat je er meerdere bij betrekt die er financieel beter van moeten worden (die ken je ook niet) en als je kinderen er al vanaf het begin bij betrekt, weet degene zonder kinderen ook gelijk ben ik geschikt voor zo een persoon met, of niet, en je bent niets verplicht je mag hoeft niet maar mogen is wel zo Christelijk toch?

Nog 1 ding, probeer het toch eens, ga eens een keer niet uit van de negatieve ervaring van de, ander Smiley die vol vragen zit klim uit je ei, trek er op uit de paden op de lanen in, kost niks je hebt de tijd, voor de zon weer schijnt ben je er wel Knipoog smiley






,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:35
 
CHATULIEM619 schreef:
Laten we eens praten over gastvrijheid..CM is opgericht om in een veilige omgeving mensen te ontmoeten. Nu komen opeens overal vreemde mensen, die niks met CM te maken hebben, die we helemaal niet kennen, en dat gaat tegen de veiligheid die CM biedt in. Wat hebben ze daar te zoeken trouwens, als ze geïnteresseerd zijn, zouden ze ook lid kunnen worden van CM. nu stellen moeders hun kinderen bloot aan mensen die ze nog nooit gezien hebben. En sommige moeders haken daar ook op af.

Hoewel het ten stelligste ontkend wordt door betrokkenen, gaat het de kant op van dating. Het is niet zo vrijblijvend als wel beweerd wordt.

Het derde is, dat je nu bij elke activiteit de discussie terug krijgt of er nu wel of geen kinderen mee mogen. Het argument, dat mensen geen oppas kunnen krijgen, vind ik gewoon onzin. Als je je aanmeldt voor een dating site, ga je er automatisch van uit dat je mensen gaat ontmoeten. Dan heb je al nagedacht over een oppas. En ik ben ervan overtuigd, dat iedereen die komen wil, ook oppas kan krijgen. En als ze dat niet kunnen, hadden ze zich dat van tevoren moeten bedenken voordat ze op een dating site gingen.
Hetzelfde geldt ook voor geld vind ik. Als je je aanmeldt voor een dating site moet je ervan uitgaan dat het geld kost. En ik vind het te gemakkelijk geredeneerd, dat mensen geen geld hebben. Nu worden anderen verplicht om bij te springen...

Ik zou het zeer waarderen wanneer je namens jezelf zou praten en niet in de "wij-vorm", want dat zou betekenen dat je ook namens mij zou praten en dat is zeker niet het geval.

Kinderen worden overal aan vreemde mensen bloot gesteld, that's life. Wanneer je dat, als moeder, niet wilt, kun je ze beter maar binnenhouden.
CM is een prima omgeving om je kinderen aan bloot te stellen. Een activiteit samen met andere Christenen, hoe veilig wil je het hebben?

Ok, voor er een andere discussie losbarst, Christenen zijn geen doetjes. Daar hebben we in het nieuws genoeg over gehoord. Maar in dit geval is er tenminste 1 ouder bij.

Ik zit hier o.a. om een lieve man te kunnen ontmoeten en wanneer dat is tijdens een activiteit is mij dat helemaal goed. Zelfs wanneer het een man zou zijn die niet lid is, maar meekomt als kennis. Maar ik ben hier ook om andere mensen te onmoeten en dingen te kunnen delen en misschien hou ik er wel een goede vriend(in) aan over. Heerlijk toch?
Dit is ook een datingsite, of dat nou voor een relatie is of anderzijds, of wrs beter gezegd: het is een contactsite! En het is, voor mij, geheel vrijblijvend. Ik voel mij nergens toe verplicht!

Enne...oppas: ik ga er van uit dat ouders daar idd over nagedacht hebben, maar dat wil niet zeggen dat oppas ook altijd voor handen is op het moment dat iemand dat wil. Ik mag hopen dat degene die moet oppassen ook een stem in het kapittel heeft?
Ik pas regelmatig op, maar ik kom niet altijd meteen opdraven wanneer de ouders dat willen, ik heb meer dan alleen oppassen, heb ook nog ander werk!

En wat betreft het geld: daten is duur, zeker. Ook ik heb niet altijd het geld daarvoor en ik besluit per activiteit of dat ik het kan betalen. Niettemin ben ik bereid om, wanneer ik daarmee iemand kan helpen, een duit in het zakje te doen.
Het zou n.l. kunnen zijn dat iemand het geld besteedt heeft om lid te worden, maar meer niet heeft (iemand met een uitkering b.v.) en dan help ik graag. Ik heb het niet breed (de zorg betaald gewoon slecht) maar heb nog altijd meer dan iemand met een uitkering en ik meen dat het dan mijn Christelijke plicht is om iemand een keer te helpen.
Iemand met een uitkering kan in een sociaal isolement terechtkomen en wanneer ik dan kan helpen....

Groet, José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:41
 
CHATULIEM619 schreef:
Laten we eens praten over gastvrijheid..CM is opgericht om in een veilige omgeving mensen te ontmoeten. Nu komen opeens overal vreemde mensen, die niks met CM te maken hebben, die we helemaal niet kennen, en dat gaat tegen de veiligheid die CM biedt in. Wat hebben ze daar te zoeken trouwens, als ze geïnteresseerd zijn, zouden ze ook lid kunnen worden van CM. nu stellen moeders hun kinderen bloot aan mensen die ze nog nooit gezien hebben. En sommige moeders haken daar ook op af.

Hoewel het ten stelligste ontkend wordt door betrokkenen, gaat het de kant op van dating. Het is niet zo vrijblijvend als wel beweerd wordt.

Het derde is, dat je nu bij elke activiteit de discussie terug krijgt of er nu wel of geen kinderen mee mogen. Het argument, dat mensen geen oppas kunnen krijgen, vind ik gewoon onzin. Als je je aanmeldt voor een dating site, ga je er automatisch van uit dat je mensen gaat ontmoeten. Dan heb je al nagedacht over een oppas. En ik ben ervan overtuigd, dat iedereen die komen wil, ook oppas kan krijgen. En als ze dat niet kunnen, hadden ze zich dat van tevoren moeten bedenken voordat ze op een dating site gingen.
Hetzelfde geldt ook voor geld vind ik. Als je je aanmeldt voor een dating site moet je ervan uitgaan dat het geld kost. En ik vind het te gemakkelijk geredeneerd, dat mensen geen geld hebben. Nu worden anderen verplicht om bij te springen...

Ik vind je wat kort door de bocht want gratis en betrouwbare oppas ligt echt niet voor het oprapen!
Persoonlijk ga ik alleen naar een cm uitje als mijn kinderen ook welkom zijn maar ja ieder zijn ding he .....

Kunnen we nu weer on topic?
Wanneer is de volgende picknick/ uitje.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:47
 
PEACEDOVE820 schreef:
Ik vind je wat kort door de bocht want gratis en betrouwbare oppas ligt echt niet voor het oprapen!
Persoonlijk ga ik alleen naar een cm uitje als mijn kinderen ook welkom zijn maar ja ieder zijn ding he .....

Kunnen we nu weer on topic?
Wanneer is de volgende picknick/ uitje.....
Hoe los je het dan op als je een lieve man ontmoet? Neem je dan ook je kids mee? Je moet toch een of andere oplossing voor handen hebben gehad voordat je je aanmeldde?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:11
 
chat, je sprak verstandige woorden vanmorgen in de chatroom: ik heb nog 1x gezegt hoe ik er over dacht en nu ga ik mn mond erover houden. Doe dat dan ook, men weet je jij erover denkt en daarover verschillen de meningen nu eenmaal.

je zit hier op een datingsite ja,en ik denk dat je er dan vanuit mag gaan dat uitjes die de site zelf organiseerd inderdaad zonder kinderen zijn.
Maar waar het hier over gaat zijn door leden zelf georgansieerde uitjes.
Een lid is niet verplicht iets te organiseren en als hij/zij dat wel doet is het ook aan de organisator om de regel te bepalen.
Er zitten hier veel mensen met kinderen, dat die dan iets organiseren met kinderen erbij, helemaal prima toch? Aan jou en mij de keuze om dat wel of niet te gaan. Ik wil mijn kinderen pertinent niet op uitjes van een datingsite hebben, dus ik ga niet of ik regel een oppas, maar dat is een verantwoording die iedere ouder zelf dient te nemen.


Waar ik je inmiddels wel gelijk in moet gaan geven is dat er momenteel zodra er gesproken wordt over een uitje organiseren er direct een discussie losbarst over wel of geen kinderen. Er lijkt inderdaad niets meer te organiseren te zijn zonder dat er kinderen mee gaan.
Nou ben ik niet zo aktief meer in het bezoeken van uitjes maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat fijn vind. Soms is het wel erg fijn om eens even een avondje onder volwassenen te zijn, zeker als je 24/7 tussen de kinderen zit.


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op dinsdag 28 september 2010, 13:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:13
 
MARISKA601 schreef:
De volgende keer willen graag alleen positieve reacties lezen.
En geen negatieve dingen van mensen die voorbaat al niet gaan.

Nou ben ik het echt niet altijd met Chat eens, en ook zijn woordkeuze vermag zo nu en dan wat bijschaving...maar alleen positieve reactie's Smiley die vol vragen zit
Dan kunnen we het hele forum wel opdoeken, want alleen mooi-weer spelen houd niemand lang vol.
Het is begrijpelijk dat het niet leuk is als er iemand negatief reageert op een uitje waar vele anderen wel plezier aan beleven, maar als je nou eens goed zou lezen wat er geschreven word kun je zien dat er wel degelijk een hele logische kern zit in zijn verhaal.
CM bied niet voor niks een bepaalde "anonimiteit" en er zijn nou eenmaal mensen die daar ook behoefte aan hebben. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de nick-names discussie waarin dit ook weer duidelijk naar voren komt.
En ook niet alle kinderen varen er wel bij om continu met nieuwe mensen opgezadeld te worden...
Daar staat tegenover dat iedereen vrij mag zijn om zelf te beslissen hierin en het wellicht voor Chat verstandig is om niet in herhaling te blijven vallen...als hij het er echt niet mee eens is kan hij altijd Chris nog mailen en die het geheel laten beoordelen...
Maar ajb...ga niet zitten mekkeren dat je alleen "positieve" reactie's wilt lezen...ieder heeft recht op een eigen mening en mag die geven! Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:13
 
JOSINA022 schreef:
Ik zou het zeer waarderen wanneer je namens jezelf zou praten en niet in de "wij-vorm", want dat zou betekenen dat je ook namens mij zou praten en dat is zeker niet het geval.

Kinderen worden overal aan vreemde mensen bloot gesteld, that's life. Wanneer je dat, als moeder, niet wilt, kun je ze beter maar binnenhouden.
CM is een prima omgeving om je kinderen aan bloot te stellen. Een activiteit samen met andere Christenen, hoe veilig wil je het hebben?

Ok, voor er een andere discussie losbarst, Christenen zijn geen doetjes. Daar hebben we in het nieuws genoeg over gehoord. Maar in dit geval is er tenminste 1 ouder bij.

Ik zit hier o.a. om een lieve man te kunnen ontmoeten en wanneer dat is tijdens een activiteit is mij dat helemaal goed. Zelfs wanneer het een man zou zijn die niet lid is, maar meekomt als kennis. Maar ik ben hier ook om andere mensen te onmoeten en dingen te kunnen delen en misschien hou ik er wel een goede vriend(in) aan over. Heerlijk toch?
Dit is ook een datingsite, of dat nou voor een relatie is of anderzijds, of wrs beter gezegd: het is een contactsite! En het is, voor mij, geheel vrijblijvend. Ik voel mij nergens toe verplicht!

Enne...oppas: ik ga er van uit dat ouders daar idd over nagedacht hebben, maar dat wil niet zeggen dat oppas ook altijd voor handen is op het moment dat iemand dat wil. Ik mag hopen dat degene die moet oppassen ook een stem in het kapittel heeft?
Ik pas regelmatig op, maar ik kom niet altijd meteen opdraven wanneer de ouders dat willen, ik heb meer dan alleen oppassen, heb ook nog ander werk!

En wat betreft het geld: daten is duur, zeker. Ook ik heb niet altijd het geld daarvoor en ik besluit per activiteit of dat ik het kan betalen. Niettemin ben ik bereid om, wanneer ik daarmee iemand kan helpen, een duit in het zakje te doen.
Het zou n.l. kunnen zijn dat iemand het geld besteedt heeft om lid te worden, maar meer niet heeft (iemand met een uitkering b.v.) en dan help ik graag. Ik heb het niet breed (de zorg betaald gewoon slecht) maar heb nog altijd meer dan iemand met een uitkering en ik meen dat het dan mijn Christelijke plicht is om iemand een keer te helpen.
Iemand met een uitkering kan in een sociaal isolement terechtkomen en wanneer ik dan kan helpen....

Groet, José
Wat ik zo jammer vind aan deze bijdrage, is dat de bezwaren niet weggenomen worden. En dat er ook geen enkele poging gedaan wordt, tegemoet te komen. Jammer.....vooral omdat het een hypotheek legt op elke te organiseren activiteit van CM. Want nu worden mensen die geen kinderen bij een CM avondje willen hebben al onder druk gezet.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 28 september 2010, 13:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:23
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat ik zo jammer vind aan deze bijdrage, is dat de bezwaren niet weggenomen worden. En dat er ook geen enkele poging gedaan wordt, tegemoet te komen. Jammer.....vooral omdat het een hypotheek legt op elke te organiseren activiteit van CM.

Ik heb idd geen poging gedaan om je bezwaren weg te nemen, simpelweg omdat ik denk dat ik die niet weg kan nemen. Ik heb alleen geprobeerd uit te leggen hoe ik er in sta. En dan is het aan jou om er mee te doen wat jij wilt.
Op die manier heb ik geprobeerd om jou tegemoet te komen.

Iedereen kan er uit halen wat hij/zij zelf wil, da's niet aan mij.

Ik heb er echt geen hypotheek op willen leggen, dat is dus wat jij er uit haalt.

Jammer, je zou ook hebben kunnen zeggen: ok, da's hoe José er over denkt, zit er iets van waarheid in en zit er iets in waar ik wel wat positiefs mee kan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:28
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoe los je het dan op als je een lieve man ontmoet? Neem je dan ook je kids mee? Je moet toch een of andere oplossing voor handen hebben gehad voordat je je aanmeldde?
chatlieum hou nu aub eens op met dat gezeur als jij op 49 jarige leeftijd er geen kinderen bij wil betrekken wat zoek je dan op een site waar wel moeders zijn met kinderen toen jij nog 19 was kon je makelijker dwingen dat je een vrouw wou zonder kinderen wat maak het nu uit of er wel of geen kinderen bij zijn waar kies je voor liefde met kinderen of een vrouw zonder kinderen waar geen liefde van uit gaat ook als je een vrouw met kinderen kies kun je nu ook gelijk zien of je de kinderen jou aantrekken of jij de kinderen
hoop zeker dat het gemekker over kinderen bij jou nu eens afgelopen is niemand verplicht je wat dus er niet mee eens niet reageren niet aan melden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:29
 
CHATULIEM619 schreef:
Gebruik ze dan eens goed, van verschillende kanten hoor ik ook andere verhalen. Klim eens van die roze wolk af, dat het allemaal zo leuk en gezellig is. Durf eens echt met de mensen te praten die zeggen dat ze niet meer komen. Dan ben je al een heel eind verder....

Oke, durf jij dan eens naar de picknick te komen en te zien hoe het er echt is ?
Ik vind het namelijk ergens niet eerlijk dat je vanalles vanaf de zijlijn roept zonder er daadwerkelijk bijgeweest te zijn.

Waar je niet bij bent geweest kun je ook niet over praten... mijn mening.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:34
 
TESSYBEAR731 schreef:
Nou ben ik het echt niet altijd met Chat eens, en ook zijn woordkeuze vermag zo nu en dan wat bijschaving...maar alleen positieve reactie's Smiley die vol vragen zit
Dan kunnen we het hele forum wel opdoeken, want alleen mooi-weer spelen houd niemand lang vol.
Het is begrijpelijk dat het niet leuk is als er iemand negatief reageert op een uitje waar vele anderen wel plezier aan beleven, maar als je nou eens goed zou lezen wat er geschreven word kun je zien dat er wel degelijk een hele logische kern zit in zijn verhaal.
CM bied niet voor niks een bepaalde "anonimiteit" en er zijn nou eenmaal mensen die daar ook behoefte aan hebben. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de nick-names discussie waarin dit ook weer duidelijk naar voren komt.
En ook niet alle kinderen varen er wel bij om continu met nieuwe mensen opgezadeld te worden...
Daar staat tegenover dat iedereen vrij mag zijn om zelf te beslissen hierin en het wellicht voor Chat verstandig is om niet in herhaling te blijven vallen...als hij het er echt niet mee eens is kan hij altijd Chris nog mailen en die het geheel laten beoordelen...
Maar ajb...ga niet zitten mekkeren dat je alleen "positieve" reactie's wilt lezen...ieder heeft recht op een eigen mening en mag die geven! Twijfelende smiley






ach tes.. ik hoor de laatste 6 maanden niks anders dan het geen van, het is niet goed dat er dingen georganiseerd worden waar kinderen bij zijn.
kinderen zij een storend element als je de moeder van het kind wilt leren kennen.
nu hangt er een sfeer rond van: men wilt iets organiseren, maar...
men vreest dan weer voor een hoop negativiteit.


de negativiteit komt hoofdzakelijk van personen die zwz niet meegaan.


ik bedoel dus met mijn opmerking,
dat mensen die zwz niet gaan hun negativiteit maar beter thuis kunnen houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:42
 
ANNETTE792 schreef:
chat, je sprak verstandige woorden vanmorgen in de chatroom: ik heb nog 1x gezegt hoe ik er over dacht en nu ga ik mn mond erover houden. Doe dat dan ook, men weet je jij erover denkt en daarover verschillen de meningen nu eenmaal.

je zit hier op een datingsite ja,en ik denk dat je er dan vanuit mag gaan dat uitjes die de site zelf organiseerd inderdaad zonder kinderen zijn.
Maar waar het hier over gaat zijn door leden zelf georgansieerde uitjes.
Een lid is niet verplicht iets te organiseren en als hij/zij dat wel doet is het ook aan de organisator om de regel te bepalen.
Er zitten hier veel mensen met kinderen, dat die dan iets organiseren met kinderen erbij, helemaal prima toch? Aan jou en mij de keuze om dat wel of niet te gaan. Ik wil mijn kinderen pertinent niet op uitjes van een datingsite hebben, dus ik ga niet of ik regel een oppas, maar dat is een verantwoording die iedere ouder zelf dient te nemen.


Waar ik je inmiddels wel gelijk in moet gaan geven is dat er momenteel zodra er gesproken wordt over een uitje organiseren er direct een discussie losbarst over wel of geen kinderen. Er lijkt inderdaad niets meer te organiseren te zijn zonder dat er kinderen mee gaan.
Nou ben ik niet zo aktief meer in het bezoeken van uitjes maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat fijn vind. Soms is het wel erg fijn om eens even een avondje onder volwassenen te zijn, zeker als je 24/7 tussen de kinderen zit.

Ik denk dat het vantevoren duidelijk moet zijn of kinderen welkom zijn of niet.

Volgens mij was het uitje "niet mokken maar wokken" en is het uitje "Ethiopisch eten" niet iets waar kinderen bijzijn, dan zijn er toch ook andere mogelijkheden Annette ?

Ik ben me verder niet bewust dat er iemand is (behalve Chatuliem) die er bezwaar tegen heeft dat er kinderen aanwezig waren op de picknick.
Ik heb er van genoten !!


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 28 september 2010, 15:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:51
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik denk dat het vantevoren duidelijk moet zijn of kinderen welkom zijn of niet.
Volgens mij was het uitje "niet mokken maar wokken" en is het uitje "Ethiopisch eten" niet iets waar kinderen bijzijn, dan zijn er toch ook andere mogelijkheden Annette ?
Ik ben me verder niet bewust dat er iemand is (behalve Chatuliem) die er bezwaar tegen heeft dat er kinderen aanwezig waren op de picknick.
Ik heb er van genoten !!

Kortom einde discussie!
Nu weer on topic goed??!!

Postitief zijn en elkaar opbouwen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:04
 
PEACEDOVE820 schreef:
Kortom einde discussie!
Nu weer on topic goed??!!

Postitief zijn en elkaar opbouwen Lachende smiley

Hè jammer, begon net zo leuk te worden Knipoog smiley

Maar je hebt helemaal gelijk hoor! Kzal m'n mond houden Smiley met dichtgeplakte mond

Zijn de picknicks alleen in de zomer? Of zou het ook ergens binnen kunnen met ook veel ruimte buiten?

De "Wiitenberg" in Zeist b.v.?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:32
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik denk dat het vantevoren duidelijk moet zijn of kinderen welkom zijn of niet.
Volgens mij was het uitje "niet mokken maar wokken" en is het uitje "Ethiopisch eten" niet iets waar kinderen bijzijn, dan zijn er toch ook andere mogelijkheden Annette ?
Ik ben me verder niet bewust dat er iemand is (behalve Chatuliem) die er bezwaar tegen heeft dat er kinderen aanwezig waren op de picknick.
Ik heb er van genoten !!

Die picknick werd speciaal voor mensen met kids georganiseerd, prima toch?
Zie jij mij daar iets negatiefs over schrijven? Nee dus.
Een uitje organiseren naar een indoor speeltuin? Lekker doen en van genieten met zn alle.

Waar ik het over heb is dat het opeens verboden lijkt te zijn om ook wel eens een bbq,strandwandeling of kerstviering te willen organiseren zonder dat er kinderen bij zijn, voornamelijk in de chatbox. En ja, dan zijn er echt meer mensen dan alleen chatuliem die wel eens graag zonder kinderen weg willen. Maar nogmaals, laat dat aan degene over die het wil organiseren, en dat geld voor voor de mensen die met kinderen willen en de mensen die zonder kinderen willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:33
 
ANNETTE792 schreef:
Die picknick werd speciaal voor mensen met kids georganiseerd, prima toch?
Zie jij mij daar iets negatiefs over schrijven? Nee dus.
Een uitje organiseren naar een indoor speeltuin? Lekker doen en van genieten met zn alle.

Waar ik het over heb is dat het opeens verboden lijkt te zijn om ook wel eens een bbq,strandwandeling of kerstviering te willen organiseren zonder dat er kinderen bij zijn, voornamelijk in de chatbox. En ja, dan zijn er echt meer mensen dan alleen chatuliem die wel eens graag zonder kinderen weg willen. Maar nogmaals, laat dat aan degene over die het wil organiseren, en dat geld voor voor de mensen die met kinderen willen en de mensen die zonder kinderen willen.

Goed gesegd Annette Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:50
 
ANNETTE792 schreef:
Die picknick werd speciaal voor mensen met kids georganiseerd, prima toch?
Zie jij mij daar iets negatiefs over schrijven? Nee dus.

oeps, nee hoor, schrijf je niks negatiefs over... ik bedoelde 1 zin voor jou, de rest was algemeen bedoeld... lastig soms hoor om hier op het forum duidelijk te maken wat ik bedoel... hoop dat je 't nu wel snapt... Knipoog smiley

Een uitje organiseren naar een indoor speeltuin? Lekker doen en van genieten met zn alle.

Waar ik het over heb is dat het opeens verboden lijkt te zijn om ook wel eens een bbq,strandwandeling of kerstviering te willen organiseren zonder dat er kinderen bij zijn, voornamelijk in de chatbox. En ja, dan zijn er echt meer mensen dan alleen chatuliem die wel eens graag zonder kinderen weg willen. Maar nogmaals, laat dat aan degene over die het wil organiseren, en dat geld voor voor de mensen die met kinderen willen en de mensen die zonder kinderen willen.

oke dan...
Zo vaak was ik de laatste tijd niet in de chatbox en heb dat dus gemist.

Susannah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:06
 
CHATULIEM619 schreef:
Gebruik je hersens dan eens goed, van verschillende kanten hoor ik ook andere verhalen. Klim eens van die roze wolk af, dat het allemaal zo leuk en gezellig is. Durf eens echt met de mensen te praten die zeggen dat ze niet meer komen. Dan ben je al een heel eind verder....





ha chatuliem;
ik gebruik mn hersenen op top-nivo, meer kan ik niet opbrengen helaas....
ik vind de picknick inderdaad erg leuk en gezellig, en zo hoor ik meerdere mensen, die ervan genoten hebben;
je kunt dit nalezen op de (50?) pagina's hier op het topic.

ik durf best te vragen aan mensen wat zij ervan vinden, en vind het ook prima wanneer mensen een eigen invulling geven aan hun eigen vrije zaterdag;

als ik echter uitga, met een aantal andere single-mams, en er ook single's willen komen, dan sluit ik die zeker niet buiten......
neemt niet weg, dat ik met marieke en tessybear naar de heide zou gaan, en anderen zich daarbij aansloten.
prima, ik heb liever dat mensen zich aansluiten, dan dat mensen (zich) uitsluiten!

wat me echter minder duidelijk is, is wat ik verder kom met het praten met mensen die niet graag willen komen; zij zijn toch vrij om te kiezen, of ze wel of niet willen aansluiten?




chatuliem schreef;
Sorry, ik ben de fase van schommelen, wipwappen, en de zweefmolen allang voorbij...

en toch, chatuliem; je zou het nou echt eens moeten proberen, joh;
persoonlijk wordt er zo blij van! gewoon genieten, zonnetje op je hoofd, schommelen en wipwappen........heerlijk!! Lachende smiley


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 28 september 2010, 16:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 58 59 60 61 62 63 Volgende
Pagina 61 van 63