ChristianMatch
 


Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 59 60 61 62 63 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:08
 
GERT856 schreef:
Benoem er dan eens een paar, redenen zonder namen te noemen.
Zo kan je geen zinnig kommentaar geven, van het begin afaan was jij er al op tegen.
Dit is eigenlijk gewoon een herhaling, in 3 voud Gefrustreerde smiley ben de tel kwijt.



we zitten rond de 80e herhaling geloof ik, gert....... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 16:11
 
CHATULIEM619 schreef:
Dus een CM activiteit in een overdekte speeltuin. Leuk idee zeg. Gefrustreerde smiley

ja leuk he?
geen CM activiteit, hoor chatuliem; wel een inter-menselijke activiteit
heb jij soms nog een gezellig idee?
t gaat erom om met single ouders met elkaar een dagdeel door te brengen; low budget, en in het midden van het land....
ik houd me aanbevolen!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RIANNE544





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 19:37
 
HANNAH810 schreef:
ja leuk he?
heb jij soms nog een gezellig idee?
t gaat erom om met single ouders met elkaar een dagdeel door te brengen; low budget, en in het midden van het land....
ik houd me aanbevolen!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Er is in de buurt van Ede en Barneveld iets van een pirateneiland. Leuk voor kinderen. Kan ook zijn dat het schateiland heet. Zowel binnen als buiten activiteiten. Volgens mij is het zlefs toegestaan om eigen picknick te houden. Succes!

Rianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 19:48
 
RIANNE544 schreef:
Er is in de buurt van Ede en Barneveld iets van een pirateneiland. Leuk voor kinderen. Kan ook zijn dat het schateiland heet. Zowel binnen als buiten activiteiten. Volgens mij is het zlefs toegestaan om eigen picknick te houden. Succes!

Rianne

Dat heet inderdaad Schateiland en is in Voorthuizen. Binnenkort ga ik er heen met m'n school. 'k Ben benieuwd! 'k Heb begrepen dat het in de winter gesloten is. Even googelen kan geen kwaad natuurlijk. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 19:52
 
HANNAH810 schreef:
ja leuk he?
geen CM activiteit, hoor chatuliem; wel een inter-menselijke activiteit
heb jij soms nog een gezellig idee?
t gaat erom om met single ouders met elkaar een dagdeel door te brengen; low budget, en in het midden van het land....
ik houd me aanbevolen!! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Sorry, als het geen CM activiteit meer genoemd mag worden, ben ik niet van plan me ervoor in te zetten..Dan kun je misschien bij de libelle terecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:07
 
CHATULIEM619 schreef:
Sorry, als het geen CM activiteit meer genoemd mag worden, ben ik niet van plan me ervoor in te zetten..Dan kun je misschien bij de libelle terecht.

Moet er misschien een prijskaartje aan gehangen worden Smiley die vol vragen zit
Om jou zo ver te krijgen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Sorry, als het geen CM activiteit meer genoemd mag worden, ben ik niet van plan me ervoor in te zetten..Dan kun je misschien bij de libelle terecht.


Wat ben je toch aan het mopperen Chatuliem........Het is toch allemaal niet verplicht? Jij gaat toch gezellig met CM uit eten, er was een dagje noordwijk.....kortom voor een ieder wat wils..........
En ook al gaan ze iedere week picknicken? je moet toch niet mee, je mag...... Knipoog smiley
Maar nu moet je er een keertje over op houden, iedereen weet jouw mening hierover en die is duidelijk.............dus je hoeft niet meer in herhalingen te vallen...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:33
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat ben je toch aan het mopperen Chatuliem........Het is toch allemaal niet verplicht? Jij gaat toch gezellig met CM uit eten, er was een dagje noordwijk.....kortom voor een ieder wat wils..........
En ook al gaan ze iedere week picknicken? je moet toch niet mee, je mag...... Knipoog smiley
Maar nu moet je er een keertje over op houden, iedereen weet jouw mening hierover en die is duidelijk.............dus je hoeft niet meer in herhalingen te vallen...... Knipoog smiley

Zo is dat! Niemand verplicht iemand, om mee te gaan. En er zijn ook uitjes genoeg zonder kinderen, dus waar maak je je druk om Chat?

Zoals ik begrepen heb, gaat dit een uitje worden voor kinderen en hun single CM-ouder(s). Laat ze er lekker van genieten!


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 28 september 2010, 21:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 21:44
 
Tis in elk geval heeeeeel gezellig! Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOELLE246





Berichten: 63

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:26
 
HANNAH810 schreef:





ha chatuliem;
ik gebruik mn hersenen op top-nivo, meer kan ik niet opbrengen helaas....
ik vind de picknick inderdaad erg leuk en gezellig, en zo hoor ik meerdere mensen, die ervan genoten hebben;
je kunt dit nalezen op de (50?) pagina's hier op het topic.

ik durf best te vragen aan mensen wat zij ervan vinden, en vind het ook prima wanneer mensen een eigen invulling geven aan hun eigen vrije zaterdag;

als ik echter uitga, met een aantal andere single-mams, en er ook single's willen komen, dan sluit ik die zeker niet buiten......
neemt niet weg, dat ik met marieke en tessybear naar de heide zou gaan, en anderen zich daarbij aansloten.
prima, ik heb liever dat mensen zich aansluiten, dan dat mensen (zich) uitsluiten!

wat me echter minder duidelijk is, is wat ik verder kom met het praten met mensen die niet graag willen komen; zij zijn toch vrij om te kiezen, of ze wel of niet willen aansluiten?




chatuliem schreef;
Sorry, ik ben de fase van schommelen, wipwappen, en de zweefmolen allang voorbij...

en toch, chatuliem; je zou het nou echt eens moeten proberen, joh;
persoonlijk wordt er zo blij van! gewoon genieten, zonnetje op je hoofd, schommelen en wipwappen........heerlijk!! Lachende smiley


hey chat,

Ieder is toch vrij om iets te organiseren hetzij met hetzij zonder kinderen.
Waarom trek je zelf niet de stoute schoenen aan om iets te organiseren zonder kinderen als je daar behoefte aan hebt!
er zullen vast mensen zijn die met je mee gaan!
vrijheid blijheid toch dan hoeft deze discussie niet meer gevoerd te worden.
Dan zijn er uitjes voor elk wat wils!

Joëlle


Laatst aangepast door
JOELLE246
op dinsdag 28 september 2010, 22:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:30
 
TESSYBEAR731 schreef:
Tis in elk geval heeeeeel gezellig! Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley

Wanneer is de volgende, ik wil het nu wel eens meemaken (na al die discussie) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 23:19
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoe los je het dan op als je een lieve man ontmoet? Neem je dan ook je kids mee? Je moet toch een of andere oplossing voor handen hebben gehad voordat je je aanmeldde?

Nou, ik kijk even naar mezelf als dat mag.
Ben zelf twee keer naar de picknick geweest en allebei de keren is het me prima bevallen. Heb mn kinderen niet meegenomen omdat:
- ik vind dat ze te oud zijn om daar mee naar toe te nemen
- ik krijg ze sowieso niet mee op de zaterdag , ze gaan liever naar vrienden o.i.d. of ze moeten werken.
Die beide keren dat ik dus wel ben geweest was dus in een weekend dat mn kids niet bij mij waren maar bij hun moeder.
De laatste picknick waren mn kids bij mij en ben dus niet geweest (plus nog andere verplichtingen ).
Komt misschien de vraag bij je boven : Regelen je kinderen dan jouw leven? Nee, maar aangezien ik ze enkel in het weekend zie en doordeweeks maar zelden , ben ik er voor ze, dan laat ik ze normaal gesproken niet alleen thuis .
Maar je vraag is meer , hoe doe je dat als je een date hebt.
Mijn antwoord is dan , regel een afspraak op een doordeweekse dag .
Voor zoiets leuks, belangrijks, zeldzaams , daar neem ik graag een snipperdag voor op. En anders afspreken in een weekend dat mijn kinderen niet bij mij zijn. Mocht de andere persoon kids hebben dan denk ik dat de leeftijd ook wel een rol speelt. Als het kinderen zijn in de leeftijd van 4, 5, 6 jaar bijv. zou ik er geen enkel bezwaar bij hebben. Zijn ze ouder , bijv. 12, dan zou ik toch eerst afspreken en dan later een keer een ontmoeting met kinderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 13:32
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoe los je het dan op als je een lieve man ontmoet? Neem je dan ook je kids mee? Je moet toch een of andere oplossing voor handen hebben gehad voordat je je aanmeldde?

Nou ik denk dat een date toch iets heel anders is want dat is voor een paar uurtjes en niet een hele dag!
Tuurlijk overal is een mouw aan te passen maar een hele dag oppas gratis, das niet rieel, wel incidenteel een avondje en dan probeer ik ook mn rust te pakken gewoon met vrienden of uit met iemand!
Mijn reden voor aanmelden hier is in eerste plaats niet daten maar fijne contacten op doen ja dit is ook een ontmoetingssite dat mag dus ook Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 18:08
 
PEACEDOVE820 schreef:
Nou ik denk dat een date toch iets heel anders is want dat is voor een paar uurtjes en niet een hele dag!
Tuurlijk overal is een mouw aan te passen maar een hele dag oppas gratis, das niet rieel, wel incidenteel een avondje en dan probeer ik ook mn rust te pakken gewoon met vrienden of uit met iemand!
Mijn reden voor aanmelden hier is in eerste plaats niet daten maar fijne contacten op doen ja dit is ook een ontmoetingssite dat mag dus ook Lachende smiley

Helemaal mee eens Peace! 't Zou een verkrampte toestand worden als alles zou moeten worden bezien, geregeld en aangepast vanuit het "dating"-perspectief. Pfff, dan wordt alles zo beladen.

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 02:11
 
Ik ga toch een reactie plaatsen.

Hannah, bedankt voor de aanzet tot de picknicks.
Alle CM-ers die ik mocht ontmoeten, heb gesproken of heb gezien tijdens de picknick, SUPER!!!!

In eerste instantie vond ik een picknick met kinderen ook maar helemaal niets. Vorig jaar zou er ook iets georganiseerd worden, en dat ging daarna helemaal over squaws en indianen, squaws die verloot zouden worden enz. enz.
Daar hadden veel mensen geen zin in, die hebben toen ook afgezegd, ik dus ook.

Dit jaar echter na de eerste picknick kreeg ik persoonlijk het idee dat de opzet heel anders was, het was geen "date" picknick, maar een gezellig samenzijn, waar je ook de mogelijkheid had om anderen te leren kennen.
Ben de 2de keer geweest, gewoon om eens te zien hoe het was, niet lang (een uurtje) maar toch lang genoeg om te weten dat ik de volgende keer weer zou komen (en dan de hele middag).

Afgelopen zaterdag, heel veel mensen, super gezellig, jong en oud doorelkaar. En wat me opviel, de kinderen waren aanwezig en ook weer niet..... Iedereen kon met elkaar praten, het was geen dating picknick, de intentie lag namelijk ergens anders. Mensen kwamen voor elkaar, voor de gezelligheid maar ook voor de diepgaande gesprekken en wat geplaag onderling.

Sommige uitjes die geregeld worden door de CM leden zelf, zijn voor ouders en kinderen, en andere uitjes zijn voor CM leden zonder dat er kinderen meegaan. Ook die uitjes zijn mooi, avondje stappen in Amersfoort, Utrecht, Zwolle of waar we ook met zijn allen zijn geweest, waren mooi.
Maar de BBQ bij Inka of in Deutschland, daar waren ook kinderen bij, en ook die werden goed bezocht en waren super gezellig.

Ik hou wel van uitjes, picknicks of bbq die door CM leden zelf georganiseerd worden !!!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 13:48
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik ga toch een reactie plaatsen.

Hannah, bedankt voor de aanzet tot de picknicks.
Alle CM-ers die ik mocht ontmoeten, heb gesproken of heb gezien tijdens de picknick, SUPER!!!!

In eerste instantie vond ik een picknick met kinderen ook maar helemaal niets. Vorig jaar zou er ook iets georganiseerd worden, en dat ging daarna helemaal over squaws en indianen, squaws die verloot zouden worden enz. enz.
Daar hadden veel mensen geen zin in, die hebben toen ook afgezegd, ik dus ook.

Dit jaar echter na de eerste picknick kreeg ik persoonlijk het idee dat de opzet heel anders was, het was geen "date" picknick, maar een gezellig samenzijn, waar je ook de mogelijkheid had om anderen te leren kennen.
Ben de 2de keer geweest, gewoon om eens te zien hoe het was, niet lang (een uurtje) maar toch lang genoeg om te weten dat ik de volgende keer weer zou komen (en dan de hele middag).

Afgelopen zaterdag, heel veel mensen, super gezellig, jong en oud doorelkaar. En wat me opviel, de kinderen waren aanwezig en ook weer niet..... Iedereen kon met elkaar praten, het was geen dating picknick, de intentie lag namelijk ergens anders. Mensen kwamen voor elkaar, voor de gezelligheid maar ook voor de diepgaande gesprekken en wat geplaag onderling.

Sommige uitjes die geregeld worden door de CM leden zelf, zijn voor ouders en kinderen, en andere uitjes zijn voor CM leden zonder dat er kinderen meegaan. Ook die uitjes zijn mooi, avondje stappen in Amersfoort, Utrecht, Zwolle of waar we ook met zijn allen zijn geweest, waren mooi.
Maar de BBQ bij Inka of in Deutschland, daar waren ook kinderen bij, en ook die werden goed bezocht en waren super gezellig.

Ik hou wel van uitjes, picknicks of bbq die door CM leden zelf georganiseerd worden !!!! Lachende smiley

Hey Cross,
Bedankt voor je postieve geluid!
Laten we in deze sfeer door gaan zou ik zeggen Clown smiley

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BILLY701





Berichten: 257

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 14:29
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik ga toch een reactie plaatsen.

Hannah, bedankt voor de aanzet tot de picknicks.
Alle CM-ers die ik mocht ontmoeten, heb gesproken of heb gezien tijdens de picknick, SUPER!!!!

In eerste instantie vond ik een picknick met kinderen ook maar helemaal niets. Vorig jaar zou er ook iets georganiseerd worden, en dat ging daarna helemaal over squaws en indianen, squaws die verloot zouden worden enz. enz.
Daar hadden veel mensen geen zin in, die hebben toen ook afgezegd, ik dus ook.

Dit jaar echter na de eerste picknick kreeg ik persoonlijk het idee dat de opzet heel anders was, het was geen "date" picknick, maar een gezellig samenzijn, waar je ook de mogelijkheid had om anderen te leren kennen.
Ben de 2de keer geweest, gewoon om eens te zien hoe het was, niet lang (een uurtje) maar toch lang genoeg om te weten dat ik de volgende keer weer zou komen (en dan de hele middag).

Afgelopen zaterdag, heel veel mensen, super gezellig, jong en oud doorelkaar. En wat me opviel, de kinderen waren aanwezig en ook weer niet..... Iedereen kon met elkaar praten, het was geen dating picknick, de intentie lag namelijk ergens anders. Mensen kwamen voor elkaar, voor de gezelligheid maar ook voor de diepgaande gesprekken en wat geplaag onderling.

Sommige uitjes die geregeld worden door de CM leden zelf, zijn voor ouders en kinderen, en andere uitjes zijn voor CM leden zonder dat er kinderen meegaan. Ook die uitjes zijn mooi, avondje stappen in Amersfoort, Utrecht, Zwolle of waar we ook met zijn allen zijn geweest, waren mooi.
Maar de BBQ bij Inka of in Deutschland, daar waren ook kinderen bij, en ook die werden goed bezocht en waren super gezellig.

Ik hou wel van uitjes, picknicks of bbq die door CM leden zelf georganiseerd worden !!!! Lachende smiley

Helemaal mee eens Cross. Ik heb ook erg genoten op m'n twede PN.

Hannah Bedankt!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 10:24
 
verwijderd door mij!

Laatst aangepast door
YES356
op donderdag 16 februari 2012, 17:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NAOMI695





Berichten: 56

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:57
 
zal ik ooit deelnemen aan zo'n picknick ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:11
 
NAOMI695 schreef:
zal ik ooit deelnemen aan zo'n picknick ???

Waarom niet? Tuurlijk wel..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:12
 
NAOMI695 schreef:
zal ik ooit deelnemen aan zo'n picknick ???

Ik kan niet op 3 juli want dan moet ik naar een begrafenis... Smiley die vol vragen zit

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 21:13
 
NAOMI695 schreef:
zal ik ooit deelnemen aan zo'n picknick ???

Denk dat de 1e , 2e, en 3e niet meer gaat lukken.
Maar je kan je vast opgeven voor de volgende...... Duurt nog wel minstens 3 maanden.
En als je daar geen geduld voor hebt........... organiseer dan zelf een picknick.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 00:43
 
Dit gedichtje had ik vorig jaar hier gemaakt....


Hoewel de naalden me in de rug prikten,
En de wind zong door het woud,
En de vorst me in probeerde te lijven,
Had ik het helemaal niet koud.

We waren pas een stelletje
En hielden zo vaak elkaar
Dan heb je zo van die ideeën
en ach, dan doe je een beetje raar.

Deze Kerst wilden we picknick
Ook al was het vreselijk koud,
Maar ja we waren toen nog jong,
Helemaal niet zo oud.

Bij het vuurtje van de gaslamp
En het warme licht van de maan,
Konden we genieten,
We konden er helemaal voor gaan.

Het brood was nog bevroren,
De kaarsen bleven uit.
Nee we waren niet verloren,
We waren gelukkig met elkaar.

We hoorden de konijntjes rennen
Dat kan natuurlijk niet in die kou,
De maan scheen ons te zeggen,
Jullie worden man en vrouw.

Ik keek haar in haar ogen
En zag haar liefde aan.
Ik wist het toen echt zeker,
Dit zal nooit overgaan.

Na het mislukte eten,
Rauw vlees is niet zo fijn
Wandelden we samen
Samen, zouden we altijd zijn.

De maan leek te lachen,
De bomen dansten in het rond,
De sneeuw kraakte onder onze voeten,
De wereld was volmaakt, gezond.

Toch als ik in het bos loop,
Met sneeuw onder mijn schoen,
Moet ik nog vaak denken
Aan vroeger, aan toen.
?
Wat waren we idealistisch
We konden de wereld aan.
Nu vind ik het simplistsch
Mijn mooie droom werd een traan.

De sneeuw smelt onder mijn voeten
en neemt mijn dromen mee.
Toch heb ik dromen nodig
En eigenlijk meer dan twee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 01:18
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit gedichtje had ik vorig jaar hier gemaakt....


Hoewel de naalden me in de rug prikten,
En de wind zong door het woud,
En de vorst me in probeerde te lijven,
Had ik het helemaal niet koud.

We waren pas een stelletje
En hielden zo vaak elkaar
Dan heb je zo van die ideeën
en ach, dan doe je een beetje raar.

Deze Kerst wilden we picknick
Ook al was het vreselijk koud,
Maar ja we waren toen nog jong,
Helemaal niet zo oud.

Bij het vuurtje van de gaslamp
En het warme licht van de maan,
Konden we genieten,
We konden er helemaal voor gaan.

Het brood was nog bevroren,
De kaarsen bleven uit.
Nee we waren niet verloren,
We waren gelukkig met elkaar.

We hoorden de konijntjes rennen
Dat kan natuurlijk niet in die kou,
De maan scheen ons te zeggen,
Jullie worden man en vrouw.

Ik keek haar in haar ogen
En zag haar liefde aan.
Ik wist het toen echt zeker,
Dit zal nooit overgaan.

Na het mislukte eten,
Rauw vlees is niet zo fijn
Wandelden we samen
Samen, zouden we altijd zijn.

De maan leek te lachen,
De bomen dansten in het rond,
De sneeuw kraakte onder onze voeten,
De wereld was volmaakt, gezond.

Toch als ik in het bos loop,
Met sneeuw onder mijn schoen,
Moet ik nog vaak denken
Aan vroeger, aan toen.
?
Wat waren we idealistisch
We konden de wereld aan.
Nu vind ik het simplistsch
Mijn mooie droom werd een traan.

De sneeuw smelt onder mijn voeten
en neemt mijn dromen mee.
Toch heb ik dromen nodig
En eigenlijk meer dan twee.

Een mooi gedicht Chatuliem. Ook te plaatsen bij gedichten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 07:37
 
Wat een mooi gedicht, Chatuliem, je bent een man met verborgen talenten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BILLY701





Berichten: 257

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:42
 
NAOMI695 schreef:
zal ik ooit deelnemen aan zo'n picknick ???

Je kan altijd meerijden Naomi houd het plekje vrij voor jou in m'n auto.
Groetjes Billy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 09:53
 
ERIK390 schreef:
chatlieum hou nu aub eens op met dat gezeur als jij op 49 jarige leeftijd er geen kinderen bij wil betrekken wat zoek je dan op een site waar wel moeders zijn met kinderen toen jij nog 19 was kon je makelijker dwingen dat je een vrouw wou zonder kinderen wat maak het nu uit of er wel of geen kinderen bij zijn waar kies je voor liefde met kinderen of een vrouw zonder kinderen waar geen liefde van uit gaat ook als je een vrouw met kinderen kies kun je nu ook gelijk zien of je de kinderen jou aantrekken of jij de kinderen
hoop zeker dat het gemekker over kinderen bij jou nu eens afgelopen is niemand verplicht je wat dus er niet mee eens niet reageren niet aan melden
Heb niks tegen een vrouw met kinderen. Heb wel wat tegen daten waar kinderen bij zijn....hoewel het best wel gezellig is, vind ik het niet bij een dating site passen. Dat heb ik altijd gezegd en dat is mijn standpunt. Herhallng is soms helaas nodig, omdat mensen niet goed lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 09:57
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit gedichtje had ik vorig jaar hier gemaakt....


Hoewel de naalden me in de rug prikten,
En de wind zong door het woud,
En de vorst me in probeerde te lijven,
Had ik het helemaal niet koud.

We waren pas een stelletje
En hielden zo vaak elkaar
Dan heb je zo van die ideeën
en ach, dan doe je een beetje raar.

Deze Kerst wilden we picknick
Ook al was het vreselijk koud,
Maar ja we waren toen nog jong,
Helemaal niet zo oud.

Bij het vuurtje van de gaslamp
En het warme licht van de maan,
Konden we genieten,
We konden er helemaal voor gaan.

Het brood was nog bevroren,
De kaarsen bleven uit.
Nee we waren niet verloren,
We waren gelukkig met elkaar.

We hoorden de konijntjes rennen
Dat kan natuurlijk niet in die kou,
De maan scheen ons te zeggen,
Jullie worden man en vrouw.

Ik keek haar in haar ogen
En zag haar liefde aan.
Ik wist het toen echt zeker,
Dit zal nooit overgaan.

Na het mislukte eten,
Rauw vlees is niet zo fijn
Wandelden we samen
Samen, zouden we altijd zijn.

De maan leek te lachen,
De bomen dansten in het rond,
De sneeuw kraakte onder onze voeten,
De wereld was volmaakt, gezond.

Toch als ik in het bos loop,
Met sneeuw onder mijn schoen,
Moet ik nog vaak denken
Aan vroeger, aan toen.
?
Wat waren we idealistisch
We konden de wereld aan.
Nu vind ik het simplistsch
Mijn mooie droom werd een traan.

De sneeuw smelt onder mijn voeten
en neemt mijn dromen mee.
Toch heb ik dromen nodig
En eigenlijk meer dan twee.

Een prachtig gedicht Chatuliem! Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 11:02
 
CHATULIEM619 schreef:
Heb niks tegen een vrouw met kinderen. Heb wel wat tegen daten waar kinderen bij zijn....hoewel het best wel gezellig is, vind ik het niet bij een dating site passen. Dat heb ik altijd gezegd en dat is mijn standpunt. Herhallng is soms helaas nodig, omdat mensen niet goed lezen.
chatujiem ik wil dit nog even toe voegen ik ben er zelf ook nog nooit geweest het ontbreekt mij nog steeds aan doorzettings vermogen
maar zo ik het hoor en lees is het geen dating site maar een gezellige bij een komst waar misschien een dating uit voort kan komen en dan zonder kind dus hoop ook dat jij mij goed begrijp en het ook goed mag lezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 12:19
 
Erik en Chat .... de picknick is idd geen echte date ... wel gezellig kennismaken en tja ... dat deed ik nu eigenlijk ook niet met de kindjes ...maar met héél gezellige mensen .. mannen en vrouwen ... en wie weet volgt er ooit een date door die kennismaking ... Zal dan in ieder geval een ontspannende date zijn , zonder verassingen die kunnen ontstaan uit verkeerde voorstellingen over de andere partij ... want dan heb je toch al eens een blik in de ogen van een ander kunnen werpen ... en ook krijgen ...
Ik vond het in ieder geval super ... en Chat , echt een héél mooi gedicht ...
Fijne dag nog ... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 59 60 61 62 63 Volgende
Pagina 62 van 63