ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HERMAN968
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 26 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HERMAN968
Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:43
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
JOSINA022 schreef:
Welke vertaling lees jij? Ik lees in 2 petrus 3 niets over Bileam.

Heb verbeterd Josina, thanks ! Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:38
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
VRIJGEZEL390 schreef:
weer ff een update,

Ik ben dinsdag onverwacht uit het ziekenhuis gekomen. Had eigenlijk pas vrijdag naar huis gemogen maar mijn bloedwaardes waren zo mooi dat ik al naar huis mocht. Ik merk wel dat ik qua conditie een flinke jas heb uitgedaan. Ook is de pijn nog lang niet verdwenen. Moet nog erg veel medicijnen slikken maar ben in ieder geval weer thuis. Ik blijf er op vertrouwen en bidden dat mijn genezing goed zal verlopen. Verder blijft het afwachten en alles van dag tot dag bekijken.

Gr Ernst

Veel sterkte broeder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:15
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
Gelijk heb je Josine verkeerde Bijbelquote, maar to the point als je verder ziet...

En ik lees ook mooie getuigenissen van chistenen, het valt me op dat ze kwetsbaar durven zijn.
En Jo, je kunt ook dit opzoeken, mar dan in de Bijbel bij 2 Petrus 2:13-16 : "Zij verlokken onstandvastige zielen, hun hart is volleerd in hebzucht; kinderen der vervloeking zijn zijn. Doordat zij de rechte weg verlaten hebben, zijn zij verdwaald en de weg opgegaan van Bileam, de zoon van Beor, die het loon der ongerechtigheid liefhad". Echt duidelijk die Bijbel, toch !Engeltje smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 5 juli 2012, 17:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:07
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
ROELANDE345 schreef:
Ja dat wilde ik ook net vragen of een kindje van ongelovige ouders wat overlijdt? Hoe zit het daarmee?
God noemt Jona de groep kinderen die het verschil tussen hun linker en rechterhand niet weten uit Nineve als onschuldige slachtoffers als hij de stad zou vernietigen

Als we lezen in Lucas 18:15 dan zien we hoe nauw de kinderen bij Jezus aan het hart liggen: "Laat de kinderen tot Mij komen en verhindert ze niet; want voor zodanigen is het Koninkrijk Gods. Voorwaar, Ik zeg U: Wie het Koninkrijk Gods niet ontvangt als een kind, zal het voorzeker niet binnengaan". Ik denk écht niet dat er enige hinder zal zijn dat onze kinderen in het hemelshuis komen. Hier gaan we ze terugzien, alsook onze dierbaren die Christus met het hart hebben aangenomen, hartelijk zoals de kinderen en zoals zij in vrijmoedigheid, in hun eerste liefde. Hij zal voor dezen pleiten bij de Vader. Wat een mooie toekomst hebben wij bevoorrechte gelovigen toch. Ik sta al op de uitkijk om "ons" Rietje terug te zien !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 16:40
BerichtOnderwerp: donderdag 5 juli gebedsroom
 
[quote=RODJER101][color=4B0082][b]We gaan samen met CM leden bidden om ons Koning van hemel en het heelal groot te maken voor zijn grote liefde die Hij aan de mens gaaf
[i]Iedereen is welkom in de gebedsroom. Het eerste halfuur roemen we de Heer om daarna de gebedspunten te verzamelen en door te bidden.
We bidden voor zieken, onze zorgen, voor onopgeloste vragen én voor alles wat op ons hart ligt. Ook natuurlijk voor meer verdraagzaamheid op cm, dat het een site mag worden waar christenen mogen thuis zijn en dat dit kan in onze verschillen.

Het is elke donderdag een beleving van God als we met elkaar optrekken en we nodigen dan ook de nieuwelingen aan om eens langs te komen en te proeven. Als je komt, doe het dan voor een tijdje (binnen buiten stoort de bidders zie je). Tot vanavond 20 u.
Je komt in de gebedsroom via de chatbox, dan scrolt je rechts beneden "kamers - lobby",klikt en vervolgens op gebedsroom.

Herman Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 5 juli 2012, 16:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 16:30
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
JOL252 schreef:
Wat ben ik ontzettend blij met de sterke bijdragen van Xabia, Josina, Tink, Zeeland, Petra...

Ik moet even denken aan het geworteld en gegrondvest zijn, ergens in Efeziërs
"Moge hij vanuit zijn rijke luister uw innerlijke wezen kracht en sterkte schenken door zijn Geest, [17] zodat door uw geloof Christus kan gaan wonen in uw hart, en u geworteld en gegrondvest blijft in de liefde. [18] Dan zult u met alle heiligen de lengte en de breedte, de hoogte en de diepte kunnen begrijpen, [19] ja de liefde van Christus kennen die alle kennis te boven gaat, opdat u zult volstromen met Gods volkomenheid." (Willibrord)

Wow, pure genade en niet door eigen inzichten, werken, zwoegen... Het is Hij die ALLES volbracht heeft.

Klopt Jo, heel sterke bijdragen. Iedere zijn steentje en wat minder forumpollutie en het is niveau! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 13:31
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
TINK100 schreef:
baby en kinderen gaan niet naar de hel die zijn puur.( quote flowerful)


eh.....ons doopformulier zegt dat onze kinderen in zonde ontvangen engeboren worden.......logische gevolgtrekking is dus: zij gaan dus naar de hel......echter...daar is Gods liefhebbende vaderwoord: zij worden gedoopt in Gods, Jezus'en geestes naam om behouden te worden!!!


maar je hebt gelijk, wij begrijpen je niet.....wees dan duidelijker in wat je wel bedoelt en gelooft....



Er wordt geschreven over het gesprek van Jezus over het geboren worden in de Geest. Joh 3:5. Tenzij iemand geboren word uit water en Geest, kan hi het Koninkrijk Gods niet binnengaan". ... Gijlieden moet werdomgeboren worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 12:40
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Door de schuld op God of op een ander af te schuiven, kom je alleen maar verder in de problemen en raak je nog meer verbitterd.
(EC voor verslaafden de Hoop, Dordrecht)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 12:35
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
LEANNE226 schreef:
Wie weet hoe rijk van hart ze zijn.........je hebt ze bij voorbaat al veroordeeld Zieke smiley
Niet iedereen zit op jou te wachten Herman,om dat voor jezelf te verzachten met bijbelteksten zegt meer over jou dan je medemens.

Jou ervaring met evangeliseren blijkt totaal anders te zijn Leanne, dermate dat ik je helemaal niet kan verstaan, ook je reactie niet. Zieke smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 5 juli 2012, 12:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 12:32
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
[quote=FLOWERFUL304]

Ik kan niets over jouw leven en levenswijze met God zeggen. Dat kan jij het beste zelf beoordelen., toch. Maar het kan zijn dat een vloek werkzaam is die vanuit het voorgeslacht toeslaat. Kan ook onvergevingsgezindheid zijn waar we niet bewust van zijn, bitterheid dus. Maar kan ook zijn dat iemand je vervloekt heeft met vodoo of zo. Het vraagt een openbaring van God daarin.

Zoals ik al eerder aangaf ken ik tot nog toe niets anders dan tegenslag in zowel werk, financiën, gezondheid en relaties. Vanaf de moeders-schoot erven we al een geestelijke vloek of/en zegen van ouders en voorouders. En dan komt nog bijkijken de vloek van de zondeval. Afhankelijk van de keuzes die wijzelf maken in ons leven is bepalend of wijzelf zegen of vloek bewerken. Bijvoorbeeld een kleine leugen om best wil vertellen is dus liegen en is al ongehoorzaamheid aan God. Het geeft nog een open deur voor de vloek die zich versterkt. bv niet geloven in God is al ongehoorzaam zijn.

Bijvoorbeeld, het kan zijn dat in de geslachtslijn de voorouders corrupt zijn geweest wat dus een erfenis van de vloek van armoede over iemans leven in werking zet bv iedere keer geld gebrek, iedere keer verlies van werk, iedere keer slechte relaties, slechte gezondheid etc. Armoede werkzaam op elk gebied. In mijn geval doordat ik niet christelijk ben opgegroeid en een heidens leven had heeft dat met de tijd de vloek alleen maar sterker laten werken in mn leven. En zonder eigenlijk te weten waar ik tegenaan liep (dat het een vloek was) vechte ik om toch nog te overleven, zeg maar, raakte ik dus uitgeput lichaamelijk en geestelijk. Ik zag het leven niet meer zitten maar Jezus kwam.

Is er een herhalend bepaald patroon dan kan daar een vloek werkzaam zijn.

Ja, sorry het is moeilijk uit te leggen. Maar misschien heb ik een beeld kunnen geven van wat ik bedoel uit te leggen, hoop ik.


Dit is een mooi en open getuigenis Flowerful, je mag gezien worden in Christus. Ook jij werd getrokken door de genadige God. Prijs de Heer !
Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 10:29
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
En de diepere betekenis? Het gáát juist om de diepere betekenis Knipoog smiley

Zonder die diepere betekenis is het een vehaaltje van niets natuurlijk Knipoog smiley

Fijne dag! Lachende smiley

Klopt Shanita, met oppervlakkigheid komen we nergens als we Gods woord willen doorgronden. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 09:30
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
TINK100 schreef:
vandaar dat ik niet geloof in christelijke homifielen ......( quote Grace)...

Maar, feit is...dat deze mensen er wél zijn......op basisscholen, in kerken, voorgangers.....al dan niet of wel praktiserend......
en dan komt de vraag naar voren: hoe gaan we met deze mensen om??

Mijden we hen?? ( ze hebben het al moeilijk genoeg met hun geaardheid, wetende dat eht een zonde is)

Veroordelen we hen? ( ieder mens word veroordeeld met dezelfde maatstaf als hij de ander heeft veroordeeld, dus kijk uit!)

Ik denk zelf, ook zij komen uit Gods scheppende hand voort, ook hen heeft Gods gewild, net als elk ander mens......laten we om hen heen staan, met liefde......

Mooi bijdrage on topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 06:54
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
GRACE585 schreef:
dan heb ik een vraag:Is Gods woord in het OT dan een leugen?
ik geloof dat het OT evenveel waarde heeft als het NT het breekt elkaar niet af.ook staat er mijns inziens dat we niets zullen toevoegen of afhalen van Gods woord.
dat we echter niet alles vanuit Gods woord kunnen plaatsen in de tijd van 2012 omdat men denkt dat alles nu veel moderner en met meer vrijheid moet kunnen doet niets af van wat in de Bijbel staat als zijnde wel of niet zondig.
Jezus kwam niet om de wet af te breken maar om de wet te vervullen;Hij gaf zijn leven voor de zondaar ongeacht welke zonde men ook bedrijft,maar als je Jezus echt wil volgen en Hem wil leren kennen dan zegt Hij vele malen Zondigd niet meer met andere woorden bekeer je draai je leven om van duisternis naar het Licht.vandaar dat ik niet geloof in christelijke homifielen ,christelijke dieven,christelijke leugenaars etc etc etc.
wil dat zeggen dat we nooit meer fouten maken of nooit meer de kans hebben om in zonde te vevallen,nee volstrekt niet maar het betekend wel dat je niet meer bewust in de zonde blijft volharden,ik geloof dat aan het einde van je leven een ieder zijn eigen verantwoording hierover af zal moetren leggen,en die liefde bedekt idd alles maar dan wordt er wel eerst de mesthoop opgeruimt anders krijg je er een grote beerput onder.eerst berouw,bekering dan vergeving en herstel en leven onder die genade en liefde.

Is mooi hoe je het hier zegt ! Waardevolle reactie Grace ! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: donderdag 5 juli 2012, 06:50
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Mat 29:24
En wederom zeg Ik u: Het is lichter, dat een kemel ga door het oog van een naald, dan dat een rijke inga in het Koninkrijk Gods.

Deze Bijbelse waarheid zien we bevestigt in onze evangelisatieactie in Turnhout. Naarmate de huizen én de auto’s groter zijn die er voor de deur staan des te korter de gesprekken over geloof, uitzonderingen niet te na gelaten. Ook merken we dat de moslims -veelal- tijd maken voor gesprek over geloof.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 06:23
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
De evangelisatieaktie loopt lekker in Turnhout. Heelwat deuren blijven gesloten, doch heelwat gaan er open. Er zijn écht belangstellenden voor het Woord en het is een genade voor de appreciatie die ons team mag ontvangen. Voor mij de eerste keer om mee op te trekken, is een aanrader voor eenieder. Komt zeker en vast de groei van mijn geloofsleven te goede. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 06:17
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ERIKA129 schreef:
M'n oudste kat van 5 net naar de dierenarts gebracht... Huilende smiley, smiley in tranen ze moet 3 dagen aan het infuus blijkt behoorlijk nierfalen te hebben.... maar ze hebben goede hoop dat ze daar weer van geneest op deze manier!!!
Ga dr wel missen Twijfelende smiley

Moet er niet aan denken Erika dat "Lover" zoiets moest overkomme ! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 06:15
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
QSJE546 schreef:
Graag wil ik jullie gebed weer vragen voor vrijgezel.
De bacterie die in zijn been zit is zijn kraakbeen aan t aantasten.
Zullen we met elkaar bidden voor het weggaan van de bacterie en voor volledige genezing van zijn been en zijn knie?
Alvast heel erg bedankt,ook namens Ernst!!

groetjes van Qske

Here,
dank voor Uw genade
Uw grote liefde
dag aan dag
geef kracht
en genezing
Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 06:09
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
[quote=FLOWERFUL304][quote=FLOWERFUL304](Zoals ik al eerder schreef en je hebt kunnen lezen wat Paulus zegt, het staat geschreven geeft Hij de HG aan wie hem gehoorzaam zullen zijn en Hij weet precies wie dat zullen zijn. ps139, dus staat ook vast wie de HG ontvangen. )

Psalm 139, een bijzondere psalm.
De Heere weet alles. U doorgrondt en kent mij...
Deze psalm citeer je voor het ontvangen van de HG door gehoorzaamheid?
Een psalm die David schreef om duidelijk te maken dat God alles weet. Hierin staan geen voorwaarden om de Geest te ontvangen. Maar gewoon één van de mooiste psalmen om aan te geven dat God ALLES weet en stuurt. En ja, Hij weet wie Zijn kinderen zijn. (Maar over prédestinatie is het laatste woord nog niet gesproken.)
Hier rijst me ineens de vraag op of Zijn kinderen, waarvan Hij al weet wie ze zijn, al voor ze gevormd zijn, of zij al Heilige Geest hebben ontvangen... daar heb je dus ergens wel een punt, maar dan is de vraag of je dat vanuit gehoorzaamheid ontvangt of doordat je een kind van Hem bent


Is een waar woord Flowerful. Hierover spreekt de Heer Jezus in Johannes 3:3 "Waarachtig, ik verzeker u: alleen wie opnieuw wordt geboren, kan het koninkrijk van God zien" en vers 5 "... tenzij hij geboren wordt uit water en geest".
Engeltje smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 4 juli 2012, 06:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: woensdag 4 juli 2012, 05:55
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
TINK100 schreef:
dat is de opvoeding....en die is soms helemaal niet makkelijk.....
echt fouten kun je niet maken...maar met veel liefde, kom je een heel eind, en altijd leuk hoeft het niet te zijn......

Klopt jo, en ... liefde is zeggen waar het op aankomt. Het is niet het verdoezelen of wegpraten van de zonde. Liefde is werkelijke gerechtigheid. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 23:32
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 

Bomen dragen hun geschiedenis, wij verbergen onze geschiedenis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 06:04
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
[quote=SHANITA130]
Ook nu Shanita gelieve je bij het topic te houden. Ik wil een bijdrage leveren, doch zie hiervan voorlopig af gezien de polutie her en der.


Laatst aangepast door
HERMAN968
op dinsdag 3 juli 2012, 06:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 05:49
BerichtOnderwerp: gehoorzaamheid
 
XABIA794 schreef:
Dat geef je ook mooi weer...
Daarom graag dit onderwerp over gehoorzaamheid.
Het is een behoorlijk spanningsveld vind ik zelf. Je leest dit... je hoort dat... en je voelt zus. En Als je vaak met je hart de bijbel overleest, dan komen dingen in je op die voor een mens eigenlijk niet te vatten zijn, als alleen door Zijn ogen te lezen.
Zoals je't weergeeft herken ik ook die intensie om alles te leren los te laten, en inderdaad kunnen we alleen nog roemen in het Kruis.
Niet uit eigen kracht, maar door wat Hij voor ons heeft gedaan...
Rein en heilig worden, kan alleen door Hem.
Daardoor groeit ook het intense verlangen om "gehoorzaam" te zijn vanuit Zijn liefde en niet uit eigen prestaties.

In het forum"Ouweneel" is hier uitvoering op ingegaan. Het boek "Bouwstenen van geloof: geloofszekerheid, groei en geloof"[/b] is écht een aanrader. En niet mijn denken of emotions zijn van belang, maar hetgeen God zegt. Mijn inzichten in "Hoe ga ik ermee om" bouwt anderen mee op. Dat is bemoedidgend om in dit forum te lezen. Verlegen lachende smiley
[/i]


Laatst aangepast door
HERMAN968
op dinsdag 3 juli 2012, 05:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:52
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
JOL252 schreef:
zie antwoord Roelande... als er meer dan 10 rechtvaardigen hadden bestaan in die stad was deze gered geweest op voorspraak van Abraham. Mét al die mensen die voor het huis stonden te roepen om seks te hebben met de gasten.


Dit toont ons hoe weinig mensen God navolgen. En dat de Christenen pleiten voor de zondaars, hun verdedigers zijn. Het zegt ook dat Gods barmhartigheid enorm groot is en Zijn rechtvaardige toorn radicaal is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:47
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Ik zit niet op de zondagsschool bij jou hoor.....
Twijfelende smiley Twijfelende smiley
Deze reactie is niet ok. Als Flowerfull je gewoon van antwoord dient, zou je dit misschien best accepteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 23:37
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
TINK100 schreef:
ik ga niet reageren...ik ga niet reageren...IK GA NIET REAGEREN....te laat......


ik wilde het onderwerp weer terug naar topic brengen na dat er een heleboel ongein was over het gebruik over de smiley's.....nu gaat het weer verder met hakkenaaien naar elkaar......hou daar nou es mee op!!!!

Think, smiley's zijn volgens mij oke, maakt het allemaal een beetje lichter, toch. De creativiteit van de schrijver. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:56
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
XABIA794 schreef:
Als je duidelijk leest dan gaat het over de goddelozen (begin vers 15)

Dus is zeker op Christenen van toepassing. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:13
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
VISSER278 schreef:
Zet er dan ook even bij waarom deze tekst niet oke is?!

Is eenvoudig voor ons toch.
Omdat de aangehaalde vetgedrukte zinnen van toepassing zijn op alle mensen, zeker op christenen.
Engeltje smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op maandag 2 juli 2012, 22:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:08
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Ik ken een homo, een echt hele lieve jongen, ja, ik ken 'm al heel erg lang, nog uit amstedam....nog van ver voor mijn bekering op mijn 18de....

Alles wat in die lap tekst staat voor negativiteit, dat is nu juist helemaal totaal niet van toepassing op die jongen..... Twijfelende smiley

Vraag is hoe ga jij met de Bijbelse boodschap om naar die jongen toe. De bijbel is duidelijk toch. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 22:01
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
SHANITA130 schreef:
Ja Petra, en ik dacht dus ook hetzelfde.

Lappen tekst neergooien zonder te weten dat het homo's betreft...... Twijfelende smiley

Shanita, deze reactie is niet ok ! Zet zoiets in je persoonlijk dagboek aub.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 2 juli 2012, 21:02
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...jij ook al??? Eerst breng je iedereen in de war met de verjaardagen en nu dit weer...ik snap er niets meer van...

Frank, bid voor evenwicht. Is zo nodig helpende hand ! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HERMAN968
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 26 Volgende
Pagina 3 van 26