ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 53 54 55 56
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 11:01
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
 
HANNAH810 schreef:
als je t plaatje zou draaien, is t bijbelser, denk ik....
de eerste verantwoordelijkheid als man is er voor je vrouw te zijn, de tweede voor je kinderen, en wanneer er daarnaast nog ruimte is, komen de mensen uit de buitenwereld,
dus;
als een vrouw niet achter t kerkewerk van de man staat, denk ik dat God niet wil dat hij in de kerkeraad, het schoolbestuur, of weet ik wat gaat...


Ik kan me hier toch niet helemaal in vinden hoor. Als dat zo zou zijn moet je dat ook zo op ander dingen gaan toepassen en krijg je hele rare situaties lijkt me.
Het kan toch niet zo zijn dat alle akties van de man waar zijn vrouw niet achterstaat dan per definitie niet naar Gods wil zouden zijn?
Lijkt me wel de ideale smoes voor vrouwen om zich voor te doen als de brave volgzame vrouw maar ondertussen thuis de broek aan te hebben.

Ik denk dat je niet zomaar kunt zeggen dat iets goed of fout hierin, dat hangt af van persoonlijke omstandigheden en als je ervoor komt te staan moet je daar samen een goede weg in zien te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 17:01
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
JENNY524 schreef:
Hey mensen,

vlinders, tja daar kun je niet heel een relatie op baseren... maar dat is een heel ander onderwerp. Het is wel erg leuk om ze te voelen. Voornamelijk als je weet dat het wederzijds is.
Een poosje geleden had ik heel leuk contact met iemand via cm, maar na 2 dates merkten we dat we eigenlijk niks voor elkaar voelen. Gelukkig was dat ook wederzijds Coole smiley met zonnebril Maar het wekte bij mij wel echt een verlangen op naar een man.. op een niet wanhopige manier. Dat had ik namelijk eerder niet zo.
Nu ,tja het is geen cm-setje.. oh oh.. dan hoort het niet in deze topic. Clown smiley maargoed, ik moet het toch ERGENS kwijt!
Ik heb nu dus op een christelijk festival een heeeele leuke jonge man ontmoet.. en we zijn nu echt gek op elkaar. Ja wederzijdse vlinders enzo.. Hij woont alleen wel in Duitsland, Oost-Duitsland. Ja want als ik toch met een buitenlander ga, dan net zo goed flink ver weg. Clown smiley

Mijn oudste zus is wel een cm setje! Zij gaat 12 mei trouwen met haar op cm gevonden vriend. Of, hij heeft haar hier gevonden. Wel even in de rolpatroon blijven Clown smiley


Joh, je kent het spreekwoord toch wel: wat van ver komt....... Knipoog smiley
Ik kwam mijn "duitser"ook hier op cm tegen, sinds vorig jaar november woon ik dus ook in Duitsland. Wij wonen echter niet in het oosten maar tegen de nederlandse grens aan. Ik hoop voor je dat het goed gaat en hoop dat ,als je inderdaad naar Duitsland zou vertrekken in de toekomst, je het hier net zo naar je zin mag krijgen als dat ik het heb!

Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr zusammen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 13:30
BerichtOnderwerp: Eenzame feestdagen.
 
Je was me net voor Elisabeth, waarom is het enkel met kerst erg?

Opeens zijn mensen die alleen zijn zielig die dagen, de zwervers, ow wat erg dat die geen kerst vieren aan een mooi gedekte tafel.Oude mensen in het bejaardenhuis die het hele jaar alleen zitten zonder bezoek, krijgen opeens wel de aandacht, hongersnoden zijn die dagen veel erger dan de rest van het jaar, dus kom op, met kerst geven we geld aan het goede doel.
Ik vind het gewoon afkopen van een schuldgevoel zodat men zelf zonder schuldgevoel zich klem kan eten en vergeten waar kerst nou eigelijk om draait. Als je iets voor anderen wil doen moet je dat het hele jaar doen, en niet enkel in december zodat je op 1 januari weer lekker je egoistische leventje kan leiden.
Zelf vieren we oud en nieuw bij een goede vriendin die alleen is, niet omdat ze zielig is, maar gewoon omdat we het hele jaar door gezellig met elkaar optrekken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 21 december 2009, 22:06
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
ARJAN007 schreef:
Wat een lange nacht, grrrrrrrr........





Daar heb ik nou nooit last van Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 11:41
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
PIETER649 schreef:
Ernie is in mijn ogen minder knuffelbaar Knipoog smiley maar jij Sas blijft toch n lief knuffelbeertje Kussende smiley bij deze dus Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

en ook meteen maar ff 1 voor de medewerker vd maand binnen mijn bedrijf... Annette oftewel Annie Verliefde smiley

en jullie weten wel wrom


En de volgende medewerker van de maand....ga je die ook knuffelen Geschokte, onthutste smiley ( ik ben de enige dame binnen het bedrijf)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 00:09
BerichtOnderwerp: Hoe gaan single moeders op deze site om met...
 
ik heb er voor gekozen wel met de kinderen naar mijn ex-schoonmoeder te gaan. Mijn situatie is ook anders dan die van Jolan, mijn ex-schoonmoeder koos zelfs mijn kant in het hele scheidingsdrama.

Mijn ex-schoonmoeder heeft niet bijgedrage aan de scheiding, ik vind het dan ook niet eerlijk dat zij haar enigste kleinkinderen niet meer ziet doordat ik 140 km verderop ben gaan wonen.
Ook wil ik mijn kinderen hun oma niet onthouden.
Ik ga echt niet wekelijks bij haar op de koffie maar eens in de zoveel weken een paar uurtjes langwaaien doet haar en de kinderen veel plezier.
Eigenlijk vind ik dat dit de verantwoording van mn ex is, maar ja, als die het niet doet zijn de kinderen daar de dupe van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 11:00
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Uit eten bij de griek Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 22:06
BerichtOnderwerp: Tips om een mail via CM te kunnen sturen
 
PIETER649 schreef:
paulus is 11 jaar jonger Geschokte, onthutste smiley zoveel leeftijdsverschil is onethisch
kinderlokker Woedende smiley

Joh, dat geeft helemaal niks. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je op vakantie bent in Tunesie ofzo en er in de hamam word gevraagd of je met je vader (in Paulus zn geval zn moeder) op vakantie bent Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 19:59
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
INKA401 schreef:
oeps ... ff snel aviko

echt, ik wist het al voor ik dit bericht opende hihi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 19:30
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
CROSSROAD317 schreef:
Leer eerst maar lezen, voordat je zoiets plaatst ...... Smiley met dichtgeplakte mond


Ik heb gelezen,dus leg jij maar eens uit wat ik dan verkeerd lees?
Het woordje BIJVOORBEELD heb ik echt wel gezien hoor, mocht het daar om gaan.
Maar ik lees nog steeds dat we niet moeten bidden dat henk zn dochter weer zou kunnen zien , maar voor wijsheid en kracht. Dat was niet de vraag van Henk en ik zie ook niet in wat er mis is met Henks vraag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 15:49
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik ben het met zowel chatuliem als de anderen eens.
Chatuliem is voorzichtig in met waarvoor hij bid, maar hij kan wel bidden voor Henk030.
Wat als er bijv. misbruik in het spel is geweest en ons gebed is dat het contact tussen Henk030 en zijn dochter mag worden hersteld?? God is wel een verhoorder van gebeden..... Dus laat ons niet te lichtzinnig zijn in wat we vanuit onze emotie bidden. We weten niet alles, en hoeven ook niet alles te weten, en juist daarom is het m.i. verstandig om voorzichtig te zijn in waarvoor we bidden.
Wat Henk710 al zei, we kunnen wel voor Henk030 bidden dat hij rust, wijsheid en kracht mag krijgen ..... Lachende smiley




Hallo zeg, waar zijn we nu helemaal mee bezig?
De opmerking van chatuliem vond ik al vrij ver gaan maar dit slaat echt alles. Ook al staat er bijvoorbeeld,waarom wil je uberhaupt zo over iemand denken!
We weten niet alles nee maar dat gaat ons ook allemaal niet aan!
Er word heel simpel om gebed gevraag, zou iemand die inderdaad zoiets op zn geweten zou hebben dat doen denk jij?
En wat als je zou bidden dat er weer contact mag komen terwijl jou voorbeeld zou kloppen, geloof jij dat God dan door onze gebeden zn dochter naar hem toe stuurt Gefrustreerde smiley
Waarom toch altijd meteen het slechte denken!



Henk, ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je je niet te veel aantrekt van dit soort domme opmerkingen,wat er speelt gaat ons geen bal aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 12:30
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
RELLOK036 schreef:
pfffff ik was vandaag net optijd op me werk moest wel snel me nest uit kleren aan tanden poetsen en hoppa weg... was in 5 minuten in de kou buiten...


jij kan dat slaapman! Wel je haar gekamt dit keer, wij hebben nog steeds nachtmerries van die ene keer dat we je uit je bed moesten halen! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 10:43
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
Wat moeten we dan? Ons hetzelfde opstellen als landen die het christendom verbieden? Ik geloof niet dat dat de bedoeling kan zijn.

Waar ik wel moeite mee heb is dat er steeds meer hollandse tradities aangepast moeten worden zogenaamd om andere religies niet te kwetsen.
Opeens mag Sinterklaas geen kruis meer op zn mijter, de kersboom is aanstootgevend. en het rare daaraan is dat de meeste religies daar helemaal geen aanstoot aan nemen maar dat dit bedacht word door nederlanders zelf!

Geef een moslim (of elke andere religie) de ruimte zijn geloof te hebben, maar wel op een manier die in de nederlandse samenleving past. Is een minaret daar echt voor nodig? Of kan dat ook in een willekeurig gebouw?
Bij het minaretverbod in Zwitserland word toch ook niet gezegt dat ze hun geloof niet mogen belijden, maar hoe zou het typische Zwitserse landschap eruit gaan zien met minaretten ertussen?

En ja, het is onze taak ze in liefde de weg naar Jezus aan te reiken, maar niet om hen ons geloof op te dringen. Je mag voor Jezus kiezen, het is geen verplichting. Met verbieden van andere religies bereik je in mijn ogen het tegenovergestelde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 53 54 55 56
Pagina 56 van 56