ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 73 74 75 76
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 12:14
BerichtOnderwerp: aliens,buitenaardse wezens
 
SHANITA130 schreef:
Hai Petra,

Goed je weer te zien!!!!!!

van mij hier ook, leuk je weer te zien, leuke nieuwe foto heb je trouwens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 23:08
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
JUPPIE006 schreef:
Mooiste moment van vandaag.....
De gedachte dat ik al 10 dagen niet rook..... Lachende smiley met blinkend witte tanden

wauw wat goed van je, hou vol Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 23:07
BerichtOnderwerp: Afscheid
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...met welke gedachten zit je nu weer in je hoofdje??? Ik ga niets lichamelijks verwijderen hoor... Gefrustreerde smiley

Na ja je schreef dat je je onlid ging maken, ik dacht al heavy Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 22:24
BerichtOnderwerp: Afscheid
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...weet je wat? Ik zal me wel onlid maken. Jullie hebben toch liever Floshke dan mij... Huilende smiley, smiley in tranen


Je gaat jezelf onlid maken Smiley die vol vragen zit dat je geen lid meer hebt Smiley die vol vragen zit Zou je dat nou wel doen, dan verlies je je mannelijkheid zonder lid Twijfelende smiley Dan moet je een profiel maken, man zonder lid, weet niet of je dan nog wel vrouwelijke reacties krijg hoor Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 22:20
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JOL252 schreef:
Snelband,.snelcement zonder kiezel,.een boor waar je mee kunt mixen... Ik Ben weer wat wijzer. Nu een cement voor.mezelf. antistressssssmasker en laatste.nachie in.huis.

eh Jol waar ben jij allemaal mee bezig? verhuizen Smiley die vol vragen zit sterkte ermee en hoop voor je een verhuizing na een fijne plek( misschien wel langs leuke buurman die vrijgezel is... yeahhh)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 21:24
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...zoals je dit schrijft val je op de vrouw van je tandarts...ik vind je openheid wel heel mooi en dapper... Knipoog smiley


Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley ha ha, zit hier weer es lachend achter de pc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:28
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
TESSYBEAR731 schreef:
Volgens mij heb ik die tandarts ook... Twijfelende smiley
Mijn ervaring; Een date met de tandarts is waarschijnlijker dan een volle mailbox op CM... Boze smiley

Die tandarts is heel leuk en lief Knipoog smiley , alleen helaas bezet Twijfelende smiley anders had ik wel met hem willen date
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:25
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
FRANKT627 schreef:
even parafraseren: je liet dus een kies trekken. Tijdens het trekken klapte die kies open en vervolgens kwam er een dooie rat of zoiets te voorschijn. Daardoor gaan de mannen je nu aantrekkelijk vinden en je mails sturen. Heb ik dat zo goed begrepen???

Pfffff, eigenlijk begrijp ik er geen snars meer van... Twijfelende smiley

ha ha nee, eerst klapte de kies, kwam er zoiets als een dooie rat uit en toen liet ik de kies trekken en toen dacht ik laat ik es een profiel op cm maken, misschien krijg ik wel mails van leuke mannen Lachende smiley ha ha en bedankt iedereen voor het welcomeback dus die leuke mannen die bij me in de buurt wonen kom maar op Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:51
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
En ik heb vandaag en gisteren bijna niks gedaan,op deze site gehangen... me kies is getrokken, jee das spectuculair zei de tandarts, hij is gewoon open geklapt.... yeahhhhh na twee weken kiespijn en tandarts die op vakantie was, kwam de bevrijding, ding klapte open en er kwam een dooie rat of zoiets uit. ha ha nu krijg ik vast heel veel mails van mannen die me aantrekkelijk vinden. Smiley met dichtgeplakte mond enfin ik ga maar iets doen, anders ga ik me nutteloos voelen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:47
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
FRANKT627 schreef:
Ik heb nagedacht...want ik weet het effe niet meer... Twijfelende smiley

Was het erg moeilijk nadenken??????.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:43
BerichtOnderwerp: aliens,buitenaardse wezens
 
HARALD940 schreef:
En als er ergens anders ook leven is in het heelal, dan zijn dat ook schepselen van God.


Zo denk ik er ook over en de bijbel zegt dat er engelen zijn en cherubs, zijn eigenlijk ook een soort aliens toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:23
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.
 
effe wat bijgelezen. mooi dat je nog steeds schrijft. Over jozef stukje, ja hij was een mens net zoals jij en ik, natuurlijk werd het hem wel eens teveel. Zet me tot nadenken, hij worstelde met de zelfde gevoelens als wij mensen. prachtig zoals hij vlucht voor de verleiding, omdat het zeker voor iedereen wel herkenbaar is. In richters vlucht simon niet voor de verleiding van een hoer, gevolg, de filistijnen grepen hem, staken hem de ogen uit, voerden hem naar gaza en boeiden hem met twee koperen ketenen. En hij moest in de gevangenis de molen draaien.(richt. 16-22)
Zet me tot denken, weg was de zalving, de zegen van god met hem, door een keuze om toe te geven aan een zonde. Had jozef toegegeven aan de verleiding, was er misschien ook een muur tussen god en hem gekomen en was het hem nog heel slecht misschien verder gegaan in het leven. Zo zijn mijn gedachten erover en ik denk daar vaak aan als ik wel eens vecht tegen een bepaalde verleiding, vluchtten zoals jozef deed. Want de geboden zijn er om ons te beschermen, no way ik god wil kwijtraken , dat er een muur tussen ons inkomt. Hoe verleidelijk ook....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:31
BerichtOnderwerp: Afscheid
 
FRANKT627 schreef:
Euhhh, naar welk viskraam ga je eigenlijk? Knipoog smiley

eentje die heel erg na vis ruikt, dan camoufleer ik me eigen lucht. ha ha en nu ga ik echt slapen, leuk om jullie weer te lezen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:29
BerichtOnderwerp: Afscheid
 
FRANKT627 schreef:
Petra, je bent er me ook eentje, hoor. Als je steeds gaat lopen van de mannen zal je nog lang alleen blijven ondanks dat je lekker ruikt... Knipoog smiley

Heb je nog zo van die anekdotes??? Lachende smiley

Die heb ik veel gehad, duh, voornemen voor 2013 als er een leuke man na me lacht en bij me komt staan, gewoon relaxed, rustig blijven staan, niet verlegen worden, proberen charmant te blijven doen, anders blijf ik vrijgezel.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:22
BerichtOnderwerp: Afscheid
 
FRANKT627 schreef:
En ja hoor, ons Peetje is weer op dreef Clown smiley Lachende smiley

was nog een knappe man ook...., ma ja zoals meestal ga ik dan net stomme dingen doen Gefrustreerde smiley ga ik later na de viskraam, denk ik neee he komt ie aan hij gaat ook vis halen, wat doe ik? vet in paniek raken ergens anders staan, toen ging hij ook weer, duh me kans misschien gemist Boze smiley ( misschien vond hij mij ook wel lekker ruiken Smiley die vol vragen zit

enfin frank en visser welterusten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:17
BerichtOnderwerp: Afscheid
 
VISSER278 schreef:
Leuk dat jij dan weer terug bent petra.

Beviel het niet op die 50+ datingsite? Lachende smiley

ach allemaal van die mannen zoals jou, met iedere maandag 7 witte onderbroeken aan de was lijn, tja daar knap ik toch op af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:14
BerichtOnderwerp: Afscheid
 
VISSER278 schreef:
ik denk dat ze weer 50 keer gaat schrijven dat ze wat minder op het forum gaat schrijven .

Als ze maar niet weer gaat beginnen over waslijnen en die werklui bij haar in de straat. Lachende smiley

nou over mannen gesproken, vandaag was ik in d esupermarkt en echt ik dacht oehhhh ik ruik een lekkere man. een bekende aftershave lucht, zucht zwemel. zou het echt werken zoals in die reclames als je een lekker luchtje hebt als man????? Blijkbaar dus wel bij vrouwen die al jaren vrijgezel zijn Verraste, verbaasde smiley

En de pakjes knor zijn in de reclame, griekse ook, die maak je met gehakt maar ondanks al die kruiden en rijst erbij,de rot slaat er net zo hard in met gehakt. maar nog drie jaar en dan komt de overgang, is vast het probleem opgelost Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:58
BerichtOnderwerp: Afscheid
 
ROELANDE345 schreef:
ik neem ook vast afscheid van iedereen.
Morgen is echt mijn allerlaatste dag
Het ga jullie allemaal goed zal jullie missen.
Maar kom vast over een paar maanden weer terug
Doeii

jammer, het gaat je goed en tot over paar maanden misschien, ben net aan het bij lezen, heide is weg merk ik en meerderen volgens mij, die ik graag mocht lezen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:38
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
heb het ergens neergelegd, net uitgelezen, maar waar ik het gelaten had? een boek uit de kringloopwinkel voor 50 cent, heel oud van willem busch of zoiets heette hij en ik dacht interessant, de man had gevochten in de eerste wereldoorlog, was daarna tot geloof gekomen, es lezen wat die mans mening is over god enzo. geweldig boek. een mooi stukje is waar hij omschreef dat hij tijdens de nazies in de gevangenis werd gegooid , omdat hij het evangelie verkondigde.
er brak wanhoop in d egevangenis uit, alle gevangen schreeuwden, gilden, sloegen op de muren, de bewakers werden zeer onrustig, sloegen iemand inelkaar, en hij dacht als er een hel is, dan moet het er zo uit zien. En dacht ik kan e rniet meer tegen. toen zei hij 3 keer heel zachtjes jezus jezus jezus, niemand had hem gehoord, maar op eens werd het stil en ging hij een loflied over jezus zingen in de gevangenis, de bewakers lieten het toe, iets wat ze normaal niet deden en de rust kwam in de gevangenis. ook beschrijft hij van een keer dat hij de wanhoop nabij was in d gevangenis en Jezus bij hem kwam, door de muur en dat hij werd overspoeld door liefde.
en zoveel meer dingen las ik dat ik dacht jee, zijn mening over bepaalde dingen zoals warom god? etc. wijze man, met veel ervaring en wijze woorden van een predikant in een boekje voor 50 euro cent, als waardeloos oud boek, terwijl het een kostbare schat is dat boekje als je het leest Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:23
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
 
ROELANDE345 schreef:
misschien een hele domme vraag maar waarom zou je zo'n lied achterstevoren draaien en dan luisteren??
probeer eens achterste voren(nee doe maar niet) te gaan auto rijden. Op de snelweg ofzo. das pas echt levensgevaarlijk. Moeten we daarom het autorijden verbieden

geef je een andere vraag, waarom doen bepaalde bands de moeite om het zo te doen dat als je iets achterste voren draait er een bepaalde tekst komt? sommige doen dat he, je weet ik de muziekwereld heb gekend. en hallo roe lande en alle andere lezers en allemaal een fijn 2013 toegewenst en gods zegen toegewenst over deze site Lachende smiley petra die toch maar weer es een profiel ging maken. Knipoog smiley me deze keer heeft voorgenomen niet in vette discusies verzeild te raken, maar op dit topic effe een vraag gooit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 73 74 75 76
Pagina 76 van 76