ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARY052
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARY052
Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 20:44
BerichtOnderwerp: terecht?
 
KLAAS252 schreef:
Hé buschauffeur, we gaan je bussie slopen...... enz.

Ja, dat is het afgelopen jaar diverse keren in mijn bus gezongen, tijdens het zogenaamde evenementen-vervoer.
Als dat gebeurt, zing ik net zo hard mee, vanachter het stuur van de te slopen bus.
Dolle pret met z'n allen.

Wat hier gebeurde is iets totaal anders, niet alleen de bus en de chauffeur werden gesloopt, maar ook de passagiers, die betaald hebben en recht hebben op een comfortabele en ongestoorde reis.

Ik heb afgelopen zomer in een situatie verkeerd, met ook een gillend en krijsend kind in de bus, die ook nog behoorlijke tikken kreeg van wat naar ik aannam de vader was, dat ik op het punt stond de noodknop in te drukken om contact te zoeken met CVL ( Centrale Verkeers Leiding), zodat zij mee konden luisteren en hulpdiensten, zoals politie in konden schakelen.
Voor de "vader"net op tijd stapte hij uit, anders ben ik bang, hadden jullie over een aktie van mij kunnen discussieren.

Ik sta volledig achter de aktie van mijn collega uit Almere.(Zie dan ook eerdere reakties van medereizigers.)

Eilaas, wil men mij hierop afschieten? Hier zit ik en ik kan niet anders.
Voor het overige: Opbouwende kritiek: Gaarne, weet je niet precies waar je over l....t, ff dimmen met je oordeel. Geschokte, onthutste smiley


([i]Mag ik nu nog blijven ????

Van mij mag je blijven Klaas!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 20:42
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
ROBBEDOES873 schreef:
Een hele dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken,
en
voor iedereen die er 1 wil


Thanks Robbe, komt op goede moment.
Ook een knuf terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zondag 27 december 2009, 10:16
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
ELLY361 schreef:
wou al mn vriendjes en vriendinnetjes van cm een verlate kerstknuffel geven sorry had nie eerder tijd dus doe ik het nu maar,

knuffels

Beter laat dan nooit Elly..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 december 2009, 20:47
BerichtOnderwerp: Lync score
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik vraag me echt af hoe de organisatie CM aan een een bepaalde lync score komt. Ik vind zelf persoonlijk dat de lync score niet altijd even goed is uitgerekend door de organisatie van CM.
Hoe is dit voor jullie?
Wat vinden jullie van de lync score die door de organisatie van CM aan jullie persoonlijk wordt afgegeven?

Groeten van Paulus

Ik begrijp daar helemaal niets van Paulus..........
Kan aan mij liggen natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 december 2009, 08:57
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
TRIJNIE671 schreef:
ook een dikke knuffel voor leanne en renske , en voor alle noordelingen Clown smiley nou beter gezegt heel cm Kussende smiley allemaal schatten hier , erg gezellig , kan niet meer zonder cm Knipoog smiley

He Trijnie ook voor jou een super knuffel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 21:35
BerichtOnderwerp: Eenzame feestdagen.
 
SIMONKWET418 schreef:
Mary daar ben ik het dus helemaal mee eens.
Ik ben ook alleen met die dagen, en zie er echt tegenop.


Hoop dat je toch iets kunt bedenken Simon.........
Maar gelukkig: ondanks het feit dat je je misschien alleen voelt......je bent het nooit!!!

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 19:46
BerichtOnderwerp: Kleine wonderen in het dagelijks leven
 
HENK030 schreef:
had vandaag mijn kleine meid aan de telefoon ze zij papa ik hou meer van jou dan jij van mijn dit doet zo goed


Echt cool Henk!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 23:13
BerichtOnderwerp: Eenzame feestdagen.
 
BULLDOG524 schreef:
Net ff een programa gekeken(joris showroom) mensen die in hun eigen wereld leven helemaal alleen maar oh zo gelukkig
wat is eenzaamheid? zijn wij niet te veel verwend?

ja misschien wel Bull, maar aan de andere kant zijn wij wel geschapen voor relatie's............

Groet Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: maandag 21 december 2009, 21:01
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
 
MARISKA601 schreef:
Wat een kolder.
Stel dat de man dement is, hoe kan hij dan leiding geven?

Mariska: ook al ben je het niet met chat eens, vind het jammer dat je zo bot reageert.. Je kunt toch iets andere woorden kiezen?

Mary

het is overigens wel bijbels, de man als priester van het gezin, dat is wel zoals GOD het bedoelt heeft, hoe lastig en moeilijk het ook is voor deze tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zondag 20 december 2009, 19:29
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
KLAAS252 schreef:
Maar dan is het wel een goeie zaak om in de "Kerk", niet als gebouw, maar als gemeente van God, dus samen, bij te kunnen tanken, om dit vervolgens weer uit te kunnen dragen/delen.
Niet dan ?

Klaas.


Mee eens Klaas!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 16:52
BerichtOnderwerp: Loslaten
 
CLOWNTJE718 schreef:
Loslaten

Loslaten betekent niet dat ik de liefde los laat, Het betekend dat ik niet bepaal hoe een andere leven moet.,,,,
Loslaten betekent niet dat ik alle banden doorsnijd, het betekend dat ik anderen niet overheers.,,,,
Loslaten betekent niet iemand de gelegenheid geven, maar willen leren van wat er gebeurt, wat dat ook is .,,,
Loslaten is mijn machteloosheid toegeven,wat wil zeggen dat de uitkomst niet in mijn hand ligt.,,,,
Loslaten is de andere niet willen veranderen of beschuldigen,
Ik kan alleen me zelf veranderen.,,,,
Loslaten is niet betuttelen, maar geven om.,,,,
Loslaten is niet een ander op iets vastpinnen, maar steun geven.,,,,
Loslaten is niet oordelen , maar de ander toestaan mens te zijn.,,,,
Loslaten is niet iemands zaken willen regelen, maar toestaan dat anderen dat zelf doen.,,,,
Loslaten is niet beschermend zijn,het is anderen toestaan de werkelijkheid te zien.,,,,
Loslaten is niet ontkennen ,maar accepteren.,,,,
Loslaten is niet zeuren,verwijten,ruzie maken,, maar zoeken naar mijn eigen tekortkomingen en die corrigeren.,,,,
Loslaten is niet alles aan mijn wensen aanpassen,maar aanvaarden wat elke dag mij brengt.,,,,
Loslaten is niet iedereen bekritiseren en willen veranderen, maar de droom proberen te worden die ik zijn kan.,,,,
Los laten is niet spijt hebben van het verleden,maar groeien en leven voor de toekomst.,,,,
Los laten is minder bang zijn, en meer liefhebben
Lachende smiley met blinkend witte tanden

Mooi Clowntje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 december 2009, 11:02
BerichtOnderwerp: Henk030
 
HENK030 schreef:
Helemaal mee eens.Henk Wannt Als ik zwak ben, dan ben ik machtig. 2 korintiers 12; 10 De bijbel lijk een boek vol tegenstrijdigheden.Aan de ane kant woord gezegd DAT wij Sterk en Moedig Moeten zijn en aan de andere kant zegt Paulus; Als ik zwak ben, dan ben ik machtig: Wat is het nu? Is het zwak om sterk te willen zijn van het sterk is om zwak te willen zijn? Ik denk zelf als je zwak heid laat zien op wat voormanier ook DAT God verder kan gaan. En wij mannen laten DAT niet altijd zien. Ik geloof DAT er een kracht kan er vrij komen als wij zwak zijn in onszelf.daarom wil ik bidden voor alle mannen Jezus ik wil DAT Uw kracht in onze zwakheid openbaar komt.


Mooi hoor Henk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:36
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
MARIJAN072 schreef:
Volgens mij is niemand verplicht om te reageren, zich te verdedigen of zich te verantwoorden. Zo is Mary's vraag op mij niet overgekomen, dit benadrukt zij zelfs nog. Op een forum staat vragen vrij en is iedereen vrij om wel/niet te reageren. Ik heb inmiddels al iets geleerd van sommige reacties! En daar kan ik, als kerkganger (waardoor ik me zeker niet beter voel! Ik vind het ook fijn om te gaan en gevoed te worden. Ook de ontmoeting met mede-gelovigen stimuleert mij.), zeker
van leren! En het aan mensen persoonlijk vragen, kan natuurlijk altijd. Ik zou dat zeker doen, als ik iemand beter zou willen leren kennen.

Thanks!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 08:43
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
SOLAFIDE630 schreef:
Fil 4,6 Wees over niets bezorgd, maar vraag God wat u nodig hebt en dank hem in al uw gebeden.
7 Dan zal de vrede van God, die alle verstand te boven gaat, uw hart en gedachten in Christus Jezus bewaren.



Heer, dank U dat ik tot U mag komen in Uw naam en dank U voor Uw woord. Dank U Heer dat er in Filippenzen 4 : 6 en 7 staat, dat wij over niets bezorgd hoeven te zijn en U alles mogen vragen wat wij nodig hebben. Dank U Heer, dat er staat dat Uw vrede, Heer, die alle verstand te boven gaat, onze harten en gedachten in Christus Jezus zal bewaren.

Dank U Heer dat dit ook voor Henk030 geldt. Heer U kent Hem en kent zijn omstandigheden. Heer U kent zijn hart en het verdriet, dat hij heeft, dat hij zijn dochtertje nu al 2 jaar niet heeft gezien en dat hij niet weet, waarom hij haar niet meer mag zien.Here U weet alles en daarom wil ik bidden voor Henk...ik bid dat licht in deze duisternis komt...Uw Licht Heer en dat hij mag weten wat er aan de hand is en waarom hij zijn dochter niet mag zien en ik bid U ook, dat hij weer contact krijgt met zijn dochter.

Wat er ook aan de hand moge zijn Heer, ik bid maakt U weer alles goed, zodat hij weer een goed contact mag hebben met zijn dochter. Ik vraag U dit in Jezus'naam, Amen !


AMEN AMEN!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 08:41
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
BULLDOG524 schreef:
Denk dat velen daar hun eigen reden voor hebben
en om nou je reden hier op het forum te plaatsen, en er vervolgens op afgebrand te worden.
Misschien een idee om het die mensen persoonlijk te gaan vragen Smiley die vol vragen zit

He Bull.

Gelukkig zijn er toch mensen die zo dapper zijn om hier iets over te vertellen, zelfs op het forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 08:41
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
MARISKA601 schreef:
Ik ging vroeger heel trouw naar de kerk.
Tot dat ik ging merken dat de mensen eigenlijk niet meer
naar elkaar omkeken.
Ze wezen wel met het vingertje dat bepaalde
dingen gewoon niet konden.
Ik ben toen jaren niet meer gegaan.
En heb me later ontrokken van die kerk.
Nu ben ik lid van een andere kerk, die een beetje bij me past.
Maar echt mijn draai heb ik er niet gevonden omdat er weinig tot geen mensen van mijn leeftijd daar zijn.
Ik moet mezelf soms bij de nekharen pakken om te gaan.
Ik moet het ritme voor de zondag weer vinden.

He Maris,
Bedankt voor je openheid. Vaak is het zo dat door teleurstellingen in mensen je minder vaak naar de kerk gaat.(herken ik zelf ook, gelukkig ligt dat ver achter me)
Weet je vraag GOD maar of HIJ jou een gemeente wil geven die bij je past, waar je je thuis mag voelen, waar je je juist op verheugd om naar toe te gaan....
Dat is echt een wereld van verschil. Tien jaar geleden ging ik ook bijna niet vond de zondag de rotste dag van de week. Nu verheug ik me op de zondag en heb er juist super veel zin in, en baal ervan als ik een dag moet missen.
Het kan dus wel veranderen!

Heel veel sterkte!

Groetjes Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 21:25
BerichtOnderwerp: Respect en eerbied voor elkaar
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,


het doet mij veel verdriet en pijn hoe men met elkaar over en weer omgaat op het CM forum. Laten wij toch elkaar in elkaars waarde laten en elkaar niet veroordelen!
Wij zijn hier toch als mede christenen onder elkaar. Jezus zegt zelf dat de mensen de Liefde van God zullen zien in het beminnen van elkaar al mensen.
Ik zou een oproep willen doen. A.U.B ga met respect en waardering voor elkaar om.


Helemaal mee een Paulus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 20:21
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
JILL658 schreef:
ik bid dat jij en Chat de kracht krijgen om sorrij te zeggen tegen Henk hoe jullie hier nu allemaal op reageren en insinueerd.
Kom op waar zijn jullie mee bezig??????
Ik vind dat dit te erg is voor woorden en jullie noemen julie christen. Ga jullie je even schamen zeg!!!!!!!!!!!!!!

Henk voor jou: ik verbreek elke aanklacht tegen jou en elke vloek die hierop gelegd word door dit in Jezus Heilige Naam!
Jezus is redder en geneesheer ook in deze.
Nogmaals sterkte Henk en een knuffel van de Heer.

Wat jammer dat er zo om wordt gegaan met een vraag om gebed.
Henk was zo dapper om hier zijn vraag om gebed neer te zetten en kijk nu wat er gebeurd.
Henk laat je niet ontmoedigen hierdoor. Er zijn absoluut mensen die voor je willen bidden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 20:15
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
RELLOK036 schreef:
ik ga laatste tijd bijna niet naar de kerk omdat ik een beetje teleurgesteld ben in de mensen in de kerk en ook een beetje teleur gesteld op God maar dat is ook weer aan het oplossen en dat zonder zoutzuur....


Wat rot voor je Rell..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 17:05
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
Ik lees regelmatig in een profiel dat mensen aangeven christen te zijn om dan vervolgens te lezen dat mensen soms maar een paar keer per jaar naar een kerk gaan.
Ik ben heel benieuwd wat daar de reden van kan zijn.........

GOD heeft de gemeente ingesteld en we hebben elkaar juist zo nodig als broers en zussen.............. Tegelijk wordt je toch ook weer elke keer bemoedigd en leer je steeds meer over de Bijbel..........op die manier kan je geloof en je relatie met JEZUS zich verdiepen.

Voor alle duidelijkheid: ik spreek geen oordeel hierover uit, maar ben wel benieuwd naar de redenen hiervan.

Groet Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 14:28
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
TRIJNIE671 schreef:
ook een dikke knuffel voor jou he famke Clown smiley en voor renske en voor alle grunnigers Kussende smiley

Knuffel terug Trijnie.......
een hele dikke Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 16:32
BerichtOnderwerp: Boekentip....
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik heb de laatste weken heel veel gelezen, die titels wil ik jullie ook niet onthouden.

Een trilogie van Francine Rivers.
Verhaal speelt zich af in de tijd 50 - 90 na Christus in het Romeinse rijk.
1) Een stem in de wind - ISBN 9029716150
2) Echo in de duisternis - ISBN 9029716282
3) De onafwendbare dageraad - ISBN 9029716126

Ook van Francine Rivers
De laatste zondeneter - ISBN 902971641X
In de negentiende eeuw kwamen er zondeneters voor in Engeland, Schotland en Amerika. De zondeneter - zo geloofde men - kon alle zonden op zich nemen van iemand die net overleden was, zodat de overledene in het hiernamaals geen schuld meer had......

Anne van der Bijl
Geheime gelovigen - ISBN 9033818671
GEHEIME GELOVIGEN is het schokkende waargebeurde verhaal van mannen en vrouwen - geboren als moslim in streng-islamitische landen - die ervoor hebben gekozen zich tot het christendom te bekeren.

Martin Koornstra
Leef Koninklijk - ISBN 9490254010
Leef koninklijk is een uitdagend boek dat je meeneemt op een koninklijk avontuur. Je zult ontdekken dat je geboren bent met een missie die veel groter is dan jij je kunt voorstellen. Letterlijk vanaf de eerste tot de laatste bladzijde van de bijbel ben je bestemd om te regeren.......

Wilkin van der Kamp
Bevrijd van banden, over verborgen dynamieken in onze relaties - ISBN 9490254037
In dit boek wil Wilkin u helpen om de invloed vanuit de geestelijke wereld op uw relaties te onderscheiden en u laten zien hoe God u de macht geeft om verkeerde verbintenissen te verbreken in zowel de natuurlijke als ook in de geestelijke wereld.

En natuurlijk wil ik iedereen aanraden; Blijf de BIJBEL lezen, in welke vertaling dan ook Knipoog smiley


He Cross, inderdaad we laten ons misschien wel snel verleiden om van alles en nog wat te lezen en dan geen tijd te hebben voor de Bijbel.
Dus met je oproep om vooral de Bijbel te lezen ben ik het helemaal eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 12:58
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
KLAAS252 schreef:
Daarom, waarde "buitenlanders", jullie zijn welkom op onze terp , de chocolademelk is warm en de snert en de rookworst bijna... Lachende smiley

Klaas.

Hihi Klaas,
Thanks
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 12:57
BerichtOnderwerp: Boekentip....
 
HENK710 schreef:
Titel: 'Moderne wetenschap in de Bijbel'
Ondertitel: 'De Bijbel is de wetenschap 3500 jaar vooruit'
Schrijver: drs. Ben Hobrink
Onderwerpen: voeding, gezondheid, hygiëne, geslachtsziekten, epidemieën, evolutie

Ook dit is inderdaad een heel bijzonder leerzaam interessant boek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 12:56
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
CARIEN982 schreef:
Het zijn meestal wel altijd dezelfde die te laat komen heh? Slapende smiley
Ik vind het persoonlijk een slechte gewoonte, ben ook altijd op tijd. Knipoog smiley


Ik hou er ook van om op tijd te komen...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 12:54
BerichtOnderwerp: bid voor mijn
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ben ik er een beetje huiverig voor. Ik weet jullie achtergrond niet en ik zou ook graag het verhaal van je dochter willen horen.

Nou Chat, ook al weet je zijn achtergrond niet GOD weet het wel toch?
En als iemand dan gebed vraagt???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 12:52
BerichtOnderwerp: wie is God?
 
JILL658 schreef:
Ja dat is mijn Papa Maryo. Geweldig , bedankt is heel mooi!!!! Jill

Haha Jill, it't me Mary en geen Maryo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 22:02
BerichtOnderwerp: wie is God?
 
RELLOK036 schreef:
een vraagje dan mary heb je nooit een standje gekregen van je vader hier bedoel de man die je ookwel pappa of pap noemt die man? Hij houd ook van je maar toch als je een standje verdiende kreeg je het toch of een fikse preek of misschien wel billebkoek weet ik veel. Deed ie toch ookal houd hij van je toch? Knipoog smiley

och Rell ga mijn aardse papa maar niet vergelijken met mijn HEMELSE PAPA...............
Enne ik was heel braaf dus kreeg geen billekoek Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 17:03
BerichtOnderwerp: wie is God?
 
ter aanvulling en bemoediging:


Wat wilt U me zeggen Heer?

Dat je niet bang hoeft te zijn.
Ik ben toch je Vader?

Ik heb je altijd geholpen.
Ik heb het GOEDE met je voor.
Dus wees niet bang.

De deur naar de duisternis is gesloten.
Dat heb ik al vaak gezegd.
Het is dicht.

JIJ BENT VAN MIJ.

Je bent MIJN KIND.

Mijn geliefde.

Mijn beminde kind.

Ik hou van je.
Ik hou veel van je.
Meer dan je beseft.

Zoveel meer dan je weet.

Dus heb geen schrik voor de dag van morgen.

Heb geen schrik voor de duisternis.

Ik ben je God.
Ik ben je Vader.
Ik ben je HEER.

Ik heb je in mijn armen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wat wilt U nog tegen me zeggen Heer?

Je bent zo geliefd.
Ik heb je zo vast in mijn armen.
Je zult niet vallen hoor.

Je bent geborgen in MIJ.
Je toekomst ligt vast in Mij.

In mijn liefde.
In mijn handen.
In mijn grootheid.

Je bent van MIJ.
Mijn kind ben je.
Van niemand anders.

Je hebt al vaak gemerkt dat Ik er was,
als je bang was.

Ik heb je al vaak getoond hoe groot IK ben.
Hoe GOED Ik ben.
Hoeveel Ik van je hou.

Denk niet dat je gaat vallen.
Je zult niet vallen.
Je zult groeien IN MIJ.

In mijn liefde en goedheid.

Je zult leren hoe TROUW IK ben.
Hoe groot Ik ben.
Hoe GOED Ik ben.

Je bent mijn geliefde kind.
De beminde van Mijn hart.

Ik wil jou.
Ik heb je bedoeld.
Ik heb een PLAN met je leven.

Denk niet dat je hier bent
zomaar zonder bedoeling.

Ik heb je bedoeld mijn kind.
Ik heb je geroepen om MIJN WOORDEN te spreken
en je zult Mijn woorden spreken.

Ik heb je geroepen om MIJN INSTRUMENT te zijn.
Mijn geliefde. Mijn beminde.
Mijn straal van liefde.

Ik heb zoveel liefde voor je.
Ik heb je zo geborgen in Mij.

Denk niet dat Ik je zal laten vallen.
Denk niet dat Ik je zal laten zitten.
Ik zal je niet in de steek laten.
Ik zal je niet laten zitten.

Ik HEB JE VAST!

In mijn handen van liefde, trouw,
zorg en goedheid.

Denk je dat Ik er niet ben voor je.

IK BEN ER ALTIJD VOOR JOU!!!

ALTIJD.

Elke dag opnieuw.
Elke seconde help Ik je.

Ik spreek tot je en Ik laat je zien
dat Ik je God ben.

Je beminde Vader.

Je geliefde Heer.

Je grote God.


Laatst aangepast door
MARY052
op dinsdag 15 december 2009, 17:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052 (58)





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 16:47
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
CROSSROAD317 schreef:
Ga dan snel weer terug naar Friesland Clown smiley Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

haha zou ik wel willen..........en wie weet.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARY052
Ga naar pagina Vorige 1 ... 18 19 20 21 22 Volgende
Pagina 21 van 22