ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HENK710
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HENK710
Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:23
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
Pieter
Annette
Chatuliem
Siem
Britte
Rellok
Maria576
partner Maria576
Sonja008
vriendin Sonja008
Mario
Monika
Dini
Bert

hartelijk dank voor het leuke avondje Zwolle. De bediening mocht de pret gelukkig niet totaal drukken, want we bleven goed gemutst, zelfs zonder hoofddeksels.

Ja, wel even met zonnebril (dus Willemijn, je was er stiekem toch een beetje bij Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley Knipoog smiley )... Net gehaald gisteren voor het autorijden en je ziet zelf niet dat het een zonnebril is Clown smiley

Vergeet ik toch nog de geste van de eigenaar die een aantal vrouwen en mij Knipoog smiley verraste met een roos voor hun jubileum.... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 10 april 2011, 21:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:16
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
CHATULIEM619 schreef:
In mijn ogen wordt de werkzaamheid van de Heilige Geest enorm beperkt, als je denkt, dat er slechts een gave is die speciaal voor jou bestemd is. Ik zie het veel meer, dat God je datgene geeft, wat je op dat moment nodig hebt. Geen navelstaren, niet naar jezelf zoeken, of met jezelf bezig zijn.
Ik geloof, dat als je bezig wilt zijn met de gaven van de Geest, je in eerste instantie bezig moet zijn met de ander. En dan zul je merken, dat God niet één gave geeft, maar meerdere en op die momenten dat je het nodig hebt. Het kan zijn dat je een profetie hebt, maar de andere keer weer een woord van kennis, of een woord van wijsheid..Waarom maken mensen zich zo druk om datgene wat ze hebben? Ze zouden zich meer druk moeten maken om datgene waar God ze voor wil gebruiken.
Elke leer die verwijst naar persoonlijk bezit van de geestelijke gaven verwijs ik meteen naar de prullebak. Het neigt naar zelfverheerlijking en egocentrisch gedrag. Oef ik heb gesproken....

Beste Chatuliem, de gaventest geeft niet maar 1 gave als uitkomst, maar leert je meer van jezelf kennen. Dat heeft verder niets met zelfverheerlijking te maken. Immers je gaat juist door zo'n test meer zien wat jou door God gegeven sterke punten zijn, die je mag doorontwikkelen tot eer en glorie van Zijn Naam!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 7 april 2011, 21:02
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
@Kathy
Ik vind je verhaal duidelijk. Alleen is het ook het verhaal van mensen zoals Bastiaan volgens mij. Je maakt duidelijk dat er verschil is in groeperingen, maar dat ze allemaal een positie hebben in Gods Heilsplan. Dat jij het net even anders verwoordt dan Bastiaan doet, betekent niet dat er altijd sprake is van een tegenstelling. Want beiden zeggen jullie dat je als christen net zoveel betekent in Gods Heilsplan, dat je beiden 'geestelijk' kind van Abraham bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 21:54
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
FRANKT627 schreef:
Ik vind dit zo spijtig voor je Henk. Ik ben gewoon uit mijn lood geslagen. Het is moeilijk om dit te begrijpen.

Frank

Zo erg is het ook weer niet, Frank. Dus gewoon dat lood maar weer even op zijn plek! Knipoog smiley

...en een stoeltje gaan bezetten bij La Toscana Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 21:10
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
Met al het gerommel in de voorbereiding lijkt de groep ondertussen aardig uitgedund te raken. Jammer, zeker op een moment dat de reservering al gemaakt is... Daarnaast is het natuurlijk altijd jammer als mensen niet meegaan met een dergelijk uitje. Maar we gaan er met de resterende mensen gewoon een leuke tijd van maken... Knipoog smiley

Enne, er is dus nog weer plaats vrij... Lachende smiley

La Toscana


op 9 april

om 19 uur

aan de Oude Vismarkt 27

te Zwolle
:

  1. Pieter
  2. Annette
  3. Henk710
  4. Robbedoes
  5. Chatuliem
  6. Siem
  7. Britte
  8. Rellok
  9. Maria576
  10. partner Maria576
  11. Sonja008
  12. vriendin Sonja008
  13. Mario
  14. Monika
  15. Dini
  16. Bert
  17. ...
  18. ...
  19. ...
  20. ...


Bon apetito! Lachende smiley

Laatst aangepast door
HENK710
op dinsdag 5 april 2011, 21:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 20:16
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik krijg er de kriebels van. Als ik een tekst type moet ik een tijd wachten vooraleer ik de tekst op het scherm zie. De cursor wilt niet vooruit en de tekst komt dus met vertraging op het scherm. Is het weer mijn laptop die lastig doet of is er iets met de site?

Frank

Geheugen van je laptop wellicht voor teveel dingen tegelijk in gebruik...
Of er staan teveel zgn. cookies op je laptop (linkbestandjes die onthouden waar je overal geweest bent op internet). Deze kun je het beste regelmatig weghalen. Er zijn diverse schoonmaakprogramma's om dit te doen. Schijfopruiming (onder Bureau-accessoires/Systeemwerkset) is denk ik de handigste...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 19:13
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
Om maar weer even de draad op te pakken nogmaals plaats, datum, tijd en deelnemerslijst. De deelnemerslijst is nog intact, aangezien er nog geen definitieve afzeggingen zijn (waarbij we er nog even van uitgaan dat dit ook zo blijft).

La Toscana


op 9 april

om 19 uur

aan de Oude Vismarkt 27

te Zwolle
:

  1. Pieter
  2. Annette
  3. Henk710
  4. Robbedoes
  5. Willemijn
  6. Chatuliem
  7. Siem
  8. Britte
  9. Rellok
  10. Marianne
  11. Henduk
  12. Maria576
  13. partner Maria576
  14. Sonja008
  15. vriendin Sonja008
  16. Marian
  17. Mario
  18. Monika
  19. Dini
  20. Marijan
  21. Bert


Bon apetito!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 23:37
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Hoe kom je er zo bij dat het absoluut waar is???? Verraste, verbaasde smiley Het is nogal wat wat je zegt.......

Omdat het absoluut voorkomt! En feiten zijn aboluut waar...toch? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 23:30
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
ANNETTE050 schreef:
Kan het ook zijn, dat, wat je weleens hoort, dat ze een zeer heldere terugblik hebben op hun leven en opeens boven zaken uitgetild worden en andere/scherpere inzichten krijgen?

Is absoluut waar! Soms hebben mensen een extra zetje nodig om tot bepaalde inzichten te komen. En ja, een stervensmoment kan ook zo'n zetje zijn. Natuurlijk is het goed (zoals Willemijn zegt) om al te proberen om dingen eerder te herstellen, maar ja, daar moet je dan wel aan toe zijn...en dat lukt niet zomaar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 23:15
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Na 35 jaar ziekenhuiservaring kan ik je echt zeggen dat het vaak pure angst is......en dat maakt het juist zo triest......hetstel moet je in het dagelijks leven doen en niet als je leven ten einde loopt......

Herstel moet gedaan worden als iemand eraan toe is!
In een ziekenhuis ga je toch ook niet eerder revalideren dan wanneer het lichaam van de patiënt dit toelaat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 23:07
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
ANNETTE050 schreef:
k Weet het niet, misschien een domme opmerking van mij...maar de verzuiling kwam toch voort uit de ware kerk gedachte?

Niet zozeer. De verzuiling was meer een creëren van een eigen beschermde omgeving met gelijkgestemden, zoals we dat ook hebben gezien in omroepland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 23:04
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Angst Henk, niets minder dan angst en dat is het trieste......neem dat van mij aan......

Angst kan zeker een rol spelen, maar dat is absoluut niet het enige. Er kan ook echt sprake zijn van herstelgevoelens en dus meer samenbinding trachten te zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 23:02
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
ANNETTE050 schreef:
k weet niet uit welke streek je komt, maar in 't noorden was het heftig!
Eigen MAVO, eigen Lyceum, eigen Pedagogische Academie en ga zo maar door.
Wij moesten , langs het Lyceum uit mijn geboortestad, naar het vrijgemaakte Lyceum, drie kwartier met de bus, half uur lopen naar school
en vice versa ....alle kinderen uit de vrijgemaakte kerk.....van 12 tot ....
daarna vrijgemaakte Pedagogische Academie, werken/lesgeven op een vrijgemaakte basisschool.........
Alle vrijgemaakte leerlingen uit de drie Noordelijke provincies kwamen naar dit Lyceum....en zover ik weet is dat nog zo.

Die school ken ik Knipoog smiley
Maar dat was meer een teken van verzuiling en niet zozeer een teken van de ware-kerkgedachte. Nogmaals is het ook goed om te benoemen dat de verzuilingsgedachte vooral bij Greijdanus weg kwam en niet bij de uiteindelijke voorman van de Vrijmaking, Klaas Schilder. Die heeft zelfs altijd wel gegruwd bij die gedachte...Voor Klaas Schilder gold veel meer de gedachte aan het wel in de wereld staan, maar niet van de wereld zijn, om zo niet teveel te vervreemden van de wereld, wat door de verzuiling wel wat meer gegroeid is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 22:55
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
En dan zijn de verschillende denkwijzes ineens weg? Verraste, verbaasde smiley

Er is dan op een of andere manier blijkbaar toch meer ruimte om eenheid te zoeken. Blijkbaar meer behoefte aan samenbindende gevoelens of zo...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 22:49
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
Voor de volgende mensen is gereserveerd bij

La Toscana


op 9 april

om 19 uur

aan de Oude Vismarkt 27

te Zwolle
:

  1. Pieter
  2. Annette
  3. Henk710
  4. Robbedoes
  5. Willemijn
  6. Chatuliem
  7. Siem
  8. Britte
  9. Rellok
  10. Marianne
  11. Henduk
  12. Maria576
  13. partner Maria576
  14. Sonja008
  15. vriendin Sonja008
  16. Marian
  17. Mario
  18. Monika
  19. Dini
  20. Marijan
  21. Bert


Bon apetito! Lachende smiley

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 5 april 2011, 10:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 22:47
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
ANNETTE050 schreef:
Nu niet meer denk ik, maar dat was toch wel zo, nog niet zo heel lang geleden.

Ook in het verleden heeft niet elke vrijgemaakte zo gedacht, zo weet ik uit eigen ervaring. Ja, er zijn altijd wel wat rotte appels in de fruitmand, maar die maken nog niet direct al het fruit rot, al is er natuurlijk altijd kans op besmetting. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 22:29
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Klopt, maar tussen het niet volledig eens zijn en het leed wat er is ligt wel een erg groot verschil......
Het rare vind ik zelf dan altijd dat als mensen gaan overlijden het dan vaak goedkomt en dan vraag ik me werkelijk af, waarom is het in hetw erkelijk leven een brug te ver en als je gaat sterven ineens niet meer????

Ik denk dat hier toch een stukje koppigheid in een mens zit, wat meer losgelaten wordt als het einde echt nadert....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 22:26
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
THOMAS968 schreef:
Jongeling, de vertegenwoordiger van het GPV, dacht zo.
Piet Jongeling (alias Piet Prins) was inderdaad een volger van Greijdanus. Niet direct lokaal te noemen met zijn invloed inderdaad. Maar hij is wel een vertegenwoordiger van een bepaalde stroming binnen het grotere geheel geweest. Dat was meer waar ik op doelde. En ja, binnen beide groepen is gelukkig wel sprake van werking van Gods Geest ondanks de menselijke 'muren'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 22:13
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ken wel het boek: Hulpeloos maar Schuldig van Aleid Schilder die uit eigen ervaring verteld over de trauma's uit die vrijgemaakte kerk.......

Een boek dat zeker de moeite van het lezen waard is om in elk geval te merken hoeveel pijn de menselijke kerkenstrijd doet. Er zijn, zoals al aangegeven, altijd wel stromingen geweest, soms locatieafhankelijk. Dus ja, er zullen ook best plekken zijn waar wat harder gereageerd werd, zoals er dus ook verschil was in gedachtengoed van bijvoorbeeld de professoren Greijdanus en Schilder. Dit zul je in elke gemeenschap tegenkomen, want er zijn denk ik geen gemeenschappen waar men het 100% altijd eens is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 21:39
BerichtOnderwerp: Calvijn
 
Niet elke vrijgemaakte heeft gedacht dat alleen de vrijgemaakte kerk zalig zou maken. Er is binnen de vrijgemaakte kerk ook altijd een schakering aan groepen geweest, al is dat nooit altijd even sterk onderkend. Maar dit is al begonnen tijdens de Vrijmaking, waarin de professoren Greijdanus en Schilder al tegenover elkaar stonden, al zijn ze het verdere traject wel samen in gegaan. Zo is de hele verzuiling, met veel eigen vrijgemaakte organisaties als gevolg, nooit door Schilder gepromoot, maar is zijn naam wel meer verbonden aan de Vrijmaking dan die van Greijdanus, waarbij dus snel de gedachte kan bestaan dat Schilder voorstander was van die verzuiling, wat dus pertinent niet juist is. Nadien is er ook altijd wel verschil gebleven tussen diverse groepen mensen, alleen is altijd vooral de eenheid gezocht, ook naar buiten toe, wat tegenwoordig gelukkig wel wat anders is. Maar ik ben opgegroeid in diverse vrijgemaakte kringen, maar heb nooit de gedachte aan de ware kerk zo gemerkt zoals dat door anderen wel is beleefd. Dit is dus ook weer locatieafhankelijk. In de kringen waarin ik me begaf was wel sprake van ware kerk, maar dan wel dwars door kerkmuren heen, aangezien Gods Geest Zich niet houdt aan menselijk grenzen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 22:16
BerichtOnderwerp: Mijn Doop, a.s zondag
 


Knipoog smiley Kussende smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 1 april 2011, 22:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 22:51
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
Voor de volgende mensen is gereserveerd bij

La Toscana


op 9 april

om 19 uur

aan de Oude Vismarkt 27

te Zwolle
:

  1. Pieter
  2. Annette
  3. Henk710
  4. Robbedoes
  5. Willemijn
  6. Chatuliem
  7. Siem
  8. Britte
  9. Rellok
  10. Marianne
  11. Henduk
  12. Maria576
  13. partner Maria576
  14. Sonja008
  15. vriendin Sonja008
  16. Marian
  17. Mario
  18. Monika
  19. Dini
  20. Marijan
  21. Bert


Bon apetito!

Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 31 maart 2011, 22:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:45
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARIO216 schreef:
Is hij dat nou of ben jij dat Smiley die vol vragen zit

Als er staat ons dan is het niet hij of jij maar wij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:25
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Ons kleine mannetje is vandaag geslaagd voor zijn A diploma...Wat straalde hij van trots en wij niet minder Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 20:27
BerichtOnderwerp: Jezus: God en mens tegelijk?
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat je als mens sowieso beperkt bent. Je wordt beperkt door je eigen lichaam. Ik denk dat Jezus net zo goed kon zweten, of last van blaren kon hebben. Uitgeput kon zijn na een lange dag....

Is zweten meteen een beperking? En een blaar of moeheid?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 20:00
BerichtOnderwerp: Jezus: God en mens tegelijk?
 
DAVID923 schreef:
Ik denk dat Jezus wel beperkingen had door zijn goddelde menselijke natuur.

Jezus en beperkingen??? Leg eens uit???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 19:37
BerichtOnderwerp: Willen jullie deze petitie aub tekenen?
 
Ik Does wil jullie vragen om deze petitie te tekenen,

Volgens HET NEDERLANDSE RECHTSYSTEEM wordt penetreren van een baby NIET als verkrachting gezien, aangezien er geen sprake is van geweld!! Aanklacht tegen die misselijkmakende ROBERT M. wordt dus GEEN verkrachting omdat zijn slachtoffers tussen de 0&2,5 jaar waren .. Hij koos ze extra jong omdat ze nog niet konden praten en hem dus niet konden verraden!

Dit kan niet en dit mag niet!

Laten wij deze arme kindjes een stem geven!




Penetratie bij baby's, peuters, kleuters en kinderen tot 12 jaar is ALTIJD verkrachting

PETITIE

Wij
Bezorgde Nederlanders
constateren
dat penetratie bij baby's, peuters & kleuters wettelijk niet als verkrachting worden gekenmerkt zolang er geen geweld bij aan te pas is gekomen.
Dit geldt tevens bij minderjarigen die onvrijwillig worden gepenetreerd zonder geweld.
en verzoeken
dat de leden van de Tweede Kamer een wetswijziging indienen om dit strafbaar feit door het openbaar ministerie ten alle tijde als verkrachting kan worden aangemerkt.


De eerste dag waren er al meer dan 12.000 handtekeningen waarna er een herziening plaats vond.
Maar de petitie is heropend en het gaat opnieuw hard.

KLIK OP DE VOLGENDE LINK EN TEKEN ZODAT ER EEN WETSWIJZIGING KAN PLAATSVINDEN.

http://petities.nl/petitie/penetratie-bij-babys-peuters-kleuters-en-kinderen-tot-12-jaar-is-altijd-verkrachting
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 16:53
BerichtOnderwerp: Willen jullie deze petitie aub tekenen?
 
En weer even onder de aandacht brengen
Mensen blijf tekenen svp
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 28 maart 2011, 10:26
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
HENK710 schreef:
Tijd voor een 'update'




La Toscana

op 9 april

om 19 uur

aan de Oude Vismarkt 27

Hoop dat het zo duidelijk is...
Wie er op de reserve wil horen we dan wel Knipoog smiley

te Zwolle


met:
  1. Pieter
  2. Annette
  3. Henk710
  4. Robbedoes
  5. Willemijn
  6. Chatuliem
  7. Siem
  8. Britte
  9. Rellok
  10. Marianne
  11. Henduk
  12. Maria576
  13. partner Maria576
  14. Sonja008
  15. vriendin Sonja008
  16. Marian
  17. Mario
  18. Monika
  19. Leonard (ov)
  20. Dini (ov)
  21. Marijan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 27 maart 2011, 21:49
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
CHATULIEM619 schreef:

Er zijn nu 13/14 aanmeldingen. Om het karakter van de avond toch intiem te houden stel ik voor dit tot hooguit 20 man te laten groeien...

Even voor de duidelijkheid dit stukje naar voren gehaald,
We hebben de 20 gepaseerd er is gereserveerd voor 20 personen dus er kunnen niet meer mensen mee, of er moeten mensen afvallen, Je kan je dus wel op een reserve lijst plaatsen!!!

* Does*


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 27 maart 2011, 21:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HENK710
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 71 Volgende
Pagina 3 van 71