ChristianMatch
 


Forum

Niet verlengen
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 60 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:39
 
GERT856 schreef:
Dat mag, daar zal niemand wat van zeggen, maar het moet niet zo zijn dat zij gaan bepalen wat er wel en wat er niet gezegt mag worden.
En dat laatste is meer regelmaat dan incident.
Dan moet je vragen of er geen langstzittendebox geopend kan worden, i.p.v jolijt b.v dan blijf ik wel weg.

Ik denk dat het wel mee valt Gert,ik vind het er best gezellig.
Soms krijg ik wellis commentaar dat ik teveel zeg Clown smiley
Daar trek ik mij dus lekker niks van aan, Lachende smiley
ik vind het wel een beetje raar, dat degene die mij erop aan sprak,
zelf de hele avond zn mond houd, daar is een chatroom toch niet voor?
En je bent niet verplicht om in de chat te komen,
als ik geen zin heb blijf ik gewoon weg daar,
wat bijna niet voor komt. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:41
 
HANNAH810 schreef:
het is denk ik een kwestie van oorzaak/gevolg, josina;
zelf geef ik commentaar, ook in de chatbox, wanneer een discussie kwetsend kan worden, voor mijn gevoel.
ook bij schutting-taal, of schutting-nivo kan ik wel eens pittig uit de hoek komen, aangezien je denk ik van een christen meer fijngevoeligheid zou mogen verwachten, dan een ruzie-toon en platvloerse woorden.

misschien kom ik daarmee wat pittiger over, dan ik in het dagelijks leven ben, maar dat zij dan zo.....

Ben ik helemaal mee eens, we zijn er ook om elkaar ter verantwoording te roepen. En pittig? Heb ik geen last van hoor! Gewoon blijven doen, weet iedereen waar ie aan toe is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:42
 
CARIEN982 schreef:
Ik denk dat het wel mee valt Gert,ik vind het er best gezellig.
Soms krijg ik wellis commentaar dat ik teveel zeg Clown smiley
Daar trek ik mij dus lekker niks van aan, Lachende smiley
ik vind het wel een beetje raar, dat degene die mij erop aan sprak,
zelf de hele avond zn mond houd, daar is een chatroom toch niet voor?
En je bent niet verplicht om in de chat te komen,
als ik geen zin heb blijf ik gewoon weg daar,
wat bijna niet voor komt. Lachende smiley met blinkend witte tanden

babbelen we gewoon samen lustig door, carien...........gesellug toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:42
 
CARIEN982 schreef:
Ik denk dat het wel mee valt Gert,ik vind het er best gezellig.
Soms krijg ik wellis commentaar dat ik teveel zeg Clown smiley
Daar trek ik mij dus lekker niks van aan, Lachende smiley
ik vind het wel een beetje raar, dat degene die mij erop aan sprak,
zelf de hele avond zn mond houd, daar is een chatroom toch niet voor?
En je bent niet verplicht om in de chat te komen,
als ik geen zin heb blijf ik gewoon weg daar,
wat bijna niet voor komt. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Met jou kan ik het best vinden ... Verlegen lachende smiley hoe zou dat komen Carien ? Smiley die vol vragen zit
praat ik misschien ook te veel daar ? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:43
 
SOFIE807 schreef:
Kom op mensen , bekijk het hier eens positief en blijf vooral je eigen zelf ....
Respect kost niks , Humor ook niet .... en zijn net als een glimlach en wat vriendelijkheid toch ook belangrijk ....
En ik..... ik bijt af en toe eens op men tanden en peins er dan het mijne over , en ... dan praat ik er wel eens over met iemand die luisteren kan maar vooral ook wil ... en die zitten er hier ook echt wel ....
We hoeven niet dezelfde mening over alles te hebben toch om respectvol en eerlijk met elkaar om te gaan ? Het zou een saaie boel zijn dan ..... Laat ieder in zijn waarde ..... (probeer ik meestal dan toch ! )
groetjes en aan iedereen een aangenaam weekend ...
Lachende smiley

Idd! Jij ook prettig weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:44
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ik ben nu inmiddels toch wel heel erg benieuwd geworden naar welke mensen die zgn. "harde kern" dan vormen? (namen graag)
Vermoed namelijk dat deze mensen het zelf heel anders zien!
Naar mijn mening zijn er genoeg mensen gekomen en gegaan op CM die gewoon hun eigen plekje hebben weten te creëren...

Ik heb geen namen voor je Smiley die vol vragen zit Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:46
 
VISSER278 schreef:
Harde kern? Waar hebben we het eigenlijk over?
Bij voetbal weet ik wel dat dat bestaat , die mensen worden in een apart vak gezet . Daar komt een ander niet in ( en misschien maar goed ook).
Maar hier op het forum : Kan je dan spreken over een harde kern?
Volgens mij is iedereen, tenminste leden van cm vrij om te schrijven op het forum. Dus, om nu te spreken over een harde kern, ik vind het wel erg ver gezocht.

Helemaal mee eens. Het zijn wel vaak dezelfde mensen die reageren en ik denk dat daar dan ook de harde kern mee bedoeld wordt. Maar ik heb daar geen problemen mee.

Zoals je zegt: iedereen is vrij om te gaan en te staan en te reageren wanneer het hem/haar uitkomt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:47
 
GERT856 schreef:
Kleine wijziging (blijven wij....is ik geworden) alleen chat bij deze antwoord op je vraag Smiley die vol vragen zit

yep, thnx.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:49
 
WILLEMIJN232 schreef:
Vermoed namelijk dat deze mensen het zelf heel anders zien!



Dat is nu net het probleem....... Gefrustreerde smiley

Vraagje: voor wie is het dan een probleem? Wordt er hier een probleem gemaakt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 13:49
 
SOFIE807 schreef:
Met jou kan ik het best vinden ... Verlegen lachende smiley hoe zou dat komen Carien ? Smiley die vol vragen zit
praat ik misschien ook te veel daar ? Knipoog smiley


Haha dat zou best kunnen zijn Sofie, wij houden niet zo van dat gezeur.
Zijn gelukkig erg positief ingesteld, en wij laten ons zeker de mond niet snoeren Smiley met dichtgeplakte mond haha
Wij liggen wel op 1 lijn...en dat houden we zo. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:14
 
Waar veel mensen erg veel last van hebben hier op de site en in de chatbox, is dat ze de dingen niet meer in hun proporties kunnen zien. Dit is nl. alleen een chatbox en een forum, dit is geen samenleving, dit is geen groep, dit is geen gemeente. Hoewel het bij sommigen als een leefwereld wordt beschouwd.

Ik vraag me ook voortdurend af hoe het mogelijk is, dat men zo snel beledigd of gegriefd is. En dat er zulke korte lontjes zijn. Het zijn toch alleen maar woorden die je leest, en wat kan het je persoonlijk schelen als iemand in Arnhem iets anders vindt, dan jij die in Groningen woont? Als iemand die 400 km bij je weg woont je al zo'n pijn kan doen, dan kunnen mensen in je echte omgeving je nog veel meer pijn doen.

En als de éen wat stelliger is met zijn woorden dan de ander, betekent dat toch niet dat het hele forum zo denkt? Er is ruimte om verschillend te denken maar het is duidelijk dat dat door een aantal mensen niet zo gevoeld wordt.
Heeft dat te maken met de veroordelingen of de gevoeligheden? Zelf denk ik dat er teveel mensen zijn die te snel zich meteen aangevallen voelen. En als ze dan maar klagend van de site af willen gaan, moeten ze dat maar doen. De enige die ze daarmee raken is uiteindelijk zichzelf.
Er zullen altijd weer nieuwe mensen komen en over een jaar weten we eigenlijk nauwelijks wie ze waren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:15
 
JOSINA022 schreef:
Ben ik helemaal mee eens, we zijn er ook om elkaar ter verantwoording te roepen. En pittig? Heb ik geen last van hoor! Gewoon blijven doen, weet iedereen waar ie aan toe is

is dat zo josee ik heb je ook al eens anders horen praten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:18
 
CHATULIEM619 schreef:
Waar veel mensen erg veel last van hebben hier op de site en in de chatbox, is dat ze de dingen niet meer in hun proporties kunnen zien. Dit is nl. alleen een chatbox en een forum, dit is geen samenleving, dit is geen groep, dit is geen gemeente. Hoewel het bij sommigen als een leefwereld wordt beschouwd.

Ik vraag me ook voortdurend af hoe het mogelijk is, dat men zo snel beledigd of gegriefd is. En dat er zulke korte lontjes zijn. Het zijn toch alleen maar woorden die je leest, en wat kan het je persoonlijk schelen als iemand in Arnhem iets anders vindt, dan jij die in Groningen woont? Als iemand die 400 km bij je weg woont je al zo'n pijn kan doen, dan kunnen mensen in je echte omgeving je nog veel meer pijn doen.

En als de éen wat stelliger is met zijn woorden dan de ander, betekent dat toch niet dat het hele forum zo denkt? Er is ruimte om verschillend te denken maar het is duidelijk dat dat door een aantal mensen niet zo gevoeld wordt.
Heeft dat te maken met de veroordelingen of de gevoeligheden? Zelf denk ik dat er teveel mensen zijn die te snel zich meteen aangevallen voelen. En als ze dan maar klagend van de site af willen gaan, moeten ze dat maar doen. De enige die ze daarmee raken is uiteindelijk zichzelf.
Er zullen altijd weer nieuwe mensen komen en over een jaar weten we eigenlijk nauwelijks wie ze waren.

Wijs gesproken Chatje , alleen heb ik een opmerkingsken over laatste stukje .... niet iedereen gaat klagend weg hé ... soms hebben ze gevonden wat ze zochten of ja , nemen ze even een rustpauzeken , als het wat te druk aan het worden is door één of andere reden misschien ... niet verlengen kan zovele redenen hebben .... geef mij nu voor ene keer eens gelijk hé Chat .... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:21
 
ERIK390 schreef:
is dat zo josee ik heb je ook al eens anders horen praten

Ja, dat klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er echt last van heb.

Daarnaast kan ik nog wel eens impulsief reageren. En ik hou van een goede discussie en ja, dan kan ik wel 's mopperen Gefrustreerde smiley

Mijn "echte" (thuis) vrienden kennen me wel goed en laten me dan ook gewoon mopperen. Ik draai vanzelf weer bij.

Zolang ik niet bijt... Clown smiley Hooguit "happen", zit snel op de kast Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:23
 
Wat een discussie opeens over de harde kern. Volgens mij werd er alleen maar, 'de wat ijverige CM'ers' mee bedoeld als Griffin en Cross.

ps..... mijn abo loopt ook half november af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:24
 
CHATULIEM619 schreef:
Waar veel mensen erg veel last van hebben hier op de site en in de chatbox, is dat ze de dingen niet meer in hun proporties kunnen zien. Dit is nl. alleen een chatbox en een forum, dit is geen samenleving, dit is geen groep, dit is geen gemeente. Hoewel het bij sommigen als een leefwereld wordt beschouwd.

Ik vraag me ook voortdurend af hoe het mogelijk is, dat men zo snel beledigd of gegriefd is. En dat er zulke korte lontjes zijn. Het zijn toch alleen maar woorden die je leest, en wat kan het je persoonlijk schelen als iemand in Arnhem iets anders vindt, dan jij die in Groningen woont? Als iemand die 400 km bij je weg woont je al zo'n pijn kan doen, dan kunnen mensen in je echte omgeving je nog veel meer pijn doen.

En als de éen wat stelliger is met zijn woorden dan de ander, betekent dat toch niet dat het hele forum zo denkt? Er is ruimte om verschillend te denken maar het is duidelijk dat dat door een aantal mensen niet zo gevoeld wordt.
Heeft dat te maken met de veroordelingen of de gevoeligheden? Zelf denk ik dat er teveel mensen zijn die te snel zich meteen aangevallen voelen. En als ze dan maar klagend van de site af willen gaan, moeten ze dat maar doen. De enige die ze daarmee raken is uiteindelijk zichzelf.
Er zullen altijd weer nieuwe mensen komen en over een jaar weten we eigenlijk nauwelijks wie ze waren.



Het gaat mij niet om het persoonlijk gegriefd voelen, ik vind het verder absoluut niet zo interessant wat een ander van me vind of denkt.Als d emensen die ik lief heb me maar aardig vinden Knipoog smiley Je kan-en dat hoeft ook niet- met de hele wereld vrienden te zijn.
Wat ik wel lastig vind is dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen , je moet hier dus je woorden op een weegschaal wegen......terwijl het mij meer om de discussie gaat en ik er absoluut niet op uit ben om mensen op wat voor manier dan ook te kwetsen. En dat is gelijk het lastige van de elektronische snelweg, je denkt dat je mensen kent maar je kent ze helemaal niet. je leest alleen hun tekst......Denk Chatuliem dat dat ook wel jouw ervaringen zijn.......Vond ik zo leuk in de chatbox pas geleden dat iemand vertelde, je was er zelf bij, dat je in het echt zo meeviel.....
en dat je zo gezellig met je kon praten.......ik bedoel dus maar Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 16 oktober 2010, 14:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 16:54
 
[quote=CHATULIEM619]Waar veel mensen erg veel last van hebben hier op de site en in de chatbox, is dat ze de dingen niet meer in hun proporties kunnen zien. Dit is nl. alleen een chatbox en een forum, dit is geen samenleving, dit is geen groep, dit is geen gemeente. Hoewel het bij sommigen als een leefwereld wordt beschouwd.

Ik vraag me ook voortdurend af hoe het mogelijk is, dat men zo snel beledigd of gegriefd is. En dat er zulke korte lontjes zijn. Het zijn toch alleen maar woorden die je leest, en wat kan het je persoonlijk schelen als iemand in Arnhem iets anders vindt, dan jij die in Groningen woont? Als iemand die 400 km bij je weg woont je al zo'n pijn kan doen, dan kunnen mensen in je echte omgeving je nog veel meer pijn doen.

En als de éen wat stelliger is met zijn woorden dan de ander, betekent dat toch niet dat het hele forum zo denkt? Er is ruimte om verschillend te denken maar het is duidelijk dat dat door een aantal mensen niet zo gevoeld wordt.
Heeft dat te maken met de veroordelingen of de gevoeligheden? Zelf denk ik dat er teveel mensen zijn die te snel zich meteen aangevallen voelen. En als ze dan maar klagend van de site af willen gaan, moeten ze dat maar doen. De enige die ze daarmee raken is uiteindelijk zichzelf.
Er zullen altijd weer nieuwe mensen komen en over een jaar weten we eigenlijk nauwelijks wie ze waren.[/quote



Veel mensen hebben last van dat ze eigenlijk niks meer kunnen,
of durven zeggen, omdat ze bang zijn afgebrand te worden , of zelfs verketterd.
En dan is er nog het feit dat mensen zich beledigd voelen, doordat
er op een bepaalde manier op hun gereageerd wordt.


Het lijkt erop dat er op de chat bepaalde mensen zijn die de boel willen regiseren.
Het onderwerp word bepaald en wie er mee praat word ook bepaald.
Mensen die een wat andere levensopvatting hebben dan de gemiddelde cm-er word de deur gewezen.
Dat betuigt niet van bepaalde christelijkheid.

En dan gek vinden dat er zomaar mensen verdwijnen van cm?
Niet omdat ze hun abo niet verlengd hebben, maar omdat hun abo verbroken is door de redactie van christianmatch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 17:02
 
CROSSROAD317 schreef:
Tijd voor een maandje rust (mss zelfs wel 2) Knipoog smiley


Ik heb ff rust nodig, niet om CM, maar omdat ik een cursus doe en daar de nodige tijd aan wil en moet besteden.

Ik moet bijv. 15 boeken lezen en daar ook uittreksels bij maken, die ik dan samen met de lesstof moet verwerken in een werkstuk/scriptie welke ik daarna moet presenteren.

Maar de belangrijkste reden is natuurlijk, ik hou van alle vrouwen, maar ik heb maar 1 hart om te geven, en om elke keer maar weer harten te breken ..... das niet makkelijk hoor Clown smiley Clown smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 17:12
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik heb ff rust nodig, niet om CM, maar omdat ik een cursus doe en daar de nodige tijd aan wil en moet besteden.

Ik moet bijv. 15 boeken lezen en daar ook uittreksels bij maken, die ik dan samen met de lesstof moet verwerken in een werkstuk/scriptie welke ik daarna moet presenteren.

Maar de belangrijkste reden is natuurlijk, ik hou van alle vrouwen, maar ik heb maar 1 hart om te geven, en om elke keer maar weer harten te breken ..... das niet makkelijk hoor Clown smiley Clown smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Gelijk hebbie Cross, en vast niet iedereen die het abo laat verlopen gaat klagend hoor...er is nog steeds leven buiten CM, blijkbaar! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 17:24
 
JOSINA022 schreef:
Ja, dat klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er echt last van heb.

Daarnaast kan ik nog wel eens impulsief reageren. En ik hou van een goede discussie en ja, dan kan ik wel 's mopperen Gefrustreerde smiley

Mijn "echte" (thuis) vrienden kennen me wel goed en laten me dan ook gewoon mopperen. Ik draai vanzelf weer bij.

Zolang ik niet bijt... Clown smiley Hooguit "happen", zit snel op de kast Verlegen lachende smiley

blij dat je ook dat erkennen wil dat kan nog niet iedereen

ben jij een echte mopper pot Smiley die vol vragen zit ik had jou daar nog niet voor aan gezien Knipoog smiley


pas op voor ondeugende vrouwen en honden vooral die bijten heb ik onzag

neem jij dan ook altijd de stof doek mee om ook daar te stoffen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 18:10
 
ERIK390 schreef:
blij dat je ook dat erkennen wil dat kan nog niet iedereen Dank!
ben jij een echte mopper pot Smiley die vol vragen zit ik had jou daar nog niet voor aan gezien Knipoog smiley Foto's kunnen veel verhullen hè? Clown smiley


pas op voor ondeugende vrouwen en honden vooral die bijten heb ik onzag En ontzag zul je hebben! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

neem jij dan ook altijd de stof doek mee om ook daar te stoffen Lachende smiley
Kijk, dit getuigt weer van minder ontzag, kan niet hè? Geschokte, onthutste smiley Maar goed...ja, ik neem de stofdoek wel mee Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 19:10
 
MARISKA601 schreef:
Veel mensen hebben last van dat ze eigenlijk niks meer kunnen,
of durven zeggen, omdat ze bang zijn afgebrand te worden , of zelfs verketterd.
En dan is er nog het feit dat mensen zich beledigd voelen, doordat
er op een bepaalde manier op hun gereageerd wordt.


Het lijkt erop dat er op de chat bepaalde mensen zijn die de boel willen regiseren.
Het onderwerp word bepaald en wie er mee praat word ook bepaald.
Mensen die een wat andere levensopvatting hebben dan de gemiddelde cm-er word de deur gewezen.
Dat betuigt niet van bepaalde christelijkheid.

En dan gek vinden dat er zomaar mensen verdwijnen van cm?
Niet omdat ze hun abo niet verlengd hebben, maar omdat hun abo verbroken is door de redactie van christianmatch.
Ik ben het volledig met je eens dat de mensen bang zijn verketterd te worden en zich bedreigd voelen. Alleen je legt de verantwoording bij de verkeerden neer. Je hebt zelf in de hand hoe je omgaat met kritiek. Voel je je dan meteen aan de kant gezet, voel je je persoonlijk aangevallen, of neem je de chatbox met een korreltje zout. Het laatste zouden wat meer mensen moeten doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 19:43
 
Zodan, er voelen zich best wel veel aangesproken Engeltje smiley waren er zo veel dan Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 20:39
 
TESSYBEAR731 schreef:
Gelijk hebbie Cross, en vast niet iedereen die het abo laat verlopen gaat klagend hoor...er is nog steeds leven buiten CM, blijkbaar! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

psies....helemaal mee eens.

Ik laat mijn abo HELEMAAL niet klagend verlopen.

Zal het forum van CM best missen, laatste tijd echter druk genoeg en tijd te kort.
Vrouwen.....vreten je tijd helemaal op Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 23:10
 
mennn wat kan men zeuren zeg over al dan niet verlengen
de ene gaat de ander blijft en ieder is daar zelf verantwoordelijk over
of men zich nu door de ander aangesproken voelt of niet het blijft een ieders eigen keuze
en ik heb dus nog maar eens verlengd Knipoog smiley
voel me niet zo gouw geintimideerd Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 16 oktober 2010, 23:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 23:45
 
CARIN303 schreef:
Mijn abbo loopt op 7 november af en ook ik ga niet verlengen!

Tjonge, als ik zie wie er meer mee stoppen blijft er weinig van de harde kern over Boze smiley.

Hee Carin,
Gaat het vrouwenuitje naar Lenette van Dongen in feb. 2011 nog wel door dan ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zondag 17 oktober 2010, 22:26
 
CARIN303 schreef:
Mijn abbo loopt op 7 november af en ook ik ga niet verlengen!

Tjonge, als ik zie wie er meer mee stoppen blijft er weinig van de harde kern over Boze smiley.



Mijn abbo loopt af op 24 oktober...........deze week dus al........enne ik ga ook niet verlengen........

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:00
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ben het volledig met je eens dat de mensen bang zijn verketterd te worden en zich bedreigd voelen. Alleen je legt de verantwoording bij de verkeerden neer. Je hebt zelf in de hand hoe je omgaat met kritiek. Voel je je dan meteen aan de kant gezet, voel je je persoonlijk aangevallen, of neem je de chatbox met een korreltje zout. Het laatste zouden wat meer mensen moeten doen.

Geschokte, onthutste smiley Ik zou zo zeggen, sluit je aan Coole smiley met zonnebril bij die korreltjes zout dan Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 18 oktober 2010, 08:58
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ben het volledig met je eens dat de mensen bang zijn verketterd te worden en zich bedreigd voelen. Alleen je legt de verantwoording bij de verkeerden neer. Je hebt zelf in de hand hoe je omgaat met kritiek. Voel je je dan meteen aan de kant gezet, voel je je persoonlijk aangevallen, of neem je de chatbox met een korreltje zout. Het laatste zouden wat meer mensen moeten doen.

Toch blijft hiervoor gelden dat er tweerichtingsverkeer is, Chatuliem. Ook de zender van een boodschap is en blijft verantwoordelijk om de boodschap op een correcte manier over te brengen. Kritiek hebben mag (hopelijk wel vooral opbouwend/lerend), maar het is ook belangrijk hoe zoiets overgebracht wordt. Dus enkel de verantwoording bij de ontvanger neerleggen is niet correct!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: maandag 18 oktober 2010, 09:14
 
MARY052 schreef:
Mijn abbo loopt af op 24 oktober...........deze week dus al........enne ik ga ook niet verlengen........

Mary

Jammer dat je niet gaat verlengen Mary, Geschokte, onthutste smiley je bent zo n gezellige vrouw.
Ik heb het ook weleens gezegd dat ik niet meer terug zou komen.

Weet je wat zo leuk is, de meesten komen toch weer na een tijdje terug.
Ze kunnen de gezelligheid ook niet missen, net zoals ik. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 60 Volgende
Pagina 3 van 60