ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HERMAN968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 26 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HERMAN968
Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:40
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ERIKA129 schreef:
Wat ik vandaag heb gedaan is weer een abbo genomen op cm na 10 weken weg te zijn geweest Lachende smiley

Hoop dat ik er geen spijt van krijg Knipoog smiley

Da's mooi, eerst Frankt terug, nu Erika. Leuk om de "oude garde" terug te zien.
Knipoog smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 22 juni 2012, 13:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:37
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
[quote=ERIKA129]Pfffffff ik ben ruim twee maanden weg geweest van CM maar met stijgende verbazing met regelmaat het forum gelezen....

Leuk dat je er terug bent. Gaan we veel kunnen lezenLachende smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 22 juni 2012, 13:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:23
BerichtOnderwerp: Wist u datjes
 

Er veel forumpolutie is. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:18
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
ROELANDE345 schreef:
He Frank leuk dat je weer terug bent!
En een mooie eerlijke reactie

Klopt een leuke reactie van Frank. Mogelijk kun hij ook aangeven hoe je als Christen hierin je weg zoekt. Zoals bv. de vraag kan je je sexualiteit beleven buiten het huwelijk en tegelijkertijd God eren ?
[i]
Natuurlijk als je geen christen bent, vormt er zich geen probleem. Me dunkt want dan is alles wat dit betreft veroorlooft. Toch Engeltje smiley
[/i]


Frank, het antwoord is nog altijd achterwege. De pot verwijt de ketel dat hij zwartziet. Lachende smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 22 juni 2012, 18:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:04
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
BLUEEYES500 schreef:
Ik ben nog in de ontdekkingsfase van het geloof, maar ik weet zeker dat er vele met mij zijn die dit (o.a.) een heikel punt vinden! Er zijn dus veel christenen die het zelf VEROORDELEN, zoals hierboven te lezen, maar in de bijbel staat toch echt: gij zult niet oordelen, het laatste oordeel is aan GOD... Dus, zijn die christenen dan in de war, zoeken ze een zondebok voor hun eigen frustraties, of is het zo moeilijk om een ander te accepteren én vertrouwen te hebben in God dat hij het wel regelt??? dat is wat mij het meest tegenstaat in de samenleving tegenwoordig; het egoïsme en de veroordeling. Mensen hebben een chronisch gebrek aan inlevingsvermogen en respect... Hoopte dat het bij christenen anders zou zijn, maar dat valt me weer een beetje tegen als ik de reacties zo lees... Smiley met dichtgeplakte mond

Bleueeyes, het is zo dat we als christenen goed weten wat God wil, als je werdergeboren bent in de Geest. Het is echter niet altijd gemakkelijk om dit na te leven als je ver van God leeft. Enkel door dagelijks God te zoeken door bijbellezen, door gebed, samenkomsten, studie, ... kan men groeien in het geloof. Je kunt ook eens zien naar forum van Ouweneel inzake studie. Je zult altijd zien dat er christenen zijn die nog als baby leven (ook al hebben ze veel noten op hun zang) en andere die hun geloof uitleven hetgeen je ziet in hun werken. In feite altijd kijken naar de maturiteit van iemands geloofsleven. Laat je niet ontmoedigen verschillen mogen er zijn, is de veelkleurigheid van God. Altijd naslaan of hetgeen gezegd wordt ook door God zo bedoeld is. Dicht bij God wandelen en er kan niets gebeuren, zou ik zeggen. Zoek steun bij je medebroeders en zusters van je kerk !. Veel liefde en zegenrijke wandel met God toegewensd. Engeltje smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 22 juni 2012, 13:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 12:55
BerichtOnderwerp: gebed voor henrie
 
GEA148 schreef:
Hallo broeders en zusters

Zouden jullie willen bidden voor mijn speciale vriend Henrie735(28).
Henrie gelooft er niet meer zo in door alles wat hij heeft meegemaakt(kijk maar op zijn profiel dan kunnen jullie zien wie Henrie is) en aangezien onze hulp van boven komt kunnen we misschien bidden voor Henrie dat hij God weer mag ervaren in zijn leven!

Ik denk dat hij het ook wel leuk zou vinden als hij eens een keer een mailtje mocht ontvangen van jullie?!

Bij voorbaat dank lieve mensen!

Zullen we zeker doen Gea. Dank voor Uw oproep !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 11:38
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
JOL252 schreef:
Knipoog smiley helemaal waar.

Klopt, kleurRIJK gezelschap Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 11:10
BerichtOnderwerp: seminars en conferenties voor belangstellenden.
 
[quote=XABIA794]

Interessant!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 09:49
BerichtOnderwerp: Wist u datjes
 
YES356 schreef:
Wist u dat: het Wereld Vluchtelingen dag is
Op 20 juni viert de hele wereld Wereld Vluchtelingen Dag. Het is een dag waarop awareness wordt gecreëerd voor vluchtelingen wereldwijd en de moed en vastberadenheid die ze hebben in hun zoektocht naar een beter bestaan

Heb dan toch nog mooi plaatje kunnen zette bij asielzoekers. Hoe helpen in de Geest die God bedoeld, buiten alle eigenbelang van de wereld om. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 08:12
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
[quote=JOL252]

Jawel Jo, zoals je het formuleert.
Denk dat voor beginnende "koppels" het goed is om af te spreken. Zo kan bij mij bv. tongzoenen niet. Is een brug te ver in mijn relatie tot Mijn Heer. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 07:43
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
[quote=JOL252]goed...

Als Christenen een relatie starten spreken zij al vooraf over sex of niet ? Een vraag die mij bezighoud. Ik doe dit steeds lijnen/grensen trekken, vooraf.[/i][/color][/i][/color]


Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 22 juni 2012, 07:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 07:39
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
MARIEKE009 schreef:
Prediker 10:1

Kostbare zalf bederft al door 1 dode vlieg, een beetje dwaasheid maakt de beste wijsheid ranzig.

Krachtig Woord !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 07:22
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
SHANITA130 schreef:
De enige gestoorde hier ben jij.

Ik turf niet gemakkelijk wegens brede schouders Shanita, maar nu turf ik !:
"!" Voilà Lachende smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 22 juni 2012, 07:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 06:36
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
SHANITA130 schreef:
Jij bent echt gestoord.....

Zijn we dat niet allemaal Shanita, een beetje gestoord ?! De ene wat meer dan de andere. Maar stop nu toch eens met emotions, het is een goeie raad. Er zijn kapers op de kust lieverd. Verliefde smiley Begrijpt je't nu ? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 06:32
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
SHANITA130 schreef:
Kijk maar uit, mogelijk brengen ze jou of mij nog wel in verwarring want aan alle kanten wordt getrokken. Gelukkig kunnen we dan kijken naar wat God in Zijn Woord zegt.

Er is geen jou en mij.....

Moet er ff niet aan dénken.... Zieke smiley
[i]
Lieverd, heb je nu echt niets anders te doen dan altijd over en weer te reageren, ook al heb je niks te melden nu !? Laat dit forum nu eens met rust zodat de topic zichtbaar blijft. Mens toch !
[/i]
Verliefde smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 22 juni 2012, 06:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 06:21
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
SHANITA130 schreef:
Zoutop met je schijnheilige gedoe, alsof je niet snapt, dat het steeds over jou gaat als ik wat schrijf...

Je moet niet boos worden je. Sommigen doen niet liever dan op je emoties spelen. Dit is ook een vorm van trekken, waarover we het hebben. Vandaar het gebed des onderscheids waarvan sprake. En dat ontbreekt er wel eens, toch
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 06:09
BerichtOnderwerp: gezond verstand of achterdocht
 
FRANKT627 schreef:
Achterdocht is een killer. Wie leeft in achterdocht, paranoia, wantrouwen kan nooit openstaan voor iets nieuws. Te veel overmoed is ook nergens goed voor want:' wanneer de moed overal is, is de voorzichtigheid nergens meer.' Het is een feit dat je een evenwicht moet zoeken tussen beiden maar wanneer je zelf niet evenwichtig bent moet je ook niet veel wonderen verwachten.

Is zo Frank, gelukkig kunnen we bidden tot God voor evenwicht ! Allelujah.
Engeltje smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 22 juni 2012, 06:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 06:02
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
SHANITA130 schreef:
Herman: Kijk maar uit, mogelijk brengen ze jou of mij nog wel in verwarring want aan alle kanten wordt getrokken. Gelukkig kunnen we dan kijken naar wat God in Zijn Woord zegt.

Nou, jij bent al behoorlijk ver heen zelf.

Ongelofelijk....of zielug kan ook, maar dan op de verkeerde manier.
[i]
Dank je wel voor dit opbouwend woord, lieve Chanita. 'k Ga mijn best doen je boodschap te vatten. Mijn boodschap is "Pas op maar voor de lieve triggers Chanita: de gluipers jo, de mooipraters die het evangelie misbruiken om zoekende mensen op een verkeerd spoor te zette. Hun graantje mee te pakken, jawel zelfs dat. Jij en ik hebben het voordeel van gebed bidden om te bidden voor de "gave des ondescheids". Maken we er samen een gebedspunt van?!"
[/i]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:51
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
[quote=SHANITA130]

Kijk maar uit, mogelijk brengen ze jou of mij nog wel in verwarring want aan alle kanten wordt getrokken. Gelukkig kunnen we dan kijken naar wat God in Zijn Woord zegt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:38
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
[quote=SHANITA130]1 Kor 5

Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij.


Dit is een mooie Shanita. En yes, voor sommigen van dit forum erg toepasselijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:18
BerichtOnderwerp: samen bidden op cm op 21 Juni
 
NICKY298 schreef:
Je moet beginnen als vrienden en voelt het goed dan kun je verder frankt.

veel willen eerst sex want dan denken ze je te hebben.

Daarom is het beter te wachten en de aap uit de boom te kijken.


Ga zoveel mogelijk samen door brengen en de reakties af wachten.

Gaat alles gemoedelijk dan ben je op de goede pad!

Ook ik ga zeker wachten , want ook ik heb die fout gemaakt en nadien zit je met de problemen

Mooie reaktie Nicky, maar moet eigenlijk op "sex-forum" om het zo te zegge Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:15
BerichtOnderwerp: Vluchtelingen en asielzoekers
 
CARMEN073 schreef:
Morgen is het Wereldvluchtelingendag:

http://www.youtube.com/watch?v=yJr0e18Jqx4&utm_source=e-news&utm_medium=email&utm_campaign=WRD2012

Ik had graag gisteren deze tekst gezet nav de wereldvluchtelingendag doch mijn pc perikelen beslistte er anders over.
Dus nu :
Toen in België het opvangnetwerk volgestroomde de afgelopen twee winters kwamen er heel wat asielzoekers dakloos op straat terecht. En dat terwijl de overheid een heel aantal hotels afhuurde om ze daar tijdelijk in op te vangen. Maar dit volstond niet. Het opvangtekort bleef: in 2011 kregen 4.314 asielzoekers geen opvangplaats, in 2010 kregen 6.244 geen opvangplaats. Terwijl ze daar wel recht op hadden.

Doordat ze voor een klein deel in hotels werden opgevangen, kwam er een nog grotere miserie: want daardoor werd toeloop als maar groter, omdat de ‘tam tam’ ging.

Zo was er ook een Afghaanse jongen van 18 jaar die geen opvangplaats kreeg.

Een van onze kerken ving toen deze Afghaanse jongen op én zij organiseerde met 3 families beurtelings deze opvang. Hij verbleef week na week bij één van de families thuis, waar hij veel liefde ontving. Het was niet makkelijk om hem thuis op te vangen, omdat hij op sommige momenten niet zo goed kon omgaan met de westerse vrijheid. Met gezamenlijk gebed én onder de geestelijke leiding van Gave Veste (een zusterorganisatie van stichting Gave in Nederland) werd er een lang opvangtraject afgelegd samen met gans de kerkgemeenschap (o.a. om de kosten te dekken). Tijdens deze liefdevolle opvang bij de christelijke gastgezinnen toonde deze Afghaan interesse in het Evangelie. Ze merkten dat hij echt open stond voor het evangelie. Hij volgde de zondagse diensten. Hij werd getrokken naar de Heer. Hij ging tijdens een dienst naar voren en kwam tot overgave aan Jezus.

En zeg nu zelf: dit is ook altijd niet even duidelijk aangezien eigen belangen “om papieren te krijgen” ook meespelen. Uiteindelijk werd hij uitgeprocedeerd: na overleg met de gastgezinnen besliste hij om vrijwillig terug te keren naar Afghanistan.

Hij ging terug naar Afghanistan en van daaruit trok hij naar Pakistan. Hij verblijft nu sedert een jaar in Pakistan en mensen die hem toen opvingen, houden nog steeds contact met hem: ze bidden voor hem om door te gaan in Christus, omdat hij zwaar beproefd wordt. Zijn leven en zijn geloof staan op het spel. Ondanks die tegenstand leeft hij verder – is zijn keuze – als kind van God.

Wat zijn we maar al te blij dat we deze jongeman verder kunnen blijven steunen in de Heer. God is groot en zijn Koninkrijk kome over gans de aarde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:05
BerichtOnderwerp: samen bidden op cm op 21 Juni
 
JANE866 schreef:
'k Hoop dat de tijd je wonden mag helen Frank.

Psalm 118: 8,9

Opdat de boodschap niet zomaar verdwijnt:
"Het is beter bij de Here te schuilen, dan op mensen te vertrouwen
het is beter bij de Here te schuilen
dan op edelen te vertrouwen". Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:47
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
MARIEKE009 schreef:
Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk". Zo lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers.
Geschokte, onthutste smiley

Dank voor je fijne reactie. Marieke
Vindt ook dat het er wat christelijker aan toe mag gaan. Laat ons zoeken hoe omgaan met sex op een manier dat God het wil. Hoe het smalle pad blijven bewandelen. Hij is de weg de waarheid en het leven, toch.
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:37
BerichtOnderwerp: Willem J. Ouweneel
 
FRANKT627 schreef:
In februari 2010 heb ik die Ouweneel eens serieus uit de bocht zien gaan tijdens een conferentie in de Jozua kerk in Dordrecht...Hij mag dan veel gestudeert hebben maar toch ontdekte ik een ongenuanceerd vooroordeel van hem tov de katholieke kerk. Ja, laat ik nu net in die richting 6 jaar gestudeerd hebben. Ach we zijn maar gewoon mensen. Of we nu enkele HBO's hebben of een diploma van lege zakjes recht zetten. Ik bedoel maar dat een 'naam' ook niet veel betekent.
[color=#0000FF][i]
Zoals je zegt Frank, we zijn mensen, gebroken in de zonde en blijven dit. Jij, ik en Ouweneel. Vandaar dat het oke is om elkaar op te bouwen. Het boek zelf dat hier boven is geschreven, een aanrader Knipoog smiley
[/i][/color]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:19
BerichtOnderwerp: samen bidden op cm op 21 Juni
 
HEIDE115 schreef:
Waarheid en herkenbaar wat ik hier leest!..dank

Is zo Heide. We hebbe te doen met een souvereine God, die geen enkele verantwoording te geven heeft over Zijn doen en late. Het is de christenmens die zal verantwoorden. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:03
BerichtOnderwerp: Willem J. Ouweneel
 
JOSINA022 schreef:
Wat wil je mij hier nu mee zeggen?
Josine, ik heb het belangrijkste in 't vet gezet. Hier komen de verschillende extreme naar voor mbt geloofsbeleving. Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 21 juni 2012, 19:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:40
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
FRANKT627 schreef:
Iedereen doet seks op zijn of haar manier voor het huwelijk. Zoenen, orale seks is ook seks, soloseks al dan niet met een speeltje . Penetratie alleen valt niet alleen onder de noemer seks hoor...laten we gewoon eerlijk zijn. Niet hypocriet zijn...we kunnen ons zelf en de medemens beliegen maar God niet...we mogen het wel ter zijner tijd uitleggen bij Hem

Bedankt Frank voor het geven van je visie. Waar zit bij jou het verschil om Christen te zijn ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:03
BerichtOnderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!
 
FRANKT627 schreef:
Een Pinkster-vrouw met de Willibrord vertaling??? Verraste, verbaasde smiley
Straks gaat ze nog zeggen dat ze de Psalmen die vertaald werden door Ida Gerhardt (die ik nog persoonlijk heb gekend) en Marie van der Zeyde ook mooi en poëtisch vind... Lachende smiley

Willebrordvertaling, algemeen geprezen, toch ! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:01
BerichtOnderwerp: samen bidden op cm op 21 Juni
 
FRANKT627 schreef:
Kan je geloven dat ik effe geen geloof meer heb in het gebed? Kan je ook geloven dat ik vast niet de enige ben hier op CM of in de gewone wereld die twijfelt aan de kracht van het gebed?

Wat bedoel je hiermee frank ?
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HERMAN968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 26 Volgende
Pagina 7 van 26