Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 september 2014, 22:05
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het weekend heerlijk nazomeren Wilde dat ik bij de zee woonde maar ja de tuin is ook lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 september 2014, 21:56
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Van lieve vrienden om me heen dichtbij en veraf daar word ik heel blij van en dankbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 13:38
Onderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Je hebt helemaal gelijk Trijnie....een paar jaar geleden was het ZO gezellig....vooral in de chat! We waren gewoon 1 familie....er werd over van alles gesproken! Soms waren er ook weleens wat woordjes.....meestal waren dit de zelfde personen die altijd zeurde om niets! Ik heb er een hele leuke tijd gehad!!
Tegenwoordig is het anders.....als je in de chat komt groeten ze niet eens! Ik vind dat zo jammer......het kan zo gezellig zijn met zijn allen! |
Hey jij er ook weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 13:35
|
|
|
Zonnetje schijnt heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 22:05
Onderwerp: Wist je dat?
|
|
|
JOL252 schreef: | wist je dat ik de zomer terug wil? |
Wist je dat ik dat ook wil Zit jandoppie met mn fleecevest in huis het is echt niet te geloven... Jans zeg alsjeblieft dat het echt volgende week beter word....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 15:31
Onderwerp: word er te weing gedaan voor de jeugd ?
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | wat mij op valt dat er veel jongeren op cm zitten , heb er geen problemen mee hoor , maar toen ik jong was had je bij de kerk , weekenden dat je met een andere kerk samen een leuk weekend er van maakte , je had mensen thuis bij je slapen , we maakten er een leuk weekend van , geloof dat het uitwissellings weekend hete . of we hadden met andere kerken een dropping georganiseerd . vaak kwamen daar leuke relaties uit voort . ook gingen we meer op stap met vrienden effe de stad in zat dag avond , weet wel het leven word al duurder . toen ik jong was , was er nog geen computer , maar denk nu wel eens word er nog wel wat gedaan voor de jeugd ?? hoor nooit meer zulke dingen , of is de jeugd tevreden , hoe het nu gaat , of hebben ze er geen behoefte meer aan . |
Hier hebben we jeugdverenigingen en die hebben idd wel eens wissel weekenden ze gaan zelf weekend uit..... hier zie je dat de jeugd daar vaak een vriend/vriendin op doet...
Het was mij ook opgevallen dat er idd best veel onder de 20 zelfs hier zitten en ook in vind het prima maar zelf zou ik dat op die leeftijd echt niet gedaan hebben.. Er zijn ook christelijke jongerencafe's en avonden volgens mij is er zat maar dan moet je wel gaan... deed ik dus ook nooit want hield er niet van heb wel zelf jaren op jeugdvereniging gezeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 augustus 2014, 20:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mijn 2e dekbed is weer terug!!!!! |
Heb gisteren mn dekbed er pas ingestopt lag nog alleen onder dekbedovertrek maar dit is wel erg koud
Las vanmorgen 19 augustus de koudste sinds 1928
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 augustus 2014, 20:19
Onderwerp: Wat zijn jouw hobby's.......
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | mijn hobby is dat ik mantelzorger ben van een paar mensen , vind dat erg leuk om te doen , was vanavond net thuis , effe eten en dan begin ik , ben vaak tot 24.00 u bezig . das mijn hobby |
Trijnie ken nie stil zitten nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:13
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Hiervoor namelijk zon gehad met vanavond een stevige bui, brrrrr vind het koudddddd hatsieeee |
Gelukkig tot op heden maar 1 bui vandaag al word het met dat ik dit schrijf en ik naar buiten kijk het wel weer egaal zwart buiten
Maar gelukkig ook weer met regelmaat het zonnetje, heb je toch nog beetje het idee dat het zomer is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:12
Onderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
|
|
|
PETRA373 schreef: | Klopt, weetje dat is ook de reden dat ik van cm wegga, deze keer definitief denk ik, op een datingsite zitten nu eenmaal ook mannen die wat zitten t e playen met vrouwen, of gewoon geen keus kunnen maken en met meerdere tegelijk bezig zijn, of ha ha het uit maken, daarna weer op cm rondkijken, weer mailen jij het toch bent...na me laatste ervaring kan ik het niet meer , via datingsite. Beter kom ik in echt tegen. iemand die echt voor me gaat, echt om me geeft en niet waarbij ik ergens in lijstje van drie vrouwen of zo sta. liefs voor iedereen, petra die lidmaatschap opzegt. |
Petra definitief weg?? geloof er niet veel van eigenlijk
maar ja zal ik zeggen er zitten hier zat rotte appels maar daarom mogen we niet iedereen over 1 kam scheren maar ja de ware hier vinden... Weet er gelukkig genoeg die hun partner hier wel hebben gevonden en daar heel gelukkig mee getrouwd zijn of nu een relatie weet 2 zeer recente relaties die ik ze super gun... maar voor mezelf... nee geloof er eigenlijk niet meer in...
Veel mannen lijken te denken dat forse vrouwen alleen maar lekker zijn voor de seks of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:09
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | Oke ik zal het niet vragen....wel een dikke knufff geven, dappere vrouwtje....
Ja staat mooi he, ik ben er blij ermee....
Ach ach.....Bobby hakki taki vandaag......hondje zielig nu. Jilly heeft ruis op haar longetjes en heeft last van haar luchtwegen. Arm vrouwtje. Dus 2 zielige hondjes. En in het huis opruimen....ff peotsen hoort erbij....niet bepaald mijn hobby.... Fijne dag allen |
Jilly dus maar niet laten helpen???
Zo huis is weer aardig aan kant, opgeruimd, gestoft en gezogen... ik zeg genoeg voor vandaag....
Nou ja dat zegt mn lichaam zelf had ik het liefste nog gedweild maar moet wel luisteren... dus zal braaf zijn en zo weer even lekker gaan haken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:07
Onderwerp: Wat zijn jouw hobby's.......
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | Kan jij wat over jou hobby vertellen en of plus foto erbij?
Ik ben wel eens benieuwd er naar. Wie begint? |
Foto's erbij he ehhhh hoe zet ik die hier neer dan???
Maar ik haak sinds kort en doe mee met een jaar project genaamd de CAL deken erg leuk om te doen.. Loop alleen heeeeeeeeeeel ver achter omdat ze al 33 weken op weg zijn en ik pas 5
Verder maak ik kaarten en envelopjes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 augustus 2014, 18:55
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
JOL252 schreef: | diepe diepe zucht...
even nog wat te klagen... wat was het koud vandaag, niet eens een koelkast nodig. |
En dat noemen ze augustus
Huil maar effe met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 augustus 2014, 17:36
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | dank je wel...... |
Heyyyyy dat coupie staat je goed dame!! Wat ik vandaag heb gedaan pfff voor chauffeur gespeeld Rondje ziekenhuis, fysio en tante en daarna naar huis hoe het hier in huis is vraag maar niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 augustus 2014, 17:32
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | regen plus zon erbij, wat krijg je dan.........zonnige regen |
Pfff weinig zon hoor wel heulllllllll veullllllllllllllllllll regen Men wat een nattigheid kan er vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 augustus 2014, 23:00
|
|
|
ZWALUWTJE610 schreef: | even geduld ......komt eraan...... |
Effe geduld duurt wel lang hoor
Wat ik heb gedaan?? niet veel naweeën opruimen van m'n verjaardag verder relax daggie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 augustus 2014, 21:54
Onderwerp: Happy birthday!
|
|
|
Dank jullie wel ben hier en op facebook zo enorm veel gefeliciteerd ben er verlegen van
Heb een fijne dag gehad met de familie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 augustus 2014, 16:53
Onderwerp: Happy birthday!
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Iedereen bedankt voor de felicitaties , via forum ,mail , foon en post .heb een hele gezellige dag gehad , erg verwend . maar zit nog wel een week in het feest ze zijn nog niet allemaal geweest . |
En ik dacht eraan je te bellen om het vervolgens weer te vergeten
Vergeef me.....
Lieve trijnie alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 juli 2014, 22:27
Onderwerp: je gaat daten en neemt mee:::
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha wat zijn die heel veel nodige dingen van mammy??? i.d. meenemen, nee doe ik niet, waarvoor?? zodat ze me kunnen indentificeren als ik met serie moordenaar heb gedate
Oke de hutkoffer van nataschja is hele grote tas maar van zeeland vind ik heel vaag.... ha ha leuk fototoestel meenemen... |
lolbroek
Neem mee mijn pepperspray
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juli 2014, 23:11
|
|
|
PETRA373 schreef: | nou hoop wel dat je ook kleren mee neemt.. anders word het wel heftige date als je alleen jezelf meeneemt. Zoiets als je mooiste jurk... |
ik neem geen kleren mee die heb ik dan aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juli 2014, 22:24
|
|
|
PETRA373 schreef: | effe iets luchtig, inplaats van gemopper over forum wat achteruit gaat:
je gaat op date en neemt mee:
Ik so wie so me leuke nieuwe tas waar heel veel in kan, van tandpasta tot fles cola... wat erin zit met date is natuurlijk groot geheim, raadsel voor de mannen, maar die tas gaat mee |
Mezelf das toch genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 juli 2014, 22:23
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja hoor, daar is ze weer. Ik vind je in ieder geval gezellig, dus dat is al één.
Jol, hoort zeker bij de ongezellige rest. |
Jij??? nietussssssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 juli 2014, 11:35
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | heeft niks met komkommertijd te maken , het was hier in december ook megarustig , of welke tijd van het jaar ook . de meesten hebben hier een afwachtende houding , zitten in de chatbox groeten niet zeggen niks weg zijn ze . heel jammer maar de mensen die sfeer brachten hier zijn weg |
Het is al ruim een 1.5 jaar denk ongeveer erg rustig ik ben een jaar weggeweest en zit er nu alweer even op maar de sfeer is weg...Net wat Jans zegt mooie discussies zijn er niet meer en zelfs de op de babbel topics is het erg rustig.. De goede oude tijd van 2-3 jaar geleden is weg... Vaak zie je ze wel even terug maar dat is het dan ook... waardoor?? denk dat de hele sfeer en insteek van CM verandert is vrijheids van meningsuiting word na mijn inzien wel eens erg ingeperkt... Jammer maar ook ik mis echt de goede oude tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 juli 2014, 21:14
Onderwerp: Mededelingen over forum
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Het topic over christen-zijn is verwijderd.
Dit topic is geplaatst door PIETER619 onder een nieuwe gebruikersnaam. Pieter heeft in het verleden diverse keren in allerlei topics zijn frustraties geuit over het modereren van het forum. Na veel mailcontact is door de redactie besloten hem een ban voor het forum te geven.
Onlangs had hij een nieuw profiel aangemaakt onder de naam BEANT124. Daarmee dacht hij opnieuw zijn frustraties over het modereren op het forum te kunnen plaatsen. De reactie zit niet te wachten op een herhaling van dit alles.
Geen probleem als je het niet eens bent met de wijze van modereren. Of als je daar vragen over hebt. Het is prettig als je hier eerst over mailt met de moderator. Daar wordt gelukkig ook door diverse mensen gebruik van gemaakt. Het is ook mogelijk om een reactie te plaatsen in het forum. Dan wél graag in het juiste subforum: Over ChristianMatch.
We streven naar leesbaarheid op het forum: Topics met een duidelijk onderwerp (dat een andere naam heeft dan de naam van het subforum) en een duidelijke vraagstelling. Op die manier blijft het voor iedereen goed te volgen waar het gesprek over gaat en kun je daar op reageren of niet. |
Sorry maar even een opmerking hierover.... Vind het niet gepast dat er hier in namen worden genoemd, als wij in een topic dit doen dan worden we op de vingers getikt dat je wat meld kan ik begrijpen maar dat je zijn oude naam erbij gebruikt vind ik niet helemaal fair... (mijn mening)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juli 2014, 11:13
Onderwerp: Hoe houden wij het hoofd koel gedurende de hitte?
|
|
|
Alles dichthouden en snachts opengooien verder niks doen.. Heb wel een tuin en ja ook schaduw maar met 35 gr ga ik daar echt niet zitten
Of te wel niet teveel kleding aan het lijf en rustig blijven indien je je niet hoeft in te spannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 juli 2014, 11:11
Onderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
|
|
|
PETRA373 schreef: | Dank jullie allemaal. |
Wanneer ben je er weer Jou een beetje kennende zeg ik maar tot snel maar weer
|
|
Naar boven |
|
|