ChristianMatch
 


Forum

speed date in alphen aan de rijn
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:33
 
[quote=PETRA944]oh oh, zo denken alle mannen die me die dag en mail hebben gestuurd het misschien over hem gaat Smiley die vol vragen zit tsssss warom doe ik altijd ook zo stom met mannen die me leuk lijken Gefrustreerde smiley[/quote

Wie weet ga je nu naar een andere pagina.
Zitten die stratenmakers ook op cm dan? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 01:28
 
[quote=INGE721] nee die werken op de straat bij me in de buurt, en ja daar zit een hele knappe bij die steeds naar me lacht en me verlegen maakt, dat is anders weer Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 07:23
 
PETRA944 schreef:
wie heeft er wel es ge speed date Smiley die vol vragen zit

Ik niet, en jij hoeft niet zo te horen. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 12:03
 
ANNA415 schreef:
Ik niet, en jij hoeft niet zo te horen. Lachende smiley met blinkend witte tanden

zou me niks verbazen als ik hier nog een paar jaar zit hoor, ben nog al kieskeurig met mannen, er moet een bepaalde aantrekkingskracht zijn en zijn innerlijk moet ik mooi vinden zo ver je daar wat van kan zien en die klik en allerbelangrijkste, hij moet ook in jezus geloven en ook in de praktijk zijn geloof wel proberen toetepassen. Misschien ben ik wel te kieskeurig. ha ha maar eh een relatie , die moet mooi zijn, liever alleen dan met iemand waar het niet heel goed mee klikt. Zei de vrouw die in november 8 jaar is gescheiden , misschien blijf ik de rest van me leven wel alleen, kom ik die ene niet tegen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 18:35
 
PETRA944 schreef:
zou me niks verbazen als ik hier nog een paar jaar zit hoor, ben nog al kieskeurig met mannen, er moet een bepaalde aantrekkingskracht zijn en zijn innerlijk moet ik mooi vinden zo ver je daar wat van kan zien en die klik en allerbelangrijkste, hij moet ook in jezus geloven en ook in de praktijk zijn geloof wel proberen toetepassen. Misschien ben ik wel te kieskeurig. ha ha maar eh een relatie , die moet mooi zijn, liever alleen dan met iemand waar het niet heel goed mee klikt. Zei de vrouw die in november 8 jaar is gescheiden , misschien blijf ik de rest van me leven wel alleen, kom ik die ene niet tegen Twijfelende smiley



Nog 3 jaar Petra , dan mag je gaan neuzen op die 50+ site. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Houd moed , en let wel , dan ben je wel één van de jongsten. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:49
 
VISSER278 schreef:
Nog 3 jaar Petra , dan mag je gaan neuzen op die 50+ site. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Houd moed , en let wel , dan ben je wel één van de jongsten. Lachende smiley

ghe geh dan heb ik vast heel veel mails van leuke mannen en volgens chat, word je dan nog heftiger verliefd, pffff heavy als of het nu al niet verwarrend genoeg is als je iedere keer leuke man ziet en denkt Verraste, verbaasde smiley dat is trouwens wel iets, als vrijgezel, bekijk je iedere man, zodra je iemand hebt, ben je daar van af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 22:53
 
PETRA944 schreef:
ghe geh dan heb ik vast heel veel mails van leuke mannen en volgens chat, word je dan nog heftiger verliefd, pffff heavy als of het nu al niet verwarrend genoeg is als je iedere keer leuke man ziet en denkt Verraste, verbaasde smiley dat is trouwens wel iets, als vrijgezel, bekijk je iedere man, zodra je iemand hebt, ben je daar van af.


Even een vraagje tussendoor ...... blijf je dan ook nog lid van CM? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 07:49
 
VISSER278 schreef:
Even een vraagje tussendoor ...... blijf je dan ook nog lid van CM? Lachende smiley

hoezo? wil je van me af, misschien blijf ik wel nog heel lang lid om jou te jennen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en dan kan ik schrijven over spannende bejaarde mannen die met schep bij me stoep staan te graven in me voortuin, zodat alle vrouwen hier kunnen meezwemelen, spannende dates met bejaardenuitjes enzo Lachende smiley, oké 50 plus begint met fietsen.... pffff want volgens iemand hier fietsen die allemaal, dat worden ehftigge inspannende dates en dan kom je in d efase van uitjes met een bus, en dan langs die knappe man van 64 zitten, op bejaardenreisje naar museum, tussen stop bij jantje smitt effe kijken na zijn huis en halverwege met alle bejaarden na de wc.... nog spannender en zeer tijdrovend. En wat doe je aan op zon bejaardenreisje????? hmmm die fietsbroekjes van 50 plussers zijn natuurlijk heel spannend om na te kijken...... en natuurlijk zijn dan al me haren al wit dan en zie ik er dan uit als een engel met me witte haar, nog meer sjans. petra die de dag maar es gaat beginnen, afwassen en vanmiddag na de kerk en nee nee daar ga ik niet na mannen kijken , alhoewel ik graag een cristelijke man wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 22:05
 
PETRA944 schreef:
hoezo? wil je van me af, misschien blijf ik wel nog heel lang lid om jou te jennen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt en dan kan ik schrijven over spannende bejaarde mannen die met schep bij me stoep staan te graven in me voortuin, zodat alle vrouwen hier kunnen meezwemelen, spannende dates met bejaardenuitjes enzo Lachende smiley, oké 50 plus begint met fietsen.... pffff want volgens iemand hier fietsen die allemaal, dat worden ehftigge inspannende dates en dan kom je in d efase van uitjes met een bus, en dan langs die knappe man van 64 zitten, op bejaardenreisje naar museum, tussen stop bij jantje smitt effe kijken na zijn huis en halverwege met alle bejaarden na de wc.... nog spannender en zeer tijdrovend. En wat doe je aan op zon bejaardenreisje????? hmmm die fietsbroekjes van 50 plussers zijn natuurlijk heel spannend om na te kijken...... en natuurlijk zijn dan al me haren al wit dan en zie ik er dan uit als een engel met me witte haar, nog meer sjans. petra die de dag maar es gaat beginnen, afwassen en vanmiddag na de kerk en nee nee daar ga ik niet na mannen kijken , alhoewel ik graag een cristelijke man wil.

Natuurrlijk wil ik niet van je af . Hoe verzin je het? Boze smiley
Maar uhm .... die stratenmakers hè ..... ik kwam vanavond thuis uit m'n werk en de straat was opgebroken . Ze zijn dus in Zeeland gearriveerd.
Nu zit ik met de vraag .... Moet vissertje er een halve dag vrij voor nemen om te kijken wie petra nou zo leuk vond? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 23:05
 
VISSER278 schreef:
Natuurrlijk wil ik niet van je af . Hoe verzin je het? Boze smiley
Maar uhm .... die stratenmakers hè ..... ik kwam vanavond thuis uit m'n werk en de straat was opgebroken . Ze zijn dus in Zeeland gearriveerd.
Nu zit ik met de vraag .... Moet vissertje er een halve dag vrij voor nemen om te kijken wie petra nou zo leuk vond? Lachende smiley


Visser, je bent off topic, dit gaat over de speed daten in Alphen en niet over de stratenmakers in jouw straat......
Ze komen ook gauw bij mij........ze rijden wat heen en weer he? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 23:09
 
WILLEMIJN232 schreef:
Visser, je bent off topic, dit gaat over de speed daten in Alphen en niet over de stratenmakers in jouw straat......
Ze komen ook gauw bij mij........ze rijden wat heen en weer he? Verraste, verbaasde smiley



O helluph , hoe kom ik nou weer terug op ontopic?

Maarruh ......ben jij óók dan van plan om te gaan speerdaten met één van die stratenmakers uit Alphen aan de Rijn? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 11:31
 
VISSER278 schreef:
O helluph , hoe kom ik nou weer terug op ontopic?

Maarruh ......ben jij óók dan van plan om te gaan speerdaten met één van die stratenmakers uit Alphen aan de Rijn? Clown smiley



Zal er eens overdenken Visser, dan krijg je wel een verlenging van een week op CM he???? En is er niet een Zeeuwse uitdrukking van op de kleintjes letten?????Knipoog smiley
Enne speerdaten????? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Krijg beelden van speren.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 11:40
 
Op de kleintjes letten...ZEEUWS???

Nee hoor das alleen reclame van Appie!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 11:40
 
whaaa haaa haaa speer date. lol. organiseer een speerdate dag visser. dan komt het vast goed. ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 11:41
 
ZEELAND736 schreef:
Op de kleintjes letten...ZEEUWS???

Nee hoor das alleen reclame van Appie!!!


Is toch van die reclame van Zeeuws Meisje?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 11:42
 
PETRA944 schreef:
whaaa haaa haaa speer date. lol. organiseer een speerdate dag visser. dan komt het vast goed. ha ha


Laat Visser toch lekker mummelen.......Petra.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 12:28
 
ZEELAND736 schreef:
Op de kleintjes letten...ZEEUWS???

Nee hoor das alleen reclame van Appie!!!

Ja zeeuws meisje was : geen cent teveel hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 13:13
 
ROELANDE345 schreef:
Ja zeeuws meisje was : geen cent teveel hoor

Jij was recent in Zeeland???
Goed opgelet!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 13:16
 
ZEELAND736 schreef:
Jij was recent in Zeeland???
Goed opgelet!!!

nou die slogan is al van een hel poos geleden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 13:29
 
ROELANDE345 schreef:
nou die slogan is al van een hel poos geleden




Uit de tijd dat Zeeland nog een Zeeuws meisje was...... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:34
 
PETRA944 schreef:
whaaa haaa haaa speer date. lol. organiseer een speerdate dag visser. dan komt het vast goed. ha ha


Middagje speerwerpen? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:45
 
ROELANDE345 schreef:
Ja zeeuws meisje was : geen cent teveel hoor



Precies ....WAS.
Maar sinds vorige week of die week ervoor ( weet ik veel) hebben we een nieuw zeeuws meisje .
Èn een nieuwe slogan. De ouwe werd een beetje tè afgezaagd .
Met de nieuw probeert ze mèèr toeristen naar Zeeland te krijgen .
Gewoon omdat er tèveel zijn die de reis naar zeeland zonde vinden omdat ze het te ver weg vinden.

Maar nu wil je die nieuwe slogan weten ook zeker?

komt ie .... Zonde? Wat zonde , weet je wat pas zonde is ? ....... Boter aan je kont smeren en droog brood eten. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE721





Berichten: 535

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:38
 
VISSER278 schreef:
Middagje speerwerpen? Clown smiley



Mag het ook peerwerpen zijn? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:42
 
VISSER278 schreef:
Precies ....WAS.
Maar sinds vorige week of die week ervoor ( weet ik veel) hebben we een nieuw zeeuws meisje .
Èn een nieuwe slogan. De ouwe werd een beetje tè afgezaagd .
Met de nieuw probeert ze mèèr toeristen naar Zeeland te krijgen .
Gewoon omdat er tèveel zijn die de reis naar zeeland zonde vinden omdat ze het te ver weg vinden.

Maar nu wil je die nieuwe slogan weten ook zeker?

komt ie .... Zonde? Wat zonde , weet je wat pas zonde is ? ....... Boter aan je kont smeren en droog brood eten. Smiley met dichtgeplakte mond

meer toeristen in Zeeland dat vind ik pas zonde!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 00:13
 
VISSER278 schreef:
Middagje speerwerpen? Clown smiley

De leden die in het echt wat tegenvallen kunnen dan meedoen met het onderdeel "speer vangen" Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 00:56
 
dan mogen ze wel oppassen als ik ga speerwerpen,heb helemaal geen richtingsgevoel Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 10:02
 
LEANNE226 schreef:
De leden die in het echt wat tegenvallen kunnen dan meedoen met het onderdeel "speer vangen" Engeltje smiley

ik wil wel gooien Duiveltje smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:31
 
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Volgens mij mag CM wel maatregelen treffen, voordat er door een hier georganiseerd uitje leden gespietst gaan worden.....

Ik bedoel........... na al het wedervaren in Haren, lijkt het me zo ook niet fijn in Alphen aan de Rijn......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 23:31
 
STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Volgens mij mag CM wel maatregelen treffen, voordat er door een hier georganiseerd uitje leden gespietst gaan worden.....

Ik bedoel........... na al het wedervaren in Haren, lijkt het me zo ook niet fijn in Alphen aan de Rijn......


Maar wat ik nu mee maak...... klik je op het rode vakje speeddaten krijg je te zien dat de inschrijving gesloten is . Anders kregen de mannen altijd nog een mail , dat er nog mannen gezocht werden . Nu niet . De animo wordt groter en groter . Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 23:40
 
LEANNE226 schreef:
De leden die in het echt wat tegenvallen kunnen dan meedoen met het onderdeel "speer vangen" Engeltje smiley


whaaa haaa haaa haaaa Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 4 van 5