ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 8 oktober 2014, 22:00
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Hij meet je schouders voordat Hij er een kruis oplegt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 september 2014, 11:54
BerichtOnderwerp: het kan echt een duurzame relatie via een datingsite
 
Mooi geschreven Roelande.

En van harte gefeliciteerd! Gods zegen voor jullie beiden! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 september 2014, 20:40
BerichtOnderwerp: je gaat daten en neemt mee:::
 
HANNS104 schreef:
Wat mij het belangrijkste lijkt is dat je jezelf meeneemt/brengt, niet een persoon die je speelt!

Heel wijs! Hopelijk doet die ander dat dan ook ....

Denk wel dat veel vrouwen het kunnen waarderen als de date een kleinigheidje voor ze meeneemt. Gewoon als een vriendelijk kennismakingsgebaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 7 september 2014, 23:30
BerichtOnderwerp: Hekelen
 
LAURA291 schreef:
Alleerst ff rechtzetten: mijn opmerking over aardig gevonden worden was meer schertsend bedoeld tov de mensen op dit forum. Dat ging niet over de persoon in kwestie. (Daar doe ik juist heel onaardig tegen om te voorkomen dat ze zich weer aan me vastklampt. Ik was bang dat dit onchr. was.)

Ik had dit wel begrepen. Wilde het alleen aanhalen vanuit mijn eigen situatie.

Het ging ook niet over andere personen eromheen zoals in jouw geval: dat lijkt me idd heel naar. Bij mij was het andersom: pas toen ik mensen vertelde wat er aan de hand was ging ik, mede door hun reacties, zien hoe scheef de situatie was. Maar eea groeit soms langzaam scheef en, hoewel het gaat knellen, besef je vaak pas hoe erg het is, als je eruit stapt. Als dat in jouw geval ook zo is, dan zou ik me vooral niets aantrekken van mensen die je veroordelen. Het lijkt me wel heel goed als je mensen kunt vinden die je wel begrijpen, waar je jouw hart bij kunt uitstorten.

Je laatste vraag begrijp ik niet goed: bedoel je dat het je beschadigt als je de relatie aanhoudt of als je die mensen eromheen te vriend probeert te houden? Als het een manipulatieve relatie is (strik vd vogelvangers) dan beschadigt dat jou. Manipulatie is funest in ieder relatie en beschadigt altijd.


[/i]Het zal hoe dan ook beschadigingen opleveren. Daar het idd om manipulatieve personen gaat. Je hebt het voor mij helder verwoord. Dank je wel!

En ook alle anderen . Tjonge bij mij zijn er ook wel enige kwartjes gevallen.

Sorry, wilde de Quote in een ander lettertype zetten, maar lukte niet.


Laatst aangepast door
MAMY994
op zondag 7 september 2014, 23:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 september 2014, 23:25
BerichtOnderwerp: Hekelen
 
JOL252 schreef:
Hmm .....
ik stond zo EENS (ik mag geen "es" schrijven, dat is geen Engeltje smiley goed ABN Boze smiley ) Sorry J.:) ) onder het afwassen na te denken hierover.
- wat als het een actie is van zelfbescherming om los te laten
- wat als het uiteindelijk een actie van liefde is om afstand te nemen zodat de ander op eigen wieken gaat leren drijven ...
- wat ... als het zelfs een daad van barmhartigheid is naar allereerst je zelf (heb je naaste lief als jezelf) ... om jezelf/je ziel te bevrijden uit de strik van vogelvangers ...

zomaar wat afwasgedachten...

Voor mij late avondgedachten...
Je moest eens weten hoe goed je met deze paar zinnen de spijker bij mij op z'n kop geslagen hebt! Een actie van zelfbescherming... Als een daad van barmhartigheid naar jezelf om je te bevrijden uit de strik van vogelvangers (zo voelt dat ook).
Het is alleen zo moeilijk om dit ook aan anderen duidelijk te maken die je erop aanspreken. Zoals hier gezegd is: probeer ook ik afstand te nemen. Maar wat als je daar behoorlijk op aangevallen wordt en zelfs van onchristelijk gedrag beticht wordt? Ik hoef niet per se aardig gevonden te worden. Het doet alleen erg pijn. Maar aan de andere kant, zou het mezelf niet beschermen uiteindelijk meer schade doen (denk ik). Of hoe zien jullie dat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 20 augustus 2014, 22:44
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Mijn 2e dekbed is weer terug!!!!!

Ah, geweldig, ik ben niet de enigste. Begon al aan mezelf te twijfelen. Twijfelende smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 17 augustus 2014, 00:15
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Ja ik heb mij maar eens bedacht, nu kan ik het nog allemaal aan........en blijft lekker rustig.......... Clown smiley

Leuk Meis! Lekker vlot koppie!

Terug naar vandaag. Wat ik heb gedaan is gewacht op het vuurwerk op een uitgelezen plekje met briljant uitzicht. Alleen het kwam niet. Na een klein uurtje vergeefs gewacht te hebben toch maar eens poolshoogte op de plek des onheils genomen. Wat blijkt?! Vuurwerk afgelast vanwege de harde (welke, waar???) wind. Die ook nog eens uit de verkeerde richting kwam. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Nou ik heb zelf boven op de dijk gestaan en het waaide niet half zo hard als vorig jaar Boze smiley

Ach, elk nadeel heeft z'n voordeel: iets minder luchtvervuiling boven Yerseke. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 augustus 2014, 19:17
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
MOSSELDAG!!!!

Zegt eigenlijk al genoeg. Maar ben braaf geweest, ik heb me ingehouden tot na de middag. Lekker slenteren langs de kraampjes, langs de haven met versierde schepen, rondje kermis. Zag een oude rups opgesteld. Waar ze die nou toch teruggevonden hebben? Leuk nostalgisch. En massa's toeristen. Ik hoorde zeggen dat er dit jaar maar liefst 17 touringcars waren. De auto's staan grotendeels buiten het dorp geparkeerd. Mensen komen massaal op de mosselen en boottochtjes met mosselschepen af. Druk maar heel gezellig.
Vanavond traditiegetrouw vuurwerk boven de haven. Heel mooi en onder begeleiding van de brandweer. Daar wil ik ook weer gaan kijken. Maar dat hoort eigenlijk onder het topic: Wat zijn we van plan te gaan doen. Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 14 augustus 2014, 23:03
BerichtOnderwerp: vijfjes of elfjes maken :)
 
Zomer
Voorraad maken
Jam en diepvries
's Winters lekker en makkelijk
Genieten!

Regen
Nu ongemakkelijk
Tuin moet gedaan
Onkruid groeit goed nu
Zon!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 14 augustus 2014, 10:00
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
NU...half 10...wachten tot de hoosbui over is!!!!

Kan erg van een hoosbui genieten als ik binnen zit Clown smiley En vind in een gewone bui lopen ook niet zo erg. Zal wel komen omdat ik een herfst mens ben. Maar vanmiddag naar de stad moeten .... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 10:05
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
SHANITA130 schreef:
Ik zit op Walcheren, dat is het eilandje precies boven waar jij woont. ja, ik keek net even op de kaart:)

Lijkt me heerlijk als je zo even naar het strand kan, ja wij zitten toch nog wel een eindje van het strand. Knipoog smiley Lachende smiley

Walcheren ligt ten westen van ons. En helaas heeft Yerseke weinig strand. Dat kleine strandje is lopens zo'n 25 minuten bij mij vandaan en zomers vaak erg druk. Ik kom er eigenlijk nooit. Maar in een minuutje of tien sta ik wel hier op de dijk en kijk dan uit over de oesterputten en het water. Prachtig gezicht als bij eb de zandbanken droogvallen en de vogels foerageren. En gisteren die heerlijke zeelucht. Maar dat is ook niet altijd. Licht eraan hoe de wind staat. Kan goed begrijpen dat toeristen het prachtig vinden en massaal op mosseldag (dit jaar op 16 augustus) hier heen komen. Gelijk even reclame maken Clown smiley

Vandaag nog niet zo heel veel gedaan. Katten verzorgd, koffie gedronken en forum gelezen. Denk dat ik zo nog wat brood ga bakken en ik heb nog wat vruchten staan om jam van te koken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:23
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
SHANITA130 schreef:
Nou, zit lekker bij me vriend, die is nou aan het koken, en komt zo mijn eten brengen als het klaar is.
ja, ik zit boven te pcjen.

zo hoort het ook he Knipoog smiley

Hij mag zelfs blij zijn dat hij voor mij mág koken Clown smiley Het is ook een (voor)recht, een voorrecht bij het aanrecht Clown smiley

Ja, het maatjes gevoel is er weer. Knipoog smiley

Gisteren uit eten geweest. heerlijk in het stadje in Zeeland( is bijna net zo mooi als dordrecht ;), dus kan je nágaan...hoe mooi het daar is Lachende smiley Clown smiley
Het was heerlijk, zo'n leuk klein restaurantje, tafeltjes buiten, subliem was het Lachende smiley met blinkend witte tanden

Nou, dat was het voorlopig, en strakkies, laters, misschien nog even de stad in.

Ik wens iedereen een fijne en gezegend Lachende smiley weekend toe!

Je hebt helemaal gelijk Shanita, Zeeland is ontzettend mooi. De stadjes ook. Vanmiddag weer mosselen gekregen van een buurman. En daarstraks dus weer uitgebreid gesmikkeld! Heb trouwens voor de eerste keer schelpen gevonden waar al het begin van een pareltje in zat. Moet ik dus nog grondig reinigen, want je begrijpt, natuurlijk wil ik die bewaren.
Daarna nog een luchtje geschept -letterlijk en figuurlijk- aan de Oosterschelde. Het had geregend, spatte zelfs nog en de lucht waaide over de drooggevallen zandbanken. Heerlijk die intense zeegeur!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 17:41
BerichtOnderwerp: Gedichten site......
 
Dank je Annette voor het plaatsen van dit gedicht. Zo herkenbaar! Gerouwd, gehuild, (niet hardop) geschreeuwd en geleden... Maar ook gebeden!

Ook het tweede gedeelte is erg mooi weergegeven. Voor mij ligt daar nog wel wat werk. Maar we naderen de afbouwfase. De eerste oplevering is aanstaande om in bouwtermen te blijven. Zie uit naar het inrichten en stylen van me nieuwe ik. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 28 juli 2014, 23:38
BerichtOnderwerp: je gaat daten en neemt mee:::
 
PETRA373 schreef:
Wel ik zal me inhouden maar lig hier helemaal in een deuk, vroeg me puberzoons, wat zouden jullie meenemen op date als je gaat daten. ha ha ha
die geven grappigge antwoorden. Lachende smiley

Vertel...

Kunnen we misschien nog iets van leren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst, toch?! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 00:53
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Wat ik me afvraag is waarom je als je iemand gewoon feliciteert met z'n verjaardag, je soms een stomme reactie of helemaal geen reactie krijgt. Had er gisteren weer zo eentje. :( Ga er echt aan twijfelen of het nog zinnig is om op Home de verjaardagen te vermelden.

Wat zijn jullie ervaringen met iemand die je niet kent een verjaardagsgroet sturen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 00:21
BerichtOnderwerp: je gaat daten en neemt mee:::
 
[quote=ZEELAND736]Uhhhh...ik nam niets mee...maar kreeg wel wat....



Hoi Zeeland, wb!

Je maakt ons nieuwsgierig, wat hebben we hier gemist toen jij even weg was?????

Maar wijs, je telefoon. Zou ik ook doen. + m'n ID + m'n portemonnee + héél véél nodige en onmisbare dingen. Oftewel m'n handtas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juli 2014, 13:19
BerichtOnderwerp: Genieten van het leven
 
STEENTJE178 schreef:
Waar kun jij nu echt van genieten in het leven?

Een beetje als vervolg op het gesprek in het topic over "Weinig mannen praten mee op het forum" hierbij een nieuw topic.

Wat zijn nu dingen waar jij enorm van kunt genieten? Wat is belangrijk?
En dan kun je denken aan materiële zaken maar ook aan niet-materiële zaken.....
Ik ben benieuwd!

Ik kan enorm genieten van m'n tuin. Een enigszins wild gebeuren met veel vaste planten. Druiven aan de schuur en aan een rek. Ik geniet ervan als ik nieuwe planten ontdek die meestal door de vogels zijn "geplant".

M'n eigen brood te bakken. Het kneden van het deeg, de ontspannende inspanning. Het zien rijzen van een bol deeg tot een volwaardig brood. De heerlijke broodgeur die je keuken vult...!

Een goed gesprek. Respectvol echt naar elkaar luisteren, proberen elkaar te begrijpen, elkaar aanvullen, soms corrigeren en bemoedigen.

Een fijne samenkomst. Elkaar en de Heere beleven. Iets leren uit Gods woord en erover kunnen nadenken/verwerken/uitwerken.

De herfst, met haar regen maar ook met haar kleurenpracht. Daar kan ik ook zo van genieten! Winterslaap van de plantenwereld, zich uitstrekkende naar het nieuwe begin van het voorjaar. Geeft mij altijd het gevoel van hoop en verwachting.

Een brief, kaartje, telefoontje van vrienden die ver weg wonen. Kan ik ook erg blij van worden.

Ach, kan nog wel even doorgaan. Genieten zit vaak in de kleine dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 16:57
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
TRIJNIE671 schreef:
Een tijdje terug was het hier mega druk en erg gezellig / de chatbox zat elke avond vol met mensen . erg veel lol hebben we hier gehad . werden leuke uitjes georganiseerd . erg jammer dat het nu niet meer zo is . de gezellige mensen blijven weg . nu zit er niks meer in de chatbox . waar ligt dat aan denk ik dan weleens .Ook het forum bloed helemaal dood . mijn vraag is waar is die gezellige tijd gebleven en waarom is het hier zo doods ??? we kunnen het hier zo leuk hebben met elkaar en dingen delen .

Ook even reageren. Ik zit hier nu ook alweer bijna twee jaar met enkele tussenpoosjes. Ik heb de gezelligheid meegemaakt maar ook de soms ruzieachtige discussies. De gezellige neuzelarijen(??? raar woord) maar ook de felheid waarmee m.i. mensen neergesabeld werden. Nu zitten we dus in rustig vaarwater. Als ik voor mezelf spreek te rustig. Ik ben geen discussie-tijger. Dus vermijdt ik zoveel mogelijk het schrijven op diverse topics die zich juist daar voor lenen. Ik kan me daarin niet zo goed verwoorden, dus dan lees ik liever mee. Vragen als: wat bedoel je daarmee te zeggen, bedoel je dat ...! etc. Ja, dat schrikt me dan af en beneemt me de lust om mee te doen. Blijven over De van alles wat topics. En ook daar moet je al oppassen niet te snel off-topic te raken. Voorheen mocht het dan wel small-chat zijn of hoe het heten mag, maar was wel heel gezellig. En je leerde (nog steeds m.i.) elkaar zo ook een beetje kennen. Toen las ik minstens 3 maal per dag het forum met alle mallotigheden èn leerzame onderwerpen. Vergat zelfs weleens op Zoeken te kijken. Nu het (weer m.i.) zo saai is geworden sla ik zelfs het even op cm kijken wel eens een paar dagen over! Ook bij de chatbox word ik niet meer blij. Soms ben je in gesprek met een paar mensen en zijn ze nog wel in de box, maar zitten zonder dat even te zeggen "even" ergens anders tv te kijken of te faceboeken o.i.d. Chat je dus tegen het scherm! Nou leuk hoor.
Een oplossing? Tja, misschien het forum splitsen in een sterrenwaarderingssysteem. Van laagdrempelige onderwerpen tot 5(voor sommige tijgers 6) sterren. Weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
En de chatbox? Geen idee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 juli 2014, 00:44
BerichtOnderwerp: Stoere man...
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Dicht
kruip jij
tegen mij aan...
Jou bruine ogen....
Kijken mij aan....
Verliefd
ben jij op mij...
Liefdevol...
Hou ik jou vast...
Ik streel...
Jouw zachte haren...
Diepe zucht...
Ontglipt jou....
Mijn lieve..
Stoere man.....
Plotsklaps....
Spring je weg...
Kwispelend....
Blaffend..........
Mijn stoere honden man.........
Knipoog smiley

Heerlijk toch, hè...
Zo'n verliefde blik...
Uit stoere trouwe ogen....
Honden ogen...
Super lief...! Lachende smiley


Laatst aangepast door
MAMY994
op zaterdag 12 juli 2014, 00:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 2 juni 2014, 23:54
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
Ben even op grijs. Groetjes, tot gauw hoop ik. Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: maandag 2 juni 2014, 22:47
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
[quote=ROELANDE345]

Je hebt gelijk. Dit is binnen en smaakt gewoon naar meer Kwijlende smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden Yes, Krijg ik weer luxe-problemen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 1 juni 2014, 23:19
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
[quote=MAMY994]Ik heb een luxe-probleem! Ik heb een dagkaart voor de trein van iemand gekregen die één dezer zaterdagen opgemaakt moet worden. En nou zijn er zoveel plaatsen die ik (weer) wil bezoeken en ik kan niet kiezen!!!!!
Enkele mogelijkheden: Leeuwarden, Nijmegen, Amersfoort, Enkhuizen, Amsterdam, Leiden, Den-Haag, 's-Hertogenbosch, .., .., .., .., Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik ben geweest! Was heel leuk!
Niet naar Leiden - ga ik beslist nog eens doen.
Niet naar de Ginkelse Hei - gaat daar dan een trein naar toe?
Niet naar Hoeven - vast gezellig.
Naar Purmerend, jeugdherinneringen ophalen. Alleen kende ik het stadje toen er nog maar zo'n 8500 inwoners woonden. Nu is het tig keer zo groot geworden en wonen er iets van 80.000! Alles is zo'n beetje veranderd of gesloopt. Bah! Dus die herinneringen zullen wel tussen m'n oren moeten blijven. Maar evenzogoed een leuke dag gehad.

Nu vraag ik me af: wanneer mag ik weer zo'n dagje uit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 16:40
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Ik heb een luxe-probleem! Ik heb een dagkaart voor de trein van iemand gekregen die één dezer zaterdagen opgemaakt moet worden. En nou zijn er zoveel plaatsen die ik (weer) wil bezoeken en ik kan niet kiezen!!!!!
Enkele mogelijkheden: Leeuwarden, Nijmegen, Amersfoort, Enkhuizen, Amsterdam, Leiden, Den-Haag, 's-Hertogenbosch, .., .., .., .., Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Tips?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 15:50
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
TRIJNIE671 schreef:
Wat veel mensen zeg , die noordelingen houden van gezelligheid he Lachende smiley

Wat veel mannen zeg, die noordelingen houden van gezelligheid hè!!! Knipoog smiley

Sorry, moest even Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 25 mei 2014, 21:58
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
KLUS667 schreef:
Klus, die a.s. maandag een jaar geleden lid werd, gaat u verlaten!!

Bedankt voor de fijne en gezellige maanden, ik heb het heel erg naar m'n zin gehad op het forum tot ik eind september hier op CM tegen m'n aanstaande vrouw aan liep. Jullie brachten weer kleur in m'n leven, bedankt!!

Iedereen veel zegen toegewenst en het gaat jullie goed!! Kussende smiley

Ook vanuit het (vaak) zonnige Zeeland veel geluk en Zijn zegen toegewenst voor jouw en je aanstaande!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 15 mei 2014, 23:48
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ERIKA732 schreef:
Zieke smiley
Geef mij maar gewoon groente op mijn bord maar niet in een shake...
lekker macaroni op met veel groente Kwijlende smiley

Hé Erika, leuk dat je er weer bent!

Ik kreeg plots visite en dus ook maar pasta gemaakt met uiteraard véél groente. Heerlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 april 2014, 22:52
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Tja, ik ben er erg blij van geworden, maar denk dat dit toch het juiste topic is. Vanmiddag heb ik een paar uurtjes enkele rommelmarkten van Koningsdag bezocht. En heb eindelijk de handtas gevonden (nieuw) die ik al héééél lang zocht. Een stevige die ik weer vol zal stoppen met allerlei nuttige zaken. Dus altijd veel te zwaar. Maar ook altijd ten dienste van iedereen die er op rekent dat ik altijd alles bij me heb. En waar ook altijd nog een bos sleutels, portemonnee, horloge of wat een ander even tijdelijk bewaart wil zien in past. Maar goed. Dat doe ik mezelf aan. En verder: een vest, een supergrote wok - zo'n zware gietijzeren, een kookblad met grootmoeders recepten en lekker veel tijdschriften van Landleven ed. En net zoals veel oma's doen, heb ik een stel schattige kinderkleertjes, die je echt niet kunt laten liggen, gekocht voor mijn kleine grut. En dat alles met een budget wat low - wat zeg ik mini-low was. Echt weer zo'n tel je zegeningen moment! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 maart 2014, 10:54
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Wat ik me afvraag vandaag?
Waarom een gemiddelde mens die serieus bedreigd wordt geen beveiliging krijgt en een beetje BNR (en dan bedoel ik natuurlijk niet een Staatshoofd of andere hoofden uit een land) of dat nu een kamerlid, of Burgemeester oid is wel. Zijn we als gewone burgers ook gewoon zoveel minder waard? En doen we er zelf ook niet aan mee, aan dit soort van kasten-systeem?

Ik bedoel hier niet mee dat ik het oneens ben met de beveiligingsmaatregelen die nu spelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: zondag 23 maart 2014, 12:22
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
PETRA373 schreef:
Dus het standpunt is hier bij sommigen, minder beveiligen met die belangrijke vergadering, waar veel belangrijke mensen komen die ook onder bedreigingen staan, wat ik een goede zaak vind.
maar niet bezuinigen op zo,n figuur als Wilders met beveiliging. Tja interessant blijft het soms om een forum te volgen , wat mij betreft, laat je die man gewoon 112 bellen, en zien dat hij een kwartier overleeft, de tijd gemiddeld tot de politie komt. Das de beveiliging die de gemiddelde burger heeft hier in nederland.

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, Petra. Als gewone burger kun je bedreigd worden tot en met, maar krijg je echt geen beveiliging. Het argument van de politie is: Zolang er niets gebeurt mogen wij niet ingrijpen. En als er iets gebeurt ... Ja, dan moet je nog maar in staat zijn om 112 nog te kunnen bellen. Maar dan hebben de media er weer een mooi item bij. Boze smiley Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994 (69)





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 12 maart 2014, 17:59
BerichtOnderwerp: Trouwen, samenwonen of latten?
 
MARTIJN277 schreef:
En alweer een topic waar degene die het is begonnen inmiddels geen lid meer is van CM. Dat kom ik zo vaak tegen. Wel opmerkelijk. Een discussie starten en dan binnen een mum van tijd vertrokken zijn.

Beste Martijn, Shanita is zo'n 4 jaar op CM aktief geweest. Dit topic is van november, zoals je hebt kunnen lezen. En ze is nog maar sinds februari/maart geen lid meer. Hoezo dit commentaar???
Jij kunt de topics die je interesse hebben gerust nieuw leven inblazen als je dat wilt ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAMY994
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 9 Volgende
Pagina 3 van 9