ChristianMatch
 


Forum

Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:09
 
[quote=BERT168]als je die bronnen noemt,kun je dan even wat duidelijk uitleggen wat dan precies niet klopt? Moet ik dat nu nog uitleggen?ik bedoel dus..ouweneel zegt dit..maar het blijkt dat...

ik vind het heel jammer dat je in de links naar een site verwijst die een satire maakt van het christelijk geloof,cq.kotsen zoals chat al zei(GGG)

GG is christelijk...en een zegen voor ex goedgelovigen
het is toch logisch dat die site alles wat christelijk is of ook maar iets met het geloof te maken heeft,door het slijk wil halen?
Nee dat is het dus júist niet..
verder is is het hier al meer gezegd,dat je het kind met het badwater weggooit.
Ik zelf zie geen 'kind' tussen eindtijdstudies gebaseerd op enkel leugens...
En ik wil pas gelovigen die ook zo goedgelovig zijn als ik was waarschuwen..voor de ontgoocheling...


je kunt zo te horen totaal niet het één van het ander onderscheiden,je hebt zelf wat meegemaakt in het verleden,dus gooi je alles maar op een hoop?

Jaaaa, dát zou 't zijn...

Juist omdat ik het een en ander heb leren onder ogen te zien, en met manipulatie te maken heb gehad, juist daarom zie en herken ik al een greintje manipulatie van een hele afstand.

Zo laat God weer alles ten goede meewerken voor hen die Hem liefhebben...

Met dank aan mijn reformatorische psycholoog...en aan enkele goede auteurs..


dat jij in het verleden in misleidende praatjes getrapt bent van mensen die je al noemde is toch zeker jouw eigen schuld?
er staat zelfs in de bijbel dat Jezus al waarschuwd dat er 'velen zullen komen in mijn naam,maar ik heb ze niet gekend!'

Nee, maar ik werd niet gewaarschuwd toen ik pas geloofde, alles en iedereen die geloofde, dat stond gelijk aan eerlijkhied en bertrouwbaarheid, zo werd mij voorgespiegeld.

die misleiders zijn er altijd al geweest,zoals jij het uitlegt zijn er maar 2 mogelijkheden:ze zijn goed of ze zijn slecht,daarbij vergeet je dat er genoeg gezegt wordt door- wat jij noemt misleiders- wat gewoon wel waar is.

Natuurlijk, elke sekte heeft zijn waarheden, ook wel halve waarheden genoemd, anders zou iedereen wegblijven en van de aanhangers(lees het geld van de aanhangers) moeten 'ze' het hebben...en de een gooit een dubbeltje in de collecte en een ander die het breed heeft gooit er een paar briefjes van honderd in...en dan nog wat er wordt overgemaakt...
En sommigen goedgelovigen als ik was eerst wisten niet eens dat je die giften kon aftrekken van de belasting..O ja, en alles wat ze 'verdienen' is, was toen iig, belastingvrij....Maar ik ga er vanuit dat deze 'integere christenen' wel alles eerlijk aan de belasting opgeven Clown smiley


Nu kunnen slachtoffers die er komen zichzelf nog voor de rest verdedigen met 'ja maar dit en dat wat ie zegt, dát is wél waar'...hehe, logisch.

om te zeggen dat frank Ouweneel alles uit zijn dikke duim zuigt,is dus wel ERG kort door de bocht,of jij dat nou zegt of iemand anders.
hoeveel van wat hij heeft gezegd klopt dan niet?
helemaal niks,dus allemaal sprookjes?

Wáren het maar sprookjes die zijn mooi en hebben een boodschap en een moraal.... maar gewoon grove leugens, midden in mensen hun gezicht, en die slikken alles voor zoete koek en verheerlijken de man ook nog eens, terwijl ze genept worden waar ze bijstaan...

je wilt toch niet zeggen dat je zelf alle teksten na heb zitten lezen in de bijbel,dat je hier dus kunt laten zien wat niet klopt?
vergeet niet dat ouweneel ook veel griekse woorden gebruikt,om dingen te weerleggen wat de bijbel bedoelt.

Tuurlijk, wat 'griekse' woorden, ff laten merken dat ie gestudeerd heeft, dus een groot iq heeft. Nou, iedereen kan studeren hoor...
Gewoon indruk maken, kijk mij eens wijs zijn, met mijn griekse woorden...
En ondertussen de grootst mogelijke leugens en onzin vertellen wat zelfs een kleuter van drie nog wel kan nagaan dat dát niet klopt, ja, en tuurlijk, nu en dan es ff wat 'waarheden' ertussen strooien...om het publiek zand in de ogen te strooien.


Mensen mogen zelfs Frank zeggen, ipv meneer professor Ouweneel.
Geld ook voor zijn oudere broer, die oa in het nieuws kwam, door rond te bazuinen dat er zeven kindertjes in Birma waren genezen van blindheid.
Wat na nader onderzoek op dat christelijke blindeninstituut in Birma, door journalisten, helemaal niet waar bleek te zijn...
Die mag je gewoon 'Willem' noemen.
Wat een nederigheid leggen deze heren daarmee aan de dag, 'gewone' mensen die hun bij de voornaam mogen noemen...


ik ben het met je eens dat Frank Ouweneel soms wat ver gaat,maar dat wil niet zeggen dat hij alles zit te fantaseren.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 21 juli 2012, 15:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:29
 
ZUCHT... Smiley met dichtgeplakte mond Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:31
 
BERT168 schreef:
ZUCHT... Smiley met dichtgeplakte mond Kotsende smiley

Zucht ik mee...
Alleen...is zo alleen he???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:32
 
ZEELAND736 schreef:
Zucht ik mee...
Alleen...is zo alleen he???

oke...gaan we samen zuchten zeeland!
Lachende smiley


Zucht...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:34
 
ZEELAND736 schreef:
Zucht ik mee...
Alleen...is zo alleen he???




Ik ben een beetje verbaasd dat dit soort discussies blijkbaar niet meer mogen???? Je mag hier de vervelendste dingen over mensen zeggen maar als er aan een leider gekomen wordt en men vraagtekens zet bij de leer wordt er gezucht en geklaagd...

Misschien moet het forum dan alleen maar gaan over wat je gedaan hebt die dag en hoe het weer was? Als een discussie al als te zwaar gevonden wordt?

En....je bent niet verplicht topics te lezen dat is ook zo prettig van CM........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:37
 
Gaaaaaaaaaaap....

Zucht...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:38
 
BERT168 schreef:
Gaaaaaaaaaaap....

Zucht...



Flauw.......lees het topic dan niet maar neem niet Shanita in de maling...
Jij zou ook niet willen dat mensen zo over jou deden! ik vind het bijna onfatsoenlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 14:45
 
WILLEMIJN232 schreef:
Flauw.......lees het topic dan niet maar neem niet Shanita in de maling...
Jij zou ook niet willen dat mensen zo over jou deden! ik vind het bijna onfatsoenlijk...

he gelukkig Willemijn,dus nog NET niet....
wat een opluchting... Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 15:31
 
BERT168 schreef:
Gaaaaaaaaaaap....

Zucht...

Misschien word je hier wakker van: iedereen was ter goeder trouw....

Tweede film...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 15:47
 
Quote:
Bert: ik ben het met je eens dat Frank Ouweneel soms wat ver gaat,maar dat wil niet zeggen dat hij alles zit te fantaseren.

Nee. da's waar, hij fantaseert niet álles, kijk dit is bijvoorbeeld weer wel waar, en als je dit niet gelooft, ben je geen christen, maar een 'zogenaamde' christen, of een 'kritische' christen'.




Dit is natuurlijk een ander plaatje, bewijsmateriaal was vernietigd, maar zo(zie foto hierboven) ziet de straal eruit, waarin Ouweneel werd meegezogen.....

Tis wat... Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 21 juli 2012, 17:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 15:58
 
Quote:
Bert: ik vind het heel jammer dat je in de links naar een site verwijst die een satire maakt van het christelijk geloof,cq.kotsen zoals chat al zei(GGG)


En ík vind het heel jammer, schofterig, dat over de rug van goedgelovige mensen geld, heel veel geld, wordt 'verdient'...en dan daar het geloof voor (mis)gebruiken....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 21 juli 2012, 15:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 18:19
 
Agenda Ouweneel loopt leeg...

Nou, dat vind ik jammer, dat verhaal van die ufo, ja dat geloof ik weer wél....
:(


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 3 oktober 2012, 17:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 03:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben een beetje verbaasd dat dit soort discussies blijkbaar niet meer mogen???? Je mag hier de vervelendste dingen over mensen zeggen maar als er aan een leider gekomen wordt en men vraagtekens zet bij de leer wordt er gezucht en geklaagd...

Misschien moet het forum dan alleen maar gaan over wat je gedaan hebt die dag en hoe het weer was? Als een discussie al als te zwaar gevonden wordt?

En....je bent niet verplicht topics te lezen dat is ook zo prettig van CM........

Helemaal met je eens Willemijn, alle kranten schrijven erover, alle christelijke bladen en toch als je zelf ook die mening bent toegedaan uit ervaring, ja, dan gaat men zo lopen doen.

Ik weet/voel ineens weer waarom ik niet meer in die id@#$% groepen kom.

En dan krijg je van die achterlijke reacties zolas 'zucht', 'gaap' en 'kots'.
Dan denk ik van nogal logisch dat deze domheid wordt beïnvloed door dat soort sluwe gasten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 04:00
 
BERT168 schreef:
stop nou maar mensen ,met reageren op Shanita,
want die is hier heel gedreven in,zo blijkt wel intussen.

gewoon Shanita aan het woord laten en niet weer reageren,dan houdt ze van zelf wel op.

nou jij weer Shanita,ga je gang, dit is jouw topic!



Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Ik kan me heel goed voorstellen dat gasten zolas TG een keer schoon genoeg hebben van dit soort kinderachtige(negatief bedoeld) gezwam.

Quote:
nou jij weer Shanita,ga je gang, dit is jouw topic!

Idioot!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVE108





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:46
 
Ouweneel wordt meegezogen door die wolf in schaapskleren, die Mattheus van der Steen heet.

Maar laat God maar oordelen. Ik blijf verre van die gasten. Ga liever naar de Hoop in Dordrecht met de verslaafde, hoeren en tollenaars om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 00:42
 
DAVE108 schreef:
Ouweneel wordt meegezogen door die wolf in schaapskleren, die Mattheus van der Steen heet.

Maar laat God maar oordelen. Ik blijf verre van die gasten. Ga liever naar de Hoop in Dordrecht met de verslaafde, hoeren en tollenaars om.

mooi..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:17
 
DAVE108 schreef:
Ouweneel wordt meegezogen door die wolf in schaapskleren, die Mattheus van der Steen heet.

Maar laat God maar oordelen. Ik blijf verre van die gasten. Ga liever naar de Hoop in Dordrecht met de verslaafde, hoeren en tollenaars om.

Mattheus van der steen ken ik persoonlijk, alleen ik ga hier geen hele discussie starten over de golfvan kritiek die hij over zich heen heeft gehad. In mijn ogen is de kritiek onterecht,
alsje schrijft laat god oordelen, oordeel dan ook metgods woord aan hem getoetst inplaats van schrijven dat hij een wolf in schaapskleren is.
verslaafde hoeren en tollenaars zijn trouwens ook welkombij die gasten.
enfin effe een tegen gas iemand verdedigen waar ik veelrespect voor heb als cristen verder laat ik het over aan jullie weer en de linken volkritiek.
en niets tegen jouw persoonlijk hoor, iedereen heeft een verschillende mening
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:06
 
DAVE108 schreef:
Ouweneel wordt meegezogen door die wolf in schaapskleren, die Mattheus van der Steen heet.

Maar laat God maar oordelen. Ik blijf verre van die gasten. Ga liever naar de Hoop in Dordrecht met de verslaafde, hoeren en tollenaars om.

Ik zal wel ff wat info opzoeken over die Mattheus...

alhoewel ik me niet kan voorstellen dat zo'n...als O. zich door wie dan ook laat meezuigen....ja, door g...

Gewoon mijn mening kan ernaast zitten hoor... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 18:23
 
Hallo Shanita,

Ik wilde even zeggen dat je goed bezig bent. Schrijf het allemaal maar lekker van je af. Ik heb in het niet te verre verleden ook tal van leugens ontmaskert en had het daar ook redelijk veel over. Maar op een gegeven moment moet je verder met je leven en zeggen: LET IT GO! (liedje van Krezip toen ze nog tieners waren maar toch een goede waarheid).

Nou heel in het kort over mezelf dan, ik was nogal ziekig in mijn tienerjaren en rond mijn 20e ging ik op zoek naar de Waarheid. God zag mijn zoeken en stuurde het zoeken waarschijnlijk ook wel Zelf en zette mij vrij van mijn ziekten en deed me wedergeboren worden. Vanaf toen geloofde ik pas in God. Later kwam ik terecht in een zogenaamde christelijke gemeente, een evangelische gemeente. Maar net als jij heb ik een sterk gevoel voor dingen die niet kloppen , maar ik liet me toch meevoeren omdat de mensen zo aardig waren. Ik voelde dat veel dingen niet klopten en veel dingen klopten ook niet, daar heb ik ook wel een paar goede websites van dus als iemand perse wil dat ik het bevestig dan kan dat op die manier. 1,5 maand geleden pas, gelukkig, de kerk verlaten, en voel me nu als een christelijke foetus die eindelijk echt verder kan groeien en de onzin achter zich kan laten.
Nu denk ik dat veel mensen in die kerk heus wel oprechte christenen zijn, en misschien hebben ze die "bedekking" van de voorganger, zoals ze dat dan noemen, wel nodig. Ik zou het verder ook niet weten. Zelfs de voorganger zal het wel goed bedoelen, niet wetende hoeveel onbijbelse onzin hij uitkraamt.
Ach ja, de wereld ligt in de leugen zegt de Bijbel, en de kerken zijn er niet van verschoont. Ik moet weer verder en zal mijn eigen doen en laten straks moeten uitleggen aan God zoals iedereen ter verantwoording geroepen zal worden.

Groetjes,

Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 14:37
 
ROLF230 schreef:
Hallo Shanita,

Ik wilde even zeggen dat je goed bezig bent. Schrijf het allemaal maar lekker van je af. Ik heb in het niet te verre verleden ook tal van leugens ontmaskert en had het daar ook redelijk veel over. Maar op een gegeven moment moet je verder met je leven en zeggen: LET IT GO! (liedje van Krezip toen ze nog tieners waren maar toch een goede waarheid).

Nou heel in het kort over mezelf dan, ik was nogal ziekig in mijn tienerjaren en rond mijn 20e ging ik op zoek naar de Waarheid. God zag mijn zoeken en stuurde het zoeken waarschijnlijk ook wel Zelf en zette mij vrij van mijn ziekten en deed me wedergeboren worden. Vanaf toen geloofde ik pas in God. Later kwam ik terecht in een zogenaamde christelijke gemeente, een evangelische gemeente. Maar net als jij heb ik een sterk gevoel voor dingen die niet kloppen , maar ik liet me toch meevoeren omdat de mensen zo aardig waren. Ik voelde dat veel dingen niet klopten en veel dingen klopten ook niet, daar heb ik ook wel een paar goede websites van dus als iemand perse wil dat ik het bevestig dan kan dat op die manier. 1,5 maand geleden pas, gelukkig, de kerk verlaten, en voel me nu als een christelijke foetus die eindelijk echt verder kan groeien en de onzin achter zich kan laten.
Nu denk ik dat veel mensen in die kerk heus wel oprechte christenen zijn, en misschien hebben ze die "bedekking" van de voorganger, zoals ze dat dan noemen, wel nodig. Ik zou het verder ook niet weten. Zelfs de voorganger zal het wel goed bedoelen, niet wetende hoeveel onbijbelse onzin hij uitkraamt.
Ach ja, de wereld ligt in de leugen zegt de Bijbel, en de kerken zijn er niet van verschoont. Ik moet weer verder en zal mijn eigen doen en laten straks moeten uitleggen aan God zoals iedereen ter verantwoording geroepen zal worden.

Groetjes,

Rolf

Thank You, heel wijs besluit.

Fijn dat je het ook inziet, ja niet alles is goud wat er blinkt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 17:56
 
Quote:

BERT168: ik vind het heel jammer dat je in de links naar een site verwijst die een satire maakt van het christelijk geloof,cq.kotsen zoals chat al zei(GGG)

Frank en Willem Ouweneel maken een Satire van zichzelf en maken door hun vele leugens het christelijk geloof compleet belachelijk....BERT168.
En daar moeten jij en Chatuliem van kotsen dat GG dat onderzoekt en met bewijzen komt.....

En dat vind jíj misschien fijn dat zij dat doen dat liegen en besodemieteren daar zou je wel je redenen voor hebben..., maar ik moet dáár van kotsen bij wijze van spreken....
En ondehand ook van jou, met je ongefundeerde kritiek naar mij omdat ik boos ben dat mensen worden belazerd.

De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel

De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... Zieke smiley ".

Mensen als Frank besodemieteren de boel en terwijl het bewezen is gaan ze onverschrokken door zonder ook zelfs maar iets van sorry te zeggen.

F. gaat gewoon door met zijn lezingen zonder dat er ook maar iets is toegegeven of uitgelegd.

Een nichtje van een ex van mij, heeft bij de Nasa gewerkt, ze gelooft niet, maar de kans dat ze dat alsnog gaat doen na deze onzin is héél klein.
Zelfde geldt voor andere wetenschappers, die de grootst mogelijke onzin en leugens zien en horen van FO.

Ach ja, alles zelf onderzoeken, kost tijd en geld, dus verzint F. dingen want dan is hij én heel snel klaar, en het, voor hem, domme publiek gelooft het toch wel, dus de pegels blijven binnenstromen.
En ondertussen lachen FO en consorten zich te barsten hoe snel ze zoveel geld kunnen verdienen op deze manier, collectes, boeken, dvd's etc.

Hij vertelt zijn verhaal nog steeds en verkoopt zijn dvd’s en boeken nog steeds aan massa’s mensen die in veel gevallen helaas te goedgelovig zijn en verspreidt dus leugens.

Het is ronduit misdadig dat FO zulke zwetsverhalen verkoopt aan mensen die het allemaal voor zoete koek slikken...

De mensen adoreren hem zo, ze voelen zich bevoorrecht dat ze hem 'Frank' mogen noemen....

NB: niet te verwarren met zijn broer Willem Ouweneel.
Willem is diegene die de genezingen van 7 blinden, waaronder kindertjes, in Birma heeft verzonnen.

Link: Blinde kindertjes helemaal niet genezen in Birma ofwel Burma


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 3 oktober 2012, 18:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 18:19
 
ROELANDE345 schreef:
Begrijp niet zo goed waarom hier nu al voor de tweede keer een topic wordt geopend speciaal om een leraar/voorganger in de christelijke wereld totaal af te branden. Deze mensen zitten niet op CM, kunnen zich ook niet verdedigen. We kunnen allemaal naar de site van goedgelovig of elders op internet gaan als we kritiek op dit soort mensen willen lezen. Hoeft van mij niet op CM


Nee, niet speciaal om iemand af te branden. Waarom zou ik zomaar es iemand nemen en afbranden.... Smiley die vol vragen zit
En hij kan zich wel verdedigen: hij zegt dat de onderzoekers (die hem ontmaskert hebben) voor Satan werken...die link zoek ik later op.

Ik open dit topic omdat ik niet tegen leugens kan, die onder het kleed moeten worden geveegd, vanwege het 'getuigenis'.
Dus het in stand houden van leugens en de gelegenheid om verder te gaan door met liegen en bedriegen en geld over de ruggen van anderen te ''verdienen" onder het mom van het Geloof, dáárom.
En dat mag jij dan oke vinden zoals zovelen, maar ik vind dat dat niét kan, en ik mag mijn mening hier neerzetten.

Jij kan weer een topic openen van waarom "Frank" zo integer is ofzo....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 10:56
 
Frank Ouweneel Boodschapper van God of...?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 10:51
 
CHATULIEM619 schreef:
zo Shanita, en waar zijn je bewijzen dan dat hij dingen uit zijn duim zuigt? Heb je er zelf onderzoek naar gedaan en heb jij met duidelijke conclusies zijn theorieën weerlegd?
Of is dit gewoon weer je oude wantrouwen ten opzichte van mensen uit de evangelische wereld? Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je per definitie naar die sites toe gaat waarvan je weet dat ze kotsen op de evangelische beweging.....Of is dit alleen voor bevestiging van je eigen wantrouwen?


Ach Chatuliem, dat is onderscheid, of intuïtie, ik voel dat aan. Er klopt iets niet, de manier van praten uit de hoogte, mensen het gevoel proberen te geven dat ie heel wat is met zijn houding en stemvolume, en uitdrukking.

En idd,
in de charismatische wereld blijven ze hem gewoon uitnodigen om te spreken voor een aardig bedragje, waar ik ongeveer een maand van moet leven, maar dan twee keer zoveel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 11:28
 
SHANITA130 schreef:
Ach Chatuliem, dat is onderscheid, of intuïtie, ik voel dat aan. Er klopt iets niet, de manier van praten uit de hoogte, mensen het gevoel proberen te geven dat ie heel wat is met zijn houding en stemvolume, en uitdrukking.

En idd,
in de charismatische wereld blijven ze hem gewoon uitnodigen om te spreken voor een aardig bedragje, waar ik ongeveer een maand van moet leven, maar dan twee keer zoveel...


Ik heb er ook helemaal niets mee dat weet je wel.....maar ik denk maar zo, moeten mensen helemaal zelf weten toch? Zolang ze mij maar niet hun mening opdringen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 12:32
 
SHANITA130 schreef:
Ach Chatuliem, dat is onderscheid, of intuïtie, ik voel dat aan. Er klopt iets niet, de manier van praten uit de hoogte, mensen het gevoel proberen te geven dat ie heel wat is met zijn houding en stemvolume, en uitdrukking.

En idd,
in de charismatische wereld blijven ze hem gewoon uitnodigen om te spreken voor een aardig bedragje, waar ik ongeveer een maand van moet leven, maar dan twee keer zoveel...

He Shanita als je tegen mensen aan wil blijven schoppen moet je zelf weten maar je moet er geen leugens bij verspreiden. Ik weet uit de eerste hand dat Frank en zijn broer ook trouwens best voor noppes willen komen en dit ook vaak doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 13:53
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb er ook helemaal niets mee dat weet je wel.....maar ik denk maar zo, moeten mensen helemaal zelf weten toch? Zolang ze mij maar niet hun mening opdringen......

Hai Willemijn,

Ja, daar heb je wel helemaal gelijk in, zolang ze mij maar niet hun mening opdringen Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 14:00
 
ROELANDE345 schreef:
He Shanita als je tegen mensen aan wil blijven schoppen moet je zelf weten maar je moet er geen leugens bij verspreiden. Ik weet uit de eerste hand dat Frank en zijn broer ook trouwens best voor noppes willen komen en dit ook vaak doen

Ik heb er ook helemaal niets (meer) mee en ik denk maar zo, dat moeten mensen helemaal zelf weten.

Zolang ze mij maar niet hun mening opdringen......

Het getuigt trouwens wel van heel veel nederigheid hoor, dat ze voor noppes willen komen Engeltje smiley Doen ze eigenlijk al, voor noppes... LOL :)

:) :) :)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 5 oktober 2012, 14:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 14:02
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb er ook helemaal niets (meer) mee en ik denk maar zo, dat moeten mensen helemaal zelf weten.

Zolang ze mij maar niet hun mening opdringen......

Het getuigt trouwens wel van heel veel nederigheid hoor, dat ze voor noppes willen komen Engeltje smiley Doen ze eigenlijk al, voor noppes... LOL Lachende smiley

Ik open dit topic omdat ik niet tegen leugens kan, die onder het kleed moeten worden geveegd, vanwege het 'getuigenis'.
dit schreef je eerder maar misschien kan je alleen niet tegen leugens als een ander ze verspreid??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 14:04
 
Huh....welke ander?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 17 Volgende
Pagina 6 van 17