ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 00:53
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
BEUN656 schreef:
Aandelen in Google? Bullcrap. Firefox is eigenlijk net zo goed als Chrome maar iets langzamer maar uiteindelijk wel beter in z'n ondersteuning van websites.

Maar Beun.. om ze zo direct met elkaar te vergelijken...is echt te kort door de bocht.

Iedere browser heeft z'n voor en nadelen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 00:50
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
BEUN656 schreef:
Klopt. Maar sinds er in Windhoos "Plug 'n Pray" is geimplementeerd zijn problemen met drivers en IRQ-conflicten aardig getackled meen ik te weten. Maar dat heel veel mensen niet weten wat een BIOS is, dat geloof ik direct. Misschien wel aardig om ff een linkje te geven:

http://nl.wikipedia.org/wiki/BIOS

IRQ hmm ...conflicten hoor je nu zelden idd ...maar zeg nooit ..nooit

Een aardig detail is te weten dat er zins de 286,386,486 pc er weinig op dat punt is veranderd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 00:46
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
BEUN656 schreef:
Tja... Om te beginnen klinkt het woord Vista al erg Vies. Dat komt omdat Vista eigenlijk zo had moeten zijn zoals versie 7 nu is. Het probleem zat 'm namelijk in het geduld van de clientele van onze grote vriend Willem Gaatjes. Die geeft er gewoontegetrouw z'n troetelkindje Internet Explorer (IE) bij. En laat nou juist die laatste niet erg betrouwbaar zijn... Google Chrome is daarentegen een hele goeie optie. Erg snel en betrouwbaar. Zelf prefereer ik het bekende Vuurvosje, ofwel Firefox vanwege z'n betere ondersteuning van websites.

Klopt je verhaal wel Beun? of heb je aandelen bij Chrome???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 22:07
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
BEUN656 schreef:
Dan had je mazzel. Het probleem kan namelijk ook in de BIOS hebben kunnen liggen. Als daar je USB-poorten zijn "disabled", kan je ook niks beginnen in Windhoos.

Negen van de tien mensen weten niet eens wat Bios betekent Beun...
het is niet standaard dat usb disable staat in de Bios, daarnaast kunnen ook andere oorzaken debet zijn aan het probleem...drivers...conflicten (hardware) enz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 19:56
BerichtOnderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
 
DANIEL777 schreef:
en de nederlander kan naar de stembus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Politiek Nederland is grotendeels zelfs schuldig aan tekorten die nu ontstaan. Economie is een kwestie van vertrouwen dat wat je levert betaald krijgt ….en als het vertrouwen wegvalt, wordt de handel nerveus. De politiek moet een aantal voorwaarden scheppen om het ondernemen in Nederland aantrekkelijk te maken. Als mensen weer goed kunnen ondernemen, ontstaan er vanzelf nieuwe ideeën en perspectieven. Nu werkt de overheid veelal de ondernemers tegen of werpen ze teveel belemmeringen op. Ook is de economie veels te eenzijdig geworden ...teveel dienstverlenend en te weinig kenniseconomie of hoogwaardige industrie. Zelfs de agrarische sector heeft te maken gehad en nog steeds met een overheid die de sector erg lastig maakt. De speerpunten waar we vroeger trots op waren is niet meer en geloof me …we zijn erg kwetsbaar m.n. de wereldeconomie en als doorvoer haven met het buitenland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 19:33
BerichtOnderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
 
ERIKA129 schreef:
Euh heb ik wat gemist?? Moest je alsnog de keuken in dan Geschokte, onthutste smiley
Ach arme jongen dacht dat je lekker in de auto naar huis zat Knipoog smiley

Overigens was het een hele gezellige en lekkere avond veel gelachen en bijgepraat, nieuwe mensen leren kennen Lachende smiley

Het was idd een supergezellige avond ....volgende keer gaan we in polonaise door de zaal... Verraste, verbaasde smiley

Hopelijk zijn de saabrijders dan weer van de partij....lachen gieren en brullen met die gasten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 16:05
BerichtOnderwerp: veel geluk hier en plezier in jullie discussie
 
PIETER649 schreef:
hahaha, heb jij t nummer geprobeerd?? Lachende smiley


Ach wie weet he ....hoor je alleen maar apen geluiden Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 15:09
BerichtOnderwerp: veel geluk hier en plezier in jullie discussie
 
Met enige verbazing lees ik nu het forum ...al dan niet gefrustreerd en daarbij de wereldgelijkvormigheid voor diegene die een openbaar forum zien als een uitlaatklep (voor hun niet te bedrijven lusten) en ja ik zie het meer, als een forum vervuiling niet meer en niet minder. Maar goed …jammer dat men er niet in slaagt de waarde te zien van internetdating, al zo niet voorzien met een vriendschappelijk sausje, om de ellende van de afgelopen jaren met elkaar te delen.

In zekere mate vraag ik me weleens af zitten we met elkaar om steun verlegen en is dat waar het omdraait of schieten we ons doel voorbij.
In de gesprekken die ik mocht hebben merk ik zeker een gemis van relatieopbouw en je kunt nooit en te nimmer een gezonde relatie opbouwen… zonder een goed fundament. Je zult te allen tijde iets missen bij die ander, maar echter het gebrek aan de ware liefde is naar mijn inziens wel het probleem waar wij nu met velen mee kampen. Natuurlijk is er niets mis mee met vriendschappen, maar dan nog is het van belang met respect de ander te behandelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 14:44
BerichtOnderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
 
HANNAH810 schreef:
nahhhh seg!!
en hoelang deed je over de afwas? t was druk in t restaurant die avond zeker??? Clown smiley

Je wilt niet weten hoe gezelllig het was ....in een echte duitse keuken... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 01:48
BerichtOnderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
 
MARIO216 schreef:
En aan de grens stond een leuke blonde douane beambte. Ausweiss bitte, collega stond met plastic handschoenen paraat of we nog hasj bij ons hadden of maruhana. Clown smiley

Ja... Mario ze had een oogje voor jouw Knipoog smiley ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 01:22
BerichtOnderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
 
FRANKT627 schreef:
Oh maar ik heb niets gelezen hoor...trouwens, er waren er nog 10 anderen die ook iets konden gezegd hebben...enne, er deden al verhalen de ronde...je weet toch dat CM en aanverwante media, ook een roddelbak is Knipoog smiley

Roddelbak Gefrustreerde smiley wel of niet ...het was aan de gezichten duidelijk af te lezen.... Knipoog smiley

Maar wat een voortreffelijke maaltijd die we geserveerd kregen....en nu zitten we met het alom bekend uitbuik probleem...bah Geschokte, onthutste smiley weer een kilo erbij...zucht.

Het een en ander doet mij denken aan een picknick, maar dan binnen de muren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 15 april 2012, 18:21
BerichtOnderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
 
ERIKA129 schreef:
Ach Pietje anders spring jij toch effe bij he Knipoog smiley
enne anders mag mario afwassen Clown smiley

Als Mario heel de vaat doet ..kunnen we gratis eten... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 15 april 2012, 15:36
BerichtOnderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
 
MARIO216 schreef:
Kennen de daar pinbetalingen ???

Tuurlijk Mario ...anders gewoon de afwas doen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 15 april 2012, 13:40
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
HANNAH810 schreef:
ah, joh! als je bbq niet in de kofferbak past, dan leg je xabia gewoon in de kofferbak en de bbq op de passagiers-plaats.
zo groot is ze niet; dus dat móét haast wel passen!!


hannah.........dol op creatieve oplossingen bedenken.......... Engeltje smiley

Arma Xabia ...figuurlijk en letterlijk gebroken en zo zwart als roet Verraste, verbaasde smiley uit de kofferbak ...maar ja... je moet er wel wat voor over hebben om picknick mee te mogen maken ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 18:43
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
Het is uiteraard logisch, wat je schrijft ..dat daarbij reacties volgen van de forumleden en soms ook niet altijd leuke reacties. We kunnen helaas nooit het verhaal horen van de ex-partner om een goed beeld te verkrijgen, maar is dat ook de bedoeling? ...zeker gezien in het kader dat het vanzelfsprekend is dat je verdedigd tegen wat je ooit werd aangedaan. Soms kan een verkeerde woordspeling een conclusie teweeg brengen bij een andere CM-lid ....aan de andere kant is het misschien verstandig om wat diplomatieker om te gaan en niet altijd de zwart/wit opstelling te gebruiken ...dit kan meer emotionele schade veroorzaken en daar zitten we toch niet op te wachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 9 april 2012, 01:22
BerichtOnderwerp: kinderen
 
PIETER649 schreef:
dat laatste kan ik iedereen aanraden!! Lachende smiley


ok, ik verhuis per direct al heb ik geen kinderen of vlieg of kraai in de weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 8 april 2012, 16:18
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
SHANITA130 schreef:
Juist wel, ik heb aandelen in de paracetamol Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

neem er nog eentje Knipoog smiley

Sluipreclame is strafbaar toch ....misschien moet je de extra reclame inkomsten storten voor een goed doel....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 8 april 2012, 00:47
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
SHANITA130 schreef:
MARISKA: De vraag is en blijft hoe gaan we met armoede om.

Goed, steeds beter...en zo arm ben ik ook weer niet hoor, ja, geld maakt niet gelukkig he....

Lachende smiley

Niet teveel smiley's Shanita ...anders zijn de paracetamol niet aan te slepen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 21:17
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
IESJE369 schreef:
Nee joh, een tiende van je netto-loon, hoor!

Ooit ...hoorde ik een verhaal van een gezin dat alles kwijt raakte ..maar door hun geloof en vast vertrouwen kregen via een bijzondere omweg alles terug, wat ze ooit hadden verloren. Ze waren namelijk geëmigreerd en het werd een groot fiasco en berooid als ze waren kwamen ze terug in Nederland en hun gebed werd verhoord …hmm ….en wat is dan een tiende hé ...of het nou netto of bruto is laten we maar in het midden, waarvan je het tiende mee gaat verrekenen en je mag best een boterhammetje al dan niet voorzien met wat lekkers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 23:51
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
HANNAH810 schreef:
bieten salade, stoofperen? hmmmmmmm Kwijlende smiley

Ik kan de verleiding eigenlijk niet weerstaan hmm de bieten salade. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 23:37
BerichtOnderwerp: Het weer
 
THOMAS968 schreef:
Volgens het KNMI is wo, do en vr nachtvorst mogelijk. Maar dit is niet als grap bedoeld maar gewoon waar. Het voelt onlogisch na de warmte een week geleden maar feitelijk is nachtvorst rond deze tijd niet bijzonder.

Thomas

Fijn... we kunnen straks weer gaan schaatsen of misschien de elfstedentocht Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 23:34
BerichtOnderwerp: gescheiden...
 
PIETER619 schreef:
Twee kijven twee schuld dat klopt.
Ik had er wel wat aan kunnen doen als we (kids en ik) niet zo goed van vertrouwen waren geweest. Ik had een lieve vrouw die voor een ieder klaar stond en alles voor haar kinderen over had. Vanaf het punt dat we tijdelijk van dorp zouden verwisselen, is zij in contact gekomen met de "casanova van Balk, een oude stapmaat van vroeger, zo gezegd.

Zij ging iedere avond naar een vriendin omdat die een terminaal zieke zus had, waar ik haar mee prees (ze was zeer sociaal, gelijk haar moeder). Echter achteraf bleek dat ze naar hem ging en totaal omgetrund was door dat figuur en dus op mijn verjaardag en tijdens de verhuizing de bom barste en ze op stapte. Zelf had ik het idee (ook al voor die tijd) dat ze weer overspannen moest worden voor de zoveelste keer. 2 x voor ons trouwen al, met de geboortes (eerst gelijk en bij de anderen een jaar na de tijd)een postnatale depressie en daarna 10 jaar terug ook nog een keer zwaar overspannen en vanaf die tijd aan de paroxetine wat alle gevoelens opvrat en zij dat ook aangaf. Zelf denk ik dat ook het overlijden van haar moeder, toen mijn moeder en haar beste vriendin, mijn schoonzus, er ook toe heeft bij gedragen dat ze niet goed meer kon relativeren om het zo maar te zeggen.

Haar "vriend" heeft er voor gezorgd dat ze totaal vervreemd zou worden van alles wat haar dierbaar was, haar familie moet ze ook al niets meer van weten, terwijl ze vroeger er altijd naar toe ging,vooral elke dag naar haar zuster. We denken sosm weleens dat ze gehresenspeoekd isdoor hem, maar ja dat blijft en vraag.

De rechter viel haast van haar stoel toen ze aan mijn ex vroeg, heb je ooit wel professionele hulp gehad toen je overspannen was , waarop mijn ex negatief antwoorde, alleen medicatie. Gelukkig zjn de contacten weer wat hersteld tussen haar en de kinderen, want die voelden hun ook zwaar bedrogen toen ze opstapte. Ze wilde absoluut in het begin niet met me spreken en ik heb ergens helaas die wens in gewilligd, ze gaf aan d ejongens aan dat ze bang was dat ik haar om zou praten, wetend wat ze te horen zou krijgen denk ik.

Ondanks alle ellende die ik zo op mijn pad kreeg voelde ik mij door de jongens en hun liefde, rijker dan Bill Gates. Ook kreeg ik troost door clips en liederen die op mijn pad werden gelegd. Ik zat toen een keer in de auto en had de cd "You Raise me up" van Selah aan, ik heb dikke tranen gehuild van pure blijdschap (moest haast ruitenwissers op mijn bril hebben), wetend dat mijn zooi niet opwoog tegen wat Jezus gedragen had en onze toekomst (bij) GOeD is.

Openhartige bijdrage Pieter en moedig van je ...en vaak is de situatie te complex om daar gelijk een oordeel te geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 23:26
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
Merkwaardig begint een forum bijdrage te verzanden in zwart/wit al dan niet in grijstinten.
Wat zegt dat over ons als christenen in onze maatschappelijke verantwoordelijkheden. Moeten wij niet een tiende weg geven? En zullen we niet rijkelijk beloond worden en dus niet armer. Waar is het vertrouwen op de Hemelse Vader? Gaat toch uiteindelijk of je een relatie onderhoud met je Schepper.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 21:51
BerichtOnderwerp: Dinnerdate 28 april in Zwolle
 
STEENTJE178 schreef:
Hahahahaha,
Mogelijk valt er iets te combineren?
Eerst picknicken en dan Chinees dineren?
kwestie van: bammetje op de hei,
gevolgd door: sambal bij?
Knipoog smiley

O ...voor mij ..mag er ook wel sambal bij op de heide... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 01:17
BerichtOnderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
 
MARISKA601 schreef:
Er is altijd wel iemand die ergens negatief op reageert.
Wie de schoen past trekke hem aan....

Ach... waarom deze reactie Mariska?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 28 maart 2012, 01:15
BerichtOnderwerp: Alweer eten in DEUTSCHLAND
 
[quote=ERIKA129]Na het sucses van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland)
Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden.

- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen
- mag binnen gerookt worden
- een echte aanrader!!
- bei uns ist ALLES großer und beßer...

Datum 21 april om 20.00 uur
Geen kinderen of andere introducees
Tafel voor 15 man m/v

Deelnemers:

- Annette 792
- Pieter 649
- Chatuliem 619
- Erika 129
- Mariska 601
- Leonard480


Laatst aangepast door
LEONARD480
op woensdag 28 maart 2012, 01:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 23:14
BerichtOnderwerp: Homoseksualiteit
 
MAR907 schreef:
Diegene welke het ontkruid ziet, is veroordeeld?

Lezen Mar ...lezen...en wat te denken over het onderwerp onkruid ...of vergis ik me over Gods schepping???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 6 februari 2012, 00:23
BerichtOnderwerp: wandeling over de Hondsrug Drenthe 4 februari as
 
MOMO697 schreef:
de wandeling van morgen gaat definitief niet door.
door de slechte weersomstandigheden zie ik er vanaf.
Fijn weekend
en geniet van de sneeuw in je eigen omgeving

Genieten van de prachtige winterse landschappen is zeker gelukt en ik was helaas teleurgesteld dat mijn camera niet met me mee was gegaan, maar eenzaam thuis was gebleven.
Nu maar hopen op een positief vervolg... in een later stadium ...van de wandeling over de Hondsrug in het mooie Drenthe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 21:36
BerichtOnderwerp: Zingen
 
HERMAN388 schreef:
Waar is deze zangeres gebleven?

O.. die zit nu te galmen tussen de husky's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 21:29
BerichtOnderwerp: De splinter en de balk
 
MARISKA601 schreef:
Ga je nou hier verder over stapavondje?
Je vroeg zelf om een slotje op je topic.

SORRY DIT WAS EFFE OFF TOPIC....

Ok via een omweg naar A'foort....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 56 Volgende
Pagina 5 van 56