Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 augustus 2014, 20:37
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
CORNEEL767 schreef: | nou je bent dus niet de enige maak het ook mee zie je iemand haar profiel dat je aanspreekt en je stuurt een bericht heel gewoon zonder gekke dingen en dan hoop je dat ze zal reageren.nou niets dus dan denk ik oke lijkt me dus niet echt een christen.zegt mij al genoeg. |
Ik heb het ook meegemaakt dat je de stoute schoenen aantrek een mailtje stuurt en dan of niks terug krijgt of je krijgt terug sorry ik mail al met een ander dan zak je helemaal door de grond. Heb ik weer maar is logisch als je het goed bekijkt.
En als je mailt en opeens blijkt geblokkeerd te zijn en jezelf dan helemaal stom vinden en denken had ik niet beter niks kunnen zeggen dan eerlijk te zijn.... maar ja zegt meer over de ander denk ik dan zijn verlies maar leuk is anders ...zucht
Laatst aangepast door
|
NATASCHA642
|
op zondag 3 augustus 2014, 20:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 augustus 2014, 20:27
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Easy come...easy go.... |
Daar sla je de spijker op zijn kop......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 augustus 2014, 10:58
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. En ik maak er geen probleem van ik denk in uitdagingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 18:44
Onderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
|
|
|
PETRA373 schreef: | Klopt is ook heel normaal, ook heel normaal dat er een tijd is, waarin je je zielig vind en vol met boosheid zit. alleen de meesten hier zijn al verder, been there, en geven daarom advies wat in eerste instantie misschien hard overkomt, maar waar hij wel wat aan heeft. Iets voor hem om over na te denken... maar ontopic weer:
het leven is prachtig, vanochtend bramen geplukt, ha ha met paraplu tegen d e zon, want mag met antibiotica niet d e zon in, maar zat daar in het bos zo na te denken en over vertrouwen... ja mijn vertrouwen was ook effe weer beschaamd, na laatste date: toen ik me een beetje ziek begon t e voelen... eh je bent wel erg ziek, zo heb ik niks aan je, ben ik nu daarom helemaal na je toe gekomen? dump.... zei de man die ik zucht bespaar jullie het verhaal ha ha. maar dat kwam effe heel hard bij me aan, als of ik niks meer van waarde heb als ik beetje ziek ben... grommmm
enfin, dus ik zat vanochtend in het bos en ja ja ik dacht weer es na... en dacht het leven is zo mooi, vriendschappen, relaties zijn ook zo mooi en kostbaar en so wat al kom ik nog tig sukkels tegen die me niet waard zijn. denk maar niet ik door zo,n sukkel me vertrouwen kapot laat maken en daardoor me niet meer open zet voor mooie relaties.
iemand beschadigd je vertrouwen, wat zijn we geneigd? als er een nieuw iemand komt, reageren we met angst, bang dat die persoon ons vertrouwen beschaamd net zoals de vorige. terwijl dit een ander persoon is... dus gewoon opnieuw proberen t e vertrouwen. ( wanneer je wonden van je hart wel geheeld zijn, want dat heeft ook tijd nodig)
het is gewoon zonde om door negatieve ervaringen definitief je hart dicht te gooien voor nieuwe mensen die je ontmoet. En ja zeker is het moeilijk als je negatieve ervaringen hebt gehad. Alleen het leven is te mooi, geniet ervan |
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 15:51
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Zonder mensen tekort te willen doen toch een vriendelijk verzoek om in het vervolg zoveel mogelijk via de mail en te chat op het verhaal van Roelof te reageren. Dit is een heel persoonlijk verhaal en het blijft lastig om dit op een forum te bespreken. |
Jullie hebben gelijk, ik heb gezegd wat ik kwijt wil, wil er verder niks meer over kwijt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 12:14
|
|
|
JOL252 schreef: | Yep, de schakel moet bij jezelf om, een ander kan het niet voor je doen. En het is mooi dat je hier je ei kwijt kan maar alleen een ei leggen en verder niet uitbroeden is zinloos. |
Dat bedoel ik mooi gezegd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 12:02
|
|
|
Ik sluit me volledig aan bij wat iedereen zegt.
tuurlijk mag je je ei kwijt maar niet zo negatief de slachtoffer uithangen daar kom je niet verder mee.
pak jezelf aan en doe er wat aan zoals een ieder hier heeft gedaan om weer vertrouwen te krijgen in jezelf en een ander.
Ow is cm niet om hier een relatie te krijgen wat zoeken de meeste hierdan ? Voor een goed gesprek hoef ik niet in een slachtoffer houding te zitten en zielig te smeken om aandacht ookal is dat negatieve aandacht.
Wens een ieder veel liefs toe en een beetje aandacht en je dag kan niet meer stuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 19:41
|
|
|
ROELOF140 schreef: | absoluut niet. nadat ik in 2008 in het OV terecht kwam, kwam ik er achter wat het inhield en realiseerde ik me: 'dit had ik veel eerder moeten doen'. ik denk dat het eerder bij mijn moeder tussen d'r oren zit, aangezien ze bij mijn zwager, die op een pont werkt(e) dezelfde gedachten had.
verder: als ik iets gevraagd kreeg om te doen en ik had er geen zin in, reageerde ik door te zeggen dat ze het ook aan mijn broer kon vragen. en dan kwamen de excuses: 'ja, maar je broer heeft een huis te onderhouden, 3 kinderen en is druk met zijn werk!' jah hallo: ik niet zeker (behalve dat ik geen 3 kinderen heb, voor zover ik weet)? en dat was dan een antwoord waar mijn moeder niet op zat te wachten, wat ze dan ook liet merken. inmiddels is ze er wel achter dat ik naast 40 uur werk in het OV-busvervoer mijn vrije tijd ook wel nodig heb om hier thuis de boel enigszins redelijk netjes te houden. |
Wat mij opvalt niemand deugt in jou ogen, kijk niet naar de splinter van een ander als jezelf een balk in je ogen heb.
Ik vraag me af waarom je zo graag de slachtoffer rol op je neemt erg gemakkelijk lijkt mij. Ik heb zelf genoeg meegemaakt maar heb mezelf nooit als slachtoffer gezien. Als je er wat van wil maken en verder wil in je leven moet je leren losmaken van dingen die je van je geluk afhouden.
Maar ik denk dat jij dat niet wil, want het voelt alsof jij deze aandacht heerlijk vind zonder dat je naar jezelf moet kijken......
Laatst aangepast door
|
NATASCHA642
|
op vrijdag 1 augustus 2014, 19:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 14:48
|
|
|
ROELOF140 schreef: | familie staat dan wellicht volgens sommigen op de 1e plek maar daar heb ik geen kontakt mee, dus die eerste plek valt leeg. en 'de minste zijn', zoals mijn moeder wil dat ik me opstel is geen optie, danwel gepasseerd station.
verder: als ik van mijn moeder moet horen dat mijn broer tegen haar loopt te klagen dat ze mij niet meer zien/spreken, en ik zeg haar dan dat als ze me willen spreken ze me maar moeten bellen, en dat gebeurt vervolgens niet (en nu, na twee jaar na de discussie is dat nog steeds niet gebeurd), dan is het gemis ook weer niet zo schrijnend.
ik heb me, na wat er gebeurd/nagelaten is, voorgenomen pas aan een relatie te denken als mijn moeder er niet meer is. hard? mwoah, niet half zo hard als dat zij er mede voor gezorgd heeft dat de relatie stuk liep. tweede voornemen is dat ik de sleutel van haar huis, na haar overlijden bij de executeur testamentair (zijnde mijn broer) afgeef om te voorkomen dat ik de beschuldiging op mijn bord krijg dat er dingen uit het ouderlijk huis missen. hard? nee, ik noem het reëel, aangezien ik de enige ben die bij haar in de buurt woont, en er tzt niet voor betaald krijg om het geheel af te handelen. |
Ehhh ik voel hier iets wat in mijn ogen, ik herhaal in mijn ogen een gedrag is waar een gods kinds zich niet schuldig aanmaakt.
Eer u vader en uw moeder is hier ver te zoeken ... wat ze ook gedaan mocht hebben dit rechtvaardig niet jouw gedrag. Ik vind het niet reëel eerder haatdragend, en ik denk dat het maar goed is dat jij geen vrouw neemt zoals jezelf aangeeft dit slaat kant nog wal en ik distantieert mij hier dan ook verder van. Hoop dat je eens diep in je hart kijkt en nadenkt wat je nu gezegd heb en richt je meer op naar boven alleen Hij kan je redden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 11:46
|
|
|
ROELOF140 schreef: | ik heb dat eigenlijk al uit mijn hoofd gezet: (al dan niet actief) op zoek naar een vrouw/partner. er zijn na 'binnenkomst' van mijn ex dingen gebeurd/nagelaten die ik mijn familie ernstig kwalijk neem. ik heb me daarom voorgenomen dat ik pas (weer) aan een relatie begin als er er bepaalde mensen in mijn familie er niet meer zijn.
zo, dan weten de dames dat alvast |
negatief om te zeggen dan weten de dames dat !
en door zulke familieleden ontneem jij je eigen geluk dus,
heb je jezelf zo op de 2e plek gezet dat je familie voorgaat.
en dan staat er niet geschreven heb u naaste lief gelijk u zelf?
weet niet wat er is gebeurd maar persoonlijk zou ik hun loslaten en me verder richten op mijn eigen geluk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 juli 2014, 20:00
Onderwerp: vijfjes of elfjes maken :)
|
|
|
een vriend is wat ik zoek. Heb een hart van goud
ben jij het die mij vind dan ben ik super blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juli 2014, 21:07
|
|
|
ROELOF140 schreef: | van de beëindiging van de relatie die ik met een buitenlandse had, nu 5 jaar geleden, heb ik een kater overgehouden. achteraf gezien heeft ze niet van mij gehouden maar van mijn paspoort. want op de dag af 3 jaar nadat ze in Nederland aankwam kon ze een vergunning voor voortgezet verblijf aanvragen waardoor ze niet meer verplicht was bij de Nederlandse verblijfgever (ik dus) te blijven. binnen 4 maanden daarna was ze pleite.
dat ze bovenstaand spelletje heeft gespeeld kwam ik pas achteraf achter. je gaat dan terugrekenen en dan blijkt dus dat ze het uitgerekend en afgewacht heeft.
het heeft me zeer gekrenkt in mijn vertrouwen in vrouwen (als ik het zo mag zeggen) als het op kontakten/relaties aankomt. ik wantrouw in principe iedere vrouw die meer kontakt wil dan 'enkel wat heen en weer gemail'. |
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je gebruikt voelt toch hoop ik dat je niet elke vrouw over 1 kam scheert.ik weet het klinkt nu gemakkelijk maar toch hoop ik dat ooit het gevoel krijgt dat er toch iemand is die het goed meent met je en waarbij het vertrouwen terug wint en je weer open durft te stellen. Wens je alle goeds en veel liefs in je zoektocht, dikke knuffel voor nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juli 2014, 13:39
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Heerlijk zonnig hier in tegenstelling tot afgelopen weekend. Toen kregen wij het met bakken uit de hemel. Je krijgt wat je toekomt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juli 2014, 11:38
Onderwerp: Genieten van het leven
|
|
|
ik geniet nog na van een week heerlijk vakantie welke ik net achter de rug heb met mijn ouders, die kleine meid van 10 en mijn broer.
ff de boel de boel laten en ff niet aan ziekenhuizen en doktoren denken eind augustus is weer vroeg genoeg om de malle molen weer in te gaan met mezelf en uiteraard weer met mijn moeder.
Waar ik dankbaar en gelukkig van wordt nu het weer beterde met haar gaat na al die chemo en gedoe welke ze heeft gehad. Samen genieten van een dagje shoppen bijvoorbeeld.
een dubbele reden om nu te genieten van de kleine dingetjes om ons heen.
Mijn nieuwe huisje welke mij heel goed bevalt, mijn gezondheid die door mijn medicijnen en therapie beter onder controle is.
Kortom genoeg om van te genieten. En wie weet komt er ooit nog een leuke lieve man in mijn leven nog meer om van te genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 juli 2014, 15:42
Onderwerp: In de ban van de vrouw...
|
|
|
Ik vind het wel van moed en lef tonen jezelf bloot te geven en eerlijk te zijn daarin dan weet je wat te wachten staat.
Welke vrouw wil er niet op handen gedragen worden en beschermt worden echter leven we nu in een tijd waar de vrouw zelfstandig en gelijkwaardig is in het geloof en haar persoonlijke leven.
De vraag is past deze ouderwetse wijze van denken wel past in deze moderne tijd.
Ik zou graag een man hebben die mij op waarde weet in te schatten en mij op handen draagt en beschermt enzo ... maar ook mij neemt zoals ik ben ookal heb ik mijn eigen leven en identiteit en mij mezelf laat zijn. Samen 1 in een relatie met elkaar en met God maar ook zelfstandig.
Liefs en succes Natascha
Laatst aangepast door
|
NATASCHA642
|
op zondag 27 juli 2014, 15:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 juli 2014, 09:01
Onderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
|
|
|
UDO409 schreef: | Mijn analyse: het is gewoon komkommertijd. Mensen zijn op vakantie, veel buiten en zijn niet zo bezig met on-line contacten leggen. Als het straks weer vroeg donker is, verwacht ik weer meer Schwung.
|
Daar heb je volkomen gelijk in, we vermaken ons toch wel toch ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 juli 2014, 08:54
Onderwerp: je gaat daten en neemt mee:::
|
|
|
Mijn hutkoffer, mezelf uiteraard op z'n paasbest en een dosis gezonde humor
Waarom waakhond of hond ? Geen tomtom ga met de trein meestal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 juni 2014, 20:28
Onderwerp: gaan we weer picknicken? O:)
|
|
|
12 juli kan ik wel geloof ik anders 1e weekend van augustus
ik lees het wel ben straks weer grijs ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 mei 2014, 18:39
Onderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
|
|
|
tjonge jonge mij te ver weg om een leuk gesprek te voeren maar ja ik woon dan ook tegen de duitse grens aan ergens tussen beide afstanden of nu goes of drachten is mij te ver hahahahaha
maar veel succes gewenst allemaal en veel plezier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 mei 2014, 18:27
|
|
|
FFT360 schreef: | ik pik niks...als de pliesie me betrapt krijg ik een boete.... |
das een goeie ik neem wel wat mee dan mag je het leasen lol en als je heel lief ben mag je het houden ook goeed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 mei 2014, 09:28
|
|
|
5 juli lukt mij ook niet ivm operatie aan mijn rechteroog, ben net geopereerd aan linkeroog ivm staar. Hou me aanbevolen vanaf begin augustus )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 maart 2014, 16:45
Onderwerp: Druk op CM met proefleden.
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is voor mij nu bijna gekomen. Mn abo loopt tot 1 april, ga niet verlengen. Heb hier een goede tijd gehad, veel leuke dates en uitjes bracht veel nieuwe kennissen met zich mee. En met sommigen houd ik gewoon contact natuurlijk 22 september is voor mij de grote dag wens jullie allen alle goeds en Gods zegen |
Succes en heel veel liefs en Gods zegen samen
Laatst aangepast door
|
NATASCHA642
|
op woensdag 26 maart 2014, 16:46
|
|
Naar boven |
|
|