ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IMKE917
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 28 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IMKE917
Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 17:36
BerichtOnderwerp: Welkom terug
 
CROSSROAD317 schreef:
Zal ik er een agenda punt van maken ??

http://www.bandtrinity.nl/nl/tour-dates/item/28-trinity-live-

Kan je doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 16:58
BerichtOnderwerp: Welkom terug
 
CROSSROAD317 schreef:
He Billy, we spreken elkaar binnenkort wel weer.

(de kaarten voor Trinity zijn besteld...) Lachende smiley

Doeg Billy.....ga je goed !!

kaarten....Trinity...waar....wanneer...??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 16:21
BerichtOnderwerp: Hoogmoed en nederigheid.
 
FRANKT627 schreef:
Ieder mens bezit kwaliteiten. Daar is niets mis mee. Het is zelfs goed of misschien wel noodzakelijk om deze dan ook te gebruiken. Ook daar is weer niets mis. Als men die kwaliteiten gaat gebruiken of misbruiken om je eigen persoontje in de verf te zetten door neer te kijken op anderen die deze kwaliteiten niet hebben is men hoogmoedig. Als men zich meer acht dan de anderen dan is men gewoon verkeerd bezig.

Augustinus schreef dat 'God hoogmoed zozeer haat, dat Hij liever nederigheid in verkeerde daden ziet dan hoogmoed in goede daden.'

Wie groot gaat op eigen kwaliteiten, vol is van eigen prestatities en volmaaktheid, acht zich beter dan anderen. Hij ziet met minachtong neer op anderen neer. (aldus T.J. van Bavel)

Helemaal mee eens Frank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 21:54
BerichtOnderwerp: Hoogmoed en nederigheid.
 
WILLEMIJN232 schreef:
Eigenlijk geeft dit liedje perfect aan waar het eigenlijk om gaat. Er zit een heel groot verschil tussen hoogmoed en onbescheidenheid. Het eerste is zonde, het tweede is de norm waar we in ons land mee te maken hebben


Chatuliem geeft dat toch aan in zijn stukje? Hoogmoed is zonde.......
Alleen is het denk ik heel verschillend wat je onder hoogmoed verstaat......

Ja klopt, dat heeft Chat aangegeven en ik spreek dat toch niet tegen??
Ik geef alleen even een aantal definities van hoogmoed erbij en wat Jezus ons ervan zegt. Dat vind ik n.l. veel belangrijker dan welke norm in ons land ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 21:38
BerichtOnderwerp: Hoogmoed en nederigheid.
 
Ik denk dat hoogmoed iets anders is dan talenten gebruiken.
Hoogmoed is een innerlijke houding, een hartsgesteldheid, waar in de Bijbel voor wordt gewaarschuwd. Hoogmoed is jezelf boven anderen verheven voelen.
Heb even wat definities opgezocht:
Hoogmoed= Trots, Overschatting van eigen kunnen, Aanmatiging, Arrogantie, Egoïsme , Eigendunk, Eigenwaan, Grootsheid, Hoge dunk van zichzelf, Hovaardij, Ijdelheid , Inbeelding, Opgeblazenheid, Overmoed.
Er wordt door Jezus over gesproken in Markus 7:21-23 Daarin waarschuwd Hij voor de kwade overwegingen uit ons hart, waaronder hoogmoed.
Jezus roept ons op om niet hoogmoedig te zijn maar nederig, zoals Hij was. Hij waste de voeten van Zijn volgelingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 17:31
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=v-17NWRddUk&feature=related

Ik denk dat deze al vaker voorbij is gekomen, maar soms raakt een tekst je ineens weer.....

You raise me up so I can stand on mountains
You raise me up to walk on stormy seas
I am strong when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 17:26
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
SUSANNAH475 schreef:
Ik had skype openstaan.
Ik typte iets naar de vriend van mijn zus... geen reactie.
ff later werd ik gebeld (via skype dus). "Hoi "R...." (naam), riep ik enthousiast. Maar het was hém niet, het was... mijn zus !! Lachende smiley

Ze vertelde dat ze pas sinds een paar dagen beseft wat er is gebeurd... over geheugenverlies, maar ook dat ze minder pijn had en dat het redelijk goed gaat... wat een moment !!

Is dat een mooi moment... of niet ? Lachende smiley

Egwel !! Knipoog smiley

Ik geloof vast dat je loopt te stralen met een glimlach van oor tot oor Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 28 augustus 2011, 13:51
BerichtOnderwerp: Euthanasie
 
RENATE619 schreef:
Het gaat in deze discussie wel om wat je dan onder euthanasie verstaat. Er zijn namelijk nogal wat verschillen hierover. Ook wordt er over passieve en actieve euthanasie gesproken. De passieve zou dan palliatieve sedatie inhouden. Omdat deze dingen veel verwarring scheppen zou ik het bij de woorden euthanasie en palliatieve sedatie willen houden.
In mijn ogen is het verschil nog steeds dat euthanasie doelbewust levensbeeindigend is, en palliatieve sedatie een behandeling met medicatie is, die de dood niet veroorzaakt.
Daarbij komt dat een arts palliatieve sedatie pas mag toepassen als de levensverwachting van de patient 2 weken of korter is. Dus alleen in de laatste levensfase. Bij euthanasie ligt dat heel anders en hoeft er geen einde van het leven inzicht zijn.

Is het niet zo dat palliatieve sedatie het sterven wel bespoedigd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:30
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MARIA576 schreef:
Deze is speciaal voor Josina, ik bid voor je, heel veel sterkte meis....

http://www.youtube.com/watch?v=H5lJ8ABbar4

Ik sluit me hier volledig bij aan......

ik wilde dit net plaatsen bij jou eigen gebeds toppic, maar zie dus dat het al is gedaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 10:24
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 


Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging,
zul je hem nooit meer zien opgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:59
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik hoopte dat het je niet opviel mijn over the boarder tekst.......

Zit toch wel wat waarheid in de tekst: je ergert je het meeste aan hetgeen je zelf onbewust ook doet..... Knipoog smiley

Yep, zit idd waarheid in....
Heb je ff weer iets om over na te denken het weekend Knipoog smiley

Maar om niet teveel off toppic te raken......mooiste moment....euhhh
er zijn er meerdere........fijne chat met een mede cm-er.....samen eten met de kinderen en vrienden .... kleinkind op bezoek die bij oma wel even op de computer mag en noooooooooit van mama Clown smiley ...... das toch genieten van de kleine dingen van de dag !?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:28
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
SUSANNAH475 schreef:
Mijn zus heeft voor het eerst gezeten en een rondje gelopen weer... wel met een corset (of hoe heet zo'n ziekenhuis-steunhulp) om, maar het is een begin...

Fijn Sus, om te horen/lezen. Hopen dat ze goed hersteld!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:13
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
My lips are sealed Imke........ Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley was dat nu.....toch weer over de border speaken Geschokte, onthutste smiley

bedoel je nu dat je niets tegen je a.s. schoozoon gaat zeggen Smiley die vol vragen zit

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:29
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat denk ik he? Of jaag ik mezelf nu onnodig op kosten??????? ook een optie Verraste, verbaasde smiley

Geen slapende honden wakker maken Willemijn Knipoog smiley

en laat je dochter vooral niet op cm lezen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:27
BerichtOnderwerp: Welkom terug
 
BILLY701 schreef:
Verloren zoon is ook ff terug!!!

Welkom terug !!
3 daagjes??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:49
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het is toch wel een beetje een ongeschreven regel dat de ouders van de bruid dat doen/(indien mogelijk dan he?)

Is dat zo Smiley die vol vragen zit ...mmm........heb ik vast iets verkeerd gedaan Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 14:28
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
CHATULIEM619 schreef:
Zie je nu zelf in wat voor vreemde spagaat je zit? Met mn argumenten ben je het eens, en toch ben je kwaad. Je hoeft niet voor een ander meteen te denken en op te komen. Per slot van rekening weet je niet hoe mensen bepaalde dingen verwerken. En ik vind het fijn, dat we eens eerlijk tegenover elkaar dingen uitgesproken hebben, het heeft zoveel duidelijkheid geschapen. Wel vind ik het jammer, dat je mij betichtigt van geen gevoel te hebben. Ik ben gewoon direct en daar kunnen mensen niet zo goed tegen. Uiteraard heb ik waardering voor je zorgen voor andere mensen, maar ik ben ook bezorgd. Bezorgd voor de leegloop van CM. En ik mis degenen die weggegaan zijn. Daarom heb ik dit zo verwoord, omdat de goeden onder de kwaden moesten lijden, terwijl dat helemaal niet hoefde, als we maar eerder deze discussie gevoerd hadden.

Dit is idd uitgepraat en hoeft niet verder besproken te worden.


Ik mail mijn reactie wel naar je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:08
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
CHATULIEM619 schreef:
Het versluiert het onderwerp als je je zo laat leiden door emoties. Bovendien zeg je in je bijdrages dat je het feitelijk met me eens bent, maar dat jij het niet zo erg vindt. En we mogen elkaar aanspreken op de bijdrages die geleverd worden. Als je niet zo emotioneel gereageerd had, had je ontdekt dat ik kritiek verwoord had wat al maanden onder andere mensen leefde. En het is heel gemakkelijk om degene die die kritiek verwoordt de schuld te geven. Ik had verwacht dat je dit op een volwassenere manier benaderd had. Maar jij bent niet de enige die ik bedoel.
Als we een goede discussie willen hebben, zullen we toch ruimte durven te geven aan argumenten en niet de hele tijd moeten lopen te klagen dat mensen iets durven te zeggen.

Wij zijn mensen CHat......de ene gevoelig de andere van een ander kaliber. Het versluierd een onderwerp……nogmaals we zijn mensen!! God heeft onze emoties gemaakt, die mogen we …wat die MOETEN we gebruiken!! Dat jij ze niet hebt betekend nog niet dat ze niet bestaan.
Denk er toch eens bij na dat er mensen zijn die WEL reageren vanuit hun gevoel….maar nee….jij kunt daar niets mee dus het mag niet.
Verder laat ik het erbij……ik laat mijn gevoel te veel spreken…en dan ga ik misschien dingen zeggen die niet moeten.
Weet wel dat opmerkingen zoals jij ze maakt…..mij kunnen (en hebben) weerhouden om dingen te posten. Ik hoop werkelijk dat je dit eens heel goed tot je door wilt laten dringen. Niet om mij……maar om anderen met ook een gevoelig karakter.

Verder inhoudelijk……die kritiek was er idd…..is door Maria aangekaart en daar is goede reactie op gekomen door enkele mooie onderwerpen.
En daarnaast het flauw reageren op serieuse toppics.....is al uit en te na besproken. Dus please....let it be now


Laatst aangepast door
IMKE917
op vrijdag 26 augustus 2011, 11:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:28
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
CHATULIEM619 schreef:
Mensen moeten gewoon niet zo overgevoelig reageren. Als ik zie hoe Josina benaderd is door anderen, is er alleen maar duidelijkheid ten opzichte van elkaar gecreëerd en is ze absoluut niet beroerd behandeld. Noch door Willemijn, noch door mij. Als een mening al meteen zoveel ruzie oplevert, is er niemand meer die iets durft te zeggen. Als ik kijk naar sommige emotionele reacties ben ik gewoon teleurgesteld. Ik had verwacht dat ze dit op een volwassenere manier hadden kunnen opvatten.

Neem me niet kwalijk dat ik nu toch weer ga reageren.Chat waar ben je bezig man!! Ga jij ons even vertellen dat wij niet gevoelig mogen zijn in onze reacties !!??
Dit raakt kant nog wal !! Dat jij een ongevoelig persoon bent alla....het zij zo...maar iemand vertellen hoe die moet reageren???.......je banjerd over allemans gevoelens heen. en neem me niet kwalijk wie begon er hier met iemand aan te spreken op zijn bijdrages op het forum....ja je hebt het weggehaald, maar jij bent degene die iedee keer kritiek heeft. DAT maakt dat anderen zich wel 3x bedenken voordat ze eat schrijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:55
BerichtOnderwerp: Het weer
 
VISSER278 schreef:
Werd wakker van de hagelkanonnen, toen het onweer en de regen . Wat ging dat tekeer . Inmiddels is het droog , geen zuchtje wind en de zon doet een poging om door het wolkendek heen te breken.

Verraste, verbaasde smiley nee he....je hebt dat front toch wel de zee op gestuurd........ Smiley die vol vragen zit
anders moet ik weer..............*zucht* Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 00:08
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Slechtste moment van vandaag was toch wel dat ik in de winkel vandaag al SINTERKLAAS spullen zag liggen............... Gefrustreerde smiley

Ik heb nog niet eens zomervakantie gehad Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:30
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat er diverse mensen hebben aangegeven dat ze er moeite mee hadden. Het is vreemd dat je denkt dat ik dit alleen zo ervaar. Heb diverse keren aangegeven dat er zelfs mensen om weg zijn gegaan.

Ik weet dat jij niet enige bent die het vervelend vind dat er flauwekul geschreven wordt op het forum.
Maar er zijn even zovele mensen die het geen halszaak vinden.....de moeite van het benoemen niet waard.
Het zou ook maar zo kunnen zijn dat er mensen zijn die weggaan juist om dit gesteggel iedere keer.

Maar ik houd er over op, het heeft geen zin, en door toch te reageren toon ik geen respect voor de toppic starter omdat ik niet meer inhoudelijk op de vraag inga.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 18:39
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
CHATULIEM619 schreef:
De reden van mijn felheid, is omdat niemand anders zich er iets van aantrekt. Dit proces speelt zich al meer dan een half jaar af en iedereen doet gewoon alsof zijn neus bloedt, terwijl we steeds vaker merken dat mensen maar van de site af gaan, omdat er toch niks gezegd wordt.
Maria heeft er een topic over geopend en daar werd ook maar slapjes op gereageerd. En iedere keer dezelfde smoes, we zijn niet zo slim, dus we hebben niks te zeggen. Ik ken echter voldoende mensen met een lage opleiding, die toch wel wat zinnigs weten te zeggen.
Maar als je door het geruzie heenkijkt, zie je dat we het eigenlijk met elkaar eens zijn. Hou de serieuze topics serieus, en de lollige lollig. Denk na voordat je iets opschrijft, en vraag je af of het idd zinvol is bepaalde dingen neer te zetten.
Hoe zie ik een ideaal forum voor me? Met het bovenstaande komen we al een heel eind..

Ff je eerste regel......
De reden van mijn felheid, is omdat niemand anders zich er iets van aantrekt
Bij wie is er een probleem dan....????
Blijkbaar alleen bij jou....want niemand anders trekt zich er iets van aan.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:27
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Nee helaas volgeboekt....

Familie Bezem
Familie Hark
Familie Bloempot
Familie Tuinstoel

(ff vraagje...mag dit nu wel of niet??)

Is wel off-toppic he Knipoog smiley

Maar nu weer ON.....t is hier redelijk goed weer, waterig zonnetje maar goed temperatuurtje.

Dus ik ga de familie Hark maar eens uit hun huisje halen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 15:20
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
JOLAN931 schreef:
Ik heb vriendelijk verzocht om van dit topic geen uitgebreid discussietopic te maken, want na 25 pagina's zien we door de bomen het bos niet meer.

Chatuliem/Mariska: Je stelling over het feit dat opleidingsniveau niet uitmaakt is duidelijk! (ook voor mariska denk ik, en anders kunnen jullie daar vast wel samen over mailen Knipoog smiley )


Josina: Iedereen (denk ik) heeft met jou te doen aangezien het lichamelijk niet lekker gaat. Ik denk dat het duidelijk is dat je als voorbeeld wordt gebruikt en dat het niet persoonlijk is bedoeld als men aangeeft niet ieder topic daarover te willen lezen.

Annette: Er is een discussie gaande tussen Chatuliem en Josina. Ik heb verzocht er geen discussietopic van te maken en ik verzoek je om: of je zelf er niet mee te bemoeien, aangezien het je niet aangaat, of...Om het per mail duielijk te maken als je je er liever wel mee bemoeid

Imke: Dit topic is niet bedoeld om iemand aan te spreken op zijn/haar manier van formuleren van hun zinnen, doe dat liever persoonlijk.alle anderen, en ook bovenstaanden voor zover ze INHOUDELIJK hebben gereageerd: bedankt!

Sorry Jolan dat ik door mijn posting me niet heb gehouden aan jou openingsvraag.
Maar ik plofte zowat toen ik de reactie, die ging over het nivo van forum schrijvers, las. Deze was zo vol oordeel (lees, veroordeling) over de andere forum schrijvers, dat ik mij werkelijk af vraag of dat maar zo mag blijven staan zonder censuur. Daar sprak ik iemand op aan die anderen telkens weer aanspreekt op manier van schijven en reageren op het forum.

En om op jou vraag in te gaan. Ik denk dat we iedereen in zijn of haar waarde moeten laten. Het is al vaker genoemt in dit rijtje. Ieder mens is anders en reageerd anders. De ene kan zich makkelijker uiten dan de ander. De ene kan beter schrijven dan de andere. De ene kan foutloos schrijven en de ander heeft wat meer moeite met taal.
De ene kan zich makkelijk verwoorden in een duscussie dan de ander.
Wanneer iemand zich dan toch eens mengt in een discussie en er komt kritiek op zijn of haar schrijf fouten of er volgens sommigen niet diep genoeg op in gegaan....dan is het gelijk een *** nivo. En dat vind ik heel erg storend.

en let a.u.b. niet op mijn taalfouten, want ik weet dat ik ze maak


Laatst aangepast door
IMKE917
op donderdag 25 augustus 2011, 15:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:37
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?
 
CHATULIEM619 schreef:
Laten we maar eerst het niveau van de Libelle proberen te halen. Maar dat lijkt me voor de meesten al te hoog gegrepen. Ik begrijp niet waarom sommigen zo hun best doen de domme kant van zichzelf te laten zien.

Sorry...neem me niet kwalijk....de 2e posting in dit rijtje en gelijk alweer een denigrerende opmerking over iemands nivo !!!!
Wie ben jij om zo te praten tegen mensen van CM.. je mede broeders en zusters in de Heer.
Echt ik word boos........ Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:30
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben het niet helemaal met je eens Imke......Als Chatuliems iets denigrerend zegt over de was wegvouwen wordt men blijkbaar boos maar om de flauwe grapjes over domme blondjes en sexy vrouwen komt er geen commentaar? Net zo denigrerend....
En wat je zegt over je zorgen kwijt kunnen op het forum? Is het forum daar voor? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar niet op zit te wachten om van iedereen het wel en wee te lezen, dat is leuk als het in normale proporties gebeurd en het leven is inderdaad voor de meeste mensen(niet alleen de forumschrijvers) al zwaar genoeg, als je dan voor je ontspanning even het forum in kijkt zie je alleen gesprekken tussen een aantal mensen die voor anderen absoluut niet boeiend zijn om te lezen.
Laat mensen die hun ei kwijt willen daar een apart onderwerp van maken en het ook daar houden dan ben je in de mogelijkheid om het over te slaan. Het lijkt wel om het forum een weblog aan het worden is voor gebeurtenissen van mensen de hele dag door. En dat kan volgens mij nooit de bedoeling van het forum zijn want -net wat je ook al schrijft- het forum is er voor iedereen.
Ik hou zelf ook wel van een grapje en een lolletje maar het is niet leuk als ieder serieus onderwerp weer afgedaan wordt met een flauwe opmerking......En in die zin ben ik het ook met Maria eens, iedereen heeft hier recht op een plekje, óók de mensen die van een pittige discussie houden en van de meer serieuzere onderwerpen.....


Oke, zorgen wegschrijven op het forum heb ik zo niet helemaal bedoeld. Maar meer in de zin van naast je zorgen ff ontspannen op het forum.
Ik ben het niet eens dat elk toppic bedorven wordt door ongein. Volgens mij..maar ik heb het niet gecheckt.. wordt er in de bovenste rij toppic's (christelijke leven enz) heel serieus gesproken.
De aparte onderwerpen waar gegeint wordt zijn er al en staan volgens mij in het rijtje...van alles wat.
Ik heb de indruk dat er nu een redelijk evenwicht is tussen serieus en gein. Maar goed...wie ben ik...
En wat je zegt, iedereen heeft hier recht op een plekje, klopt, zeg ik zelf ook!! De ene houd van serieus en de ander van lol maken. Kraak de ene dan niet af wanneer die lol maakt en jij daar niet tegen kunt. Doet de ander toch ook niet wanneer je serieus bent. Dat is het punt waar ik mij aan stoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:14
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!
 
CHATULIEM619 schreef:
Er valt niet overheen te lezen. Als je een serieus topic hebt wordt dat zo snel mogelijk overgenomen door flauwe bijdrages, die het hele topic doen ondersneeuwen. Ik vind dat die mensen eens persoonlijk door CM benaderd moeten worden. Zij verpesten goede topics met hun flauwe grappen.

Ik heb het al eerder aan gegeven, idd soms loopt een serieus toppic ff uit de hand. Maar nadat mensen zeggen om weer on toppic te gaan gebeurd dat in de regel ook. Dan komt er soms nog een enkele opmerking tussen door maar ...... lees er over heen.... die persoon heeft alles nog niet gelezen.
Daarbij, als jij vind dat die mensen dan door CM benaderd moeten worden, bespreek dit probleem dan met CM. Ik vind het jammer dat dit toppic nu ontaard in een heel negatief sfeertje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:24
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!
 
JOLAN931 schreef:
Ik ben helemaal niet tegen een geintje, maar is het ook niet zo dat sommige topics helemaal ondergesneeuwd worden door gein en onzin?
Misschien drukt Chat zich niet zo makkelijk uit hierin, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.

Dat heb ik ook niet ontkent, er zit een kern van waarheid in. Maar ik denk dan lees het niet, sla ze over of lees er over heen. Er zijn er een paar die ff behoefte hebben om hun zorgen van alle dag weg te schrijven of te geinen hier op het forum. Mogen ze??? Cm heet nog altijd o.a. een ontmoetings site. De ene mens ontmoet de ander graag in een ernstige context en de andere wil liever hier een beetje lucht omdat het leven al zwaar genoeg is. Ik vind het zo jammer dat daar aan voorbij gegeaan wordt en dat er zo'n gebiedende toon aan gegeven wordt. De ene keer is het dat er gegeind wordt de andere keer dat er schrijffouten zijn en daar kom ik tegen in het verweer. Het begint erop te lijken dat wanneer je niet aan bepaalde voorwaarden voldoet je dan niet mag schrijven op het forum.

Daarbij, niet iedereen kan goed discusseren of zijn of haar gedachten verwoorden in een serieus onderwerp.
En het geinen gebeurd in toppics waar verder geen serieuse discussies gaande zijn. Dus ....let it be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917 (67)





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:06
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit topic is opgestart omdat iemand vond dat er heel veel onzinnige bijdragen staan op het forum. En daar is ze niet de enige in. Er zijn meerdere mensen die vinden dat de onzinnige, flauwe opmerkingen eens een keertje minder moeten worden. Als er dan reacties komen van: ik heb stoom af te blazen, dus ik zet maar onzin neer, dan mag ik daar net zo goed op reageren.
Ik vind dat grievend naar de persoon toe, die aangeeft dat echt een probleem te vinden. En als die reactie met gehoon wordt verwelkomd, vind ik dat gewoon niet kunnen. Dus we moeten maar accepteren dat mensen bewust onzin opschrijven?

Even alleen over de vetgedrukte zin.......Tuurlijk mag jij reageren, maar waarom moet het perse weer kwetsend zijn naar anderen toe. Ik vind jou toon naar anderen zeer onprettig en niet getuigend van enig empathisch vermogen.

Om verder op je reactie in te gaan, nadat de toppic starter haar vraag en probleem had geuit, zijn er een aantal hele mooie toppics geopend waar serieus op gereageerd wordt. Dus ze is wel degelijk heel serieus genomen en daardoor is de noodzaak van dit toppic een beetje naar de achtergrnd gekomen. Dat er dan naar aanleiding van de titel grappige en melige reacties komen......ach....kniesoor die zich daaraan stoort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IMKE917
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 28 Volgende
Pagina 1 van 28