ChristianMatch
 


Forum

Berichten van NATASCHA642
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 20 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van NATASCHA642
Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 25 augustus 2014, 19:50
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
BEN829 schreef:
Mag ik de eerste zijn dan. Ik hoop dat ik voldoe aan de beeldvorming over mannen.

Wist je dat ik over twee nachtjes slapen naar Walibi ga? Zonder plastische verbouwingen en aanverwante toeters en bellen. Het is dan eindelijk mooi zomerweer!!

Ow dat doe je zeker Ben maar dan spreek ik slechts voor mezelf Knipoog smiley

Heel veel plezier en geniet ervan, je krijgt wat je verdient Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 25 augustus 2014, 16:05
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
JOL252 schreef:
Liever open en direct dan vaag en gesloten :) en alles waar té voor staat is vaak ook maar de beleving van de ander die dat niet gewend is. Lekker open blijven. Staat je goed. Knipoog smiley

Dank je dat vind ik nu ook , ik ben ik en zo nemen ze me maar Knipoog smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 22:33
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
ZWALUWTJE610 schreef:
wist je dat..
dat er weinig mannen erop reageren..... Lachende smiley

Zijn er wel mannen die reageren überhaupt Knipoog smiley
Mijn ervaring is dat er vaak gezegd wordt dat ik te open en direct ben Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 22:28
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
FREEDOM687 schreef:
Hmm.. heb ik iets gemist ofzo?

Maar intussen wel interessant voor een (nieuw?) topic, want ik zou daar wel eens op door willen gaan over die stelling die hier zo ff neergeschreven wordt..
"niet klagen maar dragen", en dan? borduur daar eens op voort?
Enne, wat is er mis eigenlijk met klagen? Ik mag toch hopen dat we inmiddels volwassen mensen zijn en geen dreinende peuters meer die hun zin door willen drijven of de aandacht op zich willen vestigen.. ?
En klagen wil toch ook niet zeggen dat je er in blijft hangen of wat is er dan precies niet goed aan klagen?

En waarom klagen mensen eigenlijk? Trijnie suggereert hier dat "we niks te klagen hebben en alles zouden hebben wat ons hartje begeert", maar wie zijn die "we" en wat is dat ("alles") eigenlijk wat je voldoening geeft in het leven?
En als dat een goede gezondheid is, hoe kan een ander weten wat jij mankeert? Weet je dat eigenlijk wel van die ander?

Ik ben er wel benieuwd naar hoe anderen hier tegen aan kijken. Ja dat geldt ook voor degene die achter dat "niet klagen maar dragen" staat, waarom zie je dat zo, wat is jouw drijfveer daarachter en wat is jouw motivatie daarachter?

Ben benieuwd.. Knipoog smiley

Daar zeg je wijze woorden dank je Freedom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 11:27
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
Zullen we nu weer terug gaan naar waarom de klaagmuur ontstaan is, namelijk gewoon voor de lol, want de onder liggende sfeer is niet leuk meer die ik proef.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 09:46
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
TRIJNIE671 schreef:
je mag je mening hier ook niet meer zeggen alles wat hier weer binnen komt word de mond gesnoerd , zo komt het bij mij over , carien weet ook wel een paar jaar terug wat ze aan gaf was het gezellig , dat vind ik ook , had je het overal over , geen gezeur geen gehikke -hak , geen erg gemoedelijk met elkaar , we waren er voor elkaar , en dat vind ik nu effe niet , vind dat erg jammer wat dat is niet nodig , we hebben elkaar hard nodig hier , dat we alles samen delen . we zijn samen op weg naar de wederkomst van Jezus . we kunnen elke dag van elkaar leren hier op cm ook . wens jullie allemaal een gezegende zondag .

Je mag gerust je mening zeggen, dat is wel zo eerlijk maar iemand afbranden terwijl je niet weet hoe of wat en persoonlijk worden gaat erg ver.

We zijn er nog steeds voor elkaar en luisteren naar elkaar en ff klagen moet kunnen zolang het geen zeuren of een schreeuw om aandacht wordt daar heb je gelijk in.
Maar op een leuke andere manier hier iets vertellen wat je bezighoudt of wat tegenzit moet kunnen.
Ik zal echt niet klagen of iets wat ik elke dag zou moeten dragen dat gaat niemand wat aan. Maar soms gewoon beetje dollen moet kunnen als dat al niet eens meer mag.

Fijne gezegende zondag gewenst een ieder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 09:39
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
CARIEN982 schreef:
Klagen is meestal.......om aandacht vragen!

Klopt ja vandaar dat jij klaagt over het feit dat wij klagen.

Zegt meer over jou dan over een ander.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 19:27
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
CARIEN982 schreef:
Wist je dat de meeste mannen een hekel aan klagende vrouwen hebben!!

Niet klagen maar dragen, en bidden om kracht zei mijn vader altijd!

Wist je dat ik aan zulke mensen een hekel heb die te persoonlijk worden en praten als een kip zonder kop ... en alles over een kam scheren.

mijn vader zei altijd kijk niet naar de splinter in de ander zijn oog als jezelf een balk heb.

wie vrij van zonde is werpt de eerste steen anders moet je je mond houden ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 18:19
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
SHANITA130 schreef:
Ja, iedereen moet het! Dat is idd een goeie..


Vaak denk je/ik idd dat je de enigste bent, met beslommeringen, iig zo kan het dan wel aanvoelen.
en, idd, zodra je gaat denken van ja dat heeft iedereen, ja, dan gaat het om de een of andere reden gewoon veel makkelijker.

Dank! Knipoog smiley

Yw je kan het toppertje en je bent trots op jezelf als je klaar bent Knipoog smileyLachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 18:15
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
Ik klaag om gewoon wat te zeggen niet om te zeuren want dan ben ik verkeerd bezig en zo ben ik niet ...
Maar om nu alles en iedereen erbij te halen ....
Iedereen heeft hier van alles meegemaakt en soms moet je gewoon het klagen met een knipoog zien. Voor mij is het een afleiding want je kan niet oordelen over waarom iemand iets doet wat die doet en waarom.

Dus laat iedereen in eigen waarde en klagen moet gewoon kunnen vind ik als dat al niet eens meer mag ....

Klaag ik nog even door wat een gezeur zucht .... Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 10:49
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
SHANITA130 schreef:
Wist je dat het nóóit goed is? dan weer veel te warm, dan weer te koud? Dan weer te droog, dan weer te veel regen...

Wist ja, dat het me geen moer interesseert wat het weer doet...

Ik kijk enkelt op het weer, om te weten wat ik aan moet doen...

Wist je dat ik wel andere dingen aan me hoofd heb, dan zoiets triviaals als het weer? Knipoog smiley Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Boze smiley Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Wist je, dat ik morgen, alwéér, van plan ben mijn huis op te ruimen?

Wist je, dat het helemaal niet veel werk is, maar dat ik er gewoon te beroerd voor ben?

Wist je, dat als ik, nu gewoon, morgen eens ga doen wat ik van plan ben, nml me huis opruimen, ik me daarna veel beter voel?

Wist je dat ik ben gewoon veels te lui, het ontbreekt me aan alle zelfdiscipline, en wist je dat ik daar morgen wat aan ga doen?

Wist je dat ik ga vroeg opstaan, en me huis doen, zodat ik daarna met een voldaan gevoel naar mijn vriend kan gaan?

Tis maar dat je het weet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tis maar dat je het weet ik geef je een schop onder je kont :-B Knipoog smiley en zeg gewoon ff zin maken moeten we allemaal Knipoog smiley en dan tis zo klaar
Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 22:05
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
Wist je dat ik morgen lekker ga uitslapen Knipoog smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:49
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
JANS221 schreef:
Wist je dat.......het vanaf zondag weer wat warmer wordt? Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:48
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
JANS221 schreef:
Wist je dat......het weekend is begonnen?

Clown smiley

Geweldig nieuws Jans Knipoog smiley goed weekend gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 18:16
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
Is het niet beter dit over te laten aan de persoon in kwestie Smiley die vol vragen zit

Tis haar lichaam als zij haar lichaam (haar tempel) wilt verbouwen wie zijn wij daar wat over te zeggen ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 18:12
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Soms kan er ook topics erbij zitten die je niet erg leuk vindt.....





Zwaluwtje die over en weer vliegt......fladder fladder fladder
Zwaluwtje die vrolijke bui heeft...... Clown smiley

Je kan het niet iedereen naar de zin maken he Knipoog smiley

Doet gezellig mee met je Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 21:15
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
SHANITA130 schreef:
Morgen:

1. administratie ordenen in ordners(wat onderhand alweer een grote puinhoop is, stapels papieren door mekaar etc.)

2. Kleding netjes in kasten,(nu ligt het overal en nergens, verspreid door heel mijn huis, ja, idd, tussen de administratie....)

3. Verdere zooi opruimen, werkelijk alles ligt doormekaar heen. (de spullen rukken op..)

4. Etc. ...

Wat een Kl.. werk.....

Boze smiley

Ik ga maar eens wat verzinnen om er wat meer zin in te krijgen, bijvoorbeeld wat nieuwe plantjes voor me balkon.... Knipoog smiley

Gezellig samen met je vriend opruimen en leuke dingen doen met een muziekje erbij Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 19:42
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Brrrr het lijkt wel herfst nu mis ik echt het zonnetje in huis Huilende smiley, smiley in tranen
Regen en nog eens regen ..... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:34
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
ERIKA732 schreef:
Petra definitief weg?? geloof er niet veel van eigenlijk Knipoog smiley

maar ja zal ik zeggen er zitten hier zat rotte appels maar daarom mogen we niet iedereen over 1 kam scheren maar ja de ware hier vinden... Weet er gelukkig genoeg die hun partner hier wel hebben gevonden en daar heel gelukkig mee getrouwd zijn of nu een relatie weet 2 zeer recente relaties die ik ze super gun... maar voor mezelf... nee geloof er eigenlijk niet meer in...

Veel mannen lijken te denken dat forse vrouwen alleen maar lekker zijn voor de seks of zo Gefrustreerde smiley

Is jou dat ookal opgevallen of dat ze vrouwen met een maatje meer niet hun type of lui vinden of afschuwelijk Geschokte, onthutste smiley
Ookal ben je wat forser des te meer hebben ze van te houden en toch wordt er in mijn ogen teveel gekeken naar uiterlijk ipv het veel mooiere innerlijke ... of zie ik dat verkeerd Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 09:59
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
PETRA373 schreef:
Klopt, weetje dat is ook de reden dat ik van cm wegga, deze keer definitief denk ik, op een datingsite zitten nu eenmaal ook mannen die wat zitten t e playen met vrouwen, of gewoon geen keus kunnen maken en met meerdere tegelijk bezig zijn, of ha ha het uit maken, daarna weer op cm rondkijken, weer mailen jij het toch bent...na me laatste ervaring kan ik het niet meer , via datingsite. Beter kom ik in echt tegen.
iemand die echt voor me gaat, echt om me geeft en niet waarbij ik ergens in lijstje van drie vrouwen of zo sta.
liefs voor iedereen, petra die lidmaatschap opzegt.

Dat gevoel heb ik nu ook de hele tijd zoals jij het omschrijft, maar is voor mij nog geen reden om daarvoor weg te gaan.
Vind het jammer dat je weggaat maar snap het wel.
In het echt kunnen ook players zijn of die het niet zo nauw nemen.
Heel veel liefs en knufsss en het is je gegunt en succes Kussende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 21:33
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Nu zonnetje, maar het grootste gedeelte toch...regen....

Hiervoor namelijk zon gehad met vanavond een stevige bui, brrrrr vind het koudddddd hatsieeee Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 21:31
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
UDO409 schreef:
Kan -lekker romantisch- de open haard weer aan.



Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Kheb geen open haard huil, huil Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Klaag klaag ik wil ook romantiek Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 18:06
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
JANS221 schreef:
....zucht....

Zucht ..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 14:46
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
Ik verveel me....., Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
klaag klaag .... Engeltje smiley

wil wel eens spontaan verrast worden of maak ik nu slapende mannen wakker Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 14:43
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZWALUWTJE610 schreef:
regen plus zon erbij, wat krijg je dan.........zonnige regen

Coole smiley met zonnebril Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 09:37
BerichtOnderwerp: Het weer
 
heerlijk vroeg me bed uit om te genieten van een heerlijk ochtend zonnetje Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 17 augustus 2014, 16:55
BerichtOnderwerp: Het weer
 
UDO409 schreef:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen 1) een pittige regenbui, 2) een stevige regenbui en 3) een zware regenbui? Als ik er doorheen fiets, merk ik weinig verschil....

Smiley die vol vragen zit

Je wordt van alle 3 drijfnat dus maakt geen verschil Knipoog smiley Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 augustus 2014, 17:14
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
PETRA373 schreef:
nou dat is te hopen dat hij dat ook tegen die gene zegt waar die een relatie mee heeft.... Twijfelende smiley en niet dat die denkt dat ze de enigste is.

Das helemaal erg maar ja je weet het nooit een man is een jager he ....maar wees dan eerlijk toch dan kan je kiezen of je het wil.
Maar mij lijkt het niks pffff .... Kotsende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 augustus 2014, 17:12
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Brrr en nog eens brrrr koude regen en dan vragen ze aan je regent het .... nee zeg ik neem een gratis douche worden ze boos tssss Gefrustreerde smiley snap je dat nu Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642 (54)





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 augustus 2014, 17:09
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Waar rook is, is vuur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van NATASCHA642
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 20 Volgende
Pagina 3 van 20