ChristianMatch
 


Forum

christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 november 2011, 22:20
 
FRANKT627 schreef:
Inderdaad, ik zou je wat kunnen vertellen maar dat doe ik dus niet omwille voor het respect (en vooral veel liefde) voor die ene.

Sommige kunnen je de hemel inprijzen en nadien...je zodanig hard laten vallen, je vertrouwen in de andere ontnemen, je leven overhoop gooien, iets verwoesten...Oja, ik spreek zeker niet uit een eigen ervaring hoor. Ik ken nog een dierbaar iemand die hetzelfde meemaakte. Het is pijnlijk, soms denk ik onherstelbaar. Je kan dan wel komen aandraven met vertrouw op God en bid hier en daar wat en Jezus houdt van jou of je bent een kind van God...en dergelijke (goedbedoelde) praat. Toch is die teleurstelling van een totaal andere orde dan wat Hij wilde. Je gaan verschuilen achter de woorden 'Hij weet wat goed voor je is' zijn op zo'n momenten te zweverig. Hiermee bedoel ik niets kwaads maar ik wil gewoon even weergeven hoe sommige oprechte christenen zich gedragen en hoe ze andere gewoon...nou ja, laat maar.

Er wordt meegelezen door niet leden. Hierbij wil ik 'Boefje' van harte groeten... Knipoog smiley ... ja, de pijn en het verdriet is groot.


Frank , je geeft het zelf al aan , alleen je zet het zelf tussen haakjes.... het woordje "goedbedoelde".
Ik geloof zelf dat als iemand in de put zit, diep in de put, en je krijgt dan mails, een kaartje of zoals je zelf zegt goedbedoelde praat, dat het ook welgemeend is . Ik geloof niet dat als iemand je iets stuurt dat hij/ zij dat doet om er maaar van af te zijn en dan te denken van zo , ik heb mn plicht gedaan. Nee, dat geloof ik niet. Medeleven is toch mee leven , met iemand mee leven?Als iemand het moeilijk heeft met iets of iemand, zeker als het om een goede vriend,vriendin , familie of wie dan ook gaat ....dan gún je die iemand toch dat het weer beter mag gaan? Dan is het toch niet zo van ooow , ik stuur wel een kaartje / mailtje en bekijk het maar?
Nee , ik zei net al : medeleven is mee leven . En de ontvanger , heeft ie dan het recht om dat zo maar naast zich neer te leggen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 20:37
 
VISSER278 schreef:
Frank , je geeft het zelf al aan , alleen je zet het zelf tussen haakjes.... het woordje "goedbedoelde".
Ik geloof zelf dat als iemand in de put zit, diep in de put, en je krijgt dan mails, een kaartje of zoals je zelf zegt goedbedoelde praat, dat het ook welgemeend is . Ik geloof niet dat als iemand je iets stuurt dat hij/ zij dat doet om er maaar van af te zijn en dan te denken van zo , ik heb mn plicht gedaan. Nee, dat geloof ik niet. Medeleven is toch mee leven , met iemand mee leven?Als iemand het moeilijk heeft met iets of iemand, zeker als het om een goede vriend,vriendin , familie of wie dan ook gaat ....dan gún je die iemand toch dat het weer beter mag gaan? Dan is het toch niet zo van ooow , ik stuur wel een kaartje / mailtje en bekijk het maar?
Nee , ik zei net al : medeleven is mee leven . En de ontvanger , heeft ie dan het recht om dat zo maar naast zich neer te leggen?

Mee eens
Alleen wel begrijpelijk van jou Frank dat je veel dingen even in een ander perspectief ziet. Dit heeft de tijd nodig! Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALBERTANT362





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 03:02
 
VISSER278 schreef:
Gelukkig dat het maar jouw gedáchten zijn. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Diegene heeft gewon gelijk hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALBERTANT362





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 03:05
 
JUVENS119 schreef:
vaste relatie ,ik ben van mening dat god voor mij de juiste partner heeft en niet ik ,ik vind site's als CM beledigend tegen over god ,en ongeloof zo van ik doe het lekker zelf ,ik bedoel ik had ook last van het ismael syndroom zo van i did it my way,nu geloof ik dat eva mij moet onwaken ,want adam sliep en niet zoals de wereld mannen gaan jagen ,nee vrouwen keizen de man dei god voor haar heeft en niet een man ,en de man weet dat hij weet dat zij weet .
en in spreuken staa de vrouw maakt de man tot hof .
ik geloof ook dat vrouwen geboren strijders zijn geestelijk om doortebreken en nieuw leven en dingen te verzetten zowel geestelijk al szichtbaar,wij mannen zijn geboren priesters en beheren het land,maar ook strijders in gebed ,maar een vrouw zou hem vinden .

Je overdrijft zo ontzettend veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 22:58
 
ALBERTANT362 schreef:
Diegene heeft gewon gelijk hoor.


Ja, vindt je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROMY531





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 00:03
 
Ik begrijp wel een beetje waar jouw denkwijze vandaan komt dat je op CM weinig kans hebt om een relatie te vinden. Ik ontmoet via CM ook alleen maar mannen die niet over hun ex heen zijn...

Ik heb daardoor geleerd geen relatie meer 'na te jagen' maar dat ik het echt gewoon aan de Heer moet geven. Hij weet wat voor mij het beste is. Gelukkig ondervind ik daardoor steeds meer rust. Niet op zoek gaan naar een relatie, het komt vanzelf. En zo niet, dan niet Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ROMY531
op zondag 20 november 2011, 00:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 10:23
 
ROMY531 schreef:
Ik begrijp wel een beetje waar jouw denkwijze vandaan komt dat je op CM weinig kans hebt om een relatie te vinden. Ik ontmoet via CM ook alleen maar mannen die niet over hun ex heen zijn...
Ik heb daardoor geleerd geen relatie meer 'na te jagen' maar dat ik het echt gewoon aan de Heer moet geven. Hij weet wat voor mij het beste is. Gelukkig ondervind ik daardoor steeds meer rust. Niet op zoek gaan naar een relatie, het komt vanzelf. En zo niet, dan niet Knipoog smiley


mijn ervaringen zijn anders, romy;
ik denk ten eerste dat het niet alleen de mannen zijn, die hier en daar wat littekens opgelopen hebben in het leven; ik merk het namelijk aan mijzelf ook, dat je op een wat dieper nivo toch wel degelijk beschadigingen opgelopen hebt in het hele scheidingsproces.
ik denk niet dat dat te maken heeft met "over je ex-echtgenoot/-echtgenote heen zijn" maar dat dat gewoon inherent is aan een eventuele tweede start.
dat is jammer, maar gewoon wel de realiteit.

je weet immers inmiddels beter wat een huwelijk inhoud, dan toen je 18 was? en ik denk dat het merendeel ook de schaduwkanten van een huwelijk heeft leren kennen.
ik vind het een beetje flauw, om dat alleen toe te schrijven aan de mannen op cm. er zijn ook dames die verscheidene relaties op de klippen hebben zien lopen, romy, en het is de vraag, of dat wellicht ook kan komen door de levensloop van desbetreffende vrouwen.

wat ik wél met je eens ben, is dat het niet handig is om wanhopig op zoek te zijn naar een relatie, en als je iemand tegen zou komen, te dúrven iemand de kans te geven om een plaatsje in je hart te veroveren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 18:11
 
Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........

Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 18:54
 
LEANNE226 schreef:
Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........

Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig?

Ik denk (dus dat is wat ik denk, hoeft niet zo te zijn) dat er mensen zijn met een heel kort begrip. En niet verder willen en kunnen gaan, als alleen een eigen standpunt naleven.
Bij een e.v.t woorden wisseling, al conclusies trekken, dan zijn er die binding angsten hebben gekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:10
 
LEANNE226 schreef:
Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........

Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig?
Ik was laatst in gesprek met iemand en die vertelde me heel gewoon dat ze de laatste paar maanden vijf relaties achter de rug had. Het zette me wel tot nadenken in elk geval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:14
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik was laatst in gesprek met iemand en die vertelde me heel gewoon dat ze de laatste paar maanden vijf relaties achter de rug had. Het zette me wel tot nadenken in elk geval.

kun je dan nog spreken van relaties Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:20
 
YELNIN491 schreef:
kun je dan nog spreken van relaties Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

dan lijkt het meer op daten,maar dan dates van een paar weken.. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:21
 
YELNIN491 schreef:
kun je dan nog spreken van relaties Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Och och vrouwen Smiley die vol vragen zit onzeker tiepje misschien Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:22
 
GERRIT084 schreef:
Och och vrouwen Smiley die vol vragen zit onzeker tiepje misschien Gefrustreerde smiley
Nou nee, ze was wel aardig, maar ik had geen zin om nr. 6 te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:25
 
CHATULIEM619 schreef:
Nou nee, ze was wel aardig, maar ik had geen zin om nr. 6 te zijn.

Ik wil niet drammen maar misschien ben je dat al wel voor haar, het is maar net wat zij onder een relatie verstaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:33
 
CHATULIEM619 schreef:
Nou nee, ze was wel aardig, maar ik had geen zin om nr. 6 te zijn.

Heb je nu geen zin meer? Er staan veel dames in de rij, ze kloppen aan de deur. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 20:09
 
LEANNE226 schreef:
Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........

Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig?



Neuh... je bent de enige niet....

Mij was ook dat gedraai met relaties al opgevallen en dan kun je als n puber elke maand wisselen of iedere keer dat het jachtseizoen weer open is proberen een voltreffer te plaatsen... de vraag is dan inderdaad hoe diep het eigenlijk zat Smiley die vol vragen zit
Helemaal schitterend word het als er met de 4e relatie van het kalenderjaar meteen maar getrouwd gaat worden Verraste, verbaasde smiley

Is er dan sprake van "in love" of gewoonweg van "in lust"
Sommigen boeit het dan schijnbaar niet of het met annie of met jannie is, zolang er maar gehuwd is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 20:11
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik was laatst in gesprek met iemand en die vertelde me heel gewoon dat ze de laatste paar maanden vijf relaties achter de rug had. Het zette me wel tot nadenken in elk geval.

En wat houden dan die relaties in?Zijn dat verliefdheden?Verwachtingen?Leuke omgang met elkaar?Kan toch geen liefde zijn lijkt me?

Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe anderen dat zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 20:14
 
YELNIN491 schreef:
kun je dan nog spreken van relaties Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Nee ik denk het niet. Ze maakte er trouwens ook geen punt van dat die mannen al een relatie hadden. Die wilde ze bewust van een ander afpakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 20:17
 
LEANNE226 schreef:
En wat houden dan die relaties in?Zijn dat verliefdheden?Verwachtingen?Leuke omgang met elkaar?Kan toch geen liefde zijn lijkt me?

Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe anderen dat zien.

Ik begrijp het ook niet hoor. Mijn ex-vriend had binnen een maand nadat ik het uitgemaakt had alweer een relatie, terwijl hij 9 maanden lang had lopen verkondigen dat hij zo ontzettend veel van mij hield.
Ik geloof er dus niets van dat dat idd zo was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROMY531





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 23:31
 
HANNAH810 schreef:
mijn ervaringen zijn anders, romy;
ik denk ten eerste dat het niet alleen de mannen zijn, die hier en daar wat littekens opgelopen hebben in het leven; ik merk het namelijk aan mijzelf ook, dat je op een wat dieper nivo toch wel degelijk beschadigingen opgelopen hebt in het hele scheidingsproces.
ik denk niet dat dat te maken heeft met "over je ex-echtgenoot/-echtgenote heen zijn" maar dat dat gewoon inherent is aan een eventuele tweede start.
dat is jammer, maar gewoon wel de realiteit.

je weet immers inmiddels beter wat een huwelijk inhoud, dan toen je 18 was? en ik denk dat het merendeel ook de schaduwkanten van een huwelijk heeft leren kennen.
ik vind het een beetje flauw, om dat alleen toe te schrijven aan de mannen op cm. er zijn ook dames die verscheidene relaties op de klippen hebben zien lopen, romy, en het is de vraag, of dat wellicht ook kan komen door de levensloop van desbetreffende vrouwen.

wat ik wél met je eens ben, is dat het niet handig is om wanhopig op zoek te zijn naar een relatie, en als je iemand tegen zou komen, te dúrven iemand de kans te geven om een plaatsje in je hart te veroveren.

Je hebt helemaal gelijk, maar ik spreek ook uit mijn ervaringen, met mannen. Natuurlijk zijn er ook vrouwen met dergelijke beschadigingen. Maar als iemand pas anderhalve maand vrijgezel is en dan op deze datingsite staat, is het mijns inziens vragen om problemen. Volgens mij ben je dan echt nog niet over die relatie heen. Die ervaringen heb ik hier wel gemaakt. Gelukkig ben ik niet iemand die snel een relatie aan gaat (hele plaatje moet kloppen), waardoor mij teleurstellingen bespaard zijn gebleven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 02:41
 
ROMY531 schreef:
Je hebt helemaal gelijk, maar ik spreek ook uit mijn ervaringen, met mannen. Natuurlijk zijn er ook vrouwen met dergelijke beschadigingen. Maar als iemand pas anderhalve maand vrijgezel is en dan op deze datingsite staat, is het mijns inziens vragen om problemen. Volgens mij ben je dan echt nog niet over die relatie heen. Die ervaringen heb ik hier wel gemaakt. Gelukkig ben ik niet iemand die snel een relatie aan gaat (hele plaatje moet kloppen), waardoor mij teleurstellingen bespaard zijn gebleven...

ik denk dat het afhankelijk is met welke reden je je inschrijft op welke datingsite dan ook.....het is wel zo dat een eerdere relatie je heeft gevormd en dat het een ervaing is die je nu eenmaal mee neemt.....hoe jij en de ander er mee om gaat is dan de vraag.....iedereen heeft een rugzak met levenservaringen. en teleurstellingen horen nu eenmaal erbij.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 07:56
 
JOSINA022 schreef:
Ik begrijp het ook niet hoor. Mijn ex-vriend had binnen een maand nadat ik het uitgemaakt had alweer een relatie, terwijl hij 9 maanden lang had lopen verkondigen dat hij zo ontzettend veel van mij hield.
Ik geloof er dus niets van dat dat idd zo was.


Helemaal me eens....!!!!!!!!!!
Het lijkt ook voor sommigen een MUST....
Ook ik kan dat niet begrijpen...
En ook ik heb na de scheiding....en ook mijn leeftijd....veel stof tot nadenken...dus ook niet de ene verliefdheid na de ander....
Dat wil nog niet zeggen...dat CM geen mogelijkheid is voor een nieuwe kans in dit leven....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 07:58
 
LEANNE226 schreef:
En wat houden dan die relaties in?Zijn dat verliefdheden?Verwachtingen?Leuke omgang met elkaar?Kan toch geen liefde zijn lijkt me?

Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe anderen dat zien.


Begrijp je helemaal....LIEFDE???
Houd heel wat in hoor!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 08:06
 
ROMY531 schreef:
Je hebt helemaal gelijk, maar ik spreek ook uit mijn ervaringen, met mannen. Natuurlijk zijn er ook vrouwen met dergelijke beschadigingen. Maar als iemand pas anderhalve maand vrijgezel is en dan op deze datingsite staat, is het mijns inziens vragen om problemen. Volgens mij ben je dan echt nog niet over die relatie heen. Die ervaringen heb ik hier wel gemaakt. Gelukkig ben ik niet iemand die snel een relatie aan gaat (hele plaatje moet kloppen), waardoor mij teleurstellingen bespaard zijn gebleven...


dus jij bepaald of iemand klaar is voor een nieuwe relatie?
das knap....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROMY531





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 12:25
 
PIETER649 schreef:
dus jij bepaald of iemand klaar is voor een nieuwe relatie?
das knap....

Nee, zo bedoel ik het niet. Maar ik vind het wel vreemd dat mensen als hun relatie net over is, ze al op een datingsite gaan staan op zoek naar een nieuwe relatie. En dan krijgen ze een nieuwe 'relatie', en dan komt toch hun ex weer in beeld - dan blijkt vaak dat ze er niet overheen zijn. Dan denk ik bij mezelf 'ga het eerst verwerken, kom daarna op een datingsite'. Maar goed, zal wel aan mij liggen dat ik dit zo zie Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 12:37
 
ROMY531 schreef:
Nee, zo bedoel ik het niet. Maar ik vind het wel vreemd dat mensen als hun relatie net over is, ze al op een datingsite gaan staan op zoek naar een nieuwe relatie. En dan krijgen ze een nieuwe 'relatie', en dan komt toch hun ex weer in beeld - dan blijkt vaak dat ze er niet overheen zijn. Dan denk ik bij mezelf 'ga het eerst verwerken, kom daarna op een datingsite'. Maar goed, zal wel aan mij liggen dat ik dit zo zie Lachende smiley
Zo gemakkelijk ligt dat niet hoor. Want hoe verwerk je datgene wat je is overkomen? Als je met dezelfde situatie te maken krijgt. En vaak maakt tijd dan niet uit. Je kunt ook na drie jaar gescheiden zijn in de relatie tot ontdekking komen dat je het nog niet verwerkt hebt.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 21 november 2011, 12:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 12:53
 
CHATULIEM619 schreef:
Zo gemakkelijk ligt dat niet hoor. Want hoe verwerk je datgene wat je is overkomen? Als je met dezelfde situatie te maken krijgt. En vaak maakt tijd dan niet uit. Je kunt ook na drie jaar gescheiden zijn in de relatie tot ontdekking komen dat je het nog niet verwerkt hebt.

en wanneer heb je het verwerkt, ergens blijft er toch iets zitten en zul je er toch bij tijd en wijle aan herinnerd worden. En helemaal als je samen kids hebt.
Maar dat hoeft een nieuw relatie niet in de weg te staan, tis maar hoe je er mee om gaat.
Geef het een kans zou ik zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 13:14
 
ROMY531 schreef:
Nee, zo bedoel ik het niet. Maar ik vind het wel vreemd dat mensen als hun relatie net over is, ze al op een datingsite gaan staan op zoek naar een nieuwe relatie. En dan krijgen ze een nieuwe 'relatie', en dan komt toch hun ex weer in beeld - dan blijkt vaak dat ze er niet overheen zijn. Dan denk ik bij mezelf 'ga het eerst verwerken, kom daarna op een datingsite'. Maar goed, zal wel aan mij liggen dat ik dit zo zie Lachende smiley


Het zich aanmelden op een datingsite hoeft in eerste instantie niets te maken hebben met op zoek zijn naar een nieuwe relatie.

Zelf zat ik ook 2 weken na de breuk met mn ex op cm.
Door een scheiding komt vaak ook een breuk met sociale contacten, in mijn geval viel het tevens samen met een verhuizing 150 km verderop.
Daar zat ik dus, mezelf te vervelen s´avonds... dus hup leptoppie gehaald en een site opgezocht waar ik n bietje chatten kon, in dit geval CM dus...
En om nou te zeggen dat ik direct op zoek was naar een relatie... neuh..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 16:11
 
LEANNE226 schreef:
Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........

Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig?

Het word pas echt grappig als je dan even oude forumberichtjes leest en iemand ondertekend iets met zijn naam en het toenmalige liefje, en een paar weken later staat daar dus een profielfoto met nieuwe liefde naast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 9 Volgende
Pagina 3 van 9