ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 78 79 80 81 82 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 10 januari 2010, 22:00
BerichtOnderwerp: vergeven
 
JILL658 schreef:
Het lijkt me echter moeilijk als die onvergevingsgezinde persoon iemand is, waarvan je houdt en die je na staat. Dan zal dat best wel eens moeilijk kunnen zijn en je pijn kunnen bezorgen.....maar ik geloof, dat het dan ook het beste is om dan verder te gaan in alle gewetensrust en voor die persoon te bidden en proberen in de rust te blijven en dan te wachten op het moment, dat hij of zij zover is.
Schreef Solafide

Dat denk ik ook. Hoewel je denk ik ook moet beseffen dat de ander tijd nodig heeft om jou weer te vertrouwen. Jill

Wat mij geholpen heeft om te vergeven is de volgende tekst:"Rom 12" schreef:
Neem geen wraak, geliefde broeders en zusters, maar laat God uw wreker zijn, want er staat geschreven dat de Heer zegt: ‘Het is aan mij om wraak te nemen, ik zal vergelden.’
20 Maar ‘als uw vijand honger heeft, geef hem dan te eten, als hij dorst heeft, geef hem dan te drinken. Dan stapelt u gloeiende kolen op zijn hoofd’. 21 Laat u niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.


Want de uiteindelijke keuze waar je voor staat is: laat je je door het kwade in jezelf overwinnen? Niet vergeven leidt tot bitterheid en wraakzucht, vergeving zorgt voor bevrijding en genezing.

Laatst aangepast door CHATULIEM619

Hele goede tekst Chat, ook de mijne.
God gaat het doen voor ons, dus leg het in zijn handen. Als we dat doen dan kunnen we het echt loslaten. En zijn we ook los van die persoon, zodat wij verder kunnen leven. Haal het niet meer terug, ook al denken we dat we ons recht moet halen, omdat het ons zoveel ellende en verdriet heeft gedaan. Hij de Vader zal het voor ons doen, geweldig vind ik dat.
Ik zou niet graag in die persoon zijn of haar schoenen staan. Hoewel God ook kijkt naar hun omstandigheden, want ook deze persoon heeft God lief.
Jill

Met het vetgedrukte heb ik in dit verband dus echt problemen. Waarom zou God nog wraak moeten nemen voor jou, als jij in Zijn Naam al hebt vergeven..... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 17:18
BerichtOnderwerp: Tjeerd? De man die mee ging naar Denekamp
 
MARIJAN072 schreef:
Per ongeluk 2 keer verzonden. Twijfelende smiley Lachende smiley

mevrouw ongeduld, ging het niet snel genoeg Smiley die vol vragen zit Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 19:24
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
He beste mensen, ik vind persoonlijk dat het te veel op de man/vrouw gespeeld gaat worden. Zelf heb ik me hier ook schuldig aan gemaakt, ipv de Liefde van onze Here Jezus uit te dragen, ging ik af op persoonlijk gevoel..... Heb dan ook besloten dit niet meer te gaan doen, en verder geen reacties meer te wijden aan dit topic.
Voor mij is het uitdragen van Gods Liefde belangrijker dan het laatste woord willen hebben of mijn gelijk krijgen...... Verlegen lachende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 12:00
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
HENK710 schreef:

En ja, God heeft mij een brede interesse gegeven om mijzelf te ontwikkelen tot dienstbaar schepsel van Hem! Coole smiley met zonnebril

Misschien had God je beter, ipv een brede interesse een gave kunnen geven. En wel de gave om te onderscheiden wat wel en wat niet van de Geest afkomstig is...... (zie 1 Kor. 12) Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 14:03
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
[quote=TESSYBEAR731]Spreek even voor jezelf a.u.b.

De pot verwijt de ketel zou ik zeggen...... Henk kan heel goed voor zichzelf spreken, en al ben ik het niet met hem eens, ik wil graag van hem horen hoe hij hier over denkt.
Dus Tess, spreek ff voor jezelf en niet voor Henk..... Gefrustreerde smiley

Henk dan kun je me nu dus ook vertellen wie de Enige Ware God is ??

Tessybear schreef; Dat kan ik je ook wel vertellen cross,
De enige ware God is onze God! Sterker nog, Hij is ook gewoon de enige God! De God van Jacob, Abraham, Izaak én Ismael!
Je staaft hier namelijk wat Henk al die tijd al zegt...hoewel afgedwaald van de "werkelijkheid", hebben de moslims uiteindelijk dezelfde God als de christenen...

En wat je laatste zin aangaat, daar ben ik het dus niet met Henk, en dus ook niet met jou.....
Zie ook mijn eerdere postings in dit topic.

Als een moslim zich bekeerd tot het christelijke geloof, zal hij dus allah verwerpen en zijn leven geven aan God. Dat jij zegt dat het uiteindelijk dezelfde God is, wat heeft het dan voor nut om zich te bekeren tot het christelijk geloof en allah te verwerpen Smiley die vol vragen zit
Met andere woorden afgedwaald van de "werkelijkheid" gaat in dit geval niet op, want dan zou werkelijkheid ook Waarheid zijn, duisternis Licht, en dat is niet zo, en ook nooit geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:41
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
HENK710 schreef:
Licht heeft alles met duisternis te maken: het kan duisternis laten verdwijnen! En ja, dat kan door Jezus! En ja, het zou mooi zijn als iedereen dat gaat zien, als iedereen de Enige Ware God zo gaat leren kennen!

Dus wees gerust, ik waak voor de duisternis! Coole smiley met zonnebril

Henk dan kun je me nu dus ook vertellen wie de Enige Ware God is ?? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:25
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
INKA401 schreef:
tip ... een knipoog kan ook waardvol zijn hoor, heb er een super relatie aan over gehouden

Jij.... en Anneke ?? Knipoog smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 7 januari 2010, 00:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 12:43
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
HDBAS635 schreef:
nee. 1Joh 2:22 en vooral 1 Joh 4:2

He Bas, heftig, maar waar ..... mooie bijdrage Engeltje smiley


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 6 januari 2010, 12:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 23:54
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
RELLOK036 schreef:
wat ook handig is gewoon niet daten..... kom je ook niet te laat hoef je je niet op te tutten... scheren of wat dan ook.. slim he Clown smiley

Je hebt toch ook een afspraak met je werk om daar op tijd te komen.... maar ja met dat verslapen van jou heb je ook geen tijd meer om je op te tutten, scheren of wat dan ook ...... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 23:40
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
.

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 5 januari 2010, 23:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 22:48
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
HENK710 schreef:
De verborgen Jezusbelijders zullen er zeker zijn...en ja, dat is pijnlijk voor hen. Denk dat wij dankbaar mogen zijn ons geloof zo vrij te mogen belijden en dat ook andersdenkenden geaccepteerd worden (al is dit niet altijd duidelijk aanwezig).

Maar je eerste argument gaat niet echt op. Jij kent mij op een bepaalde manier en mijn moeder weer op een andere manier, en zo zijn er nog velen. Betekent dit dan per definitie dat ik niet mezelf ben? Dat iedereen een ander kent? Want dat is wel wat je met jouw argument in principe zegt. Immers, zo concludeer je, moslims erkennen Jezus niet en daarom kunnen ze niet dezelfde God dienen/kennen.

Wij geloven absoluut dat we Jezus nodig hebben en wij geloven ook dat ieder mens enkel echt tot God kan komen door Jezus....Zo zal mijn moeder tegen jou zeggen dat je ook eens op andere dingen bij mij moet letten om mij nog beter te leren kennen. Het gaat dan dus nog steeds wel over mij.

De vraag is nog steeds of de god van de moslims dezelfde god is als de God van de christenen??
Als een moslim zich op welke manier dan ook bekeerd tot het christelijke geloof, pas dan, en niet anders, is mijn God ook zijn God.

Als een moslim allah god wil noemen, mooi voor hem, maar die god is alleen maar een naam, en geen werkelijkheid.

Mijn God is Werkelijkheid, Liefde, Lankmoedigheid, de Enige Waarachtige.

Godsbeeld is leuk, zeker als je het in een menselijk persectief gaat zien, maar God is niet te vangen in een menselijk vergelijk. De 10 geboden zijn blijkbaar zo bekend dat het eerste gebod word vergeten. Gij zult geen andere goden voor u aangezicht hebben.

Als, je moeder dus aangeeft dat iemand ook eens anders naar jou moet kijken om jou beter te leren kennen, heb je helemaal gelijk. Jij bent jij en niemand anders. Zo is het met God ook, je mag op allerlei manieren naar Hem kijken, MAAR NIET NAAR ANDERE GODEN!!!!, en hier gaat jou vergelijk dus helemaal de mist in. God is God en allah is allah. Het was Gods geest die over het water zweefde, niet allahs geest, de god van de moslims die over het water zweefde. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 22:22
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
PIETER649 schreef:
juist niet toch? Knipoog smiley

Het soort ex lijkt me ook niet, zal wel een man geweest zijn toch ... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 21:58
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
HENK710 schreef:
Denk maar aan dat ene kledingstuk waar jij het nog niet helemaal op hebt Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Het zij wil niet, hij wil wel kledingstuk ..... Smiley die vol vragen zit

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 21:48
BerichtOnderwerp: christenen en moslims
 
MARIJAN072 schreef:
Je hebt dan wel een interessant, niet alledaags, verhaal. Clown smiley

Nee joh, Pieter is alledaags en zeker niet meer interessant ..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 18:58
BerichtOnderwerp: Boekentip....
 
ROBBEDOES873 schreef:
Elk jaar met pasen las ik vroeger Krabat Meester van de zwarte molen....
Een geweldig boek....denk het zal wel niet cm waardig zijn Clown smiley maar het is wel een aanrader Knipoog smiley

http://209.85.229.132/search?q=cache:6p4dYOtIcRcJ:nl.wikipedia.org/wiki/Meester_van_de_zwarte_molen+krabat+meester+van+de+zwarte+molen&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Tja als ze Harrie al occult vinden, dan is dat boek zeker occult ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:15
BerichtOnderwerp: Terugblik op 2009
 
[quote=MARIJAN072]Morgen is het alweer de laatste dag van het jaar. Het lijkt het nog maar zo kort geleden dat het jaar begon, maar aan de andere kant merk je dat er ook heel veel gebeurd is.

Is er iets wat je meemaakte in 2009, wat je bij zal blijven en wat je wilt/kunt delen?

Ik heb wel iets wat ik wil en kan delen.
Een maand of 2 geleden ben ik naar een dienst geweest om gebed te vragen voor genezing van mijn stotteren. Maar God had blijkbaar iets anders voor me in petto, Hij leerde me de kracht van vergeving kennen. Alle mensen die me ooit hebben gepest met het stotteren, en dat zijn er heel veel, heb ik kunnen vergeven in Jezus naam. De rust en de kracht die daarvan uit gaat, is met geen pen te beschrijven, Gods Geest die nu meer ruimte heeft om door mij heen te werken..... super!!!!!!
Ik stotter nog steeds, hoorbaar is het wel een stuk beter, maar de rust in mij is vele malen belangrijker dan het vloeiend kunnen spreken. Toch geloof ik dat God bezig is met genezing/herstel, en dat ik op termijn zeker goed zal kunnen praten. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 december 2009, 00:28
BerichtOnderwerp: gedichten
 
POEZELIEN741 schreef:
HANDEN NAAR DE HEMEL

mijn blik gericht naar de donkerblauwe hemel
sterren brengennog licht

mijn stem waait weg met de wind
het slechte in mij is mee genomen

ik voel me nieuw
en wil hier zijn

mijn weg mag hier niet eindigen

til mij op
en laat mij gaan

loop naast mij
de rest van mijn leven

wijs mij
welke kant ik op moet gaan


poezelien****(nichtje.)

Hoi Poezelien,

Als aanvulling op dit gedicht, "loop naast mij de rest van mijn leven
wijs mij welke kant ik op moet gaan"

** ** ** ** ** ** ** ** ** **

Ik droomde eens en zie ik liep
Aan 't strand bij lage tij
Ik was daar niet alleen, want
De Heere liep aan mijn zij.
We liepen saam het leven door
En lieten in het zand,
Een spoor van stappen, twee aan twee,
De Heere liep aan mijn hand.
Ik stopte en keek achter mij
En zag mijn levensloop,
In tijden van geluk en vreugd,
Van diepe smart en hoop.
Maar als ik goed het spoor bekeek,
Zag ik langs heel de baan,
Daar waar het juist het moeilijkste was,
Maar een paar stappen staan.
Ik zei toen: Heere waarom dan toch?
Juist toen ik U nodig had,
Juist toen ik zelf geen uitkomst zag
Op het zwaarste deel van het pad.
De Heere keek me toen vol liefde aan
En antwoordde op mijn vragen:
Mijn lieve kind, toen het 't moeilijkst was
Toen heb Ik jou gedragen.

Auteur: Mary Stevenson


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 29 december 2009, 00:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 00:25
BerichtOnderwerp: Lync score
 
MARIJAN072 schreef:
Zo worden we nog niks wijzer zeg! Twijfelende smiley Klinkt erg geheimzinnig allemaal. Smiley die vol vragen zit

Leanne wou toch graag een vent van minimaal 60 met een rode ducatie Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 21 december 2009, 00:03
BerichtOnderwerp: Baai Baai!!!
 
HENNEPEN110 schreef:
[i] Hoi allemaal,

Morgen is mijn abonnement afgelopen hier.
Aangezien ik heb gevonden wat ik zocht
Verliefde smiley neem ik (voorlopig) afscheid van jullie.
Als ik jullie heeeeel erg mis (zou kunnen toch!!!) dan kom ik nog weleens met een proefabonnementje kijken hier Lachende smiley
Veel plezier, gezelligheid en vooral Gods zegen wens ik jullie toe!

Groetjes Hennie

He Hennepplantje, groetjes, en succes in Meppel ..... Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 20 december 2009, 18:50
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Bouwdewijn de Groot - Avond

http://www.youtube.com/watch?v=Fgx-CiX538g
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 17:26
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Clousseau, dat ze de mooiste is ......

http://www.youtube.com/watch?v=GWLMAsGrU8Q
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 14:45
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
De eerste 10 seconden zijn waardeloos, maar daarna krijg je toch echt waar voor je "geld"

http://www.youtube.com/watch?v=Hg8Fa_EUQqY&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 00:06
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
Ik begrijp dat mijn voorbeeld blijkbaar veel emoties en reacties heeft opgeroepen. Ik heb daar spijt van. Ik had beter geen voorbeeld kunnen noemen.

Voor de rest blijf ik wel achter mijn opmerking staan. Dus wel bidden voor Henk030, en niet lichtzinnig om gaan met waarvoor je bidt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 23:58
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
Een lichtstraal, weerkaatst eerst tegen het ene kleine kristalletje, komt dan een ander stukje tegen waartegen hij weerkaatst, en reist zo kriskras heen en weer totdat hij aan de kristallen ontsnapt en ons oog bereikt. Samen gepakt met andere lichtstralen die op andere manieren door de kristallen zijn gereisd. Het (witte) licht van de zon of een lamp, komt zo na omwegen gewoon bij ons oog terecht.
En daarom is sneeuw wit. Want een plak ijs eigenlijk een enkel, deels spiegelend en deels doorzichtig, kristal is, bestaat sneeuw uit een wirwar van minieme, losse kristallen.
Lekker moeilijk hè Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 19:21
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
ROBBEDOES873 schreef:
Sorry Cross dit valt me zo vies van je tegen....
Net als Jill denk ik ook dat een excuus aan Henk zowel door jou als door Chat hier op zijn plaats is...
Wat jij en Chat hier doen is te erg voor woorden Kotsende smiley

Leer eerst maar lezen, voordat je zoiets plaatst....... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 19:21
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
JILL658 schreef:
ik bid dat jij en Chat de kracht krijgen om sorrij te zeggen tegen Henk hoe jullie hier nu allemaal op reageren en insinueerd.
Kom op waar zijn jullie mee bezig??????
Ik vind dat dit te erg is voor woorden en jullie noemen julie christen. Ga jullie je even schamen zeg!!!!!!!!!!!!!!

Henk voor jou: ik verbreek elke aanklacht tegen jou en elke vloek die hierop gelegd word door dit in Jezus Heilige Naam!
Jezus is redder en geneesheer ook in deze.
Nogmaals sterkte Henk en een knuffel van de Heer.

Leer eerst maar lezen, voordat je zoiets plaatst...... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 19:20
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
ANNETTE792 schreef:
Hallo zeg, waar zijn we nu helemaal mee bezig?
De opmerking van chatuliem vond ik al vrij ver gaan maar dit slaat echt alles. Ook al staat er bijvoorbeeld,waarom wil je uberhaupt zo over iemand denken!
We weten niet alles nee maar dat gaat ons ook allemaal niet aan!
Er word heel simpel om gebed gevraag, zou iemand die inderdaad zoiets op zn geweten zou hebben dat doen denk jij?
En wat als je zou bidden dat er weer contact mag komen terwijl jou voorbeeld zou kloppen, geloof jij dat God dan door onze gebeden zn dochter naar hem toe stuurt Gefrustreerde smiley
Waarom toch altijd meteen het slechte denken!



Henk, ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je je niet te veel aantrekt van dit soort domme opmerkingen,wat er speelt gaat ons geen bal aan.

Leer eerst maar lezen, voordat je zoiets plaatst ...... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 19:20
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
MARISKA601 schreef:
Cross, waarom noem je dit voorbeeld?
Deze opmerking kan heel kwetsend zijn.
We weten niet wat er aan de hand is.
Loop jij een beetje te gissen.
Op deze manier kunnen we wel stoppen met bidden voor anderen,
omdat we toch vaak maar dingen maar half horen.

En al zou het waar zijn, van misbruik, dan hoef je zoiets niet op het forum neer te zetten.
Als pastoraal medewerker moet je zeker discreet zijn met wat je hier op het forum neerzet.
In het verleden heb je wel vaker hier dingen neergezegt die prive behoorden te zijn.

Leer eerst maar eens beter lezen, voordat je zoiets plaatst...... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 15:17
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
Ik ben het met zowel chatuliem als de anderen eens.
Chatuliem is voorzichtig in met waarvoor hij bid, maar hij kan wel bidden voor Henk030.
Wat als er bijv. misbruik in het spel is geweest en ons gebed is dat het contact tussen Henk030 en zijn dochter mag worden hersteld?? God is wel een verhoorder van gebeden..... Dus laat ons niet te lichtzinnig zijn in wat we vanuit onze emotie bidden. We weten niet alles, en hoeven ook niet alles te weten, en juist daarom is het m.i. verstandig om voorzichtig te zijn in waarvoor we bidden.
Wat Henk710 al zei, we kunnen wel voor Henk030 bidden dat hij rust, wijsheid en kracht mag krijgen ..... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 21:57
BerichtOnderwerp: 10 geboden,wet van mozes
 
PIETER649 schreef:
over jullie allebij... stelletje kleuters

Zeg pinkeltje wil jij je erbuiten houden ..... of was het nou duimelotje.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 78 79 80 81 82 83 Volgende
Pagina 81 van 83