Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juni 2014, 16:05
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Auto naar de garage gebracht want de uitlaat lag er bijna onderuit, dus die hebben ze ff vastgezet, daarna naar het zwembad om even 80 baantje te zwemmen, naar het dorp geweest lekker in de zon gelegen en nu heerlijk even achter de laptop. Wat een rust zeg..... Morgen weer gewoon een dagje aan het werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juni 2014, 16:04
|
|
|
Nou dan kijk je in ieder geval ook een stukje mee toch!!! Zo te horen geen echte voetbalfan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juni 2014, 21:54
|
|
|
Op mijn werk alles voetbal proof gemaakt dus gezellig versiert, laat de voetbal gekte maar losbreken nog een paar dagen wachten en dan heerlijk bijna iedere dag voetbal kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juni 2014, 13:58
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ja, 't zag er hier ook prachtig uit en ik wilde er net lekker op uittrekken. Nog even het weer checken en toen zag ik tot mijn verbazing dat het onweer al erg dichtbij Gelderland was. Toch wel handig, die sites...want anders had ik nu midden op de hei gefietst....en op die site kun je zien dat het een hele pittige bui is die eraan komt.... |
Klopt Annette, hier ook al lekker donker maar ik geloof dat hij net langs mij heen gaat, maar ja er komen er vanavond nog meer aan, dan maar onder de carport met de BBQ want de temperatuur is prima!! Fijne dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juni 2014, 11:02
|
|
|
Om zeven uur uit je bedje stappen en ff ruiim 14 kilometer hardgelopen heb ik dat in ieder geval vandaag vast weer gedaan voordat het warm wordt. Trouwens het was onderweg al warm. nu nog ff opruimen en vanmiddag bezoek en dan steken we vanavond maar gezellig samen de BBQ aan! Wordt vast weer een prachtige dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juni 2014, 15:45
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ik ben vandaag gewoon ff in een pannenkoekenmodus.... |
O dat is ook lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juni 2014, 12:31
|
|
|
Wat ik eet, nou gewoon zelfgebakken appeltaart bij de koffie en verder weet ik het nog niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 juni 2014, 16:56
|
|
|
Ik zo maar aan de BBQ met mijn familie, ouderwets gezellig. En daarna zullen we wel achter een film duiken met z'n allen. Morgen niet zoveel en maandag weer aan de BBQ. Dus aardig weekend.
Enne mijn appeltaart is gelukt dus toetje ook heerlijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 21:07
|
|
|
32 kilometer gefietst, mijn laatste stukje straat schoongemaakt. Boodschappen gedaan, en nu avond houden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juni 2014, 12:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier zoals elke vrijdag...Uitsmijter... Maar tegenwoordig met een HEEL groot verschil... Ik maak hem niet meer...Het WORDT gedaan....( zoon)
( moeten die mannen maar niet beweren dat ze het beter kunnen...ik wil een bewijs....tadaaaaa)
Idd Marieke...heerlijk buiten!!! |
Dat vind ik ook laat die mannen maar een uitsmijter maken kun jij lekker rustig in de tuin zitten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juni 2014, 13:45
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Heerlijk asperges
Hier mijn eigen gemaakte (en heel beroemde) gehaktbrood met aardappels uit de oven en sla. Dat laatste voor het eerst uit eigen tuin!! |
Hmmm lekker zeg, ik laat me verrassen moet straks oppassen dus maar eens kijken wat we daar gaan eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 juni 2014, 20:38
|
|
|
Hard gewerkt na vier dagen vrij te zijn geweest dan ligt er weer een hoop werk te wachten maar het was weer reuze gezellig op het werk! Nu met een bakkie koffie achter de pc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 juni 2014, 08:46
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
ANNA415 schreef: | vandaag de koffer inpakken. mag mee op kamp van de basisschool. m'n vriendin heeft me erin geluisd allemaal pubers maar goed: Anna goes Ameland |
Veel plezier dan maar je hebt mooi weer!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 17:14
|
|
|
FFT360 schreef: | ...hier is geen strand...wel een heg die veel aandacht vraagt...Je bent dus van harte welkom |
Ik heb ook nog een heg maar die staat er volgende week hoop ik ook nog wel en anders maar niet, wie zich eraan ergert, de snoeischaar staat in de schuur. Ik ga zo aan de BBQ dat zijn volgens mij betere plannen. Succes met je heg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 10:11
|
|
|
Nou zo maar eens mijn hardloopschoenen aan en wat kilometers maken voor de wedstrijd volgend weekend, daarna ff boodschappen doen, soppen door mijn huis en natuurlijk nog een poosje in de zon liggen bakken . Het is hier in ieder geval prachtig weer.
Enne wat zijn jullie plannen, of gaan jullie richting het strand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 mei 2014, 18:50
Onderwerp: Gaan er nog mensen naar de singledag in Leersum?
|
|
|
MIR753 schreef: | Hallo allemaal,
Was benieuwd of er nog mensen naar de singledag in Leersum gaan?
Groeten Mir |
Leuk ik ga dit topic in de gaten houden ben ook benieuwd wie er gaan, ik weet het zelf nog niet zeker. Maar wie weet als er veel mensen komen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 18:06
|
|
|
Asperges met ham en sausje, aardappelpuree en kippenboutjes. Het was weer heerlijk! Wat heb ik toch een top kok!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 21:06
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Flink geregend in het midden van het land maar nu alweer een paar uurtjes droog..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 20:29
|
|
|
FFT360 schreef: | ..dan heb je waarschijnlijk meer aan je eten dan aan het forum |
Het forum wordt vast steeds gezelliger hoe meer mensen er mee kletsen hoe gezelliger het wordt enne eten moet ik maar dat ik er nu echt zin in had dat viel tegen. Maar gezellig onder het lezen gaat het toch allemaal naar binnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 mei 2014, 19:03
|
|
|
Heerlijk gewerkt en het was weer reuze gezellig, nu net terug van 12 kilometer hardlopen en heerlijk aan mijn warme maaltijd! Ondertussen het forum ff bijlezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 mei 2014, 15:21
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
FFT360 schreef: | ...ik kijk uit naar je nieuwe foto op je profiel.... | Het is er nu wel weer voor heb geen fotograaf Dat is nou jammer!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE408
|
op zaterdag 24 mei 2014, 18:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 mei 2014, 15:20
|
|
|
Bruin bakken in de zon heerlijk wat een prachtig weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 mei 2014, 13:03
|
|
|
FFT360 schreef: | ...enkele jaren geleden heb ik voor de eerste maal wat van de bbq gegeten. Onder dwang...en dat is me niet goed bevallen...Het was op een picknick die door CM-leden werd georganiseerd in Ede. Ik vind bbq maar iets ergs gevaarlijks. Het mag voor mij dus best regen of sneeuwen straks |
Ben je mal, het zonnetje schijnt en die blijft schijnen.... Heb er juist zo'n zin in om te gaan, met ongeveer 50-60 man is het altijd weer reuze gezellig, enne wel goed bakken hoor, anders wordt je er ziek van. Nou ja ik niet, volgens mij krijg je mijn maag niet overstuur... En sneeuwen heb ik helemaal geen zin in, ik houd niet van de winter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 mei 2014, 12:30
|
|
|
Het blijft droog vanavond dus je kan de BBQ aansteken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 mei 2014, 12:25
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
Een korte spijkerbroek en een t-shirt laat het maar strand weer worden Kan ik weer heerlijk richting de zee, boekje mee een handdoek mij hoor je niet meer de hele dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 mei 2014, 21:55
Onderwerp: Momentopname
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vandaag...een datum...22 mei...een dag die je nooit vergeet.... Ter nagedachtenis...herinnering...aan onze zoon.. Hij zou 30 zijn geworden.... Waar blijft te tijd.....
Niet in ons midden maar voor altijd in ons hart!!! |
Heel veel sterkte vandaag!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 mei 2014, 22:17
|
|
|
Vandaag maar weer de schoentjes aangetrokken na twee slechte trainingen eindelijk weer een lekkere 15 kilometer hardgelopen. Heerlijk eindelijk niet de brandende zon op je rug en in je gezicht. Dus weer helemaal gemotiveerd om weer verder te gaan. En gezellig opgepast op mijn kleine vriendje, en heel veel huishoudelijke klussen gedaan. Morgen weer gewoon aan het werk.
|
|
Naar boven |
|
|