ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HDBAS635
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Berichten van HDBAS635
Auteur Bericht
HDBAS635 (54)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: donderdag 10 december 2009, 14:32
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
Moderne wetenschap? Mag het een miljoen jaar meer zijn? Die gasten bij de KNMI hadden onlangs hun thermometer verplaatst omdat die niet goed stond en daardoor al jaren met de warmtewaarden een halve graad te hoog zaten. Ik ga weer verder. Mijn zwemvest opzoeken en zwemles nemen. Heb dus nog een hoop te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HDBAS635 (54)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: donderdag 10 december 2009, 10:56
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
ARJAN007 schreef:
Hallo Pieter,

Ik dacht al dat je weer terug zou komen hier Knipoog smiley Dat is dus uitgekomen!
En wat de klimaatverandering betreft: die is onmiskenbaar gaande, de temperaturen zijn deze jaren een stuk hoger dan 90 jaar geleden. De cijfers bewijzen dat!

En ja... in mijn hoekje bespreek ik gewoon wat zoal ter tafel komt.

Ja, en 1900 was warmer dan 1800. En 1900 was kouder dan 2000. Het klimaat verandert altijd. Maar in hoeverre kan je dit in de schoenen van de mensen schuiven? Dat wil dus niet zeggen,dat je alles maar mag vervuilen of de lucht in laat gaan. Daar moeten zeker wel regels voor zijn. Toen in de jaren 70 het ijs al kilometers in Rusland vanuit de noordpool het land opkroop,dachten de wetenschappers aan een soort van ijstijd. Nog geen 20 jaar later opeens het tegenovergestelde. Alsof Amersfoort volgend jaar al aan zee ligt. Paniekzaaien en zogenaamde eco-taxen,daar zijn ze goed in. Maar dit is CM,dus hebben wij ook vertroosting. Lees ps. 93.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HDBAS635
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3