ChristianMatch
 


Forum

Niet verlengen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 60 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 10:00
 
Mijn abbo loopt op 7 november af en ook ik ga niet verlengen!

Tjonge, als ik zie wie er meer mee stoppen blijft er weinig van de harde kern over Boze smiley.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 10:03
 
CARIN303 schreef:
Mijn abbo loopt op 7 november af en ook ik ga niet verlengen!

Tjonge, als ik zie wie er meer mee stoppen blijft er weinig van de harde kern over Boze smiley.

misschien is dat juist wel het probleem: er is een, wat jij noemt, harde kern, waar je als buitenstaander niet of nauwelijks tussenkomt. en als je dan 'ook nog eens' een ietwat afwijkende levensvisie hebt, val je al gauw buiten de ark.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRENE200





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 10:05
 
[quote=GRIFFIN748]misschien is dat juist wel het probleem: er is een, wat jij noemt, harde kern, waar je als buitenstaander niet of nauwelijks tussenkomt. en als je dan 'ook nog eens' een ietwat afwijkende levensvisie hebt, val je al gauw buiten de ark.[/quo


kliekvorming bevorderd de sfeer ook niet.En zo nu en dan nieuwbloed prima toch.Ben het met je eens dat sommige een andere levenstijl niet willen accepteren zelfs niet om mee te praten.TRiest


Laatst aangepast door
IRENE200
op zaterdag 16 oktober 2010, 10:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 10:09
 
GRIFFIN748 schreef:
misschien is dat juist wel het probleem: er is een, wat jij noemt, harde kern, waar je als buitenstaander niet of nauwelijks tussenkomt. en als je dan 'ook nog eens' een ietwat afwijkende levensvisie hebt, val je al gauw buiten de ark.


Dus mensen....kom op het forum, er is nieuw bloed nodig en vooral nieuwe meningen. Lachende smiley
Maar pas op,het kan zeer verslavend werken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 10:33
 
MARISKA601 schreef:
Ik vraag me wel af wie is de volgende die zomaar in het niets verdwijnt?

als de zaken blijven zoals ze zijn, ben ik dat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:04
 
GRIFFIN748 schreef:
als de zaken blijven zoals ze zijn, ben ik dat.

Ik dacht dat ik de enige was Smiley die vol vragen zit ik heb hem nog 1 maand verlengt, en ik vindt weer een maand te veel.
Ik heb er 1x melding van gemaakt, en gezegt dat ik het een soort cartel vorming vond, dat vooral de langst zittende hier de toon vooral op de chat bepaalde van wat er gezegd mocht worden.
Er zijn ook een hoop jongere die veelal afhaken, alleen al omdat het net een bejaarde feestje lijkt.
Ik mag dan oud van bouwjaar zijn, maar vooral ook jong van geest, dan maar een atheiste. Engeltje smiley( zijn in de regel vaak eerlijker)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:10
 
GERT856 schreef:
Ik dacht dat ik de enige was Smiley die vol vragen zit ik heb hem nog 1 maand verlengt, en ik vindt weer een maand te veel.
Ik heb er 1x melding van gemaakt, en gezegt dat ik het een soort cartel vorming vond, dat vooral de langst zittende hier de toon vooral op de chat bepaalde van wat er gezegd mocht worden.
Er zijn ook een hoop jongere die veelal afhaken, alleen al omdat het net een bejaarde feestje lijkt.
Ik mag dan oud van bouwjaar zijn, maar vooral ook jong van geest, dan maar een atheiste. Engeltje smiley( zijn in de regel vaak eerlijker)

Als u het een maand teveel vind waarom verlengd u hem dan?
Zoiets snap ik dan weer niet he
is volgens mij in verhouding met een jaar abo ook nog eens veel te duur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:15
 
DANIEL777 schreef:
Als u het een maand teveel vind waarom verlengd u hem dan?
Zoiets snap ik dan weer niet he
is volgens mij in verhouding met een jaar abo ook nog eens veel te duur
Dat zeg ik toch Zieke smiley ik had er al weer spijt van Woedende smiley gelukkig geen jaar Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:22
 
CARIN303 schreef:
Mijn abbo loopt op 7 november af en ook ik ga niet verlengen!

Tjonge, als ik zie wie er meer mee stoppen blijft er weinig van de harde kern over Boze smiley.

Idd, erg jammer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:23
 
GRIFFIN748 schreef:
misschien is dat juist wel het probleem: er is een, wat jij noemt, harde kern, waar je als buitenstaander niet of nauwelijks tussenkomt. en als je dan 'ook nog eens' een ietwat afwijkende levensvisie hebt, val je al gauw buiten de ark.

Valt best mee hoor! Als je maar volop mee doet, zit je er zo tussen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:24
 
CARIN303 schreef:
Dus mensen....kom op het forum, er is nieuw bloed nodig en vooral nieuwe meningen. Lachende smiley
Maar pas op,het kan zeer verslavend werken!

Zekers, kom op mensen...laat je "horen"!

Maar het is idd zeer verslavend Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:24
 
JOSINA022 schreef:
Idd, erg jammer!
Hoezo jammer ze gaan toch zelf weg josina?
Ze motte niet of het erg is en dan snel weg zelf weggaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:26
 
DANIEL777 schreef:
Hoezo jammer ze gaan toch zelf weg josina?
Ze motte niet of het erg is en dan snel weg zelf weggaan

Dat wil niet zeggen dat ik het niet jammer vind dat ze weggaan! Spreek namens mijzelf n.l.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:40
 
JOSINA022 schreef:
Valt best mee hoor! Als je maar volop mee doet, zit je er zo tussen.


Ben ik niet helemaal met je eens Josina! Ik vind het leuk om bv op het forum de "messen met elkaar te slijpen", mensen hoeven het helemaal niet met mij eens te zijn, het is juist prettig om je aan elkaar te scherpen........zo krijg je ook inzicht in andere visies en leer je elkaar te verstaan.
Wat mijn beleving hier is is dat het gebrek aan onderscheidingsvermogen bij een aantal mensen een dicriminerende toon opwekt......
De halstarrigheid belet hen open te staan en te respecteren wat anderen wel of niet willen geloven.......gevolg is een soort puberaal gedrag hier op het forum waar ik geen trek aan heb......en met mij anderen maar die spreken maar voor zichzelf.......maar je zult met me eens zijn dat er nog weinig discussie is op het forum en mensen verstek laten gaan........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:40
 
DANIEL777 schreef:
Hoezo jammer ze gaan toch zelf weg josina?
Ze motte niet of het erg is en dan snel weg zelf weggaan

Huh Smiley die vol vragen zit wat wil je hier eigenlijk mee zeggen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:41
 
Kom op mensen , bekijk het hier eens positief en blijf vooral je eigen zelf ....
Respect kost niks , Humor ook niet .... en zijn net als een glimlach en wat vriendelijkheid toch ook belangrijk ....
En ik..... ik bijt af en toe eens op men tanden en peins er dan het mijne over , en ... dan praat ik er wel eens over met iemand die luisteren kan maar vooral ook wil ... en die zitten er hier ook echt wel ....
We hoeven niet dezelfde mening over alles te hebben toch om respectvol en eerlijk met elkaar om te gaan ? Het zou een saaie boel zijn dan ..... Laat ieder in zijn waarde ..... (probeer ik meestal dan toch ! )
groetjes en aan iedereen een aangenaam weekend ...
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:48
 
GERT856 schreef:
Huh Smiley die vol vragen zit wat wil je hier eigenlijk mee zeggen Coole smiley met zonnebril
Ik bedoel hiermee gert dat iedereen maar zegt dat ze het een harde kern vinden zoals carin terwijl zezelf erook toe behoort en dan zelf ook weggaat.
dan kan ik er absoluut geen Huilende smiley, smiley in tranen om zulk gasten laten dat ze weggaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:55
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ben ik niet helemaal met je eens Josina! Ik vind het leuk om bv op het forum de "messen met elkaar te slijpen", mensen hoeven het helemaal niet met mij eens te zijn, het is juist prettig om je aan elkaar te scherpen........zo krijg je ook inzicht in andere visies en leer je elkaar te verstaan.
Wat mijn beleving hier is is dat het gebrek aan onderscheidingsvermogen bij een aantal mensen een dicriminerende toon opwekt......
De halstarrigheid belet hen open te staan en te respecteren wat anderen wel of niet willen geloven.......gevolg is een soort puberaal gedrag hier op het forum waar ik geen trek aan heb......en met mij anderen maar die spreken maar voor zichzelf.......maar je zult met me eens zijn dat er nog weinig discussie is op het forum en mensen verstek laten gaan........

Hier heb je zeker gelijk in!
Ik bedoelde ook meer op het ertussen komen, tussen de "harde kern" Wanneer je alleen maar leest en nooit eens reageert zul je er nooit tussen komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:56
 
DANIEL777 schreef:
Ik bedoel hiermee gert dat iedereen maar zegt dat ze het een harde kern vinden zoals carin terwijl zezelf erook toe behoort en dan zelf ook weggaat.
dan kan ik er absoluut geen Huilende smiley, smiley in tranen om zulk gasten laten dat ze weggaan
Dat vindt ik wel meevallen, je hebt harde kern in negatieve zin, en harde kern in positieve zin, en onder positieve valt ze danwel, maar er zijn er in de negatieve zin toch heel wat meer.
En om nu namen in de negatieve zin te noemen, hoeft helemaal niet die vullen zichzelf wel aan Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 12:05
 
GERT856 schreef:
Ik dacht dat ik de enige was Smiley die vol vragen zit ik heb hem nog 1 maand verlengt, en ik vindt weer een maand te veel.
Ik heb er 1x melding van gemaakt, en gezegt dat ik het een soort cartel vorming vond, dat vooral de langst zittende hier de toon vooral op de chat bepaalde van wat er gezegd mocht worden.
Er zijn ook een hoop jongere die veelal afhaken, alleen al omdat het net een bejaarde feestje lijkt.
Ik mag dan oud van bouwjaar zijn, maar vooral ook jong van geest, dan maar een atheiste. Engeltje smiley( zijn in de regel vaak eerlijker)



Voor de jongeren is er de jongerenroom.
Ze kunnen daar terecht als de bejaardensoos hun niet bevalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 12:14
 
MARISKA601 schreef:
Voor de jongeren is er de jongerenroom.
Ze kunnen daar terecht als de bejaardensoos hun niet bevalt.
Kan wel zijn, maar daar kan ik weer niet in, en dan Smiley die vol vragen zit je hoeft je niet perse als een ouwe ... knar te gedragen, Verlegen lachende smiley maar volgens mij gaat het daar niet alleen om, harde kern toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 12:20
 
GERT856 schreef:
Kan wel zijn, maar daar kan ik weer niet in, en dan Smiley die vol vragen zit je hoeft je niet perse als een ouwe ... knar te gedragen, Verlegen lachende smiley maar volgens mij gaat het daar niet alleen om, harde kern toch Smiley die vol vragen zit



Je kan naar iedere lobby gaan waar je wilt gert.
Ik wil niet spreken van een harde kern, maar er zijn chatters die elkaar al ettelijke jaren kennen.
En ja die zoeken elkaar op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 12:35
 
MARISKA601 schreef:
Je kan naar iedere lobby gaan waar je wilt gert.
Ik wil niet spreken van een harde kern, maar er zijn chatters die elkaar al ettelijke jaren kennen.
En ja die zoeken elkaar op.

Dat mag, daar zal niemand wat van zeggen, maar het moet niet zo zijn dat zij gaan bepalen wat er wel en wat er niet gezegt mag worden.
En dat laatste is meer regelmaat dan incident.
Dan moet je vragen of er geen langstzittendebox geopend kan worden, i.p.v jolijt b.v dan blijf ik wel weg.


Laatst aangepast door
GERT856
op zaterdag 16 oktober 2010, 13:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 12:57
 
GERT856 schreef:
Dat mag, daar zal niemand wat van zeggen, maar het moet niet zo zijn dat zij gaan bepalen wat er wel en wat er niet gezegt mag worden.
En dat laatste is meer regelmaat dan incident.
Dan moet je vragen of er geen langstzittendebox geopend kan worden, i.p.v jolijt b.v dan blijven wij wel weg.

Ik ben hier nu een paar maanden en ik heb het toch echt niet zo ervaren. Ligt dat dan aan mij of zo? Hoewel ik nooit chat, da's waar. Maar in het forum beleef ik het niet zo iig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:07
 
JOSINA022 schreef:
Ik ben hier nu een paar maanden en ik heb het toch echt niet zo ervaren. Ligt dat dan aan mij of zo? Hoewel ik nooit chat, da's waar. Maar in het forum beleef ik het niet zo iig.

het is denk ik een kwestie van oorzaak/gevolg, josina;
zelf geef ik commentaar, ook in de chatbox, wanneer een discussie kwetsend kan worden, voor mijn gevoel.
ook bij schutting-taal, of schutting-nivo kan ik wel eens pittig uit de hoek komen, aangezien je denk ik van een christen meer fijngevoeligheid zou mogen verwachten, dan een ruzie-toon en platvloerse woorden.

misschien kom ik daarmee wat pittiger over, dan ik in het dagelijks leven ben, maar dat zij dan zo.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:07
 
JOSINA022 schreef:
Ik ben hier nu een paar maanden en ik heb het toch echt niet zo ervaren. Ligt dat dan aan mij of zo? Hoewel ik nooit chat, da's waar. Maar in het forum beleef ik het niet zo iig.
Kleine wijziging (blijven wij....is ik geworden) alleen chat bij deze antwoord op je vraag Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:20
 
JOSINA022 schreef:
Ik ben hier nu een paar maanden en ik heb het toch echt niet zo ervaren. Ligt dat dan aan mij of zo? Hoewel ik nooit chat, da's waar. Maar in het forum beleef ik het niet zo iig.

Ik ben nu inmiddels toch wel heel erg benieuwd geworden naar welke mensen die zgn. "harde kern" dan vormen? (namen graag)
Vermoed namelijk dat deze mensen het zelf heel anders zien!
Naar mijn mening zijn er genoeg mensen gekomen en gegaan op CM die gewoon hun eigen plekje hebben weten te creëren...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:29
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ik ben nu inmiddels toch wel heel erg benieuwd geworden naar welke mensen die zgn. "harde kern" dan vormen? (namen graag)
Vermoed namelijk dat deze mensen het zelf heel anders zien!
Naar mijn mening zijn er genoeg mensen gekomen en gegaan op CM die gewoon hun eigen plekje hebben weten te creëren...

Wel een harde kern zeg Lachende smiley met blinkend witte tanden en ja dat die mensen het anders zien, ben ik het helemaal mee eens Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:33
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ik ben nu inmiddels toch wel heel erg benieuwd geworden naar welke mensen die zgn. "harde kern" dan vormen? (namen graag)
Vermoed namelijk dat deze mensen het zelf heel anders zien!
Naar mijn mening zijn er genoeg mensen gekomen en gegaan op CM die gewoon hun eigen plekje hebben weten te creëren...

Harde kern? Waar hebben we het eigenlijk over?
Bij voetbal weet ik wel dat dat bestaat , die mensen worden in een apart vak gezet . Daar komt een ander niet in ( en misschien maar goed ook).
Maar hier op het forum : Kan je dan spreken over een harde kern?
Volgens mij is iedereen, tenminste leden van cm vrij om te schrijven op het forum. Dus, om nu te spreken over een harde kern, ik vind het wel erg ver gezocht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:38
 
Vermoed namelijk dat deze mensen het zelf heel anders zien!



Dat is nu net het probleem....... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 60 Volgende
Pagina 2 van 60