ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 96 97 98 99 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 15:25
BerichtOnderwerp: Hoe ga je om met ruzie in de liefde?
 
JILL658 schreef:
NITA324 (26)






Ik denk als je eerst, met zijn tweeen ,er alleen mee naar God gaat en hem vraagt om er in te komen. Weet je vaak al waar je zelf de "fout" bent in gegaan.
Als je daarna samen komt om er over te praten, bid dan eerst samen voor God`s leiding in het gesprek. Dan is het een stuk makelijker om elkaar weer te vinden en te erkennen dat je niet goed hebt gereageerd.
Maak het weer goed en geef God de glorie.

Ik heb nooit een ruzie meegemaakt waarbij je je eerst terugtrekt om te bidden en dan nog samen ook???Sorry,load of bu....... Knipoog smiley
Het valt me op dat mensen het hier vaak hebben over ideale situaties,als die bestonden was niet 95% van de cm-leden gescheiden.

(Nu kom ik wéér niet lief over in mijn postings Huilende smiley, smiley in tranen .........so be it Knipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2010, 17:11
BerichtOnderwerp: Spreuken 31 vrouw
 
SOLAFIDE630 schreef:
De huidige maatschappij is echter voor God niet DE NORM. De Maatschappij....de WERELD DUS is voor God nooit DE NORM. In de maatschappij heerst n.l. een andere god m.i. en die is DE MAMMON.....

De bijbel leert mij, dat je niet 2 heren kunt dienen....... Knipoog smiley

Postbus 51 had zo'n mooi motto: de maatschappij,dat ben jij.Om de maatschappij te veranderen in wat God voor ogen heeft zul je je daar niet van af kunnen zonderen maar je er in mengen,open staan,laten zien waar jíj voor staat,dat is ook je verantwoordelijkheid.Dominee zei vanmorgen:"Als je de liefde voor de Heer in je hart hebt kunnen kwade machten je geen kwaad doen".Openheid en tolerantie zijn belangrijk in onze kerkgemeenschap,daar ontbreekt het op cm helaas wel eens aan,alles wat buiten ons eigen straatje valt is per definitie slecht?(knuppeltje?haha).Hier op cm mooie teksten aanhalen is fijn maar misschien heeft het in de buitenwereld meer effect?Spread the WordKnipoog smiley

Vanmorgen zat ik tussen gereformeerden,hervormden,baptisten,vrijgemaakten en buitenkerkelijken in de kerk.......prachtig!

De maatschappij heeft gelukkig veel minder macht over mensen dan onze lieve Heer.......maar ik geef toe dat de verleidingen er volop zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2010, 14:04
BerichtOnderwerp: Spreuken 31 vrouw
 
ANITA324 schreef:
@ LEANNE226


Hoe bedoel je dat nou ik snap je even niet hoor?
Ik zeg vaak naar wat ik denk zonder er echter rustig bij na te denken dat is wat ik mijn hele leven al doe en waarin ik moet veranderen en ik wil graag veranderen alleen ik zelf kan het niet. Hoop echter dat diegene voor mij die ogen willen zijn met de juiste inhoud geestelijke leiding aan mij kan geven. Alles naar Zijn wil geschiede en niet de mijne mijn leven ligt juiste meer in Zijn hand.

Wat je nu zegt klinkt heel anders dan "degelijke huisvrouw"Knipoog smiley
Ik "ken" je langer dan vandaag,ik weet een beetje hoe je denkt,ik respecteer je mening maar denk dat je zienswijze in de huidige maatschappij niet werkt.Ik vind dat je als vrouw ook verantwoording moet nemen en dat het in een relatie niet gaat om leiding maar om gelijkwaardigheid in denken en daden(werk,geld,opvoeding,kerk,kerkgang,geloof etc)
En Anita.....je moet veranderen???Welnee,lekker jezelf blijvenKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2010, 12:57
BerichtOnderwerp: Spreuken 31 vrouw
 
Dat is wel waar ik naar toe wil streven mocht er iemand op mijn padt komen om als een deugdelijke huisvrouw te mogen zijn.

[quote=ANITA324]Tja Anita en dat vind ik dus wel hopeloos gedateerd Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 24 januari 2010, 12:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 24 januari 2010, 12:52
BerichtOnderwerp: Spreuken 31 vrouw
 
IMRE695 schreef:
In Spreuken 31:10-31 wordt de lof bezongen van de deugdzame vrouw.

Wie van de vrouwen hier herkent zich in dit beeld? Is het nog een doel om na te streven? Of vinden jullie dit allemaal hopeloos gedateerd en hooguit passend in de tijd van vroeger, maar nu beslist niet meer?

En voor de CM heren: letten zij met name op het 30e vers als we hier rondkijken:
"De bevalligheid is bedrog, en de schoonheid ijdelheid; maar een vrouw, die de Heere vreest, die zal geprezen worden."

Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

http://www.voorleesbijbel.nl/bijbel/perikoop.asp?lIntPerikoopId=1019

Waarom haal je hier het 30ste vers uit Imre??Een vrouw is meer dan ijdelheid en waarom zou je schoonheid niet waarderen?
Ik lees het als een loflied voor een sterke,wijze en werkende(!!!)vrouw die waardevol is voor haar omgeving.Beslist niet gedateerd dus goed bruikbaar(maar welke passage in de bijbel is dat niet?Knipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 13:48
BerichtOnderwerp: Gratis hulpmiddelen
 
.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 13 december 2011, 16:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 20 januari 2010, 19:22
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
THOMAS968 schreef:
Ok het is de koningin van het levenslied en zo, maar toch speciaal voor de woudfriezen die het dichtst bij Groningen wonen:

http://www.youtube.com/watch?v=jENoIlwRBV0&feature=related

Onverstaanbaar voor velen vrees, ik.

Thomas

Al is de zangkunst niet geweldig,het lied wel
Tankewol! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 januari 2010, 20:52
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
Ik dacht dat het op dit topic zo lekker druk was vanwege de vele aanmeldingen.........maar helaas pindakaas Twijfelende smiley

Ik begrijp er ook niets van (ja dat gas is van ons,dat vind ik ook! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 10 januari 2010, 15:20
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
MARIJAN072 schreef:
Er mogen toch ook wel niet-Friezen mee, Leanne? Twijfelende smiley Knipoog smiley Die zijn ook best leuk hoor! Lachende smiley

Jaaaaaaaaaaa zeker weten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 10 januari 2010, 15:05
BerichtOnderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
 
ROBBEDOES873 schreef:
Wie gaat er mee op zaterdag 13 maart stappen in Groningen?
Als je zin hebt laat het dan even weten via het forum...
Hoe meer zielen hoe meer vreugd Lachende smiley

Wat wat wat???Hoor ik het woord "stappen"??? Lachende smiley
Misschien ga ik wel mee,duurt nog zo lang he......lijkt me wel erg leuk,ontmoet ik nog meer mensen van cm,hoe meer friezen hoe beter!Knipoog smileyWat is de planning,lang doorzakken of een kort avondje?
Ik mag trouwens ook zonder begeleiding op stap,ben al een grote meid Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 januari 2010, 15:43
BerichtOnderwerp: Risico op stalken na date via internet
 
MARIJAN072 schreef:
En dan zij wij nog 40-tigers. Twijfelende smiley Lachende smiley Lopen jongeren, 'k zie soms zelfs meiden van 18 (snap ik toch al niet zo, die hebben toch genoeg andere mogelijkheden?), niet een nog groter risico? Of zijn zij wijzer, dan wij? Smiley die vol vragen zit

Ik denk dat de jongeren een minder groot risico lopen?Die hebben een iets grotere mond,ik probeer altijd beleefd te blijven......tikje naief wellicht(en blonT) maar ik ben niet goed in schelden,moet ik nog leren haha
En die meisjes van 18 zoeken,denk ik,hetzelfde als wij?Jij krijgt vast ook vaak te horen "oh,jij hebt zo een leuke vent".......yeah right.....makkie joh Twijfelende smiley Het zal met die van 18 niet heel anders gaan,of met die van 30.....40.....50......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 januari 2010, 13:42
BerichtOnderwerp: Risico op stalken na date via internet
 
MARIJAN072 schreef:
[i]
Sorry voor dit lange stuk, want het is niet mijn gewoonte om veel te knippen en te plakken. Toch kan ik het even niet laten en ach, een goed advies is nooit weg hè. Knipoog smiley
Wie heeft dit, in meer of mindere mate, wel eens meegemaakt? Het valt me in het artikel trouwens op, dat het vooral over vrouwen gaan. Zouden zij kwetsbaarder zijn hierin?


Ik denk dat de meeste vrouwen hier het wel meegemaakt hebben?
Ik ben enorm voorzichtig,geef zelfs mijn woonplaats niet en toch weten ze je te vinden Boze smiley
Ik en mijn kinderen zijn regelmatig bedreigd met geweld door iemand met wie ik geen contact wilde,hij weet me zo nu en dan nog online te vinden,dan krijg ik een lading "lieve" mailtjes.
Het vervelendst vind ik de mannen die je zwakke punt vinden,vervolgens gesprekken daarover aangaan en er ineens een andere draai aan geven.....over euh....laten we maar zeggen:intiem lichamelijk contact Knipoog smiley Dan voel je je flink bedonderd.
Het is zo jammer dat je na zulke ervaringen constant op je hoede bent en moeilijk iemand kunt vertrouwen.
Gekken zijn er overal,nuchter en voorzichtig blijven is mijn advies.Zulke kerels daar staan wij toch boven Marijan? Duiveltje smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2009, 12:15
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
RENSKE067 schreef:
dikke knuffel voor carien, grace en ssb
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

300 terug Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Gr.ssb (maar vanavond een LW eerste klasse Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 13:25
BerichtOnderwerp: Lync score
 
CROSSROAD317 schreef:
Leanne wou toch graag een vent van minimaal 60 met een rode ducatie Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als je dr maar oud uitziet Cross .....dus......wandeldaten? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 27 december 2009, 20:01
BerichtOnderwerp: Lync score
 
DANIEL777 schreef:
oma wilt een opa? Coole smiley met zonnebril

*piep* smaken verschillen Verlegen lachende smiley

Heb maar even censuur op mijn eigen bericht toegepast Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 27 december 2009, 20:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 27 december 2009, 15:45
BerichtOnderwerp: Lync score
 
KLAAS252 schreef:
Ben jij even populair , Leanne .

Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley Verraste, verbaasde smiley

Klaas

Alleen die leeftijdsgrens he,ben ik het niet mee eens Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 27 december 2009, 15:43
BerichtOnderwerp: Lync score
 
MARIJAN072 schreef:
Bovenaan staat de mannen met de hoogste linc-scores, dus de bovenste 20 zijn misschien wel de moeite waard. Daarna wordt de score steeds lager, dus de kans - volgens CM - wordt dan steeds kleiner hè.

Succes! Kan in een kwartiertje! Lachende smiley

Oh makkie,dank u wel!Haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 27 december 2009, 15:40
BerichtOnderwerp: Lync score
 
MARIJAN072 schreef:
Dat kan iets handiger, Leanne. Je moet kijken onder Zoeken en dan Mijn lincs aanklikken, dan zul je verrassende dingen ontdekken! Knipoog smiley Lachende smiley

Veel plezier!

Doe ik ook,het blijven er ruim 200 hoorKnipoog smiley
Ik moet er maar eens een weekje vrij voor nemen haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 27 december 2009, 15:31
BerichtOnderwerp: Lync score
 
Leuk hoor,die lyncscores maar ik ga toch geen 228 profielen bekijken om te zien of de nummertjes kloppen???? Geschokte, onthutste smiley

Of doe ik nu iets verkeerd? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 december 2009, 14:16
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
TRIJNIE671 schreef:
ook een dikke knuffel voor leanne en renske , en voor alle noordelingen Clown smiley nou beter gezegt heel cm Kussende smiley allemaal schatten hier , erg gezellig , kan niet meer zonder cm Knipoog smiley

Een dikke terug lieve schat!
Ik wist niet dat je hier voor de gezelligheid was,ik dacht voor iets heel anders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 december 2009, 12:26
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Speciaal voor Simonkwet een hele dikke kerstknuffel.
Je bent wel alleen maar er wordt aan je gedacht Knipoog smiley

Gr.Leanne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 21 december 2009, 00:38
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
 
Vrouwen hebben leiding nodig, dat klinkt heel discriminerend, maar uiteindelijk is die leiding ook een stuk bescherming. Die leiding bestaat m.i. ook uit lijnen uitzetten. Een huwelijk waar een vrouw leidt, is in mijn ogen niet naar Gods wil.[/quote]


Het klinkt niet alleen discriminerend,het is het ook......
Bescherming bieden en lijnen uitzetten kunnen zowel man als vrouw.Het streven is een gelijkwaardige verbintenis,dat is naar mijn mening Gods wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 16:18
BerichtOnderwerp: Tips om een mail via CM te kunnen sturen
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik vind het moeilijk om mails te versturen naar vrouwen op CM.
Ik heb al gekeken bij de adviezen van het CM team.
Maar ja wat vertel en vraag je wel of niet in een mail die je naar een vrouw stuurt? Begin je bijv. over het profiel van de andere iets te vertellen. Welke vragen kun je stellen aan de ander?
En hoe weet of je niet te direct bent of te veel in de mail zet?
Ik vind eerlijk gezegd een mail sturen best moeilijk. Hoe is dit voor jullie?

Groeten van Paulus

Paulus,als je een mail te moeilijk vindt begin je toch gewoon een chat?Dan volstaan simpele vragen als : Wil je even praten?Hoe is het met je?Hoe was je dag?Heb je plannen voor het weekend?Etc.Kortom,net als in het "echte" leven(kom je hier vaak?JAAAAAAAA Clown smiley )
Wil ze niet chatten?Dan weet je meteen waar je aan toe bent Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 15:30
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
 
Lieve Hannah

Allereerst wil ik zeggen dat ik je mening niet onderschrijf maar wel respect voor je heb,je bent een mondige vrouw die opkomt voor haar principes.
Ik ben voor het geven/nemen/wederzijds plaatje,hoop blabla,naast elkaar staan,in goede en slechte tijden etc....In theorie prachtig,in de praktijk vrijwel ondoenlijk,of je moet de ideale relatie hebben.
Soms is de situatie dusdanig,door ziekte of andere zaken,dat je veel zult moeten geven en niets kunt "nemen".In principe sta je dan ook niet meer naast je partner maar vóór hem,neemt de beslissingen,ook voor hem,maakt de weg vrij.Het verschil is dat deze "opoffering" vanuit het hart en de trouwbelofte komt,niet rechtstreeks uit de Bijbel,in mijn geval tenminste niet.
Het geloof,en daarmee je dagelijkse gedragingen,start naar mijn mening met de Bijbel,dat is de basis,het nestelt zich in je hart,je doen en laten en van daaruit handel je.Je leest het al,ik ben niet erg rechtlijnig,ik zoek adhoc oplossingen,ik handel teveel vanuit mijn hart Knipoog smiley Zo ben ik opgevoed,zo zijn mijn medekerkgenoten,het heeft me al ver gebracht.De woorden onderdanig,volgzaam en gehoorzaam horen naar mijn mening niet thuis in een man/vrouw relatie(wel in je relatie naar God),man en vrouw zijn gelijkwaardig(daar heb je het al!haha)

Het is verschrikkelijk moeilijk om in een korte tekst je mening en gevoelens weer te geven......wat ik me afvraag:je zei dat weinig mensen jouw mening delen,staan jouw principes een nieuwe relatie in de weg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2009, 14:45
BerichtOnderwerp: Tips om een mail via CM te kunnen sturen
 
[quote=PIETER649]Hoi Lekkerding123

Ik las jouw profiel en ik geloof dat ik het helemaal zie zitten met je!!
Het ziet er gewoon hartstikke leuk uit Verliefde smiley
Trouwens... als jij dat bent op de foto.... grrrr... heb ik ook geen moeite mee Kwijlende smiley

Nou zijn er natuurlijk wel wat aandachtspuntjes waar jij ff aan moet werken voordat wij samen verder kunnen, ik heb ze gemakshalve maar op een rijtje gezet dan heb jij gelijk overzicht Lachende smiley met blinkend witte tanden


jouw lengte en gewicht komen niet geheel overeen, heb je al contact met een dieetiste?
je rookt en drinkt niet, das keurig hoor, een bob is altijd makkelijk maar ik wil geen gezeur omdat ik rook en drink
ik zie dat je gescheiden bent, met 3 kinderen die bij jou wonen, kunnen die niet bij je ex terecht? want je hebt als kinderwens een hangt-er-van-af dus je krijgt van mij een paar veeeeel leukere Knipoog smiley
daarnaast ga ik op 2e paasdag geen meubelboulevard op en al helemaal niet koffiedrinken bij je ouders... wees maar blij dat ik wel stad en land ervoor afgereisd heb.
jouw woonwens is een kindvriendelijke buitenwijk, denk maar niet dat ik tussen die herriekinderen ga wonen, het buitenland is een betere woonwens!!

maar zoals ik al zei: je profiel sprak mij zeer aan!!

DATEN?????

grt.
Pieter649

Ik word,zoals altijd,weer helemaal warm van jouw liefdevolle bijdrages op dit forum,jouw inzicht in vrouwen,je tedere woorden,je romantische inslag Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 17:07
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
KLAAS252 schreef:
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Klaas


Hoezo stug? Clown smiley
De noorderlingen zijn de knuffelberen van cm.....

Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Leanne


Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 17 december 2009, 17:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 10:15
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
Vrouw met sneeuw zoekt man met schep....... Lachende smiley




Geintje,ik kan zelf scheppen he......jammer genoeg Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:40
BerichtOnderwerp: MOP : Boer die bid voor redding.
 
MARCOWAAL200 schreef:
Het gaat erom dat Als je bid naar de Heer je niet alleen moet denken dat alleen de heer je zal redden maar hij ook andere manieren kan verzinnen en gebruiken om je te redden in moeilijke situatie's zoals deze.

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.

Lachende smiley

Ik begreep hem wel Marco Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:34
BerichtOnderwerp: MOP : Boer die bid voor redding.
 
Kan dit soort moppen wel door de beugel? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 07:55
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
HDBAS635 schreef:
Op hun eigen terpje ja.

Arjan!? Ze plagen mij!Is er eindelijk een lieve Clown smiley vrouw in je hoekje.....

Hier vond ik het antwoord
http://www.meteonet.nl/educatief/natuurijs.htm
,er staat bij dat het vrij ingewikkeld is,dus daarom konden de heren niet antwoorden? Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 96 97 98 99 100 Volgende
Pagina 99 van 100