ChristianMatch
 


Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 89 90 91 92
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 20:37
 
CORNEEL767 schreef:
nou je bent dus niet de enige maak het ook mee zie je iemand haar profiel dat je aanspreekt en je stuurt een bericht heel gewoon zonder gekke dingen en dan hoop je dat ze zal reageren.nou niets dus dan denk ik oke lijkt me dus niet echt een christen.zegt mij al genoeg.
Huilende smiley, smiley in tranen

Ik heb het ook meegemaakt dat je de stoute schoenen aantrek een mailtje stuurt en dan of niks terug krijgt of je krijgt terug sorry ik mail al met een ander dan zak je helemaal door de grond. Heb ik weer maar is logisch als je het goed bekijkt.

En als je mailt en opeens blijkt geblokkeerd te zijn en jezelf dan helemaal stom vinden en denken had ik niet beter niks kunnen zeggen dan eerlijk te zijn.... maar ja zegt meer over de ander denk ik dan zijn verlies maar leuk is anders ...zucht Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
NATASCHA642
op zondag 3 augustus 2014, 20:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 10:11
 
CORNEEL767 schreef:
nou je bent dus niet de enige maak het ook mee zie je iemand haar profiel dat je aanspreekt en je stuurt een bericht heel gewoon zonder gekke dingen en dan hoop je dat ze zal reageren.nou niets dus dan denk ik oke lijkt me dus niet echt een christen.zegt mij al genoeg.
Huilende smiley, smiley in tranen

Heb je helemaal gelijk in,
Ergens als iemand helemaal niet d e moeite neemt om effe terug te reageren, zegt inderdaad genoeg over die persoon.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:05
 
PETRA373 schreef:
Heb je helemaal gelijk in,
Ergens als iemand helemaal niet d e moeite neemt om effe terug te reageren, zegt inderdaad genoeg over die persoon.
Knipoog smiley

Ik reageer niet meer op mails....van mannen.

Zit je idd moeite te nemen, om terug te mailen, klopt het totaalplaatje niet, dan kappen ze.
Het is bij een enkeling gelukt, zo even uit mijn hoofd 2 vrouwen die ik ken van hier, M en A.

Verder, in het algemeen, denk ik, ik trek me dingen niet zoveel aan.

We leven in een gebroken wereld, dus ja, ook hier.

Dat is mi ook een kunst, wat me soms lukt en niet altijd, en soms ten dele, alvorens in dingen weer helemaal van me af kan zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:51
 
SHANITA130 schreef:
Ik reageer niet meer op mails....van mannen.

Zit je idd moeite te nemen, om terug te mailen, klopt het totaalplaatje niet, dan kappen ze.
Het is bij een enkeling gelukt, zo even uit mijn hoofd 2 vrouwen die ik ken van hier, M en A.

Verder, in het algemeen, denk ik, ik trek me dingen niet zoveel aan.

We leven in een gebroken wereld, dus ja, ook hier.

Dat is mi ook een kunst, wat me soms lukt en niet altijd, en soms ten dele, alvorens in dingen weer helemaal van me af kan zetten.

Erg is het hè, nooit klopt het er is altijd wat en mocht het kloppen ze zien je in het echt dan kappen ze er als nog mee. Maar goed ooit zal er iemand komen die me neemt zoals ik ben.
Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 12:53
 
Ik vraag me vandaag af waarom mijn topic gesloten is?
Het is nooit mijn bedoeling geweest iemand ook maar 1 seconde te kwetsen, hoop dat je hier als volwassenen e.e.a. aan kunt kaarten.

Voor een ieder die wel gekwetst is door mijn onderwerp bied ik mijn excuses aan.
Kritiek in 9e instantie (en niet in 2e zoals C.M. de woorden in mijn mond legt) kan ook positief en opbouwend bedoeld zijn.

Wel heb ik idd. een aantal reacties gekregen waar ik wat mee heb, daar kan ik het eens mee zijn, een ieder bedankt voor het reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:01
 
SHANITA130 schreef:
Ik reageer niet meer op mails....van mannen.

Zit je idd moeite te nemen, om terug te mailen, klopt het totaalplaatje niet, dan kappen ze.
Het is bij een enkeling gelukt, zo even uit mijn hoofd 2 vrouwen die ik ken van hier, M en A.

Verder, in het algemeen, denk ik, ik trek me dingen niet zoveel aan.

We leven in een gebroken wereld, dus ja, ook hier.

Dat is mi ook een kunst, wat me soms lukt en niet altijd, en soms ten dele, alvorens in dingen weer helemaal van me af kan zetten.

Weetje dat snap ik, dat je geen zin hebt om te reageren, maar het zijn wel mensen die de moeite namen om je een mail te sturen en dan kan je ook effe iets terug sturen van bedankt voor je mail, alleen op dit moment heb ik niet zo,n zin om met mensen t e mailen, dan behandel je de ander met iets meer respect voor hun gevoel dan dat je helemaal niet reageert. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:23
 
FREEDOM687 schreef:
Ik vraag me vandaag af waarom mijn topic gesloten is?
Het is nooit mijn bedoeling geweest iemand ook maar 1 seconde te kwetsen, hoop dat je hier als volwassenen e.e.a. aan kunt kaarten.


De redactie heeft jou hierover gemaild. Dit wordt verder via de mail besproken en niet meer op het forum.

Wat betreft het aankaarten hier: Je kan genoeg aankaarten. Ook bijvoorbeeld over omgangsregels: Hoe reageer je op elkaar binnen een topic? Maar geef het topic dan ook die naam, zodat je on-topic kunt blijven. En blijf ook binnen dat topic volgens de regels reageren (lees: vriendelijk, respectvol, enz.).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:32
 
CHRISTIANMATCH schreef:
De redactie heeft jou hierover gemaild. Dit wordt verder via de mail besproken en niet meer op het forum.

Wat betreft het aankaarten hier: Je kan genoeg aankaarten. Ook bijvoorbeeld over omgangsregels: Hoe reageer je op elkaar binnen een topic? Maar geef het topic dan ook die naam, zodat je on-topic kunt blijven. En blijf ook binnen dat topic volgens de regels reageren (lees: vriendelijk, respectvol, enz.).

Ik doe ook echt mijn uiterste best (altijd gedaan overigens ook voor die verandering van de C.M. regels) om vriendelijk, respectvol enz. te zijn.
Jullie hebben de regels wel strict gehouden waardoor ik het wel erg lastig vind om te reageren zoals jullie dat wensen.
Begrijp dat jullie regels hebben, maar jullie maken het mij wel lastig en ik denk ook velen met mij, of ben ik daarin de enige?
Hopelijk begrijpt C.M. wel dat het lastig is om goed te reageren. Ieder is uniek dus hebben allemaal weer een andere mening. Als volwassen gelovigen onder elkaar zou je dat toch moeten kunnen uiten.
Het is enkel geschreven tekst, zonder mimiek en zonder zien, dat in combinatie dat mensen je niet kennen maakt het op zich al niet gemakkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:49
 
FREEDOM687 schreef:
Ik doe ook echt mijn uiterste best (altijd gedaan overigens ook voor die verandering van de C.M. regels) om vriendelijk, respectvol enz. te zijn.
Jullie hebben de regels wel strict gehouden waardoor ik het wel erg lastig vind om te reageren zoals jullie dat wensen.
Begrijp dat jullie regels hebben, maar jullie maken het mij wel lastig en ik denk ook velen met mij, of ben ik daarin de enige?
Hopelijk begrijpt C.M. wel dat het lastig is om goed te reageren. Ieder is uniek dus hebben allemaal weer een andere mening. Als volwassen gelovigen onder elkaar zou je dat toch moeten kunnen uiten.
Het is enkel geschreven tekst, zonder mimiek en zonder zien, dat in combinatie dat mensen je niet kennen maakt het op zich al niet gemakkelijk.

- Tekst verwijderd -

ik kan genoeg redenen bedenken me te uiten maar uit respect voor cm en andere heb ik besloten dit nu eens een keer niet te doen.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 4 augustus 2014, 20:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:14
 
- Tekst verwijderd -

Misschien dat je het nu wel snapt en beter verder kunnen allemaal op het forum?
En ons op leukere of interesante onderwerpen richten.

- Tekst verwijderd -


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 4 augustus 2014, 20:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 18:00
 
FREEDOM687 schreef:
Ik doe ook echt mijn uiterste best (altijd gedaan overigens ook voor die verandering van de C.M. regels) om vriendelijk, respectvol enz. te zijn.
Jullie hebben de regels wel strict gehouden waardoor ik het wel erg lastig vind om te reageren zoals jullie dat wensen.
Begrijp dat jullie regels hebben, maar jullie maken het mij wel lastig en ik denk ook velen met mij, of ben ik daarin de enige?
Hopelijk begrijpt C.M. wel dat het lastig is om goed te reageren. Ieder is uniek dus hebben allemaal weer een andere mening. Als volwassen gelovigen onder elkaar zou je dat toch moeten kunnen uiten.
Het is enkel geschreven tekst, zonder mimiek en zonder zien, dat in combinatie dat mensen je niet kennen maakt het op zich al niet gemakkelijk.

Ik denk dat CM het prima begrijpt dat er ook een andere kant aan regels zit. Maar regels zijn nu eenmaal nodig om te zorgen dat het voor iedereen duidelijk is hoe je gebruik maakt van het forum. Daarbij bots je vanzelfsprekend op die grenzen, en dat kan misschien wel es lastig zijn maar is beter dan dat iedereen maar ongebreideld hier zijn/haar gang kan gaan. Die grenzen kunnen we accepteren, zo niet dan maken we het alleen maar onszelf erg lastig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 01:03
 
Ik vraag me af wat we hier zitten te bakkeleien , had toevallig vandaag nog een vriendin op bezoek was op vakantie geweest , had veel regen gehad in het buitenland , (daar verwacht je mooi weer ) ze zei ik heb slecht weer gehad wat jammer was maar ben gelukkig en gezond weer thuis gekomen . ik heb niks te klagen kijk nu naar die vliegramp , die mensen wilden graag effe vakantie en genieten . wat helaas niet is gebeurd . wat een verdriet in veel families . dus hier ook op het forum wees tevreden , verdraag elkander , wees blij dat we in alle rust en vrede hier dingen kunnen bespreken . we hebben niks te klagen ! ook al worden we het niet eens, elk mens heeft een menig . wees blij dat we er nog zijn voor elkaar zijn en elkaar hard nodig hebben . denk zelf elke dag aan de vliegramp , mijn motto is ga nooit weg zonder te groeten .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 02:18
 
TRIJNIE671 schreef:
Ik vraag me af wat we hier zitten te bakkeleien , had toevallig vandaag nog een vriendin op bezoek was op vakantie geweest , had veel regen gehad in het buitenland , (daar verwacht je mooi weer ) ze zei ik heb slecht weer gehad wat jammer was maar ben gelukkig en gezond weer thuis gekomen . ik heb niks te klagen kijk nu naar die vliegramp , die mensen wilden graag effe vakantie en genieten . wat helaas niet is gebeurd . wat een verdriet in veel families . dus hier ook op het forum wees tevreden , verdraag elkander , wees blij dat we in alle rust en vrede hier dingen kunnen bespreken . we hebben niks te klagen ! ook al worden we het niet eens, elk mens heeft een menig . wees blij dat we er nog zijn voor elkaar zijn en elkaar hard nodig hebben . denk zelf elke dag aan de vliegramp , mijn motto is ga nooit weg zonder te groeten .

Ja...duidelijk Trijnie....denk dat het voor mij ook weer even goed was...om dit te lezen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 11:51
 
JOL252 schreef:
Ik denk dat CM het prima begrijpt dat er ook een andere kant aan regels zit. Maar regels zijn nu eenmaal nodig om te zorgen dat het voor iedereen duidelijk is hoe je gebruik maakt van het forum. Daarbij bots je vanzelfsprekend op die grenzen, en dat kan misschien wel es lastig zijn maar is beter dan dat iedereen maar ongebreideld hier zijn/haar gang kan gaan. Die grenzen kunnen we accepteren, zo niet dan maken we het alleen maar onszelf erg lastig.


Ja, je moet idd, de regels niet persoonlijk opvatten, als jij wéét dat jij je best doet, en je maakt, in de ogen van een ander?, want ja, de ander kent je denkwereld niet, een fout?, nou ja, jammer, dan. tis die ander zijn site en ik kan er alleen van leren ja zo denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 17:00
 
TRIJNIE671 schreef:
Ik vraag me af wat we hier zitten te bakkeleien , had toevallig vandaag nog een vriendin op bezoek was op vakantie geweest , had veel regen gehad in het buitenland , (daar verwacht je mooi weer ) ze zei ik heb slecht weer gehad wat jammer was maar ben gelukkig en gezond weer thuis gekomen . ik heb niks te klagen kijk nu naar die vliegramp , die mensen wilden graag effe vakantie en genieten . wat helaas niet is gebeurd . wat een verdriet in veel families . dus hier ook op het forum wees tevreden , verdraag elkander , wees blij dat we in alle rust en vrede hier dingen kunnen bespreken . we hebben niks te klagen ! ook al worden we het niet eens, elk mens heeft een menig . wees blij dat we er nog zijn voor elkaar zijn en elkaar hard nodig hebben . denk zelf elke dag aan de vliegramp , mijn motto is ga nooit weg zonder te groeten .

Helemaal gelijk! Gelukkig was het bakkeleien al gestopt en dat houden we zo Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 89 90 91 92
Pagina 92 van 92