ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ZINGA672
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 40 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ZINGA672
Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 19:16
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben dan geen ervaringsdeskundige, gelukkig maar.....maar ik ben het weleens met wat je schrijft......en eigenlijk bedoelde ik dat ook met mijn stukje hierboven.....er wordt nog al geoordeeld.....
Er worden dan regels opgeschreven hoe vreselijk het is wat een borderliner allemaal doet maar ik neem toch aan dat er ook gradaties in zijn? Lijkt me verdrietig om dit allemaal zo te lezen als je zelf een ervarinsdeskundige bent en daar goed mee om kunt gaan.......
Maar inderdaad we zijn een beetje off topic....

Nou ja off topic; t heeft allemaal toch wel met elkaar te maken.

Voor alle duidelijkheid; ik ben ervaringsdeskundige 'van de andere kant'. Ik weet hoe het is om met een (extreme?) borderliner in 1 huis te wonen. Daar kies ik dus gewoon niet voor. Dat bedoel ik niet veroordelend, maar ik kan het denk ik niet opbrengen. t Zal ook niet lang goedgaan; ik ben immuun voor manipulatie en ik heb genoeg geweld gezien. Deze lidtekens zitten zo diep dat ik niet denk dat ze in dit leven nog genezen. Ik heb dus alleen 'bindingsangst' bij manipulatieve en gewelddadige mensen.

Hm; ik besef me dat er vast wel borderliners mee lezen op t forum, dus ik schrijf voorzichtig. Ik heb geen ervaring met 'lichte borderline'. De ervaring die ik heb gehad was extreem en tekenend voor de rest van mijn leven. Vandaar dus.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 23:38
BerichtOnderwerp: De 'hemel' saai ?
 
AREND003 schreef:
Waar is hier?

Op CM natuurlijk. Ik neem aan dat jij jezelf herkent in het citaat dat je plaatst, dus dat je jouw gezelschap het liefst in de hel zoekt. Op CM zitten christenen en die zijn van plan naar de hemel te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 23:30
BerichtOnderwerp: Bindingsangst
 
MAR907 schreef:
Iemand met de borderline-persoonlijkheidsstoornis heeft vaak een laag gevoel van eigenwaarde en een sterke neiging tot extreme (voor)oordelen. In relaties met vrienden en/of partner is het vaak alles of niets, vaak eerst alles en daarna plotseling niets.

Het lage gevoel van eigenwaarde leidt soms tot zelfbeschadigend gedrag (automutilatie, bijv. zichzelf bewust snijden of branden), soms ook in combinatie met manipulatie, maar sommige Borderline-patiënten proberen hun onzekerheid te overschreeuwen door provocerend gedrag, waarbij je juist geen onzekerheid zou verwachten.

Soms treedt er dissociatie op: mensen met borderline kunnen af en toe even heen zijn, voor een bepaalde tijd niet meer in de realiteit. Het lijkt dan alsof zij zichzelf in een film zien acteren. Dissociatie is een vluchtmechanisme om de emoties onder controle te houden. Het treedt meestal op als de stress teveel wordt.

Veel borderliners leven met de angst om verlaten te worden (ook als hiervan reëel geen sprake is). Zelfs in een groep mensen kunnen ze zich eenzaam voelen.

Borderline-persoonlijkheidsstoornissen kunnen ook samen gaan met kortdurende psychoses (enige uren).


Zoiets cross? Verder is op het internet genoeg over te vinden...

Je vergeet de gewelddadigheid waar sommigen toe in staat zijn. Kindermishandeling, krijsen en schreeuwen, huis 'verbouwen' en het hele gezin trachten te vermoorden als ze hun zin niet krijgen. Manipulatie, intimidatie en slachtoffergedrag.

Voor mij geen borderliner. Never.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 23:17
BerichtOnderwerp: Themachat
 
Try-out:

Donderdagavond 16 december:

THEMACHAT

in de Jolijtbox

Het thema is: "Op doorreis" Hoe beleef jij je leven; ben je onderweg of leef je bij de dag?


Vanaf 21.00 uur met open einde.


** De toegang is gratis! ** Lachende smiley met blinkend witte tanden (grabje)

Nog even ter herinnering de afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.

C u 2morrow!

GrZ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 23:04
BerichtOnderwerp: Themachat
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT

in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interessante stelling of een thema:

1. "Op doorreis" Hoe beleef je je leven hier op aarde?
2. Zie je de tekenen van de eindtijd, zo ja waarom en heeft dat consequenties voor je leven op aarde?
3. Woorden hebben kracht, geloof je dat ??
4. Kinderen in een samengevoegd gezin
5. wie heeft er te maken gehad met een sekte... (op verzoek van iemand die hier een boek over schrijft.)
6. Is een potentiële partner met schulden acceptabel
7. hoeveel ben je bereid om op te geven voor een potentiële partner baan/woning?
8. Gods plan met je leven


Laatst aangepast door
ZINGA672
op woensdag 15 december 2010, 23:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 23:01
BerichtOnderwerp: De 'hemel' saai ?
 
AREND003 schreef:
Ook even mijn reactie, en dat is een quote van Mark Twain: I prefere to go to heaven for the climate, to hell for the company!

Oké, ik begrijp dat je hier dus voor het klimaat zit.. Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 21:35
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MARIO216 schreef:
OPROEP:

Iedereen levert bij mij per mail zijn TOP 20 in en ik maak het op orde.

INLVEREN voor 22 DECEMBER, Bekendmaking 26 December.

Clown smiley

Hoe vaak mag jum inleveren Mariooo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 21:24
BerichtOnderwerp: we lopen tegen het einde....
 
Hihi, afsluiting en evaluatie van een jaar (half in mijn geval) lidmaatschap van een datingsite... kan t nog gekker Clown smiley

Maar goed; ik heb genoten van discussies, chatbox, uitjes, pakjezzzavond en veel leuke nieuwe mensen die ik heb mogen leren kennen.

Helaas is de belangrijkste les nu even dat ik toch nog te goed van vertrouwen ben. Ook voor een christelijke datingsite. Daar moet ik aan werken...

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 21:14
BerichtOnderwerp: Themachat
 
HENK710 schreef:
Voor de leeghoofdigen en vergieterigen onder ons( en daar reken ik met name mezelf onder Verlegen lachende smiley ) is het wellicht handig om het de bewuste donderdag nog even aan te geven dat het de bewuste donderdag is en wat het thema van die avond is...
Weet nml 9 van de 10 keer niet wat voor dag het is dus laat staan of het nu de 1ste 3de of weet ik veel hoeveelste is Verlegen lachende smiley

alvast tnx een vergieterige Does

Ga ik doen Does. Iedere woensdag vóór de chat plaats ik herinnering + thema, oké?

GrZ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 21:11
BerichtOnderwerp: De 'hemel' saai ?
 
HENK710 schreef:
Kleine nuance, Zinga, want Jezus zit er ook en is toch echt 100% mens Knipoog smiley Zitten ze er in elk geval met zijn tweeën. Lachende smiley

Verder denk ik dat we niet teveel moeten proberen het hiernamaals in onze termen te beschrijven, want onze termen zijn hoe dan ook begrensd door tijd en ruimte, terwijl Gods tijdsbegrip er een is vanuit eeuwigheid...Dat geeft een heel ander beeld dan wij er ooit aan kunnen geven!

Ik begrijp je niet Henk: vind je dat de auteurs in de bijbel zich niet over het hiernamaals hadden mogen uitlaten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 21:05
BerichtOnderwerp: De 'hemel' saai ?
 
MAR907 schreef:
De gelovige doden worden niet eerder opgewekt dan wanneer de Here Jezus terug komt.....
Zelfs Maria wist het...

Als dat zo is (wat ik niet geloof) dan zit Elia dus nu nog steeds als enige mens in de hemel? (2 Koningen 2:11). k Hoop maar dat ie ut niet saai heeft dan Verraste, verbaasde smiley

In de bijbel staan verschillende taferelen beschreven die in de hemel plaatsvinden. Die zijn verre van saai. Als er Iemand is met gevoel voor drama en historische hoogte- en dieptepunten (met alle respect overigens) dan is Hij het wel. De manier waarop in de profetiën de voleinding van alle dingen naar een climax (zei ik 1?) toe wordt geschreven is adembenemend.

De manier waarop Jahweh o.a. in de psalmen als Persoon wordt beschreven isook adembenemend.

En als ik kijk hoe Hij deze aarde geschapen heeft, inclusief natuurgeweld, diversiteit, kleurrijkheid enz enz, dan kan ik niet geloven dat een leven dicht bij Hem ooit saai zal zijn.

En dat is toch ten diepste waar het om draait in de eeuwigheid; een relatie met je Schepper? De meest creatieve en adembenemende Persoon die er is.

GrZ!


Laatst aangepast door
ZINGA672
op dinsdag 14 december 2010, 21:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 23:02
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MARIO216 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=G6xr6VKg7sE

Mister Diedjee.... wij zijn bijna half december; wordt het geen tijd voor een CM Top 100 Aller Tijden??? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 22:41
BerichtOnderwerp: Themachat
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT

in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interesante stelling of een thema:

1. Gods plan met je leven
2. "Op doorreis" Hoe beleef je je leven hier op aarde......zie je de tekenen van de eindtijd en waarom zie je dat als tekenen?
3. Woorden hebben kracht, geloof je dat ??
4. Kinderen in een samengevoegd gezin
5. wie heeft er te maken gehad met een sekte... (op verzoek van iemand die hier een boek over schrijft.)


Laatst aangepast door
ZINGA672
op maandag 13 december 2010, 22:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 22:29
BerichtOnderwerp: Themachat
 
HENK710 schreef:
Even een vraagje. Waarom direct in een andere kamer afspreken vooraf? Ook de lobby is uitermate geschikt voor gesprekken over thema's zoals deze hier nu al genoemd zijn. Er vinden ook al wel geregeld gesprekken plaats met dergelijke of andere serieuze thema's. Voordeel van de lobby is dat iedereen die binnenkomt gewoon in kan steken. Nadeel is dat er ook andere gesprekken tussendoor plaatsvinden. Dat je dergelijke gesprekken op een gegeven moment eventueel elders voort wil zetten om zo het overzicht wat meer te houden snap ik dus wel. Maar waarom vooraf al programmeren in een andere kamer?

Let wel, van mij mag dit initiatief doorgaan hoor. Het is meer iets wat ik me zo even afvraag. En ik hoop niet dat het de ruimte voor serieus gesprek in de lobby weg gaat nemen!

Henk, het lastige van serieuze gesprekken in de lobby is idd dat er allemaal andere gesprekken door heen lopen. Hoewel er wel degelijk serieuze momenten in de lobby zijn is het moeilijk om met een grotere groep wat langer en dieper op 1 onderwerp door te gaan. Bovendien kun je dat in de lobby ook niet vragen; daar is niets 'off-topic'. Iedereen is dus vrij om over willekeurig welk onderwerp te beginnen.

Voordeel van een thema-chat op een vaste avond en vast tijdstip is dat mensen speciaal kunnen 'aanschuiven' voor het thema dat hen interesseert. Als dit gesprek in de lobby zou plaatsvinden vrees ik dat zij snel teleurgesteld zouden raken als ze speciaal daarvoor zouden inloggen.

Ik kan me niet voorstellen dat een themachat de discussies in de lobby gaat wegnemen. Het is immers maar 1 maal per 2 weken en dan ook nog telkens over een ander onderwerp. Als ik kijk hoe fanatiek het forum wordt volgeschreven Lachende smiley Ik denk dat dit reuze meevalt. We zullen zien.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 20:49
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=wgyaRy67z0s&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 20:40
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
PEACEDOVE820 schreef:
45 en heb de teller nu op 15 staan ongeveer geloof ik...
dus nog wel een endje te gaan dus

Ik heb ze al die tijd dus afgeslagen Verlegen lachende smiley Maar speciaal voor jou heb ik er nu 3 gespaard. Stuur me je adres maar voordat de aktie is verlopen; oké?

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 00:20
BerichtOnderwerp: Verwerken van het verleden
 
JOLAN931 schreef:
blijven hangen in het verleden is niet slim.
maar om er nu emotieloos mee om te gaan???
ik ben een mens vol emoties, en ik ben er blij om dat ik ze uiten kan.
de wereld zou dood zijn zonder emoties.

Dat kan alleen als je erg oppervlakkig bent. Of er voor kiest oppervlakkig door het leven te gaan.

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 12 december 2010, 23:14
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
VISSER278 schreef:
Wie kan ik blij maken met rocks-vijfjes.
Heb ze ooit eens gespaard hier bij de Texaco, maar die is er jaren geleden mee gestopt. Ze liggen hier maar in de kast en ik doe er niks mee. Waar ik ze kan inleveren weet ik ook niet maar hier in de buurt dus nergens.
Is er iemand die ze écht GOED kan gebruiken , stuur me maar een mail.

Gr, visser.

Die kun je inwisselen voor geld Visser. Formuliertje halen en opsturen.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 12 december 2010, 22:32
BerichtOnderwerp: Themachat
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT


in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interesante stelling of een thema:

1. Gods plan met je leven
2. "Op doorreis" Hoe beleef je je leven hier op aarde......zie je de tekenen van de eindtijd en waarom zie je dat als tekenen?
3. ..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 12 december 2010, 18:56
BerichtOnderwerp: Verwerken van het verleden
 
LEANNE226 schreef:
Yep,maar niet iedere ervaring hoeft wijsheid op te leveren,dus ik zie levenservaring puur als ervaring,wat je er mee doet geeft je wijsheid......of niet.....

Gr.Leanne(heeft vooral veel eigenwijsheid Lachende smiley met blinkend witte tanden )

Hm, volgens mij is dat juist aangeboren hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 12 december 2010, 18:47
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ANGELIQUE327 schreef:
Mijn slechtste moment vandaag was vanmorgen: opgetut en netjes aangekleed...klaar om naar de kerk te gaan en dan....lekke autoband
Te laat om nog op de fiets te gaan..baaaaaaalen! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Huilende smiley, smiley in tranen

Oeps sorry! Verraste, verbaasde smiley k Dacht dat ut moest van Dukkie... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 12 december 2010, 18:43
BerichtOnderwerp: Verwerken van het verleden
 
LEANNE226 schreef:
Het is ook maar net wat je met die ervaringen doet en in hoeverre die je (hard)raken en je leven beinvloeden.Levenservaring is niet hetzelfde als wijsheid en tact ......ik wou dat ik daar wat meer van had Knipoog smiley
Ik vertik het om mijn verleden teveel invloed te laten hebben(voor zover ik daar invloed op heb),ik ben een jonge hond die van het leven wil genieten,maar zelfs sterke bomen kunnen omgezaagd worden.....

Ik versta onder levenservaring de hoeveelheid wijsheid die iemand gedurende zijn/haar leven door middel van ervaring heeft opgebouwd. k Weet niet of de Van Dale er ook zo over denkt, maar volgens mij wordt het in deze betekenis vooral in het dagelijkse leven gebruikt. Toch?

In theorie kan dus iemand van 80 jaar oud, geen noemenswaardige levenservaring bezitten omdat hij of zij er niet van heeft geleerd.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 12 december 2010, 16:55
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
HENDUK927 schreef:
aangeboden.. cursses lekke autobanden verwisselen..

om al die lieve vrouwen weer onderweg te helpen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hoofdprijs..flesje wijn naar eigen keuse Lachende smiley


Gaan we ze dan eerst allemaal lek steken?? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 12 december 2010, 14:48
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
TESSYBEAR731 schreef:
Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...

Ik heb ervaren dat het tijd is voor een periode van gebed en bezinning.
Er gebeuren momenteel een heleboel (mooie) dingen in mijn leven en ik wil me daar echt heel graag even op gaan focussen. Even tijd nemen voor de Heer en mijzelf, om nog meer aan die relatie te werken en puzzelstukjes op de plaats te zien vallen Lachende smiley
Dingen als CM slokken in mijn ervaring tijd en energie op die ik beter in andere dingen zou kunnen steken, en aangezien het enorm verslavend werkt zo'n forum vind ik het maar moeilijk om het te laten voor wat het is! Knipoog smiley
Natuurlijk kom ik wel weer terug! Tenslotte kunnen jullie helemaal niet zonder me Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ...maar wanneer dat precies word weet ik nog niet...

Zal de komende week vast nog wel online zijn, maar heb bewust al een time-out genomen en zal ws. dus niet zo heel veel meer reageren...
Om het niet te kunnen vergeten wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een mooi, gelukkig en bovenal gezegend 2011!

Tot ziens!

Alsof ik jou met rust ga laten... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Ik help je wel focussen; benk héél goed in Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 12 december 2010, 00:50
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
[quote=VISSER278]Natuurlijk.
Waar zie je me voor aan ? Voor een échte lompe zeeuw ofzo? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Iedereen die met de auto de weg op gaat hoort een band te kunnen verwisselen (is mijn mening) Smiley met dichtgeplakte mond[/quote]

We bedoelden of je in staat bent een fatsoenlijk wijntje uit te zoeken Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:31
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ze oefenen toch wel binnen met een kopje koffie in de hand? Smiley die vol vragen zit

Wijntje toch??? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:48
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
WILLEMIJN232 schreef:
Straks gaat het nog een CM activiteit worden? Verraste, verbaasde smiley

Gezellie. Maar dan stel ik voor dat we t wel in de zomer doen. k Voel er weinig voor om in deze kou autobanden te verwisselen.

En t t moet ook geheim blijven dat ik weet hoe het moet Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:21
BerichtOnderwerp: Halloween
 
BART817 schreef:
maw dat je de kans groot acht dat het nog uitgroeid?
kan zijn, maar nu iig nog niet, gelukkig!

Helaas is ut hier wel springlevend. De plaatselijke krantjes maakten er voorpagina nieuws van; compleet met bloederige horrorfoto's (waarop een stroom van klachten loskwam). De winkels liggen vol met griezelige attributen en er wordt al jarenlang heksenbal gevierd. t Gaat je niet ongemerkt meer voorbij...

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 10:16
BerichtOnderwerp: Themachat
 
Voorstel:

Iedere 1e en 3e donderdag van de maand

THEMACHAT


in de Jolijtbox

Vanaf 21.00 uur...


Afspraken:

* Respectvol naar elkaar luisteren en op elkaar reageren.
* Uitsluitend inhoudelijke reacties op elkaar en niet op de persoon spelen
* Humor is toegestaan.


Wie heeft er ideeën voor thema's? Over welk onderwerp zou je nu graag eens met anderen willen bomen? Waar kunnen we es lekker over doorzagen?

Vul het lijstje hieronder aan met een interesante stelling of een thema:

1. Gods plan met je leven
2. .....

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672 (60)





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 10:05
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nou Grace, ik heb wel eens een lekke band gehad en toen de wegenwacht kwam wist ik niet eens waar mijn reserveband lag...........dat ik die sowieso had......en ik ben toch vrij zelfstandig.....
Dus ik herken mij wel in het verhaal van Marijan.... Verlegen lachende smiley

Maar daar zijn de mannen toch speciaal voor uitgevonden? Voor het verwisselen van alles wat los of (te) vast zit?? Engeltje smiley Clown smiley

GrZ!


Laatst aangepast door
ZINGA672
op zaterdag 11 december 2010, 10:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ZINGA672
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 40 Volgende
Pagina 2 van 40