ChristianMatch
 


Forum

Willem J. Ouweneel
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 15:09
 
SHANITA130 schreef:
Dat wordt je vriendelijk doch dringend gezegd dat dat wel de bedoeling is, dat je pen en papier meeneemt, tegen mij en iemand anders...

naar die kerk ging ik niet meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 15:28
 
ROELANDE345 schreef:
naar die kerk ging ik niet meer

Oke.

Fijne Dag!

Ps: ik ook niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:20
 
De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel

De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... Zieke smiley ".

Mensen als Frank besodemieteren de boel en terwijl het bewezen is gaan ze onverschrokken door zonder ook zelfs maar iets van sorry te zeggen.

F. gaat gewoon door met zijn lezingen zonder dat er ook maar iets is toegegeven of uitgelegd.

Een nichtje van een ex van mij, heeft bij de Nasa gewerkt, ze gelooft niet, maar de kans dat ze dat alsnog gaat doen na deze onzin is héél klein.
Zelfde geldt voor andere wetenschappers, die de grootst mogelijke onzin en leugens zien en horen van FO.

Ach ja, alles zelf onderzoeken, kost tijd en geld, dus verzint F. dingen want dan is hij én heel snel klaar, en het, voor hem, domme publiek gelooft het toch wel, dus de pegels blijven binnenstromen.
En ondertussen lachen FO en consorten zich te barsten hoe snel ze zoveel geld kunnen verdienen op deze manier, collectes, boeken, dvd's etc.

Hij vertelt zijn verhaal nog steeds en verkoopt zijn dvd’s en boeken nog steeds aan massa’s mensen die in veel gevallen helaas te goedgelovig zijn en verspreidt dus leugens.

Het is ronduit misdadig dat FO zulke zwetsverhalen verkoopt aan mensen die het allemaal voor zoete koek slikken...

De mensen adoreren hem zo, ze voelen zich bevoorrecht dat ze hem 'Frank' mogen noemen....

NB: dit onderwerp heet Willem Ouweneel. Wat ik hierboven schreef betrof zijn broer Frank.
Willem is diegene die de genezingen van 7 blinden, waaronder kindertjes, in Birma heeft verzonnen.

Link: Blinde kindertjes helemaal niet genezen in Birma ofwel Burma


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 3 oktober 2012, 17:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794





Berichten: 634

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:18
 
SHANITA130 schreef:
De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel

De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... Zieke smiley ".

Mensen als Frank besodemieteren de boel en terwijl het bewezen is gaan ze onverschrokken door zonder ook zelfs maar iets van sorry te zeggen.

F. gaat gewoon door met zijn lezingen zonder dat er ook maar iets is toegegeven of uitgelegd.

Een nichtje van een ex van mij, heeft bij de Nasa gewerkt, ze gelooft niet, maar de kans dat ze dat alsnog gaat doen na deze onzin is héél klein.
Zelfde geldt voor andere wetenschappers, die de grootst mogelijke onzin en leugens zien en horen van FO.

Ach ja, alles zelf onderzoeken, kost tijd en geld, dus verzint F. dingen want dan is hij én heel snel klaar, en het, voor hem, domme publiek gelooft het toch wel, dus de pegels blijven binnenstromen.
En ondertussen lachen FO en consorten zich te barsten hoe snel ze zoveel geld kunnen verdienen op deze manier, collectes, boeken, dvd's etc.

Hij vertelt zijn verhaal nog steeds en verkoopt zijn dvd’s en boeken nog steeds aan massa’s mensen die in veel gevallen helaas te goedgelovig zijn en verspreidt dus leugens.

Het is ronduit misdadig dat FO zulke zwetsverhalen verkoopt aan mensen die het allemaal voor zoete koek slikken...

De mensen adoreren hem zo, ze voelen zich bevoorrecht dat ze hem 'Frank' mogen noemen....

NB: dit onderwerp heet Willem Ouweneel. Wat ik hierboven schreef betrof zijn broer Frank.
Willem is diegene die de genezingen van 7 blinden, waaronder kindertjes, in Birma heeft verzonnen.

Link: Blinde kindertjes helemaal niet genezen in Birma ofwel Burma

Ik begrijp eigelijk niet waarom je je ongenoegen over F. Ouweneel er wilt doordrammen. 't ging hier over zijn broer
Smiley die vol vragen zit Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:09
 
XABIA794 schreef:
Ik begrijp eigelijk niet waarom je je ongenoegen over F. Ouweneel er wilt doordrammen. 't ging hier over zijn broer
Smiley die vol vragen zit Slapende smiley

ging de genezing van die 7 blinde kindertjes niet zo ongeveer, dat ze op reis naar dat land gingen, met een grote groep cristenen, waaronder ook ouweneel en vervolgens gingen wat van die cristenen zonder ouweneel na het blinde instituut, die beweerden dat ze weer konden zien nadat ze voor hun hadden gebeden, vervolgens vertelden ze dat tegen ouweneel en die heeft in zijn enthiousiastme het door vertelt er zijn 7 blinde kinderen genezen. De groep was trin die ging waarvan een paar die daar bij waren na die kindertjes waren gegaan, trin is een grote groep van cristenen trouwens, na dit hele gebeuren, als je wilt getuigen bij trin, willen ze eerst een dokters verklaring hebben om misverstanden te voorkomen. Dus ja ergens is er iets mis gegaan destijds, maar wel jammer hoe daar alleen de aandacht op word gericht, niet op de genezingen in jezus naam die zeker daadwerkelijk gebeurden. petra die een beetje moe word van de kritiek die steeds herhaalt word. Een in sommigge ogen grote cristen maakt een fout en dan word je massaal afgemaakt.


Laatst aangepast door
PETRA944
op vrijdag 5 oktober 2012, 21:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 21:09
 
en sorry ik maak ook een fout, als cristen zijnde.... ik quete jou xabia, maar me schrijven is bedoeld voor shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3