ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 53 54 55 56
ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 17:05
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen
 
De discussie gaat wel een heel andere richting uit nu …personen uit het Oud Testament worden nu in het hedendaagse geplaatst, maar we lopen en leven ook niet in de gewaden van vroeger.

Wat kenmerkend is dat wij ervan uit gaan dat de mens van nu precies dezelfde is als toen en ik kan je verzekeren dat het geheel niet klopt. Vrouwen zijn veel monderger dan vroeger en de door de overheid gestimuleerde handelswijzen om vrouwen mee te laten gaan in het verkrijgen van b.v. verkrijgen van een hypotheek …leert achteraf dat uit economisch perspectief men nu door deze handelswijzen ziet dat de mens als individu egocentrisch in deze maatschappij is gaan staan …met andere woorden eigen ik eerst …ik…ik ..en nog eens ik. Smiley die vol vragen zit
Wat ik wil benadrukken is wel dat leeftijd naar mijn inziens er niet toe doet en het mag een Zegen zijn om ook op latere leeftijd kinderen te mogen krijgen. Het is een heel groot wonder als je verdiept hoe een kind ontstaat en groeit …en zie tegelijk hoe groot Gods eigenlijk Schepping is.

Nu kom ik tot de conclusie dat er veel teveel als individu wordt gedacht in betrekking tot het verkrijgen van een relatie…het onderhouden van een relatie …en als laatste het mogen verkrijgen van kinderen.

Als je van dichtbij heb mogen ervaren, dat soms zwangerschappen heel moeizaam tot stand komen of b.v een miskraam... je heel anders gaat denken ...en de meeste vrouwen er heel trots zijn op het krijgen van een kindje en dan maakt het niet meer uit of je op oudere leeftijd een kindje moet ophalen van b.v school.

Zucht van Leonard pfff Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 14 januari 2011, 17:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 13:08
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen
 
HANNAH810 schreef:
altijd goed Leonard,
maar soms is het wel goed, om naar de datum te kijken van de postings, en dan zie je dat ze al wat langer geleden geplaatst zijn... Knipoog smiley

Goed is gewoon goed ...hannah ...een bedankje al is het te laat ...volgens de regeltjes, mag nooit een reden zijn om het niet te doen... Knipoog smiley

voor de rest begrijp ik je opmerking wel hoor!

Leonard


Laatst aangepast door
LEONARD480
op vrijdag 14 januari 2011, 16:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 januari 2011, 01:13
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen
 
GIBBY159 schreef:
Heel goed gezegd Leonard! M'n complimenten! Lachende smiley

Susannah en Gibby ik wil jullie bedanken voor de positieve reactie, heb denk ik op CM veel geleerd en ondanks de vele lolletjes op de lobby is het heel bijzonder dat er ook ruimte is voor serieuze topics op het forum. Ik merk ook dat we vooral veel voor elkander moeten bidden.
Hannah ik denk ook dat er veel voor je zullen bidden. Heb nu achteraf ook in gezien dat er vele lieve mensen op CM zitten en begrijp ook dat vriendschap heel waardevol kan zijn ... Knipoog smiley

Leonard Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 13 januari 2011, 09:58
BerichtOnderwerp: Scheiden en hertrouwen
 
HANNAH810 schreef:
joost,
ik heb diezelfde discussie over hertrouw met onze predikant en kerkeraad gevoerd;
maar nu is het komende zondag voorbereiding op het heilig avondmaal, en wat doe je dan, he?
tegen de visie van de kerkeraad ingaan, heb ik geen moeite mee;
mijn leven behoort Hem toe; niet aan een kerkgemeenschap, maar om nu tegen de visie van de kerkeraad in, toch aan het avondmaal te gaan, dat is weer tegen mijn beloften, die ik bij mijn belijdenis heb gedaan;
zo kom je gevoelsmatig toch heel gemakkelijk aan de zijlijn van een gemeente te staan, zoals imke en pieter al aangaven.

het zal vast geen gemakkelijke zondag worden, en volgende week ook niet; maar ik verwacht dat God de zegen van de tafel wel naar de bank kan brengen..........



.

Verlegen lachende smiley

Hertrouw hannah is vaak een moeilijke discussie, zeker met de kerkenraad. Toch blijft het vaak inderdaad met welke ouderlingen je te maken hebt. Zelf stond ik ooit met mijn toenmalige vriendin ook voor zo’n discussie en de toenmalige kerkenraad maakte daar toen geen punt van. Later na herstel van de Predikant werd het een stuk moeilijker gezien hij meer wist over haar.
Ook het Heilig Avondmaal mag in mijn ogen geen reden zijn om niet aan te mogen gaan, immers je Belijdenis van Geloof doe je wel in deze kerk, maar uiteindelijk voor God en de leer al hier geleerd, maar er wel een verschil tussen b.v. een Belijdenis van in de Gereformeerde Gemeente of in de Gereformeerde Bond in de Hervormde Kerk nu PKN waar verschil in opvatting met betrekking of je Belijdenis doet voor God of Zijn Gemeente, er is een wezenlijk verschil hoor en ik denk dat je met een gerust hart aan kan gaan aan Zijn Heilig Avondmaal, want roept toch allen die vermoeit en belast zijn kom tot mij. Het gaat uiteindelijk om dat je deel mag maken van de Gemeente van Christus en andere mogen daar niet over oordelen, behalve als je levenswandel daar toe aanzet geeft.
Leonard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 12 januari 2011, 12:53
BerichtOnderwerp: Samengesteld
 
Ja ben het wel eens met de stelling van hannah, groeiproces is naar mijns inziens ook dat je de kinderen hierin moet betrekken en heel voorzichtig aan moet laten wennen aan hun andere leventje. Zijn ook voor kinderen soms moeilijke momenten, die vaak wordt onderschat..... Boze smiley

Leonard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 21:11
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
VISSER278 schreef:
TE LAAT.

VERGADERING BEGON OM 20.00 UUR

Klopt maar er was ook een live optreden van Michael W.Smith Lachende smiley

zie video
http://www.youtube.com/watch?v=I7Sn5rV6oM0&feature=related

De zaal stond helemaal op z'n kop Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 20:34
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
HANNAH810 schreef:
ik snap jou imke;
maar t is zo moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als wij..........
zo lief; zo charming en aardig.........
dat zie je in één ogenbli-hik hik hik


overigens trekt die uniforme gemeenschap der ok-mannen me nog niet zo als ik dat zo lees........... Boze smiley

ehhh .....zelfs hannah krijgt last van de hik hik hik .......
onder de indruk hannah???
van al dat mannelijk schoon haha Smiley met dichtgeplakte mond

Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:15
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
IMKE917 schreef:
2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s.
Naar schatting ongeveer 2500 mannenquote

Waar wil jij al die mannen vandaan halen.... Smiley die vol vragen zit

Op CM zitten 2300 leden....daarvan is dan de helft ook nog vrouw... Gefrustreerde smiley

Loopt storm die aanmeldingen...kunnen jullie wel zoveel mannen aan??? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 19:03
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.

Deze Club veranderd qua naam in “Wij Zijn Ok”

Gelijk een adreswijzing voor de bijzondere ledenvergadering voor vanavond, want gezien de grote aantal aanmeldingen moesten wij noodgedwongen uitwijken naar een grotere locatie en wel “de Doelen” te Rotterdam.


Doel van de vergadering een betere en doeltreffende communicatie met de vrouwelijke zijde.

Lijflied wordt ook Wij Zijn OK….
Agenda punten: Clown smiley

1 – Verkiezing van een voorlopig bestuur.
Gekozen door de ledenraad:
Voorzitter Chatuliem619
Algemeen Adjunct/Penningmeester Pieter649
Secreatris Leonard480

2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s.
Naar schatting ongeveer 2500 mannen
3 – Een uniforme verkiezing betreffende Outfit om de aantrekkelijkheid bij de Dames te vergroten.
4 – Ook een Uniforme aftershave waardoor de herkenbaarheid mijlen ver is te ruiken.
5 – Mannen die lid worden gedragen zich heeeel hoffelijk naar de Dames m.n liefdevol,begripvol, attent, Rozenboeketten enz.
6 – Waar nodig het verstrekken van Ontbijt op Bedservice voor de Dames
7 – Als laatste komt er een werkgroep die onderzoek gaat verrichten wat vrouwen eigenlijk willen.
8 – Als laatste de Rondvraag.

9 – Sluiting is om 23.00

Het Wij Zijn OK Bestuur Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 18:42
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
PIETER649 schreef:
ik voelde me niet gekwetst hoor Lachende smiley

1 tip... als je een (lang) stuk typt voor n forum, lees het dan als je denkt dat je klaar bent es over, liefst met de ogen van een lezer die het voor t eerst leest....

Bedankt voor de tip hoor Pieter, zit ook wat in.... Knipoog smiley

Leonard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:21
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
PIETER649 schreef:
samenvattend: dus omdat jij niet binnen een paar maanden sucses hebt, zijn alle vrouwen op cm te lelijk, iedereen hier nutteloos bezig en ben jij de enige die het wel snapt... Smiley die vol vragen zit

gefeliciteerd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nee hoor Pieter,

De vrouwen zijn helemaal niet lelijk, heb ik ook niet benoemd en zelf sta ik er te kort op CM. Vriendschappen zijn ok en als dat de mensen een goed gevoel geeft is het prima. Probeerde een objectieve mening te geven en is niet bedoeld om mensen te kwetsen.

Leonard Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 17:03
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
Club – der Verenigde –aantrekkelijke – bijzondere – leuke - mannen.

Deze Club veranderd qua naam in “Wij Zijn Ok”

Gelijk een adreswijzing voor de bijzondere ledenvergadering voor vanavond, want gezien de grote aantal aanmeldingen moesten wij noodgedwongen uitwijken naar een grotere locatie en wel “de Doelen” te Rotterdam.


Doel van de vergadering een betere en doeltreffende communicatie met de vrouwelijke zijde.

Lijflied wordt ook Wij Zijn OK….

Agenda punten:

1 – Verkiezing van een voorlopig bestuur.
2 – Alle leden dienen zich beschikbaar te stellen voor de picknick op 16 april a.s.
3 – Een uniforme verkiezing betreffende Outfit om de aantrekkelijkheid bij de Dames te vergroten.
4 – Ook een Uniforme aftershave waardoor de herkenbaarheid mijlen ver is te ruiken.
5 – Mannen die lid worden gedragen zich heeeel hoffelijk naar de Dames m.n liefdevol,begripvol, attent, Rozenboeketten enz. Kussende smiley
6 – Waar nodig het verstrekken van Ontbijt op Bedservice voor de Dames
7 – Als laatste komt er een werkgroep die onderzoek gaat verrichten wat vrouwen eigenlijk willen.
8 – Als laatste de Rondvraag.

9 – Sluiting is om 23.00 Gefrustreerde smiley

Het Wij Zijn OK Bestuur Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 16:19
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
[quote=IMKE917]
Hoi Imke,

Even nog een reactie i.v.m. De Hoofdredactrice Blad Opzij Margriet v.d.Linden.
Zij is geen dochter van een dominee, maar broer wel. Persoonlijk ken ik haar vanuit mijn jeugd, want ze was vriendin van mijn zus en de laatste gesprekken met haar, had ik niet de indruk dat ze niet geloofde. Naar mijn inzien heeft ze meer problemen met haar jeugd al ben ik niet eens met haar levensovertuiging en handelswijze. Boze smiley

Leonard


Laatst aangepast door
LEONARD480
op dinsdag 11 januari 2011, 16:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 12:36
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
HANNAH810 schreef:
niets, marylien,
de ene persoon is wat directer op zoek, de ander gaat vriendschappen aan die wellicht tot meer uit zouden kunnen groeien.
nog weer anderen zijn alleen op zoek naar vriendschap

en wat de single-uitjes betreft; je leert elkaar daar op een wat natuurlijker manier kennen dan via dat ienie mienie kleine chatscherm.
je hebt meer een beeld bij de mensen die aan de andere kant van de profiellen zitten te typen; en wat mij betreft; t is nog gezelliger ook!
en inderdaad; waarom niet gewoon in een grote groep ontmoeten, en later een afspraak maken voor een bak koffie, als dat gezellig lijkt te kunnen worden?
stel, leonard; dat je in jouw gemeente iemand tegen zou komen, hoe groot is de groep dan? ook in dat geval lijkt het me wenselijk om een 1-op-1 contact even uit te stellen tot NA de dienst......




.

Hoi Hannah,

Helemaal mee eens hannah ...kan er eigenlijk niets op toevoegen... Knipoog smiley

In heel veel gevallen is het maar hoe je het leest ... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Fijn dag nog Leonard Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 11:27
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
GRIFFIN748 schreef:
na lezing en herlezing en nog een keer gelezen te hebben ontgaat me de achterliggende gedachte van dit stuk een beetje.

begrijp ik uit jouw woorden dat als je hier rondhangt, je min of meer verplicht bent een partner tegen het lijf te lopen?

en ja, er wordt het een en ander georganiseerd. niks mis mee, toch? en als je daar iemand tegen het lijf loopt (niet te hard natuurlijk) die je beter wil (leren) kennen, kan je altijd voor later 'een afspraak voor 2' maken, toch?

ik neem (dus) aan dat je niet naar een activiteit van CM (of van een van de leden van CM) komt? dat zorgt er dan wel voor dat de kansen van het overig manvolk toenemen Duiveltje smiley

Nee griffin,

Bekijk het iets breder, het is een uitbreiding op je bestaande sociale netwerk en ja als je iemand uit groninger b.v. leuk vind ...die had je waarschijnlijk anders nooit ontmoet..
Gaat mij meer over hoe je erin staat natuurlijk en het doel staat voor mij althans niet om perse direct het verkrijgen van een relatie. Als dat je gedachten zijn van het artikel dan heb je me verkeerd begrepen.
Trek het iets breder en geloof me dan zit er wel een kern van waarheid in.
We zij allemaal op zoek ...deden we al in de tijd dat de mensen in gewaden liepen. De rol van man en vrouw was toen geheel anders. We zijn denk ik een beetje onszelf verloren in deze moderne tijd.
Het is niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen, maar een beetje wakker te schudden....ook daarom het mooiste moment...vandaag!!!

Leonard Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:51
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
GRIFFIN748 schreef:
huh?

Smiley die vol vragen zit

wat begrijp je niet griffin Lachende smiley met blinkend witte tanden

Leonard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 10:31
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
In de snoepwinkel van geliefden.


Naar een aantal maanden single te zijn ...... rees mij de vraag, hoe staat mijn sociaal netwerk ervoor en de conclusie was ook van ja niet slecht en ook zoiets van er kan altijd wat bij. Je weet ook dat een mogelijke partner die bereikbaar is niet altijd de meest aantrekkelijke is en dus de stoute schoenen en flirten op het internet en na een paar weken onderzoek gedaan te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat veel mensen het zien als een vriendenclub om de leegte die er was al dan niet tijdelijk of voor een langere termijn op te vullen. OP zich niets mis mee natuurlijk, zo je zeggen, je doet er iemand niet kwaad mee, maar als je de illusie hebt om een partner voor het leven te zoeken, zijn de teleurstellingen des te groter. In de wereld waar we nu leven leeft een ieder veelal een eigen weg, soms ook ver van God af en naarmate men rekening moet houden met een ander is men vaak niet thuis. Kotsende smiley
Wat mij opviel is dat b.v op CM er veel mensen heel gefrustreerd rond lopen of surfen eigenlijk en er is een categorie die heeft er vrede mee dat een partner niet meer hun leven deelt. Merkwaardig eigenlijk gezien de meerwaarde die en relatie kan hebben en in mijn omgeving heb ik vaak genoeg mee gemaakt, dat een partner vaak grote waarde kan zijn in b.v een ziekte proces en of overlijden. Die eenzaamheid baart mij zorgen beste CM-ers alleen is maar alleen en kan nooit de bedoeling van onze Schepper zijn geweest. Nu zul je misschien afvragen van ja ik ben gescheiden en die de verlatende trouwt pleegt overspel …eh ja dit blijft natuurlijk een lastige keuze maar ligt vaak veel dieper geworteld in de samenleving en hoe we met elkaar omgaan de dag van vandaag. Mijn grootste zorg op dit moment is beste CM-ers een twee tal dingen 1. Geen zekerheid van geloof met daarbij het geloof beredeneren vanuit de eigen gedachten of beter gezegd zonder een Bijbelkennis en 2. Als je kijkt hoe wij als gelovigen meer wereldgelijkvormig optreden en m.n de keuze van een partner op dezelfde manier te werk gaan als mensen uit de wereld vind ik op z’n minst bedroevend, een voorbeeld wil ik aangeven dat als een kind je 10 snoepjes geeft en hij mag kiezen dan weet het kindje eigenlijk niet wat hij moet kiezen en als hij weet dat mag er een afvallen en er komt er een bij dan weet het kindje eigenlijk nog minder en wordt nieuwsgierig va ja misschien over een uurtje krijg ik er nog meer …je begrijpt het al, hij wacht natuurlijk op dat snoepje, wat komen gaat en komen gaat enz. ……en zo is het met de keuze van partner op een datingsite exact hetzelfde hij of zij weet het gewoon weg niet meer en gaat de lat Zieke smiley hoger leggen, met als resultaat dat er niks gekozen wordt en het resultaat de eenzaamheid blijft. Een ander fenomeen is relatieopbouw en ja je weet dat mocht je een keuze hebben gemaakt je vanuit jezelf de persoon leuker en knapper gaat vinden dat hij/ze in werkelijk is. OP z’n minst wordt hij of zij de knapste persoon op aarde. Jammer CM-ers en ik hoop dat deze brief ons wakker schud en dat het mag bijdragen aan herstel.
Merkte ook op CM dat er van alles wordt geregeld en georganiseerd, maar daar heb je het al …je wordt zelden close met een persoon als er b.v 50 mensen in je omgeving zijn, daardoor blijven de meeste single en hoeven hij of zij zich niet bloot te geven.
Aan de slag dus!!! Clown smiley

Groetjes Leonard Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:00
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
CHATULIEM619 schreef:
VOETBAL: in het Oranje gekleed, het huis oranje, de honden oranje pet op...het Wlhelmus meezingen uit volle borst, staande, juichen als NL scoort, schelden als ze fouten maken. Chips op tafel, met cola....

Ehhh ...nou dat kan leuk worden op de heide Smiley met dichtgeplakte mond
We maken ons nu zorgen over de hoeveelheid mannelijke hormonen testosteron en volgens mij ben nog steeds een mannetje hoor Coole smiley met zonnebril

Hoe zou het met de vrouwelijke hormonen gaan Chat????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 10 januari 2011, 07:35
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
CROSSROAD317 schreef:
Gelukkig is het in het voorjaar, dan vallen de eikels nog niet uit de bomen .... Clown smiley

Ja eeeeeeeehhhhhhhhhhhh kan wel allemaal waar wezen, maar het staat wel op de agenda van de club - de verenigde - ??????? -mannen a.s. dinsdag locatie Hilton Hotel te Rotterdam Smiley met dichtgeplakte mond

Leonard de secretaris van de club Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 9 januari 2011, 23:04
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
BILLY701 schreef:
jij maakt je zorgen om niks!!!!!!
de picknicks die ik heb meegemaakt waren oergezellig

kan Boze smiley best allemaal waar wezen .....maar ik denk wel dat krachttraining wel nodig is, want we zijn wel in de minderheid.

Wil nog heel er vandaan komen Smiley die vol vragen zit

Leonardo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 9 januari 2011, 22:53
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
HANNAH810 schreef:
ehmmmm......leonard............... Smiley die vol vragen zit
is dat de aanvals-route of de vlucht-route? Smiley met dichtgeplakte mond

aaaaaaaaaaahhhh hannah Clown smiley

zullen de beschermingsroute nemen Knipoog smiley

leonardo ......denk aan de code Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480 (56)





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 9 januari 2011, 22:40
BerichtOnderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
 
HERMAN388 schreef:
Oorloggebied in Ede?

Dames gillen weg

Beste CM ers


Maak me toch ernstige zorgen over de picknick a.s. 16 april op de heide van ede. Zoals het er nu naar uitziet, wordt er vooral een gooi en smijtpartij van diverse etenswaren. Zelf ben ik nu voorstander van dat een ieder een eigen bodyguard meeneemt voor eigen veiligheid of je moet het prettig vinden om het slachtoffer te worden van druiven, rotte tomaten al dan niet een mix van pannenkoeken met bowl…ja is maar wat je prettig noemt. Dit voorval moet toch even besproken worden met de club -der verenigde - aantrekkelijke - bijzondere – leuke - mannen. Ik kan mij voorstellen dat de kosten van de bodyguard te hoog worden en op z’n minst dient men er voor te zorgen voor een regendicht pak of een paraplu. Zo heb je de kans om nog veilig van de hei terug richting huiswaarts te komen. Clown smiley


Groetjes,
Leonard Zucht Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEONARD480
Ga naar pagina Vorige 1 ... 53 54 55 56
Pagina 56 van 56