ChristianMatch
 


Forum

Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:47
 
PIETER649 schreef:
Tja Pieter... toch denk ik dat Shanita volledig terecht op dit forum haar mening over bepaalde zaken uit.
En dat hoeft niet met een boksbal, die praat/ schrijft niet terug.

Ik denk trouwens dat als je je ergert aan haar uitgesproken mening, je je "boosheid" beter kunt uiten naar de mensen/ groeperingen die haar zover hebben gedreven dat zij boos werd.
Nu neem je het slachtoffer kwalijk dat ze de dader aanklaagd...

Ik ben niet boos, integendeel, het is zo jammer dat e rverkeerdeinzichten zijn en men sommige door anderen aangedragen zaken om, "verlichting"van de ziel t ekrijgen niet word geaccepteerd. Lees ens wat ik bijvoorbeeld aangeef met het rugzak verhaal.

Een ieder mag zijn/haar bekommernissne bij het kruis legen , als men dat doet, neem het dan niet weer mee op je verdere leven reis, het houd je er onder in plaats van op Zijn schouder te zitten https://www.youtube.com/watch?v=sza4rh1YzsM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:48
 
SHANITA130 schreef:
Efeze 5:

6 Laat niemand u misleiden met drogredenen, want door zulke dingen komt de toorn Gods over de kinderen der ongehoorzaamheid. 7 Doet dan niet met hen mede. 8 Want gij waart vroeger duisternis, maar thans zijt gij licht in de Here; wandelt als kinderen des lichts, 9 – want de vrucht des lichts bestaat in louter goedheid en gerechtigheid en waarheid –, 10 en toetst wat de Here welbehagelijk is. 11 En neemt geen deel aan de onvruchtbare werken der duisternis, maar ontmaskert ze veeleer, 12 want het is zelfs schandelijk om te noemen, wat heimelijk door hen wordt verricht; 13 maar als dat alles door het licht ontmaskerd wordt, komt het aan de dag; want al wat aan de dag komt is licht. 14 Daarom heet het:
Ontwaak, gij die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten.


Wat zijn de ontvruchtbare werken van Frank O Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:51
 
PIETER619 schreef:
Ik ben niet boos, integendeel, het is zo jammer dat e rverkeerdeinzichten zijn en men sommige door anderen aangedragen zaken om, "verlichting"van de ziel t ekrijgen niet word geaccepteerd. Lees ens wat ik bijvoorbeeld aangeef met het rugzak verhaal.

Een ieder mag zijn/haar bekommernissne bij het kruis legen , als men dat doet, neem het dan niet weer mee op je verdere leven reis, het houd je er onder in plaats van op Zijn schouder te zitten https://www.youtube.com/watch?v=sza4rh1YzsM

Was het maar zo simpel hè? Vaak zijn zaken veel te complex Pieter en heeft dat tijd nodig, gun dat iemand dan ook! Shakira is daar nog niet aan toe en dat kan je ook respecteren toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:57
 
WILLEMIJN232 schreef:
Was het maar zo simpel hè? Vaak zijn zaken veel te complex Pieter en heeft dat tijd nodig, gun dat iemand dan ook! Shakira is daar nog niet aan toe en dat kan je ook respecteren toch?

Dat geeft haar nog geen vrijbrief om beschuldigingen en veroordelingen te uiten dat vol met leugens is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:07
 
PIETER649 schreef:
Tja Pieter... toch denk ik dat Shanita volledig terecht op dit forum haar mening over bepaalde zaken uit.
En dat hoeft niet met een boksbal, die praat/ schrijft niet terug.

Ik denk trouwens dat als je je ergert aan haar uitgesproken mening, je je "boosheid" beter kunt uiten naar de mensen/ groeperingen die haar zover hebben gedreven dat zij boos werd.
Nu neem je het slachtoffer kwalijk dat ze de dader aanklaagd...

Heb je gelijk in Pieter dat mag ze zeker doen. Maar ik ook het verschil is ik ken Willem Ouweneel en zij niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:10
 
Jesaja 5:

20 Wee hun die het kwade goed noemen en het goede kwaad; die duisternis voorstellen als licht en licht als duisternis; die bitter doen doorgaan voor zoet en zoet voor bitter.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 oktober 2012, 21:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:16
 
WILLEMIJN232 schreef:
Was het maar zo simpel hè? Vaak zijn zaken veel te complex Pieter en heeft dat tijd nodig, gun dat iemand dan ook! Shakira is daar nog niet aan toe en dat kan je ook respecteren toch?

Zeker gun ik haar dat, Ik weet dat men iet zomaar even een knop kan omzetten, enik heb al een paar keer de clip van Corrie ten boom neer gezet, Zij kon niet vergeven, maar met Jezus wel en dat gaf bevrijding zei zij.

We zijn mensen met ieder zijn/haar gebrek, ik ook, maar we kunnen elkaar ook helpen door even ergens anders te gaan zien, en dat te delen.
Ik bedoel , houd men zich vast aan dat verdriet en pijn , of leg je het bij het kruis en laat je het daar, proberen om het goed e te gan zien wat God allemaal voor ons bestemd heeft, meer gaan genieten van het goede. Jos Turner heeft er een goed lied over gemaakt, waarin hij ahw je zegt te kiezen voor de Heer ipv de long blacj train met alle gevolgen van dien.

https://www.youtube.com/watch?v=PyRZTAmcW7c
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:20
 
Verplaatst naar kopje 'Gedichten'.

Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 29 oktober 2012, 22:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:38
 
[quote=PIETER619]Beste Shanita, dat ik de vraag stelde waar gaat het in deze topic om, wist ik het antwoord wel, maar wilde jou als het ware en waarschuwing geven door er even wat dieper over na tedenken.

Deze topic heb je (misschien zelfs onbewust) geopend om je frustratie af reageren op Frank Ouweneel.
Ik met mijn frustratie die ik niet eens meer heb, ja, of je moet vroeg opstaan, als je net lekker ligt een frustratie noemen...Je hebt al heel wat meegemaakt en dan heb je een uitlaatklep nodig, niets mis mee


Ieder huisje heeft zijn kruisje.
Ga je me nu vertellen dat ík de heren Ouweneel gebruik als uitlaatklep, dan hebben zeker alle kranten en actualiteiten rubrieken ook een uitlaatklep nodig.
Hier is onderzoek naar gedaan door journalisten. Het is Bewezen


er mag discussie zijn over de eindtijd, wat hier dus niet aan de orde komt en men mag ook wel geattendeerd worden als iemand een fout maakt in de media.
Het gaat niet over een fout, of een leugentje om beswil, het gaat hier om minstens 2 lange studies waar alle feiten niet kloppen en gelogen en verzonnen zijn. En leugens over kindertjes die genezen zijn van blindheid in Birma. Beide broers, O. en F. lopen zo schandalig de boel te naaien dat ik daar boos over ben.
En het gáat hier niet over de eindtijd, het gaat hier over studies, minstens 2 waarin alles is gelogen. En waar al honderduizenden dvd's van zijn verkocht, en boeken.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 21:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:43
 
MARITIME853 schreef:
Dat geeft haar nog geen vrijbrief om beschuldigingen en veroordelingen te uiten dat vol met leugens is.
Jij vind het leugens, een ander weer niet! Net als met yoga, de een vind het occult en de ander heerlijk en ontspannend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:01
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jij vind het leugens, een ander weer niet! Net als met yoga, de een vind het occult en de ander heerlijk en ontspannend

Zo is het, Willemijn!

Het is ontspannend en sommigen noemen dat occult, nou ik dus niet.

Zegens! Ik heb je ook gemailt!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 05:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:14
 
[quote=SHANITA130]quote=ROELANDE345]Het kan best zijn dat je iemand niet mag. En dat iemand soms de plank helemaal mis slaat of onwaarheden spreekt.
Dit was bewust gelogen. Hele studie met feiten die studie is van Frank je moet ze niet door elkaar halen.Een ding weet ik zeker door het werk wat in elk geval Willem Ouweneel verricht voor Gods koninkrijk en door zijn preken en boeken zijn heel veel mensen opgebouwd.
Ja, en nog veel meer mensen gedesilusioneerd door de vele leugens in de evangelische wereld, en díe ken ík weer.
Veel mensen hebben zich dankzij het werk van deze man tot God gekeerd zijn
De vele leugens in de evangelische wereld??????????
Dát zou best kunnen, spreekt Paulus ook over, ook al vertellen ze het evangelie voor winstbejag, iig wórdt het evangelie verkondigd. weer opgebouwd enz.Nou bij dat 'Opbouwen'zet ik gote vraagtekens, mensen worden niet opgebouwd door verzinsels en leugens
Willem Ouweneel heeft behalve over die kindertjes waar jij het steeds over hebt een heleboel dingen meer gezegd meest heel goed bijbelstudies
.Hij heeft talloze mensen geheel belangeloos geholpen.
Ja, zo laat hij het overkomen, mijns inziens, denk ik.
Ben bij verschillende conferenties en kerken betrokken geweest bij het uitnodigen van sprekers zowel Willem als Frank kwamen op uitnodiging en kregen nooit meer dan de reiskosten vergoed of bosje bloemen/boekenbonen soms dat niet eens
Dit zijn ook feiten ik KEN deze mensen die hierdoor geholpen zijn opgebouwd enz.
Ja, en er zijn ook feiten die jij niet onder ogen ziet, cq niet kent.Het staat en stond nota bene in alle kranten, video's van de onderzoeken met de weerleggingen van de onderzoekers, en ook, duidelijk over die blinde kindertjes, ja, die hadden ze bij Trin zgnmd niet terug gevonden, toen A. Knevel, zei van wel gevonden, zei die van"jaaa, wel gevonden maar...en een hoop draaierij. Dat stukje is trouwens eruit geknipt, staat nog wel op you tube gelukkig.
En weet ook absoluut zeker dat het helemaal niet om geld gaat.
Jij ziet ook niet alles onder ogen/kent ook niet alle feiten Willem is iemand die altijd bezig is en trin is maar zo'n klein deel van wat hij doet zoek hem maar eens op op facebook ofzo
Neeeheee, tuurlijk zou het de man niet om geld gaan; hij doet natuurlijk net alsof het daarom helemaal niet gaat, hehe, om mensen toch nog, ondanks alles achter hem te laten staan.
dit denk je alleen maar en weet je niet zeker lijkt op kwaadsprekerij
Dat soort gasten komt met alles weg, maar niet bij God. Is ook een feit Maar ja zulke dingen worden niet gepubliceerd.
Nee, vind je het gek, ja, wel toen hij pas begon, maar veel mensen hebben 'm al jaren door en nu is er eindelijk bewijs, denk je dan dat ze goede dingen gaan vermelden, die zijn dan niet geloofwaardig meer. bij de hiervoor genoemde sites.
mm ik denk dat die sites zowiezo geen goed dingen vermelden zoeken altijd het negatieve en belichten dat
Daar zijn de meningen heel erg over verdeeld.Ik beschouw mezelf als een goede verzorgende maar stel dat ik iets nieuws
Hij deed niet iets nieuws, hij verzint hele lange studies op basis van verzonnen feiten. dan heb je het weer over Frank denk ik
ga doen en op dat gebied absoluut heel dom bezig ben. Betekent het dan dat al die andere wel goede dingen die ik doe opeens fout zijn?Lijkt me niet.
Dit wou ik ook maar ff geschreven hebben.
Ja, dat betekend dat ja.]
Ben blij dat mn teamleidster, collega's en clienten daar anders overdenken


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 29 oktober 2012, 22:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:19
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jij vind het leugens, een ander weer niet! Net als met yoga, de een vind het occult en de ander heerlijk en ontspannend

Zoals de een heeft niks met de Heer de ander wel enz.....

maw je mailt met Shan via de achter deur....
Dat lees ik door de regels heen.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 29 oktober 2012, 22:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:40
 
MARITIME853 schreef:
Zoals de een heeft niks met de Heer de ander wel enz.....

maw je mailt met Shan via de achter deur....
Dat lees ik door de regels heen.
Dan lees je aardig verkeerd. Shanita mailt me omdat ik ziek ben en naar me omziet in verdrietige tijden. Lief hè?Als jij dat de achterdeur vindt? Prima


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 29 oktober 2012, 22:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:49
 
Misschien ff voor de duidelijkheid;
Ik vind het helemaal top hoe Shanita discussieert. Ze durft haar mening te geven en doet dat respectvol naar de mede cmers. (minder respectvol naar de Ouwenelen maar dat snap ik wel daar heeft ze een reden voor)
Ben het helemaal niet met haar eens maar dat geeft niets houdt de discussie levendig

lijkt me dus niet nodig om haar of iemand anders af te kraken of als niet zo christelijk te bestempelen als je anders denkt. Is jammer en verpest de sfeer.
Maar goed das hoe ik er over denk


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op maandag 29 oktober 2012, 22:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:50
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dan lees je aardig verkeerd. Shanita mailt me omdat ik ziek ben en naar me omziet in verdrietige tijden. Lief hè?Als jij dat de achterdeur vindt? Prima

Dus las goed door de regels heen. Je geeft toe.... Clown smiley




Wat verdrietige tijden betreft, vraag mijn kinderen.....
nu on-topic.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 29 oktober 2012, 22:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 01:23
 
ROELANDE345 schreef:
Misschien ff voor de duidelijkheid;
Ik vind het helemaal top hoe Shanita discussieert. Ze durft haar mening te geven en doet dat respectvol naar de mede cmers. (minder respectvol naar de Ouwenelen maar dat snap ik wel daar heeft ze een reden voor)
Ben het helemaal niet met haar eens maar dat geeft niets houdt de discussie levendig

lijkt me dus niet nodig om haar of iemand anders af te kraken of als niet zo christelijk te bestempelen als je anders denkt. Is jammer en verpest de sfeer.
Maar goed das hoe ik er over denk


Ben daar helemaal mee eens.
Waar ik niet mee eens ben dat de ene leugen door de andere leugen onderbouwd wordt Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Nog steeds vraag ik mij af wat is er nu inhoudelijk verkeerd aan de onderwijs van Frank Ouweneel ivm de eindtijd studie Smiley die vol vragen zit
Het enige wat hij doet is om in het eind van het jaar een studie te geven van actualiteiten in de afgelopen jaar naast de bijbel.
De bronnen waar hij het vandaan heeft vindt men niet op het internet.
Is hij daarom een leugenaar??? volgens de topic.....

Wat is nu de waarheid hierover???? Waar vindt men de waarheid???
Het is naar mijn inziens een persoonlijke aanval dat onterecht is naar iemand die het niet verdiend.
Frank en Willem zijn totaal verschillende broers en personen. Wat hooort nou bij wie??? Dat hier door elkaar gegooid wordt.

Wees to the point met dit soort zgn "waarschuwingen".... ook al is het goed bedoeld.
GG bestaat enkel en alleen uit komplot theorieen dat misleidende bedoeling heeft.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 30 oktober 2012, 01:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 02:40
 
Waar Shanita in haar reactie´s over heeft, ook in de andere topics is een waarshuwing voor ons namenlijk het volgende:

1Ti 6:3 Indien iemand een andere leer leert, en niet overeenkomt met de gezonde woorden van onzen Heere Jezus Christus (blijde boodschap), en met de leer, die naar de godzaligheid is,
1Ti 6:4 Die is opgeblazen, en weet niets, maar hij raast omtrent twist vragen en woordenstrijd; uit welke komt nijd, twist, lasteringen, kwade nadenkingen.
1Ti 6:5 Verkeerde krakelingen van mensen, die een verdorven verstand hebben, en van de waarheid beroofd zijn, menende, dat de godzaligheid een gewin zij. Wijk af van dezulken.


De les van de Heer is:

1Ti 6:11 Maar gij, o mens Gods, vlied deze dingen; en jaag naar gerechtigheid, godzaligheid, geloof, liefde, lijdzaamheid, zachtmoedigheid.
1Ti 6:12 Strijd den goeden strijd des geloofs, grijp naar het eeuwige leven, tot hetwelk gij ook geroepen zijt, en de goede belijdenis beleden hebt voor vele getuigen.

Wat is onze roeping??? Gek he, we hebben allemaal een roeping
Niet alleen de zgn leiders, gebedsgenezers (medicijnmannen), pastors, profeten enz enz.....
Hoe komt het dat er zoveel christenen zijn die niet weten wat de Heer al verteld en geleerdt heeft 2000 jaar terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 03:17
 
MARITIME853 schreef:
Dus las goed door de regels heen. Je geeft toe.... Clown smiley




Wat verdrietige tijden betreft, vraag mijn kinderen.....
nu on-topic.

Ik lees hier.ondanks de bloemen o.a. een bagatelliseren bij voorbaat in terwijl je niet weet waar Willemijn het over heeft wb haar persoonlijke situatie. Be careful.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 05:35
 
Hai Roelande,

Ik zal ff in het kort de geschiedenis vertellen.

Ik kwam tot bekering, op me 18de.

Daarvoor had ik alleen negatieviteit gehoord over kerken, maar ja, je weet, bij het uitgaan; even amsterdam wordt masaal geEvangeliseerd.

Goed kwam tot geloof, trouwen ect. Kocht veel boeken, Ouweneel, Lindsey, Hinn, etc.

Dan hoor, ik die belazerd dat die ook, en ja over De Heren Ouweneel, hoorde ik ook negatieve dingen van verschillende hoeken.
Dus ja, ik vertrouwde dingen niet meer, las ze zelf, klopte niet.

Nou voel ik me in zoverre benadeeld, van ja, ik heb toch een klein vermogentje uitgegeven, ook organisaties die later beleken 'anders' te zijn , maw niet te doen wat ze proclameerden en wat in de bijbel staat.

Nou denk jij er anders over over sommige zaken dan ik.
Prima, even goede vrienden wat mij betreft, ik mag je erg, vind het gaaf dat je zoveel kinderen hebt, en je zegt bemoedigende dingen.


Ik blijf erbij, ik voel me genept, heb boeken gekocht van die mensen en voelde me beroerd als ik die boeken las. Wat ook logisch is, als ze maar wat opschrijven en wat niet waar is.

En nu zijn dingen onderzocht en bewezen. en ja, ik ben behoorlijk boos.
en ik kan je zeggen Roelande, hier gaan we niet uitkomen, kijk bij jou kan ik het laten in die zin je staat wat verder van me af.

En ja, de vele leugens in de evangelische wereld, ff de ....te .........(kliniek, stichting)
met ze we nemen je niet op want je redt 't toch niet...weet jij hoeveel giften ik gaf, toen ik nog veel geld had...dat me man zei je bent gek, maar ik van ja ze doen zoveel goeds.
en in de magazines schrijven voor God en voor ons in niemand hopeloos, en achter de schermen selecteren, en dan pochen met hoge slagingspercentages, "veel hoger dan de reguliere klinieken want we hebben God". dat soort dingen.

Met daarbij opgeteld al die boeken die ik kocht van bv Ouweneel, dus het is wel zo, voordat hij ontmaskert is, geloofde ik hem al helemaal niet meer. En velen spijtoptanten met mij.

We gaan hier niet uitkomen Roelande.

En dat is jammer, ik denk dan heeft die man ook scheuringen op zijn geweten.
Wát die al heeft.
Want wij zijn niet de enigen die het niet eens zijn.

En ik ga niet denken, van jaahaa, maar hij heeft ook zoveel goeds gedaan.
de hele man, en zijn broer hebben voor mij helemaal afgedaan.
of er zou excuses moeten komen en dan echt.

Zegens!

Ps: ik heb het hier zowel over Willem Ouweneel, leugens over oa blinde kindertjes
die niet genezen zijn, waarvan hij zei van wel, en Frank Ouweneel met zijn valse (eindtijd)studies. zie hieronder.

En er is helemaal niemand die mij gaat overhalen om dat oke te vinden.
Ik haat de leugen en heb de waarheid lief.

En Pieter 619, aan mij vragen of ik wel van Ouweneel hou, ja, ik vind dat ábsurd..


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 06:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 05:54
 
foutje.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 06:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 06:29
 
http://goedgelovig.wordpress.com/2012/07/16/frank-ouweneel-alle-bronnen-vernietigd/

lees en huiver....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 06:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 06:45
 
http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/article/detail/2957963/2011/10/08/Blinden-Burma-zijn-helemaal-niet-genezen-door-Nederlander.dhtml

OOk hier....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 07:12
 
SHANITA130 schreef:
http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/article/detail/2957963/2011/10/08/Blinden-Burma-zijn-helemaal-niet-genezen-door-Nederlander.dhtml

OOk hier....

Klein dingetje valt me op, behalve het hele verhaal over de zogenaamde genezingen: urenlang de zaal toespreken.. ik ken er nog één die een gemeente in onze stad had (losscheurde van een bestaande degelijke en bloeiende gemeente). Deze man leeft nu met gezin in een of ander paleis in verweggistan, gefinancierd door zijn berooide gemeenteleden. Deze man sprak óók urenlang op de mensen in.. tja dan word je toch murw en als je dan vanuit je omgeving geen protest hoort.. weldenkende mensen, die ik ken, werden (tijdelijk of langdurig) ja-knikkers naar deze "gezalfde des Heren" toe... terwijl ze opgelicht werden waar ze bij zaten. Die vent, een pure narcist en oplichter, is nog steeds niet gepakt, terwijl hij ook in Nederland komt. Dat snap ik niet. Wel gaat hij door met zijn praktijken, woont nog steeds luxe en... omringt zich o.a. met prostitué's die "liefderijk en bewogen" met het geld uit Nederland door hem werden beëvangeliseerd... tjajaja.. hoe was het ook weer: geld, seks en nog wat, ben het effe kwijt.... oh ja, macht.

on topic maar weer.


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 30 oktober 2012, 07:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 15:52
 
JOL252 schreef:
Ik lees hier.ondanks de bloemen o.a. een bagatelliseren bij voorbaat in terwijl je niet weet waar Willemijn het over heeft wb haar persoonlijke situatie. Be careful.

Dat klopt....waar Willemijn over heeft zegt niks over deze topic.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 16:09
 
De leer en onderwijs dat Frank O geeft, is puur bijbels onderbouwd.

Shanita meent dat hij een leider is, waarvan dan???
Hij is een onderwijzer en leerlaar in het geloof.
Van hem heb ik veel kennis van de waarhied geleerdt.

Dat hij hier op een zgn christelijkesite wederom door het slijk gehaald wordt, vindt ik niet terecht. Het is oud nieuws in de media..... Boze smiley

Voor diegene die menen Frank te kennen? Stel ik dan de volgende vraag:


Wat gebeurdt er wannneer een man en vrouw in hun liefde relatie, afzonderlijk bidden tot God??? Waar is dat te vinden in de bijbel???
Frank weet het en geeft daar antwoordt op in zijn kennis van de waarheid.

Zijn vruchten zijn goed, en is een goede boom. Deze topic slaat nergens over. Het is een ik gerichte, en ben helemaal geweldige persoon topic... Ten koste van een mede broeder in het geloof.....

Dat gebeurdt ook achter de deuren hier op CM.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 30 oktober 2012, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 18:22
 
MARITIME853 schreef:
Dat klopt....waar Willemijn over heeft zegt niks over deze topic.....


de link met dit topic en jouw kinderen met verdrietige tijden ook niet.... neem ik aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:19
 
PIETER649 schreef:
de link met dit topic en jouw kinderen met verdrietige tijden ook niet.... neem ik aan?

Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Kotsende smiley


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 31 oktober 2012, 04:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:33
 
MARITIME853 schreef:
Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Voor de man een rib uit zijn lijf, zoals bij Adam.
Kotsende smiley



Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Sorry maar zolang jij niet weet waar je het over hebt naar Willemijn toe vind ik dit beneden alle peil. (Daarna ook.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:38
 
MARITIME853 schreef:
Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Voor de man een rib uit zijn lijf, zoals bij Adam.
Kotsende smiley

Wie ben jij om zo te oordelen over Willemijn?? weet jij wat er momenteel speelt??
NEE dat weet jij niet dus kan het wat minder???
Ik kan je één ding vertellen JIJ denkt dat Willemijn achter langs roddelt dat tekent dat je haar echt niet kent!! Ze is recht voor de raap draait daar niet om heen en doet dat niet via achterdeuren!!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 30 oktober 2012, 19:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 Volgende
Pagina 9 van 17