ChristianMatch
 


Forum

Cristenlijke homo´s
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 11:55
 
Hallo WILLEMIJN,
Ik hoop dat ik je voor ben als ik dit post! Als ik het terrug lees dan kan de indruk ontstaan bij jou dat Heide en ik “samen spannen” tegen jou!! Omdat de posting van hem en van mij meteen onder elkaar staan. Omdat je eerder hebt aangegeven dat je dat gevoel had. Wil ik ff kwijt dat dit perse niet aan de orde is hier!!!!! Het is gewoon “Toevallig”!!???!!


Moest ik ff kwijt!

(toevoeging. gelukkig ben ik op tijd. wel een beetje een vervelend begin voor een nieuwe pagina! vind ik zelf misschien kan/wil iemand de draad weer oppikken)


Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 6 juli 2012, 11:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 13:30
 
YES356 schreef:
Hallo, Ik lees in beide reacties van Heide en van jou, dat naar mijn idee er de zelfe intensie is! Maar dat is mijn invulling.

Dat was ook de reden dat ik op pagina 22 de onderstaande psalm neer zette!
En die door in elk geval door 1 pesoon die geen lid is van CM en het via via via. een derde(4e 5e …..) mij wilde laten weten om ist door een ander te laten posten hier op dit topic dat deze psalm niet op dit topic thuis hoort .

Maar er zijn daarna al redacties op gekomen die het naar mijn idee wel duidelijk maken wat mijn intentie was! Dit gaat ons allen aan en in de eerste plaats dus ook mijzelf!

Dus ik wil hem graag nog een keer plaatsen! En met broeders bedoel ik met het plaatsen van deze psalm onze naaste en hoe we daar mee omgaan. Hier onderling op het topic en in het algemeen,

ik zie homosexuele mensen als mijn naaste. En dat ik die met liefde moet benaderen!!!!. Dus deze psalm is naar mijn idee voor ons allen, dus ook die mensen die offline meelezen

En dat is naar mijn idee ook wat jullie samen bedoelen eigenlijk naar mijn idee.
Dan gebruiken we de bijbel en misbruiken we die niet! Dan veroordelen we niet iemand als persoon!


Psalm 133
Vers 1
Ai ziet, hoe goed, hoe lief'lijk is 't, dat zonen
Van 't zelfde huis, als broeders, samen wonen,
Daar 't liefdevuur niet wordt verdoofd;
't Is als de zalf op 's Hogepriesters hoofd,
De zalf, waarmee hij is aan God gewijd,
Die door haar reuk het hart verblijdt.



Vers 3
Waar liefde woont, gebiedt de HEER den zegen:
Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen,
En 't leven tot in eeuwigheid.

Mooi, Yes, thnx!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 23 24 25 26
Pagina 26 van 26