ChristianMatch
 


Forum

Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:40
 
ERIKA129 schreef:
Wie ben jij om zo te oordelen over Willemijn?? weet jij wat er momenteel speelt??
NEE dat weet jij niet dus kan het wat minder??? Ik kan je één ding vertellen JIJ denkt dat Willemijn achter langs roddelt dat tekent dat je haar echt niet kent!! Ze is recht voor de raap draait daar niet om heen en doet dat niet via achterdeuren!!

ik vermoed dat het niet minder kan, wij zijn namelijk die rib Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 30 oktober 2012, 19:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 19:45
 
JOL252 schreef:
ik vermoed dat het niet minder kan, wij zijn namelijk die rib Gefrustreerde smiley

Euh wat doet men dan op een datingsite Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 20:13
 
MARITIME853 schreef:
Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Voor de man een rib uit zijn lijf, zoals bij Adam.
Kotsende smiley



Ik heb geen last van die rib... en ook ik ben een man Coole smiley met zonnebril

Dat geneuzel over clubvorming heb ik al zo vaak gehoord, ik ben sinds ruim 5 jaar lid hier en van clubvorming nooit iets gemerkt.
Wat mij wel opgevallen is, is dat er mensen hier vriendschap sluiten met elkaar.
Dat leid er soms toe dat er gegeten word bij elkaar of dat er geklust word bij elkaar. Dat er op verjaarsvisite gegaan word etc.
Niets mis mee, dacht ik zo?

En tja, ik ga op n leuke manier met Willemijn om, net als met diverse andere mensen. Het is hier niet alleen een matchsite, het is hier ook een plek om nieuwe vrienden/ bekenden te leren kennen.

Ook jij gebruikt CM niet alleen als matchsite Mar, het schrijven op een forum over geloofszaken kan zelfs met de beste wil van de wereld niet vergeleken worden met het zoeken naar een match.

Maar joh... als je je ergert hier op forum... gebruik jij cm dan als matchsite en lees niet wat je niet wilt lezen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:26
 
http://weeswaakzaam.com/bijbelleraar-frank-ouweneel-zuigt-de-eindtijd-uit-zn-duim/

én

EO-coryfee Willem Ouweneel ontmaskerd

Zo blijven we on-line, ehhh, on-topic bedoel ik ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:31
 
PIETER649 schreef:
Ik heb geen last van die rib... en ook ik ben een man Coole smiley met zonnebril

Dat geneuzel over clubvorming heb ik al zo vaak gehoord, ik ben sinds ruim 5 jaar lid hier en van clubvorming nooit iets gemerkt.
Wat mij wel opgevallen is, is dat er mensen hier vriendschap sluiten met elkaar.
Dat leid er soms toe dat er gegeten word bij elkaar of dat er geklust word bij elkaar. Dat er op verjaarsvisite gegaan word etc.
Niets mis mee, dacht ik zo?

En tja, ik ga op n leuke manier met Willemijn om, net als met diverse andere mensen. Het is hier niet alleen een matchsite, het is hier ook een plek om nieuwe vrienden/ bekenden te leren kennen.

Ook jij gebruikt CM niet alleen als matchsite Mar, het schrijven op een forum over geloofszaken kan zelfs met de beste wil van de wereld niet vergeleken worden met het zoeken naar een match.

Maar joh... als je je ergert hier op forum... gebruik jij cm dan als matchsite en lees niet wat je niet wilt lezen... Knipoog smiley

Idd mee eens.
Ik weet nog OneWay-forum, ja, dat was ook een forum waar je over zaken gerelateerd aan geloof kon praten.
Júist omdat het niet gericht is op daten, krijg je juist veel meer date-en vriendschappelijke contacten.
Als ik bij elke zin ga denken van: nu ga ik zo schrijven dat de mannen me leuk vinden, ja, dan kan ik ook wel ff wat andere fotootjes laten maken bij een fotograaf.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 22:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:52
 
maandag 29 oktober 2012, 20:19

Pieter 619: Koop een boksbal, reageer daar je frustraties op af, kun je hier wat rustiger mee doen in de topics, meer op de manier zo Jezus het zou doen, in Zijn Liefde in plaats van haat

Jezus zou, denk ik, ook woedend zijn, net zoals dat hij woedend werd toen er gehandeld werd in de tempel.
en ja, er wordt over de rug van God heel erg veel geld verdient, onzin boeken, onzin studies, leugens over genezingen op grote schaal, zie voorgaande linken.


Ik haat de Ouwenelen niet. Ik vind hetzelfde wat de meeste mensen vinden als ze worden belazerd. Grote verontwaardiging.

God boven alle slief hebben en je naase al sje zelf, hou jij van de Ouweneels als je zelf?

Nee

Hij is mijn naaste niet.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 23:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:02
 
SHANITA130 schreef:
maandag 29 oktober 2012, 20:19

Pieter 619: Koop een boksbal, reageer daar je frustraties op af, kun je hier wat rustiger mee doen in de topics, meer op de manier zo Jezus het zou doen, in Zijn Liefde in plaats van haat

Jezus zou, denk ik, ook woedend zijn, net zoals dat hij woedend werd toen er gehandeld werd in de tempel.
en ja, er wordt over de rug van God heel erg veel geld verdient, onzin boeken, onzin studies, leugens over genezingen op grote schaal, zie voorgaande linken.


Ik haat de Ouwenelen niet. Ik vind hetzelfde wat de meeste mensen vinden als ze worden belazerd. Grote verontwaardiging.

God boven alle slief hebben en je naase al sje zelf, hou jij van de Ouweneels als je zelf?

Nee

Hij is mijn naaste niet.


Ben jij een naaste voor hun???
Dat is jezelf!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEFFREY984





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:06
 
Toets alles! Handelingen 17:11

God's zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:07
 
MARITIME853 schreef:
Ben jij een naaste voor hun???
Dat is jezelf!!!

Sorry, maar ik weet helemaal niet wat jij bedoelt.

Misschien gewoon duidelijk Nederlands, dat evangelisch jargon, ja, daar ben ik al een tijd uit hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:14
 
SHANITA130 schreef:
Sorry, maar ik weet helemaal niet wat jij bedoelt.

Misschien gewoon duidelijk Nederlands, dat evangelisch jargon, ja, daar ben ik al een tijd uit hoor.

Eph_4:25 Daarom legt af de leugen, en spreekt de waarheid, een iegelijk met zijn naaste; want wij zijn elkanders leden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:24
 
SHANITA130 schreef:
maandag 29 oktober 2012, 20:19

Pieter 619: Koop een boksbal, reageer daar je frustraties op af, kun je hier wat rustiger mee doen in de topics, meer op de manier zo Jezus het zou doen, in Zijn Liefde in plaats van haat

Jezus zou, denk ik, ook woedend zijn, net zoals dat hij woedend werd toen er gehandeld werd in de tempel.
en ja, er wordt over de rug van God heel erg veel geld verdient, onzin boeken, onzin studies, leugens over genezingen op grote schaal, zie voorgaande linken.


Ik haat de Ouwenelen niet. Ik vind hetzelfde wat de meeste mensen vinden als ze worden belazerd. Grote verontwaardiging.

God boven alle slief hebben en je naase al sje zelf, hou jij van de Ouweneels als je zelf?

Nee

Hij is mijn naaste niet.

Dat vind Jezus ook, Hij is niet voor de ouwenelen hun zonden aan het kruis gegaan? Jij weet 100% zeker dat zij hun zonden niet belijden in hun gebeden? Dus kan jij voor God gaan spelen en hun veroordelen?

Shanita bedenk alsjeblieft eerst voor je iets gaat schrijven wat daar aan vasthangt. Jezus had de zwaarste misdadigers naast zich hangen, en hij die Jezus erkende ging met hem naar het Paradijs.

Wij mogenwel zaken aandragen wat niet helemaal deugd in onze ogen, maar wel in de Liefe die Jezus gebied. Ouweneel is zeker je naaste geljjk elke wereldburger. Hij werd kwaad en terecht, de tempel was een rovershol geworden. detempel was Gods huis. Ga nu eens kijken naar di eclip van Corrie ten boom , kun je nog wat van lerenvan leren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:53
 
[quote=PIETER619]Dat vind Jezus ook, Hij is niet voor de ouwenelen hun zonden aan het kruis gegaan? Jij weet 100% zeker dat zij hun zonden niet belijden in hun gebeden? Dus kan jij voor God gaan spelen en hun veroordelen?

Nee, als ik zie, dat iemand opzettelijk een deuk in me auto rijdt, ja, dan ben ik boos. De Ouwenelen liegen alles aan mekaar vast, en ik denk niet dat dat Gods bedoeling is.
Ineens komt de frase: 'al ziende blind' in me op, zomaar, raar he?

Shanita bedenk alsjeblieft eerst voor je iets gaat schrijven wat daar aan vasthangt. Jezus had de zwaarste misdadigers naast zich hangen, en hij die Jezus erkende ging met hem naar het Paradijs.

De Ouwenelen erkennen niet, blijven volharden in hun leugens zie link http://goedgelovig.wordpress.com/2012/07/16/frank-ouweneel-alle-bronnen-vernietigd/
En dan de mailwisseling eronder.


En nog even een waarschuwing:Jesaja 5:

20 Wee hun die het kwade goed noemen en het goede kwaad; die duisternis voorstellen als licht en licht als duisternis; die bitter doen doorgaan voor zoet en zoet voor bitter.


Wij mogenwel zaken aandragen wat niet helemaal deugd 'niet helemaal deugd'?? man alles is aan mekaar vastgelogen! in onze ogen, En niet in 'onze ogen' er is onafhankelijk onderzoek geweest door journalisten, met dingen die kleuters nog wel snappen dat dat niet kan maar wel in de Liefe die Jezus gebied.
Jezus gebied elkaar lief te hebben, maar daar bedoelt Jezus niet mee, de ogens sluiten voor de Waarheid. Jezus zegt ook, de Waarheid maakt vrij, heb de leugen niet lief.
Ouweneel is zeker je naaste geljjk elke wereldburger. Hij werd kwaad en terecht, de tempel was een rovershol geworden. detempel was Gods huis. Ga nu eens kijken naar di eclip van Corrie ten boom , kun je nog wat van lerenvan leren

Ach joh, ik ken die films van Corrie ten Boom al meer dan 20 jaar.
En, de beul vroeg vergeving, smeekte op zijn knieen voor vergeving.

En de Ouwenelen, blijven volharden in leugens.


Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 00:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:00
 
PIETER619 schreef:
Dat vind Jezus ook, Hij is niet voor de ouwenelen hun zonden aan het kruis gegaan? Jij weet 100% zeker dat zij hun zonden niet belijden in hun gebeden? Dus kan jij voor God gaan spelen en hun veroordelen?

Shanita bedenk alsjeblieft eerst voor je iets gaat schrijven wat daar aan vasthangt. Jezus had de zwaarste misdadigers naast zich hangen, en hij die Jezus erkende ging met hem naar het Paradijs.

Wij mogenwel zaken aandragen wat niet helemaal deugd in onze ogen, maar wel in de Liefe die Jezus gebied. Ouweneel is zeker je naaste geljjk elke wereldburger. Hij werd kwaad en terecht, de tempel was een rovershol geworden. detempel was Gods huis. Ga nu eens kijken naar di eclip van Corrie ten boom , kun je nog wat van lerenvan leren

S. die blij is dat de hooghartige Ouweneels nu officieel door de mand zijn gevallen.

God is getrouw.

Alles komt aan het licht. Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:03
 
JEFFREY984 schreef:
Toets alles! Handelingen 17:11

God's zegen

Handelingen 17:

10 Maar de broeders zonden terstond in de nacht Paulus en Silas naar Berea, die, daar aangekomen, naar de synagoge der Joden gingen; 11 en dezen onderscheidden zich gunstig van die te Tessalonica, daar zij het woord met alle bereidwilligheid aannamen en dagelijks de Schriften nagingen, of deze dingen zo waren. 12 Velen dan van hen kwamen tot het geloof, en van de aanzienlijke Griekse vrouwen en mannen niet weinigen.

Zo ist! Zij gingen na of dingen zo waren. En namen het woord met alle bereidwilligheid aan, en gingen dagelijks de schriften na, fo dingen zo waren.

en: een ieder speek de waarheid, met zijn naaste.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:06
 
Efeze 4
25 Legt daarom de leugen af en spreekt waarheid, ieder met zijn naaste, omdat wij leden zijn van elkander.
Lucas 10:

27 Hij antwoordde en zeide: Gij zult de Here, uw God, liefhebben uit geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw kracht en met geheel uw verstand, en uw naaste als uzelf. 28 En Hij zeide tot hem: Gij hebt juist geantwoord; doe dat en gij zult leven. 29 Maar hij wilde zich rechtvaardigen en zeide tot Jezus: En wie is mijn naaste? 30 Daarop hernam Jezus en zeide: Een zeker mens daalde af van Jeruzalem naar Jericho en viel in de handen van rovers, die hem niet alleen uitschudden, maar ook slagen gaven en weggingen, terwijl zij hem halfdood lieten liggen.
31 Bij geval daalde een priester af langs die weg; en deze zag hem, doch ging aan de overzijde voorbij. 32 Evenzo ging ook een Leviet langs die plaats, en hij zag hem en ging aan de overzijde voorbij. 33 Doch een Samaritaan, die op reis was, kwam in zijn nabijheid, en toen hij hem zag, werd hij met ontferming bewogen. 34 En hij ging naar hem toe, verbond zijn wonden, goot er olie en wijn op; en hij zette hem op zijn eigen rijdier, bracht hem naar een herberg en verzorgde hem. 35 En de volgende dag stelde hij de waard twee schellingen ter hand en zeide: Verzorg hem en mocht gij meer kosten hebben, dan zal ik ze u vergoeden, op mijn terugreis. 36 Wie van deze drie dunkt u, dat de naaste geweest is van de man, die in handen der rovers was gevallen? 37 Hij zeide: Die hem barmhartigheid bewezen heeft. En Jezus zeide tot hem: Ga heen, doe gij evenzo.

Zo even 2 teksten, de 1ste: je mag niet liegen.

De 2de, wie is je naaste: 'die hem barmhartigheid bewezen heeft.'

Mensen neppen is geeen barmahartigheid.

De Waarheid maakt vrij.

2 Tess 2
11 En daarom zendt God hun een dwaling, die bewerkt, dat zij de leugen geloven, 12 opdat allen worden geoordeeld, die de waarheid niet geloofd hebben, doch een welgevallen hebben gehad in de ongerechtigheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 09:37
 
Quote ShanitaHoi Roelande

En er is helemaal niemand die mij gaat overhalen om dat oke te vinden.
Ik haat de leugen en heb de waarheid lief.

En Pieter 619, aan mij vragen of ik wel van Ouweneel hou, ja, ik vind dat ábsurd..[/quote]

Hoi Shanita,

Ik wil je ook helemaal niet overhalen. Jij mag denken zoals je denkt hoor.
Maar als je schrijft ik haat de leugen en heb de waarheid lief moet je mij niet kwalijk nemen dat ik daar toch wat twijfels bij heb. De (vermeende) leugen van een ander zul je best haten vooral die van christelijke leiders. Heb je ook gelijk in trouwens want juist zij moeten heel eerlijk zijn. Het zijn niet voor niks leiders. Dus laat ik eens (voor nu even) met je meegaan en met jou stellen dat het bewezen is dat die kindertjes helemaal niet genezen zijn van hun blindheid en dat wat in de krant staat altijd waar is . Blijft voor mij dit over steeds weer zet jij de gebroeders Ouweneel neer als geldwolven. Mannen wie het alleen om het geld te doen is. Maar daar heb jij helemaal geen bewijs voor dat is een vooronderstelling. Dus als jij de leugen zo haat en de waarheid lief hebt zou je zoiets niet neer moeten zetten. Zet er dan op zn minst bij (als je er perse steeds over moet schrijven) dat jij dat DENKT dat dat zo is.
Dat zou echt eerlijk zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:34
 
ROELANDE345 schreef:
Quote ShanitaHoi Roelande

En er is helemaal niemand die mij gaat overhalen om dat oke te vinden.
Ik haat de leugen en heb de waarheid lief.

En Pieter 619, aan mij vragen of ik wel van Ouweneel hou, ja, ik vind dat ábsurd..


Quote:
Hoi Shanita,

Ik wil je ook helemaal niet overhalen. Jij mag denken zoals je denkt hoor.
Maar als je schrijft ik haat de leugen en heb de waarheid lief moet je mij niet kwalijk nemen dat ik daar toch wat twijfels bij heb. De (vermeende) leugen van een ander zul je best haten vooral die van christelijke leiders. Heb je ook gelijk in trouwens want juist zij moeten heel eerlijk zijn. Het zijn niet voor niks leiders. Dus laat ik eens (voor nu even) met je meegaan en met jou stellen dat het bewezen is dat die kindertjes helemaal niet genezen zijn van hun blindheid en dat wat in de krant staat altijd waar is . Blijft voor mij dit over steeds weer zet jij de gebroeders Ouweneel neer als geldwolven. Mannen wie het alleen om het geld te doen is. Maar daar heb jij helemaal geen bewijs voor dat is een vooronderstelling. Dus als jij de leugen zo haat en de waarheid lief hebt zou je zoiets niet neer moeten zetten. Zet er dan op zn minst bij (als je er perse steeds over moet schrijven) dat jij dat DENKT dat dat zo is.
Dat zou echt eerlijk zijn.


Ja, kijk, Ouweneel is verder 'een ver van mijn bed show'.
Ik trek conclusies: waarom liegt men over zulke dingen: "geld", DENK IK.


En verder lig ik er geen seconde wakker van.

Je(in het algemeen) zou het maar hebben met familie, dat je zoveel geleden hebt, en ja, je krijgt herinneringen terug, je kan je agressieve gedrag plaatsen.
Jaren lopen lijden, en nu weet "je" waarom.

En moeder en broer geloven je niet, willen er niets mee te maken hebben geven jou de schuld dat jij 'vader' zwart maakt, etc.

En dat gebeurt bijna altijd, bij de Oprah Winfrey show, Dr. Phill.
Groepen mannen die hadden een foto, uitvergroot tegen hun borst, van hoe oud ze oa waren toen ze misbruikt werden. En enkele kwamen aan het woord, en één voerde het woord voor de groep.
Nou bleek dat al die mannen, stuk voor stuk, niet werden geloofd door familie.

Dat zie ik hier, in mijn persoonlijk leven ook gebeuren, het mechanisme. Dingen als: "ik ken je vader". "Het is mijn vader".

Ik bedoel het fenomeen, dat als iets levensgroot in alle kranten staat, actualiteiten, het voor mij en vele anderen zo duidelijk is, hoe de man praat, de toon, wat ie zegt.

Dan zie ik een parrallel. Hoe dingen hier ontkent en anders verdedigt worden. En in situaties op kleine schaal, waar het om een kind gaat die slachtoffer is.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 10:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 17:19
 
SHANITA130 schreef:
Sorry, maar ik weet helemaal niet wat jij bedoelt.

Misschien gewoon duidelijk Nederlands, dat evangelisch jargon, ja, daar ben ik al een tijd uit hoor.

Dit is nu met recht bla bla bla vind je niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:19
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dit is nu met recht bla bla bla vind je niet?

Ja, Willemijn tis niet anders.

Misschien gehersenspoelt, ja, was ik ook hoor toen ik pas gelovig was. kan je je Flowelful nog herinneren, nou ik zei precies dezelfde dingen als zei zei.

Er moet iets in een leven gebeuren waardoor iemand gaat denken, he d'r klopt hier dingen niet.

Waarom komt de een eruit, de ander niet? Ineens gaan dan je ogen open.

Groetjes Knipoog smiley!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:27
 
MARITIME853 schreef:
Eph_4:25 Daarom legt af de leugen, en spreekt de waarheid, een iegelijk met zijn naaste; want wij zijn elkanders leden.


op zich klopt dat wel...
maar dan heeft het wel zo zn voordelen dat je leugen en waarheid kunt herkennen.
en tja... zinnen waarbij je naar de bedoeling moet raden omdat het zo cryptisch is als soemmerisch spijkerschrift, maken dat onderscheid niet te maken is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:29
 
JOL252 schreef:
Klein dingetje valt me op, behalve het hele verhaal over de zogenaamde genezingen: urenlang de zaal toespreken.. ik ken er nog één die een gemeente in onze stad had (losscheurde van een bestaande degelijke en bloeiende gemeente). Deze man leeft nu met gezin in een of ander paleis in verweggistan, gefinancierd door zijn berooide gemeenteleden. Deze man sprak óók urenlang op de mensen in.. tja dan word je toch murw en als je dan vanuit je omgeving geen protest hoort.. weldenkende mensen, die ik ken, werden (tijdelijk of langdurig) ja-knikkers naar deze "gezalfde des Heren" toe... terwijl ze opgelicht werden waar ze bij zaten. Die vent, een pure narcist en oplichter, is nog steeds niet gepakt, terwijl hij ook in Nederland komt. Dat snap ik niet. Wel gaat hij door met zijn praktijken, woont nog steeds luxe en... omringt zich o.a. met prostitué's die "liefderijk en bewogen" met het geld uit Nederland door hem werden beëvangeliseerd... tjajaja.. hoe was het ook weer: geld, seks en nog wat, ben het effe kwijt.... oh ja, macht.

on topic maar weer.

Ja, Jol, en zo ken ik ook weer van deze soort verhalen.

Treurig.

En het brengt wel degelijk schade toe, als je in zo'n gemeente zit en er wordt je vanalles op de mouw gespeld.

Zeker naieve labiele pas gelovigen; ja, ik hád wel in me achterhoofd van wie controleerd dat geld, maar ja, dan denk ik van nou zijn gelvig dusz....

Ja, het klinkt misschien raar, maar ik kan niet oplichten. Ik bedoel in deze zin, was een keer druk bij de pin, hele rij, ging achtemekaar door, en ik was aan de beurt, ja, stak 50 euro uit de automaat.
Ja, en de automaat stond bij de bank, die mevrouw zag ik niet meer, ja, was ook markt vlak erachter, maar ben wel ff die 50 euro naar binnen lopen brengen, afgeven.

Ja, ik kan dat niet, dat dan houden. Ik was eerst wel een crimineeltje hoor, maar sinds ik gelovig ben, ik heb kansen genoeg gehad, vind het zo laag bij de gronds jatten, bah. Boze smiley

En dat is de tekst: "wordt hervormd door de vernieuwing van uw denken."

Denk ik Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:36
 
MARITIME853 schreef:
Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Kotsende smiley



Ik wil er toch wel even graag op reageren Mar.....Als jij vind dat ik veel bla bla bla heb dan bagataliseer je ontzettend het leed van de ander . Jouw leed is blijkbaar het ergste.
Zo werkt het niet, verdriet is voor een ieder en je eigen leed is je eigen leed. Er is altijd ergens in de wereld verdriet wat erger is.Mag je dan niet meer verdrietig zijn en dat delen op een forum zonder dat er gelijk bla bla bla wordt geroepen en teksten van moet je eens aan mijn kinderen vragen? Iedereen heeft verdriet schrijf je, ja , dat geloof ik zo maar niemands verdriet stijgt daar bovenuit of moet belachelijk gemaakt worden. En dat is wat jij nu doet.......Kijk zelf eens in de spiegel die je anderen zo graag voor houdt.....Jij doet een ander onrecht aan en daar gaan anderen -zoals je zelf al schrijft- van steigeren.....

Wat de clubvorming en ban betreft. je hebt het over Chatuliem die al vaker een ban heeft gehad , niet door mij maar door zijn eigen gedrag.....dus jij doet aan clubvorming om dat weer te noemen......
En een matchsite? Niet alleen, ik heb gelukkig ervaren dat hier ook mensen zitten die in liefde naar de ander omzien in nare tijden.....

En verder ? Als het je zo stoort moet je niet meer op het forum schrijven......en je alleen met daten bezighouden......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik wil er toch wel even graag op reageren Mar.....Als jij vind dat ik veel bla bla bla heb dan bagataliseer je ontzettend het leed van de ander . Jouw leed is blijkbaar het ergste.
Zo werkt het niet, verdriet is voor een ieder en je eigen leed is je eigen leed. Er is altijd ergens in de wereld verdriet wat erger is.Mag je dan niet meer verdrietig zijn en dat delen op een forum zonder dat er gelijk bla bla bla wordt geroepen en teksten van moet je eens aan mijn kinderen vragen? Iedereen heeft verdriet schrijf je, ja , dat geloof ik zo maar niemands verdriet stijgt daar bovenuit of moet belachelijk gemaakt worden. En dat is wat jij nu doet.......Kijk zelf eens in de spiegel die je anderen zo graag voor houdt.....Jij doet een ander onrecht aan en daar gaan anderen -zoals je zelf al schrijft- van steigeren.....

Wat de clubvorming en ban betreft. je hebt het over Chatuliem die al vaker een ban heeft gehad , niet door mij maar door zijn eigen gedrag.....dus jij doet aan clubvorming om dat weer te noemen......
En een matchsite? Niet alleen, ik heb gelukkig ervaren dat hier ook mensen zitten die in liefde naar de ander omzien in nare tijden.....

En verder ? Als het je zo stoort moet je niet meer op het forum schrijven......en je alleen met daten bezighouden......

Zo ist Willemijn, ik kan er niets aan toevoegen, je hebt helemaal gelijk!
Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 19:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:01
 
MARITIME853 schreef:
Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Kotsende smiley

Klopt helemaal hoor Maritime. Er wordt nu geschermd met het vreselijke verdriet van Willemijn waardoor niemand haar meer mag aanspreken op haar gedrag op het forum.

Ik heb Wmijn nog nooit op enige barmhartigheid of zachtmoedigheid betrapt jegens de mensen die zij zonder enige oorzaak van tijd tot tijd aanvalt en zo hard mogelijk kwetst. Wees dan een 'vent' en ga zelf ook niet zielig lopen doen.

En eerlijk gezegd; iemand die zo haar moeilijkheden op een forum etaleert en het gebruikt om een status aparte te verkrijgen neem ik idd niet meer serieus. Dat mag vreselijk hard lijken; maar ja, zo ben ik nu eenmaal geworden hé; heb ook heeeeel erg veel meegemaakt.

Wel heb ik in mijn leven geleerd dat mensen die het hardst 'mauwen' meestal het minst te verduren hebben.

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARMEN073





Berichten: 781

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:03
 
WILLEMIJN232 schreef:
En verder ? Als het je zo stoort moet je niet meer op het forum schrijven......en je alleen met daten bezighouden......

Maritime ook weg? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:15
 
CARMEN073 schreef:
Klopt helemaal hoor Maritime. Er wordt nu geschermd met het vreselijke verdriet van Willemijn waardoor niemand haar meer mag aanspreken op haar gedrag op het forum.

Ik heb Wmijn nog nooit op enige barmhartigheid of zachtmoedigheid betrapt jegens de mensen die zij zonder enige oorzaak van tijd tot tijd aanvalt en zo hard mogelijk kwetst. Wees dan een 'vent' en ga zelf ook niet zielig lopen doen.

En eerlijk gezegd; iemand die zo haar moeilijkheden op een forum etaleert en het gebruikt om een status aparte te verkrijgen neem ik idd niet meer serieus. Dat mag vreselijk hard lijken; maar ja, zo ben ik nu eenmaal geworden hé; heb ook heeeeel erg veel meegemaakt.

Wel heb ik in mijn leven geleerd dat mensen die het hardst 'mauwen' meestal het minst te verduren hebben.

GrZing!


Waar mauwt Willemijn? Waar etaleert zij haar moeilijkheden? Ze liet vooral haar blij zijn met medeleven blijken.
Deze reactie was NIET OK.


Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 31 oktober 2012, 19:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:15
 
CARMEN073 schreef:
Klopt helemaal hoor Maritime. Er wordt nu geschermd met het vreselijke verdriet van Willemijn waardoor niemand haar meer mag aanspreken op haar gedrag op het forum.

Ik heb Wmijn nog nooit op enige barmhartigheid of zachtmoedigheid betrapt jegens de mensen die zij zonder enige oorzaak van tijd tot tijd aanvalt en zo hard mogelijk kwetst. Wees dan een 'vent' en ga zelf ook niet zielig lopen doen.

En eerlijk gezegd; iemand die zo haar moeilijkheden op een forum etaleert en het gebruikt om een status aparte te verkrijgen neem ik idd niet meer serieus. Dat mag vreselijk hard lijken; maar ja, zo ben ik nu eenmaal geworden hé; heb ook heeeeel erg veel meegemaakt.

Wel heb ik in mijn leven geleerd dat mensen die het hardst 'mauwen' meestal het minst te verduren hebben.

GrZing!

Ik vind deze opmerking ver beneden alle peil!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:18
 
CARMEN073 schreef:
Maritime ook weg? Verraste, verbaasde smiley

soms moet je inschatten wat het is: een advies, een tip of iets anders. In deze is het een milde tip denk ik (of niet Willemijn?) niet om weg te gaan maar de focus wat te wijzigen op deze site omdat ie zich blijkbaar irriteert aan het één en ander. Je maakt Willemijn nu zo zwart dat het nog meer ongeloofwaardig wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:24
 
http://www.staatgeschreven.nl/2011/02/24/trin-glory-outpouring/

Hai,

Zo gaat 't er bij Trin aan toen, er staan ook leerzamen artikelen over de Ouwenelen.

Fijn leesplezier.

En ik blijf meteen on-topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 19:26
 
JOL252 schreef:
Waar mauwt Willemijn? Waar etaleert zij haar moeilijkheden? Ze liet vooral haar blij zijn met medeleven blijken.
Deze reactie was NIET OK.

Ik heb ook 'niet okee' geklikt.

Jammer, maar wat niet kan, kan niet Jol.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 17 Volgende
Pagina 10 van 17